S.T.A.L.K.E.R. - The Lost Alpha (wip)

Állapot
Nincs nyitva további válaszokra.
Jó lett a decemberi naptár:
b2a3d.jpg


http://www.dezowave.com/calendar-for-december-2011/
 
Kb 2 éve nem igérgetünk semmit, mert nincs értelme. Karácsonyról nem hallottam, ha csak nem vmi fake infó, amiről mi sem hallottunk még. Nem mondom mikor lesz kész, de már nagyon közel van a cél :)
 
Itt írta valaki...

Feküdjetek neki erősen plz!

Grafikai update-t tartalmaz?
 
Madness":dp4cj4yh mondta:
szerintem meg legyen szépen csödnben mindenki mert a seggünk is ki van nyalva

Nem éreztem eddig, hogy kinyalták volna a popsimat...
Pár naptár és írott lista önmagában nem kielégítő. Sőt.
A képek egyszerre bíztatnak, reményt adnak, de közben mégis idegelőek, hogy még mindíg csak ennyink van...


Szóval ha lehet, próbáljanak meg rákapcsolni. NAGYON várja ezernyi stalker!
 
Én csak abban reménykedem, ha valaha kiadjátok, el is fog indulni. Az első Stalker elég nehezen akart működni, aztán patch után simán ment, de volt pár Stalker mód emi hibaüzenettel kidöglött mielőtt elindult volna. Főleg a legtöbb gondolom Win 7-en fognak játszani, ami nem tudom mennyire kompatibilis a módotokkal. Teszteljétek minél több rendszeren, ha lehet. Meg lehetne valami automatikus online-hibajelentő is beépítve, mint pl. Alteriwben, ha esetleg bugos lenne, így üzenetet kaptok a problémáról.
 
Megy itt az elégedetlenkedés. A MODdb-n olvasgatjátok a képek alatt a kommenteket?
Nem akarok harácsolni, de állítólag a storyline van már csak hátra. Az meg februárra talán kész lesz. Legalábbis azt írták.
Ha nem igaz nekem sem az igazat mondták. Majd Dez megcáfolja ha nem így van.

http://www.moddb.com/mods/lost-alpha/images/new-year-update4

Szerk.:A storyline a Lost alpha FAQ szerint már kész. Nem értem :?
 
már elmagyaráztam párszor. faq-ban a design document állapota volt leírva, amiben benne van a sztoryline írott változata többek között. az kész van rég. január óta (kb 1éve) pakoljuk rá a sztorit a játékra, és a game designerek úgy látják, hogy kb februárra kész az a rész is. utána jön a teszt, debug, és miegymás. ezért írtuk, hogy kb még 5-6hónap kelleni fog, de akkor sincs fix megjelenési időpont. majd lesz, ha már biztosak leszünk abban, hogy rátesz.
 
Mekkora a játékidő ? Ha minden feature kész és 100% (tesztelve,javítva) akkor storyra 10 perc játékidőhöz számolj átlagban 100-250 emberórát a teszt( konfirmációs, regressziós, performancia)+javításokkal együtt, minél összetettebb és hosszabb az egyben lejátszható (i.e. pályától pályáig) rész annál inkább 250 felé. Tehát mondjuk dolgozik rajta 2 ember, egyik teszteli másik javítja napi 4 órában akkor fél óra játékidő (1 level) 1-6 hónap, mire pöccre megy (azaz max 5% bármilyen bug esélye, 1% alatt a súlyos hibák előfordulásának esélye). Legyen ez 3 hónap átlagban számolva, 1 év alatt 2 emberrel akkor egy kb 2 órás storyline-t tudsz elkészíteni ha csak tesztelés+javítás fázis van hátra. 4 ember mondjuk ennek a kétszerese (tehát kb 50%-al rövidebb) de kicsit kevesebb, mert 4 már nem dolgozik annyira hatékonyan együtt. 8 már kb csak a 40%-stb.. így ha meg tudod becsülni a játékidőt és látod milyen gyorsan halad a munka, ami itt azért már nagyjából ki kell hogy kristályosodjon elég jó becslést tudsz adni rá, hogy mennyi van még hátra időben.

Sokat segít amit korábban is írtam, ha nem úgy gondolkodtok, hogy felpakoljuk a komplett story-t aztán leteszteljük hogy megy e, hanem a tesztelés és a fejlesztés a lehető legapróbb egységekre lebontva egyszerre történik, tehát egy nagyon kicsit hozzáadtok a storyhoz és azonnal tesztre van küldve, mert akkor rögtön jön a feedback a bugokról, és így sokkal kissebb a javítás költsége (időben jelentkezik leginkább, de mint tudjuk az idő pénz), mitha n+1 óra visszakeresés után kiderül, hogy amiatt crashsel a játék ami x hónappal ezelőtt lett fejlesztve és már nem is emlékszik a fejlesztő, hogy mit meg hogyan akart akkor.
 
Állapot
Nincs nyitva további válaszokra.
Vissza
Top Alul