Hát igen, a sok alfa tesztelt ojjektum nagyon lehúzza a performanszot. Nem kellett volna ilyen sok negyed ennyivel is el lehet érni nagyjából ugyanazt a hatást, bár ha jól emlékszem az aljnövényzet az procedurális és lehet állítani a sűrűségét egy csúszkával, szerintem lehet ezt érdemesebb levenni mint új kártyát venni.
+ Van pár dolog ami nem tetszik, pl az ambiens fények túl sötétek, sokszor nem látni semmit főleg beltéren, állandóan lámpát kell kapcsolni, meg pár apróbb level design hiba, hogy nem nagyon vezetik a játékost, sok helyűtt nincs út ahol kéne, hogy legyen, vagy blokkolja/eltakarja valami, növényzet vagy egy ott ülő NPC stb, egyszóval annak ellenére, hogy az látszik, hogy nagy hangsúlyt fektettek a pályák átalakítására, ez nem feltétlenül lett jobb. PL a kopaszfalu az jobban tetszik a vanilla SoC-ban, de van olyan is ami szebb lett a LA-ban, pl hídak alatti részek. Viszont ha a storyn meg a küldetéseken is változtattak annyit mint a pályákon, akkor jó lesz, mert ez ad igazi pluszt a játékhoz. De erről még nem tudok mit mondani, mert csak 4 küldetésen vagyok túl.