S.T.A.L.K.E.R. - The Lost Alpha (wip)

Állapot
Nincs nyitva további válaszokra.
Mi értelme lenne egy pre-Zone Pripyat-nak??

XRAY nem bír el nagy terepet jelenleg.
STALKER 2 nemtudom hogy XRAYv2-lesz e, vagy vmi más, mert az "Új Engine" a GSC-nél sokmindent jelenthet.
Én egy Fallout/Skyrim féle motornak örülnék, ahol az FPS lövöldözés működőképes. Mert FO3/NV-ben nemigazán. Fedezék rendszeres TPS-el fűszerezve, mert az is nagyon jó tud lenni.


Lost Alphának nem kellett volna már kijönnie??
 
Egyben vagy külön tök mindegy csak legyen már :D.
 
Lehet, hogy blőd kérdés lesz, de ugye ez nem egy olyan gépigényű mod lesz (lásd MYSERY a CoP-hoz), ami miatt 1 millió GB RAM és MHz CPU kell majd? Jó lenne egy szerényebb masinával is ugyanolyan élvezettel tolni, mint a SHoC-ot.
(Bocsánat ha korábban már kérdezték, de nem lapozgattam vissza minden oldara.)
 
ghost40000: nem akarlak elkeseríteni, de a szövegben amit linkeltél, februárban csak a megjelenési hónapot kapjuk meg. fogatlan
 
ColdBlood:Jah benéztem :D kösz a felvilágositást én meg azt hittem a hónap neve a Lost Alpha :? ez van ha 12 -zek... Amugy magyarositás nem lesz hozzá véletlenül ? Erröl tudsz vmit?
 
Dutch":105jlfqv mondta:
Lehet, hogy blőd kérdés lesz, de ugye ez nem egy olyan gépigényű mod lesz (lásd MYSERY a CoP-hoz), ami miatt 1 millió GB RAM és MHz CPU kell majd? Jó lenne egy szerényebb masinával is ugyanolyan élvezettel tolni, mint a SHoC-ot.
(Bocsánat ha korábban már kérdezték, de nem lapozgattam vissza minden oldara.)

Nem játszottam az általad említett moddal, sőt egyikkel sem amik csak grafikai tuning néven futnak, szal nem tudom összemérni, de azt már többször elmondtuk, hogy nem lesz tonányi elcseszett, és többszörösére nagyított textúra mellékelve, a gépigény ennek ellenére magasabb sokkal mint a SoC esetében, hiszen itt minden 2x nagyobb, vagy többször, és itt ismét nem a grafikai beállításokra értem, hanem a terepek nagyságára, és az objektumok mennyiségére. Nem hiába nem láttál a SoC-ban, sőt még nagyon a CoP-ban sem erdőt, mivel megzakkantja a motort elég rendesen, főleg ha mellé sűrű fű párosul, szerencsére a fű sűrűsége a menüben állítható, szal akinek nem bírja a szeme, vagy a gépe, az lentébb veheti, de az erdők maradnak :) Annyit tudok mondani, mint régebben is: ne várja senki, hogy az a gépe elbír vele majd, amin már a SoC is remegve futott, vagy pedig épp neccesen. 2007 óta eltelt néhány év, az igények is nőttek picit. Én azt mondanám, ha a CS vagy CoP jól ment, akkor itt sem lesz nagyon gond, de sosem lehet tudni, minden gépen más, és nincs annyi teszterünk, hogy az összes variációt ki tudnánk próbálni.


------------------------------------------------------------------------------------------

ghost40000":105jlfqv mondta:
ColdBlood:Jah benéztem :D kösz a felvilágositást én meg azt hittem a hónap neve a Lost Alpha :? ez van ha 12 -zek... Amugy magyarositás nem lesz hozzá véletlenül ? Erröl tudsz vmit?

sajna nem lesz, nincs rá keret (ember), mi semmiképp nem tudjuk bevállalni, szntem majd megjelenés után vki megcsinálja, vannak itt ügyes-okos emberkék... vagy ha egy ilyen team felkeres minket, akkor még megjelenés előtt megpróbálhatjuk összehozni....
 
Scarecrow

A CoP-nak volt egy lag bugja nem emiatt döcögött ?

dezodor

hát igen, az Xray-t nem arra tervezték, kéne geom instancing + spriteosítás és akkor lehetne edőt csinálni olcsón, így csak egy intenzív LODolás marad, ami sokat nem segít és ramot is eszik azért. Vagy marad az, hogy minden erdő sűrű ködbe vész, esetleg gyakori és marhanagy szintkülönbségek a terepen, de az meg olyan mintha nem is lenne erdő, meg elég hülyén néz ki, amikor ezeken a "lankákon" futkoznak a mutánsok. Megoldás? nem kell erdő (főleg nem a stalker 5-10Kpolys assetjeivel), arra kell használni a motort amire való, ipari környezetek, beltér, alagutak sok fénnyel, esetleg valami lightos sztyeppe 1-2 fával . Egyébként az AI hogy viseli a sok fát ? Nem akad el sokszor ? Azt tudom, hogy beltéren a szűk, kacifántos helyeket nem nagyon szerette az A-life.
 
az ai köszöni szépen elvan elég jól :) az erdős részeket bunkófákkal oldottuk meg (még épp nem csúnya, de csak 600-1000poli), ahol futja, ott vannak szebbek is, nem kell aggódni nem csúnya az összhatás, persze nyilván nem a legeslegeslegjobbabb.
 
ej úgy értettem, hogy béna :D de nem annyira vészesen, csak kb olyan szinten mint a régi buildekben, 2001-2004 közötti időszakban. :)
 
Hehe,a "bunkófa" definíciója eszembe juttatja az egyik réges régi-1996/97-es helikopterszimulátorom (Hind MI-24) hatalmas-tényleg az volt- berepülhető terepén megjelenő erdőségek fáit. Azokat csak nyalókafának,vagy halnyalóka-fának hívtam. Ez utóbbiak olyan nyárfaféleségek,előbbiek meg gömbakác alakúak voltak...
Ej de szép volt,jaj de szerettem azt,de régen is volt....
Gondolom,ezek a bunkófák azért nagyságrendileg részletesebbek?
 
Állapot
Nincs nyitva további válaszokra.
Vissza
Top Alul