S.T.A.L.K.E.R. - The Lost Alpha (wip)

Állapot
Nincs nyitva további válaszokra.
a tesztelés folyamatában zajlik 2010 eleje óta, de még csak a fejlesztők köreiben (meg 1-2 közeli barát). Minden egyes hozzáadott apróság után muszáj megnézni mindent, mert különben később köszön vissza, és a ráépülő dolgok miatt nehezebb lesz javítani.

A sztorit nem mértem még milyen hosszú, de nem rövid, persze nem is kell skyrimre számítani, mindegyik pályán el lehet tökölni akár 1 órát is, de végig lehet futni 20perc alatt is. 27 pálya van összesen, van olyan küldetés ami átküld másikra, harmadikra, és majdan vissza kell jutni nagy kerülővel, tehát el lehet időzni rendesen a játékban. Van olyan földalatti, ahol a sötét miatt nehéz tájékozódni, no meg azért is, mert sosem látott pályák, és a geometria jól meg van kuszálva, mondhatni útvesztő :), tehát hiába a rutin, mégis elveszettnek fogjuk érezni magunkat benne :) A hangulatról gondoskodtunk, neszek, jó kis aláfestő zenék, és riogatások lesznek a sötétben, tehát nem kell félni, hogy a helyes kiút keresése közben unatkoznánk. Első végigjátszás szerintem bőven kielégítő lesz, mert akkor még minden új, és szokatlan, még ha csak a sztorivonalat követed vakon, akkor sem lesz 5-6 óránál rövidebb. Persze aki szeret felfedezni, akár feltornászhatja 15-20 órára is a játékidőt. Freeplay lesz a végén, ezért ha addig nem is, utána lesz idő szétnézni mégjobban a pályákon.

Amint kész a sztori, szét fogjuk küldeni a külsős tesztereknek (főleg közeli barátok, meg nagyon aktív régről ismert fórumozók), ez kb februárra van időzítve, onnantól kezdve számítunk olyan bugokra is, amiket mi eddig nem vettünk észre, ezért írtuk, hogy kb még fél év biztos kell mire mindent megszerelünk. :)

Az ajánlatod még mindig nincs elfelejtve, viszont választ se kaptam még gsctől, várok amíg rendeződnek a dolgok a háztájon, aztán zargatom őket újra.
 
A barlangos begabalyodásoktól télleg kiráz a hideg,de hát kell ez is! Nagyon várom már,milyen is lesz. Csak egy kérdés,kedves Dezo! Az operációs rendszertől függ e majd a mod futtathatósága? Konkrétan,számítani fog e,hogy most win7,vagy XP van fent?
 
Természetesen a story-t tekintve normál streaming játékmenetet tételez fel az ember, azaz mész lineárisan (az most mindegy, hogy maga a story non linear e) az n. quessttől az n+1.ig, nem pedig a játék egyéb elemeit, mint mondjuk egy minigame vagy egy inventory, ez inkább feature test, tehát itt csak azt kell megnézni, hogy mennyi idő eljutni A-ból B-be, mindenféle sallang nélkül. Ezt általában fél órára tervezik (mint egy sorozatepizódot), ennyi egy pálya játékideje, már ahol pályákra van osztva, mert van olyan is h egy pálya van több külön fejezettel mint pl a Mafia-ban. Pl ha van 10 normál pályád mindegyiket egyszer számolva 5 óra játékidő (egy átlagos játék) , ez 2-2,5 év 2 embernek napi 4 óra melóval.Nem véletlen, h annyi idő egy story driven játéknál mire alfából béta lesz, a játék dinamikáját a történet adja, amivel mondjuk egy szimulátornál nem kell fogalkozni
 
zombimorzsi:

személy szerint nem vettem észre különbséget, de azért a 64bites oprendszereket mostmár jobban szereti a játék, mivel jól felhízlaltuk :)
 
Köszönöm,van ugyan XP-m is,valamint win7-em is(két különböző meghajtón),de az utóbbi is 32 bites sajna,ha jól tudom. Ettől azonban-ha nem vettél észre különbséget-remélem majd még elketyerézik a játék.
Alle Fälle nagyon várom már.
 
Biztos hogy jobb lesz neki a 64 bit+Win7 ? Ha egy progi nincs 64 bitre fordítva akkor alapból lassabb az x86 virtualizáció miatt (és tudtommal az xraynek nincs 64bites compileja ). Egyedül a memóriakezelésben nyerhetne + performanciát, de ez is csak akkor számít ha 2 giga fölött van a működő lapkészlete (4 gigáig 1:3 osztással jó az XP is), ami azért már elég sok. Az első crysisnak memoria leakestől volt átlag 1-1,25 + max 250 vram, clear skynak olyan átlag 700M + 500M vram (itt mondjuk nagyon hiányzik a texture streaming, de ma már szinte minden kártyának van 500M vramja) ez még bőven jó XPre. + egy picit XP alatt gyorsabb maga a DX9 is, most szedtem le a ST2 modot ezt is XP-n tolom ezek miatt. Mondjuk nem mintha sokat számítana hogy 80 vagy 85 FPS, de ha már lehet választani akkor minek válasszam a rosszabbat ?
 
Letölteni akarok letölteni akarok letölteni akarok letölteni akarok letölteni akarok letölteni akarok letölteni akarok letölteni akarok letölteni akarok letölteni akarok letölteni akarok letölteni akarok letölteni akarok letölteni akarok letölteni akarok letölteni akarok letölteni akarok letölteni akarok letölteni akarok letölteni akarok letölteni akarok letölteni akarok letölteni akarok letölteni akarok letölteni akarok letölteni akarok letölteni akarok letölteni akarok

Lééccciiii :D
 
Én meg egy virtuális péklapátot akarok :D Egyébként a net szép nagy, töltögethetsz kedvedre!
Jelenleg semmi szomorúbb dolgot nem tudok elképzelni, minthogy a LA bugos, befejezetlen. Ha 10 év, akkor 10 év, kivárom, csak jó legyen. De a jelek szerint már ez évben játszhatjuk, szóval pörfekt!
 
Reméljük idén tényleg kész lesz. Most megint nyomom a Clear Skyt...
 
Remélem egybegyúrják egész Pripyat-ot, mert őszintén ez nagyon hiányzik a játékból. Persze amúgy is nagyon várós!
 
Nem is nagyon lehetne szerintem túl nagy lenne a pálya az Xraynek. Viszont hallottam egy CE3 projektről, amiben modellezni szeretnék az egész várost úgy, ahogy a katasztrófa előtt kinézett. Nem tudom h mennyire lehet igaz, csak pmben kaptam róla infot.
 
Állapot
Nincs nyitva további válaszokra.
Vissza
Top Alul