Én le tudnám magyarítani angolról németről a szövegek hosszától függően pár hónap alatt (kb napi fél-1 órám lenne rá sajna csak és az is csak hétköznap). A videóról: a Rostock egész jól néz ki, és hogy a bloodsucker olyan mint a CoPban, hogy tényleg szívja a vért, az nagyon tetszik, jó lenne ha portolni lehetne valahogy az egészet Xray 1.6ra, mert ott sokkal jobb a mutánsok AIja is, vagy valahogy átmenteni az AI scripteket, bár ezt nem tudom, hogy ott mit oldottak meg scriptből, és mennyi a hard code.
Az eseménytelen játékmenettel(+környezettel) viszont továbbra sem tudok megbékélni, atmoszféra ide vagy oda, ha nincs lövöldözés, akkor legalább legyen egy csomó mutáns, csomó anomália, repkedjenek a madarak, vátozzon az idő, fújjon a szél, essen, villámoljon... mittomén, legyen valami action mert ez így baromira unalmas lesz. Ez egy óriási veszély a sandboxos open world játékokban, mert ott a játékosnak kell(ene) piszkálgatnia a környezetet, és ha nincs betéve semmi neki a pályára, amivel játszhatna, vagy nagyon ritkásan vannak csak elhelyezve interaktív elemek, akkor felhígul a "fun"' a játéktérben, és ezzel együtt a játékosok érdeklődése is rohamsan csökken. Dobok egy linket a LD alapokról, hátha segít:
http://ugweb.cs.ualberta.ca/~c250/F07/s ... ture14.pdf
BTW: szinkronban nem gondolkodtatok ?