S.T.A.L.K.E.R. - Priboi Story v1.1

Most viszem először a Priboi Story-t és elég érdekes.
Nagyon sok a dokumentum, a mutáns.
Ezért tetszik,kicsit elgondolkoztatja az embert.
 
végre egy lélek akinek tényleg bejött a mod , a lost alpha-t is szeretni fogod :D
 
a magyarok 80%-a fegyverszimulátornak nézi a stalkert , pedig ha több rpg lenne lehet jobb lenne , és a priboi inkább az rpg-s részhez van közelebb mint a fegyverbemutatóhoz
 
nem az a baj vele, hogy doksit kell keresni, hanem hogy mellette nincs más, ez megy végig, lényegében egy kaptafa az összes task, elmész egy helyre, ahol megnyomod az f gombot, aztán kiírja, hogy hova kell menned f gombot nyomni, ami a kreativitás hiánya. Másrészt ebben a kihívás is kevés. Ennél lehetne kicsit ötletesebb, pl az antidote-os rész az viszonylag jó, több ilyesféle kellett volna. PL megszerezni egy különleges artifaktot, leitatni a szakácst, belopózni a katonákhoz éjjel, felfedezni egy területet, hogy hol lehet bejutni, üldözni egy menekülőt, túszokat kiszabadítani, kimenetkíteni, megvédeni, megkenni a katonákat, annyi más példa van a stalkerben amit bele lehet tenni a játékba, és akkor nem lesz unalmas. Egy játéknál nagyon fontos, hogy minél több fajta kihívás legyen benne, és minél több érzékszervre hasson, mindezt intenzíven és interkatívan tegye, legyenek meglepetések, csapdák, és minden feladat legyen önálló meséljen el egy történetet, legyen kezdete legyen vége, és a történet egészét tekintve se legyen egysíkú, legyen bevezetés, tárgyalás befejezés, legyen benne fokozás, és a végén érje el a tetőpontot.Ez legyen lezáró, de mégis hagyjon nyitva kérdéseket, hogy fenntartsa a játékosban az érdeklődést a befejezés után is.
Ezek sajnos hiányoznak a Priboiból. Az alapkoncepció nem rossz, bár nem is a legjobb, viszont nagyobb hátrány, hogy nincs kidolgozva, nincsenek feltöltve tartalommal a pályák, csomó rész van ami üres, ahol nem történik semmi( mondjuk ez a sandbox típusú pályáknak jellemző problémája ), de az is igaz, hogy ez rengeteg idő, munka, szóval ahhoz képest, hogy free mod, ahhoz képest elég, de a stalkerhez képest viszont nem. Mivel ennek a pályáira épül a játék, ezért nagyon szembetűnő a kontraszt a kettő közt. A legérdekesebb mondjuk a Clear Sky-al összevetni, mert az a SoC-hoz képest is kidolgozottabb, ( pl kordon, dark valley, garbage ), mindegyik tele van eseményekkel, feladatokkal, el van osztva rendesen, kevés az üres rész, azoknál is van beiktatva mindig egy két segélykérő feladat, hogy amikor olyan helyre ér a user, hogy nem történne semmi, akkor meglátja a felkiáltó jelet azon a részen, ami kivisz onnét, odasiet, és akkor gyorsan elhagyja az ingerszegény területet az épületek rendesen be vannak rendezve vannak bennük emberek is sok camp is van szabadtéren amiért megy a fight a mutánsokkal, szóval ez már sokkal jobban össze van rakva, egyedül a vége fele kezd ellaposodni a játék, nyilván már nem volt időa red forest után foglalkozni a dolgokkal, mert jött a határidő, és jól el lett rontva, a befejezés egyenesen katasztrófa.
Mondjuk nem egyszerű doglok ezek, mégha annak is tűnnek, rengeteg apró dologra kell ügyelni, amik persze önmagukban egyszerűek, de együtt már egy bonyolult rendszert alkotnak, és nagy tapasztalat kell, hogy minden összefüggést átlásson az ember, és akkor is jöhetnek még váratlan dolgok, amire nem lehet felkészülni sehogy se. Nem véletleül fejlesztették a stalkert sem addig ameddig fejlesztették, és végül több darabban tudták csak kinyögni.
 
hát van benen vmi amit mondasz VinoBob de kelle azért ezekhez a dolgokhoz elég sok idő is és persze ha van a háttérben már gyakorlottság a moddolás terén akkor meg is leeht csinálni de ehez azért jó pár éves tapasztalara van szükség sztem ahoz képest nem lett rossz. Ha azt nézzük h egy évig készült és olyan emberkék csinálták akiknek azért nem adatott meg egy bizonyos anyagi háttér és idő :D
 
nem hát nem egyszerű, rohadt sok emberi erpforrás kell egy ilyenhez, de talán ezért érdemesebb először kissebb volumenű dolgokba fogni, legalábbis addig, amig nincs meg hozzá a megfelelő keret. Én amondó vagyok, hogy inkább legyen fele vagy negyed annyi a játékidő, vagy még ennél is kevesebb, de az legyen ütős, mert azzal már lehet valamit kezdeni.
 
ne feledd hogy ez pár emberke délutáni unatkozásaiból alakult ki. 1év volt ezt is összehozni, és azt ne tessék várni 1 ingyenes projecttől hogy egy 15milliódolláros project szintet fog hozni, még akkor sem, ha már 1 meglévő alapra épül. ez különböztet meg minket fanokat a developerektől.

a hibáinkból tanultunk, ééés mivel ez az első próbálkozás volt, én már annak is örültem, hogy ezt össze tudtuk rakni :) a dokumentumos rész tényleg monoton és 1sikú, ezért sokan meg is unják, szerencsére van benne pár egyéb küldetés is, ami szerintem jól sikerült...

pl amikor military-n megkapod az infót hogy lezuhant 1 helicsopper azt odaérsz, hallod a rádió hangját, amint még a bázis próbálja elérni a pórul járt emberkéket, aztán megvan az infó és mehetsz tovább, vagy amikor a halott tréder bácsit megleled és elkapod a virnyát aztán rohansz mint a hülye a banditákhoz, hogy meglegyen az ellenszer :)

nem nagy cucc, viszont nekünk kb zéró tudással, zéró dokumentációval, 3-4 hónappal a játék megjelenése után elég nagy sikernek számított, és akárhogy is nézzük 1ik modban sincs még új küldetésrendszer, max hasonló találd meg ezt- vagy -azt. majd később gondolom, ha megéri egyeseknek hónapokat, éveket fecsérelni 1 projectre - amit a mergerek úgyis szétrippelnek secperc alatt és feledésbe merül - akkor lesznek jobb küldetések is. úgy legyen.
 
igen azok a küldik jók, de szerintem sokkal kevesebb mappal kellett volna csinálni, és akkor több erőforrást lehetett volna a taskok kidolgozására fordítani. Bár mondjuk ehhez igazából egy jó game designer kell, aki tudja mitől döglik a légy, meg átlátja azt is, hogy mennyi emberke van a projektben, és ezzel mit lehet elérni .Kevés map is lehet jó, lásd CoP ahol pont ezt csinálták, bár ott szereintem túl nagyok lettek a mapok, és valahogy nem sikerült rendesen összeilleszteni a különböző helyszineket, igaz nem ismerem teljesen, csak a zaton meg az azt követő pálya elejéig, de a zaton elég üresnek, az az utáni pálya( ennek nem emllékszem már a nevére) meg nagyon "foltosnak" néz ki, nem olyan mint egy nagy pálya, mint mondjuk a swamp, hanem olyan mint sok kicsi, nincs egységes kinézete. De mondjuk a swampnak több ideje volt érlelődni, nem tudom ezek az új pályák mikortól készültek, a zatoni hidat már lehetett látni clear skyos limanski híd hátterében is.
 
hát ja , csinálni kell mellék küldiket , aztán nem lesz az olyan üres :D
 
és a vége jó lett?
Jól megcsinálták?
Ugy hallottam Limansk is benne van.
Ez igaz?
 
hamis :)

viszont van intro meg outro meg minden... nem tartom jó ötletnek lelőni a végét... (poén-t szoktak irni de nem passzol ide :D)
 
hamár priboi halad a magyarítás dezo vagy megint leállt? nem eröltettlek örülük hogy ha 1,5év alatt de megcsinálod:)
 
én az érdeklődőknek javasolom a youtube-ot :D . viszont ha publikus akkor azt lehet tudni miért Priboi lett a mod neve , no meg a karakter neve is , van egy tippem ,de először a választ szeretnénk :D
 
Hali. Azt szeretném megkérdezni, hogy körülbelül mikorra várható a magyarosítása? :D Bocsi, ha itt van a válasz a sorok között de már végig böngésztem az egész web-et utánna és seho se találtaml. Egy halott linket találtam csak de nem sokat érek vele. :) Most regeltem ide itt úgyis választ kapok a kérdésemre. Dezodor minden elsimerésem a mod-ok terén! A Lost Alpha-t is várom már nagyon. A képek és a videóid alapján ultrabrutál lesz. Csak így tovább!
 
Vissza
Top Alul