dezodor
New Member
nos akko mán csak az acdc tool kell....
1 level changer amúgy így néz ki: (ez az esc-to-garbage levelchanger)
[285]
; cse_abstract properties
section_name = level_changer
name = exit_to_garbage_01
position = 29.34641456604,16.5561962127686,686.241638183594
direction = 0,0,0
; cse_alife_object properties
game_vertex_id = 1
distance = 7
level_vertex_id = 309788
object_flags = 0xffffff3e
custom_data = <<END
[pt_move_if_reject]
path = esc_way_if_reject
END
story_id = 91
; cse_shape properties
shapes = shape0
shape0:type = box
shape0:axis_x = 2.22939944267273,0,0
shape0:axis_y = 0,4.83859968185425,0
shape0:axis_z = 0,0,2.22939944267273
shape0
ffset = 0,0,0
; cse_alife_space_restrictor properties
restrictor_type = 3
; cse_alife_level_changer properties
dest_game_vertex_id = 253
dest_level_vertex_id = 209876
dest_position = 36.4117431640625,0.481237411499023,-305.824523925781
dest_direction = 0.0111562451347709,-0.000250374461757019,0.0224392339587212
dest_level_name = L02_Garbage
dest_graph_point = start_actor_01
ilyen 1xű... azé kicsit ugye több, mint ami a xrspawnerbe látszik
)
ennek alapján már meg lehet csinálni, csak tudni kell az indulási pontot meg az érkezési pontot, ja és az induló level vertex id-jét meg érkezési level vertex id-jét .... meg kell ugye game story id is, de olyat már gondolom csináltál neki
1 level changer amúgy így néz ki: (ez az esc-to-garbage levelchanger)
[285]
; cse_abstract properties
section_name = level_changer
name = exit_to_garbage_01
position = 29.34641456604,16.5561962127686,686.241638183594
direction = 0,0,0
; cse_alife_object properties
game_vertex_id = 1
distance = 7
level_vertex_id = 309788
object_flags = 0xffffff3e
custom_data = <<END
[pt_move_if_reject]
path = esc_way_if_reject
END
story_id = 91
; cse_shape properties
shapes = shape0
shape0:type = box
shape0:axis_x = 2.22939944267273,0,0
shape0:axis_y = 0,4.83859968185425,0
shape0:axis_z = 0,0,2.22939944267273
shape0
; cse_alife_space_restrictor properties
restrictor_type = 3
; cse_alife_level_changer properties
dest_game_vertex_id = 253
dest_level_vertex_id = 209876
dest_position = 36.4117431640625,0.481237411499023,-305.824523925781
dest_direction = 0.0111562451347709,-0.000250374461757019,0.0224392339587212
dest_level_name = L02_Garbage
dest_graph_point = start_actor_01
ilyen 1xű... azé kicsit ugye több, mint ami a xrspawnerbe látszik
ennek alapján már meg lehet csinálni, csak tudni kell az indulási pontot meg az érkezési pontot, ja és az induló level vertex id-jét meg érkezési level vertex id-jét .... meg kell ugye game story id is, de olyat már gondolom csináltál neki