MOD ötletek

Banderas:

te írtál nekem a priboi story oldalon a contact us menüből? azért nem tudtam válaszolni, mert hibás volt a funkció, és nem küldte el a feladó email címét, így nem tudtam hova visszaírni. ha te voltál, akkor dobj pls 1 mailt vagy pm-et, és beszélünk.
 
Szia Banderas!

Az első hozzáfűznivalóm az volna: "Mert ez egy játék".
Lehet,senki közülünk nem volna képes néhány méternél többet rohangászni egy közel hatvakilós hátimálhával,miközben a gépkarabély tusa szétveri a tökeit....Aki nem hiszi,próbálja meg.
Az én generációm még igencsak orálisan elkaptálta az ehhez hasonló nyalánkságot,bár az a hátimálha szerintem húsz kilónál nem volt több,minden esetre majd megdeglettünk,ha az is rajtunk volt vezényelt-csak úgy szopatásiból történő-megfuttatás idején.Pedig akkor még jó erőben levő 18-20 éves fiatalok voltunk.
No,szóval tényeleg igaz,nem lehetne pl. mindenféle mezei kötszercsomaggal vidáman túlélni,akárcsak egy végtaglövést is,ami lazán x-rrá töri a csontot,de az se kutya,ha valakit mondjuk gyomor,esetleg tüdőlövés ér.Szerintem ilyen -már bocsánat a durva kifejezésért-ótvar körülmények közt,ami a játékban adott,a túlélési esély gyakorlatilag a köbgyök,minusz zérus....(Értelmetlen)
Ennyi erővel a kordoni kalandot sem élhetnénk túl,néhány lépésre a falutól megpusztulna a karakterünk,,és lehetne újból kezdeni az egészet.
Tehát a játék realitástartalma alapbeállításban is csak minimális,szerintem kezeljük is úgy,mint egy modern és félelmes mesét.(Ha ez igaz,akkor meg nyugodtan spájzoljunk be néhány vekni kenyérkét,attól csak a cukrunk megy fel,maximum., lol2 )
 
Dezodor

Az biztosan nem én voltam, én a Priboi storyt még csak nemrég fedeztem fel, de még sajnos nem próbáltam ki.

Zombimorzsi

Nahát igen nekem is csak ez a bajom a saját ötleteimmel, hogy ennyire már ne legyen valóságos a dolog :) De a sebzési rendszerhez nem is nyúlnék, elég nekem az amit OL-ben kapok. csak hát kicsit megszaladt az agyamban a fekete lyuk :D. Gondoltam hátha adok valakinek ihletet, és esetleg ettől finomabb formában meg tud valósítani belőle ezt-azt. (mondjuk személy szerint a térfogat-korlátozás még talán nem akkora mazochizmus :? )

KönigTiger

Köszi, ott még nem találtam ilyesmit, de körbekutatok.
 
iagzából sztem akkora hülyeség hogy most elkezdünk oylan modokat gyártani hozzá hogy most valóságos legyen ne legyen célkereszt stb.
Mert eleve egy fikció meg pl 1 játék sztem épp attól élvezetes hogy nem a valóságot tükrözi hacsak nem 1 szimulátorral játszunk fps-be pl a rainbow six vegas meg ilyenféle kommandós játékok számítanak annak.
Épp ettől jó hogy nem valóságos.
 
szimulatoroknal tenyleg jo h valosagos pl nem eled tul h a repulovel becsapodsz a foldbe. meg nincs eletcsomag a swatba pl
 
Hát a Rainbow Six Vegas már annyira nem szimulátor, még a Rouge Spear meg a Raven Shield inkább volt az.

Valóban fikció a játék, de ugye valós alapra épül az egész, és az a jó benne, hogy úgymond átlag halandóként kalandozhatsz egy valószerű, részben fiktív veszélyekkel teli helyen, és elvileg a készítők célja is a minél nagyobb valósághűség volt. Természetesen kell találni egy egyensúlyt, hogy mennyire legyen valóságos és mennyire legyen "könnyítve" a dolog, részemről még egy kicsit nehezedhet a játék. (túl sokat Operation Flashpointoztam úgy néz ki...)

Ha teljesen el akarok rugaszkodni a valóságtól akkor ugye ott a Painkiller vagy a Serious Sam.
 
banderas:

a Deus Ex-ben, ha jól emlékszem így van megoldva a dolog, nem kis kompromisszum készséget kíván
 
ha ien jatekot akarsz akkor jaccal a Chrome-al.
most jutott eszembe. keress ra a gugliba egy regi jetek de nagyon jo grafikaval meg talan azt hinned h 2007es a jatek ha csak ugy megmutatnam
 
Szia Banderas!

Éppen így.nos,ami megmozdítá agyamat-azaz konvergáljunk már a realizmus felé kicsinség-az az lehetne,ha csapatostúl "szalannánk" a területen,esetleg őly formán,mint a battlefield sorozatban tettük volt.
Ottan volnának esetleg szanitécek is egy egy csapatban,akik minimálisan gyógyítani,vagy legalábbis hátracepelni volnának képesek.Akkor viszont -gondolom ott tartanánk,hogy megnőne a gépigény,mint lábasjószág,és ez nem kívánatos ugye..-a hátországban lehetne cuki kis műtéti részeket végrehajtani,akkor éppen egy kirurgus bőrébe búván,önnön magunkon megtevén azt!Persze akkor ez már nem a STALKER volna,hanem valami zagyvalék,amit egyrészt abból,másrészt az America's Army-ból,illetve annak oktatói részéből konstruáltak.
Azért azonban mégiscsak megérne egy misét!
 
Szasztok!

Sztem ez a csapatosdi batlefield fííling azért nem tartozik a stalker világhoz, mert a párbeszédek során azt dumálják, hogy "mindenki csak magára gondol." Ebből kifolyólag mondjuk megvannak ezek a mennyünk oszt szedjünk szét minden banditát csak úgy haverságból vagy kis zsetonért. Na mind1. sztem ha már nagyon így katonáskodnánk, akkor az inkább csak a dutynál meg a freedomnál, esetleg stalkeroknál egy ilyen renegád banda akik se nem stalkerok se nem dutysok, de ez már túlzás. A stalkerok egyedül nyomulnak.....
 
Hát azért pl a freedom meg a duty amit te emlytesz épenségel nem azok a mentalitásuak hogy csak magukra gondolnak.

Meg a stalkerok se mert oké hogy mondják de töbször elhangzik a stalkerok szájából hogy a túlélés érdekében összefognak pont mint a banditák(fosók)ahogy én hívom őket.
Mert magukban semmi esélyük nem lenne de közösen összefogva van csak.


Végülis azért szerintem jó lenne a háborús feeling egy kicsit mert végülis a játék lényege a zóna.
És a stalkerek(ide értem most a semlegeseket,duty,freedom..szal mindenki)
szemszögéből meg a lényeg a zóna uralása mert csak az maradhat a végén életben aki a zóna ura.
És minden frakció a zóna ura akar lenni.

A realitás meg szerintem nem a stalkerhez tertozik maradjon csak erősen fantasy játék misztikus elemekkel vagy fordítva :D lol2
 
Így van,viszont én akkor is szeretnék benne cuki kis agyműtéteket végrehajtani a bunkerben-olyan orvosi szimuláció szinten-,meg embermutáns gyártással foglalkozni.
Tényleg,miért is ne lehetne egyszer a doktor bőrébe bújva lejátszani n gamát,vagy afféle őrült dilidokiként mutánsokat gyártani,s irányítgatni?
 
a Fallout 3-ban én tudtam műteni, mondjuk csak egy kattintás volt és feléledt a beteg :D és sugárzás hatására mutálódik benne a főhős, szóval magadat tudod mutalizálni :). Ha egyszer mmorpg-t készítenek a gammából, akkor lehetne ilyen csapatosdi meg orvososdi, vagy kereskedő lehetsz meg ilyesmi, mondjuk erre a közeljövőben biztos nem kerül sor. Singleplayerben ilyen kis pályáknál még a coopot sem találom túl jó ötletnek, Talán ha a játéktér egyben lenne.
 
A lényegre tapintottál!így van!Ez a játék tényleg akkor volna giászi,ha egybe lehetne az egész játékteret használni,átlépésenként nem kellene a töltögetésre várni!
(És akkor-hehe-biztos volna olyan mod is,hogy egy lövéssel a pálya harminckilóméteres túlsó részébe is meg lehetne "gyíkolni" az ellent,afféle "átlátokaködönmertjókaszemeim" elv alapján...)

Az eredeti koncepció is egyébiránt az egybepályás elképzelésen alakult,s hogy miért darablották így fel,ki tudja?lehet,hogy a gépigény szabott határt?
Pedig elképzeltem már egy oly modot is,ahol az egész zónát egy térháborgás visszarepíti atomerőművestől,zombistól,stalkerestől a 2vh idejébe,s a fegyverzet is szépen ehhez alakulna lassan.
Megjelennének a nyemeckije truppi,no meg a pártyizányi,a szovjétszkijé krásznájá ármádáról már nem is beszélve,élükön a komisszárokkal,meg a GPU-val!
no,az volna meseszerűen izgis!
 
mar elegge sokszor el lett mondva h gepigeny miatt nem lehet egyberkani az osszes palyat. gondoljtaok bele ha egy palyahoz ekkora gepigeny kell akkor mennyi kell az osszeshez egybe? lol2
 
Na ne mondd, azért nem kell betöltenie a gépnek az összes pályát egyszerre. :lol:
Akkor hogy lehet az, hogy pl. az Elder Scrolls : Oblivionban ezt meg tudták csinálni, annak se éppen tré a grafikája, és mégis sikerült.
Szerintem a GSC programozók egyszerűen nem tudták elfogadhatóan megoldani. Elég megnézni, hogy a SOC és a Clear Sky hogy jöttek ki, hány patch kellett hozzájuk, és hogy még azután is milyen bugosak. A pályák akadoznak a fos memóriakezelés miatt, főleg a Garbage.
 
meg nem szereti a vistat :D

bar az osszes volt szovjet allam cucca ien megnezel vmi mehanikus dolgot ami nem mukodik. belerugsz egyet es mukodik. a rugas oan mint 1 pecs :D :D :D :D :D
 
vazvaz":fa31ehmz mondta:
Na ne mondd, azért nem kell betöltenie a gépnek az összes pályát egyszerre. :lol:
Akkor hogy lehet az, hogy pl. az Elder Scrolls : Oblivionban ezt meg tudták csinálni, annak se éppen tré a grafikája, és mégis sikerült.
Szerintem a GSC programozók egyszerűen nem tudták elfogadhatóan megoldani. Elég megnézni, hogy a SOC és a Clear Sky hogy jöttek ki, hány patch kellett hozzájuk, és hogy még azután is milyen bugosak. A pályák akadoznak a fos memóriakezelés miatt, főleg a Garbage.

hát igen, fel lehet hozni ugye a Fallout 3-at is, ahol egy teljes 25 négyzetkilóméteres pálya áll a rendelkezésre, betöltés csak néhány épületnél és föld alatti helyiségnél van, és az is elég rövid. Ugyanaz a sajnálatos helyzete a játék motorjának, mint az Armed Assaultnak, ami szintén optimatizációs problémákkal küszködik, és a sokadik peccselésen van túl az is.
Ez egy ilyen közép-európai fejlesztői átok úgy néz ki; ambíciózus tervek, ígéretes lehetőségek. felemás megvalósítás. :cry:
 
Vissza
Top Alul