Havi Hírek

hispan1":2u5x39t5 mondta:
Mondjuk igaz... Csak ilyenekkel él :)

De engem ez érdekelne, ha igaz... vagy ha hiteles...

felbéreljük a maffiát és 2 napon belül meglessz aztán aki fórumozik aktívan az kap 1 példányt :lol: 8)
 
mondjuk stalker fansite-on.... keresgéljetek szorgosan a forumok között mer azt már nemtom h mellikben volt
de attol még lehet h nins ennyire kész...
 
No akkor megismertetlek egy régi hagyománnyal, ami itt a fórumon él: ha hírt hozunk, akkor forrást is. Csak ennyi.
 
most megnéztem a forumot ott, de nem találtam semmi hasonló post-ot, szóval kérem azt a nagyon magasan kvalifikált forumozót, hogy a stalkerfansite-ot ne említse nekem ilyen hülyeségekkel egy lapon! Remélem érthető voltam, ja és ha észerevette volna az a valaki, ott csak a modok-ról van szó, nincs is olyan topic, mely a játék többi részével foglalkozna, mert itt van arra ez a forum!

köszönöm #B
 
Valentine Yeltyshev <atem@gsc-game.kiev.ua>

show details
11 Dec (18 hours ago)

We received quite a few questions from fansites of the game S.T.A.L.K.E.R., and this is really great. We want to thank you for your interest in the game. In this series of answers we have decided to bend the rules a little and reply to more questions than we planned originally. First we have answered questions that have been asked several times, meaning that they are especially relevant. And so, here is the first portion of answers:

1. Will a Singleplayer SDK be released?

We really did plan to release an SDK for the singleplayer part of the game, however right now the whole team is busy with development of "Clear Sky" and cannot devote enough time to the SDK. We cannot release our tools the way they currently are, since they are meant for internal use and would be extremely complicated for other people. So, the answer is - certainly not at this time, but maybe sometime later.

2. Will there be S.T.A.L.K.E.R. Online?

We do not quite understand what you mean by "online". If it is the cooperative mode, then no, there will be none. Even at the time of development of the first part of the game we said that a cooperative mode is impossible, since Life Simulation would be different at each computer. Synchronizing it would be practically not doable. If you mean an MMOG, then we are seriously considering it.

3. Will there be support for DX8, or only DX9 and DX10?

Yes, we leave support for the DX8 renderer, which will let users of weaker machines into the world of S.T.A.L.K.E.R. The game allows sufficiently flexible configuration for the player's computer.

4. "Clear Sky" is based on the updated 1.5 engine. Should we expect additional optimization and improvement of performance, or only addition of new features? Will the new engine be added to the original game, are new editions planned?

The X-Ray Engine underwent fairly serious changes. Not only did it gain a set of new features, a higher level of detail, but has also been optimized quite a bit. Development of DX10 is currently going ahead full speed; it will give owners of newer video cards a better picture.

As for moving the original game to the new engine - it will not be done. "Shadow of Chernobyl" is a complete and finished game, which in future will only get patches, fixing discovered errors and improving multiplayer.

As for system requirements, some features of the game, such as volumetric light, are quite demanding and require a newer video card. Of course, as we said, the game is quite configurable.

5. Do such characters as Voronin, Lukash, Sakharov participate in the plot of "Clear Sky"?

It will not do anyone any good to uncover the plot of the game, so we will limit ourselves to a dry phrase: "the player will meet characters he knows."

Best regards,
Valentine Yeltyshev
PR manager
GSC Game World

Most olvastam a üzeneteim között, fordítva hamarosan, csak zh-k meg vizsgaidőszak van, de a lényeg a havi 5 kérdésre válaszolnak. a motorról a dx-ről stb...
 
Olyan játékkal se találkoztam még, ami DX8-9-10-et szeret egyszerre :) (biztos van egy pár, tudatlan vagyok)
 
sajnos én sem ismerek olyat, de ez most érdekes lesz és sok ember fogja majd használni a cuccot:D Ámen
 
Hi! Nagyjából visszanéztem, hogy beollózta-e ezt valaki a Hardwiredből, de nem találkoztam vele:
Egy német fansite kérdéseire adott válaszokból kiderül, hogy egyáltalán nem zár ki a GSC egy S.T.A.L.K.E.R. MMO-t.



Csak a válaszokat foglalom össze. Kezdjük az elején...
SDK-ra egyelőre nem számíthatunk, ugyanis a csapat jelenleg a Clear Sky munkálataival van elfoglalva.
Továbbra is támogatják a DX9-10-es kártyák mellett a DX8-as kártyákat. Ez bizonyára jó hír a régebbi gépek tulajdonosainak.
A Clear Sky az X-Ray motor 1.5-ös változatát használja, mely nem csupán látványosabb, hanem az optimalizálás révén gyorsabb is, mint előddje. A Shadow of Chernobyl-t nem "aktualizálják" az frissebb motor segítségével.
A Clear Sky-ban néhány ismert karakterrel is összefutunk majd.
S végezetül, de nem utolsósorban...
Online kooperatív játékmód nem valósítható meg a fejlesztők szerint, köszönhetően az élő környezetet szimuláló rendszernek, ám komolyan agyalnak egy MMORPG megalkotásán.
 
Én nem értem, miért ördögtől való SDK-át kiadni egy játékhoz, még ha nem is lesz kompatibilis, a majd valamikor megjelenő kiegészítővel.
 
viking":2nacot3o mondta:
Hi! Nagyjából visszanéztem, hogy beollózta-e ezt valaki a Hardwiredből, de nem találkoztam vele:
Egy német fansite kérdéseire adott válaszokból kiderül, hogy egyáltalán nem zár ki a GSC egy S.T.A.L.K.E.R. MMO-t.



Csak a válaszokat foglalom össze. Kezdjük az elején...
SDK-ra egyelőre nem számíthatunk, ugyanis a csapat jelenleg a Clear Sky munkálataival van elfoglalva.
Továbbra is támogatják a DX9-10-es kártyák mellett a DX8-as kártyákat. Ez bizonyára jó hír a régebbi gépek tulajdonosainak.
A Clear Sky az X-Ray motor 1.5-ös változatát használja, mely nem csupán látványosabb, hanem az optimalizálás révén gyorsabb is, mint előddje. A Shadow of Chernobyl-t nem "aktualizálják" az frissebb motor segítségével.
A Clear Sky-ban néhány ismert karakterrel is összefutunk majd.
S végezetül, de nem utolsósorban...
Online kooperatív játékmód nem valósítható meg a fejlesztők szerint, köszönhetően az élő környezetet szimuláló rendszernek, ám komolyan agyalnak egy MMORPG megalkotásán.


legközelebb a forrást is kérjük:

egyébként : http://www.gamestar.hu/stalker-mmo.html
 
Vissza
Top Alul