X-Ray engine - tweakelés

STALKER Tweak Guide http://www.tweakguides.com/STALKER_1.html

Ha valaki azt szeretné, hogy a játék gyorsan és szép grafikával fusson az próbálja ki a következő beállításokat:

-Object Dynamic Lightening
-1024*768 / 1280*1024 felbontás
-Vison Distance: 25-50%
-Object Details: fák ettől lesznek elmosódottak, ha nagyon letekerik, érdemes próbálgatni
-Grass Density: 50%
-Texture Details: ezt akkor vegyétek lejjeb, ha túl sokat tölt a játék és sokat akad, egyébként nincs túl nagy kihatással az fpsre.
-AA/AF csúszka + VSync nem működik. Utóbbi kontrolpanelen keresztül bekapcsolható.
-Sun Shadows nem működik Object Dynamic Lightening során, anélkül viszont a Grass Shadows sem. Ha szükség van a +fps-re hanyagolható...
-Lightning distance: érdemes letekerni
-NPC Flashlights: maradjon bekapcsolva
-Shadow Quality: nyugodtan le lehet venni minimumra

Aki DX8 modban futattja a játékot (Static Lightening aka. r1 renderer) és nincs zseblámpája (L) az írja be a konzolba: r1_dlights on
Hogy milyen messze világítson azt pedig a r1_dlights_clip [10.000 - 150.000] parancsal lehet változtatni.


Na most nézzük mit érdemes feljebb venni ha már minden csuszka maximumon van...

r2_gi on - érdemes kipróbálni, de hamar el fogja magát dobni a legerősebb gép is. (Menjetek csak le a Stashhez, ahol forog a piros lámpa ;))

r2_aa on - fake AA (deferred shading miatt nincs igazi AA)
r2_aa_kernel 0.3 - kevésbé mosott szélek
r2_allow_r1_lights - maradjon off!
r2_gloss_factor 2.5 - csillogóbb felületek
r2_ls_bloom_fast - bloomot veszi még erősebbre. Próbát megér.
r2_ls_bloom_kernel_b - ettől függ a bloom mosottsága
r2_ls_bloom_threshold 0.350 - szebb bloom
r2_parallax_h 0.04 - próba
r2_slight_fade 1 - próba
r2_ssa_lod_a 96 - jobb level of detail
r2_ssa_lod_b 64 - jobb level of detail
r2_tonemap on - maradjon bekapcsolva
r2_tonemap_middlegray 1.2 - szebb HDR
r__supersample [1 - 4]
r__tf_aniso [1 - 16]
ezek nem működnek...
snd_cache_size 32 - több hangot tölt be előre
snd_targets 4-32-ig érdemes próbálgatni...


Ha át szeretnéd ugrani az introt minden indítás után: "C:\Program Files\THQ\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\XR_3DA.exe" -nointro
 
Orosz verzió PDA ja (Iternationalba a SAMSUNG logo miatt nem engedték?)
Nekem ez jobban tetszik. A másik túl műanyag...
samsung_pda.jpg
 
Hála az égnek.
Tetü Sidorovich meg halhatatlan. (Csak akkor lehet megölni mkor odadob 1 mp-re a teleport)
Átírtam a weapon rule scriptet, hogy ne tiltsa le az itemhasználatot, ha belépek Sidorovich-hoz, bárba, dutyhoz.
Szórtam neki gránátot, soroztam a fejét de semmi.
ss_bunzybuddy_04-05-07_10-08-11_(l01_escape).jpg


Aztán kipakoltam elé a cuccát. Rendes fegyverkereskedő nézzen már ki valahogy...
ss_bunzybuddy_04-05-07_10-29-26_(l01_escape).jpg


Meg egy kis reklámot is sikerült betenniük: Nézzük meg közelebbről az öreg notebook-ját...
ss_bunzybuddy_04-05-07_10-13-56_(l01_escape).jpg


Ja ha valaki ki akarja füstölni a bárban meg a Duty-HQn lévőket, annak felrakom a módosított scriptet ha kell.
 
olvastam itt pYura hsz-ét amibe ez van:

"-Shadow Quality: nyugodtan le lehet venni minimumra "

namost nálam nem lehet állítani, fentvan fullon, és szürke... nemtom állítani, és én szivesen levenném... próbáltam mindenhogy pl ha a yátékot így indítom hogy kakaka.exe -noshadows vagy -shadowmap0 stb de akkor is fullon van az árnyék... végülis jól fut ígyis dx8ba :F de azért mégis csak bizgat hogy nem engedi állítani.
 
másik furcsaság. igaz nem pont ide illik, de ez engem nagyon bizgat...

http://img172.imageshack.us/img172/2232 ... mapja2.jpg

néztem már énis a pda-n a mapot de csomo hely bejárhatatlan, viszont ha odarajzolták hogy ottvan, akkor mérnem lehet odamenni, meg pl a freedoomos pályán is 1ik kijáratot védik... minek védik ha nem lehet kimenni :D stb stb... ááá van 1 sanda gyanum hogy valamit rejtegetnek még itt a source kódban, vagy lehet lesz addon vagy valami extraság....

ja és a képet amit linkeltem nem én készítettem, ezzel is éreztetem, hogy mások is furcsálják ezt a dolgot :D
 
dezodor":34kpsupr mondta:
olvastam itt pYura hsz-ét amibe ez van:

"-Shadow Quality: nyugodtan le lehet venni minimumra "

namost nálam nem lehet állítani, fentvan fullon, és szürke... nemtom állítani, és én szivesen levenném... próbáltam mindenhogy pl ha a yátékot így indítom hogy kakaka.exe -noshadows vagy -shadowmap0 stb de akkor is fullon van az árnyék... végülis jól fut ígyis dx8ba :F de azért mégis csak bizgat hogy nem engedi állítani.

Ha nem tévedek azt csak full dynamic lightingban lehet állítani.
Ha lejjebb veszed a renderert, ez bennemarad.
 
Ultra-tweakel beállítások:

r1_dlights on
r1_dlights_clip 75.
r1_glows_per_frame 16
r1_lmodel_lerp 0.1
r1_pps_u 0.
r1_pps_v 0.
r1_ssa_lod_a 64.
r1_ssa_lod_b 48.
r1_tf_mipbias 0.
r2_aa off
r2_aa_break 0.800000,0.500000,0.000000
r2_aa_kernel 0.3
r2_aa_weight 0.250000,0.250000,0.000000
r2_allow_r1_lights off
r2_gi off
r2_gi_clip 0.1
r2_gi_depth 1
r2_gi_photons 16
r2_gi_refl 0.9
r2_gloss_factor 2.5
r2_ls_bloom_fast off
r2_ls_bloom_kernel_b 0.5
r2_ls_bloom_kernel_g 3.
r2_ls_bloom_kernel_scale 0.7
r2_ls_bloom_speed 100.
r2_ls_bloom_threshold 0.5
r2_ls_depth_bias -0.0003
r2_ls_depth_scale 1.00001
r2_ls_dsm_kernel 0.7
r2_ls_psm_kernel 0.7
r2_ls_squality 1.
r2_ls_ssm_kernel 0.7
r2_mblur 0.1
r2_parallax_h 0.04
r2_slight_fade 1.
r2_ssa_lod_a 96.
r2_ssa_lod_b 64.
r2_sun on
r2_sun_depth_far_bias -0.00001
r2_sun_depth_far_scale 1.
r2_sun_depth_near_bias 0.00001
r2_sun_depth_near_scale 1.
r2_sun_details on
r2_sun_focus on
r2_sun_lumscale 1.
r2_sun_lumscale_amb 0.5
r2_sun_lumscale_hemi 1.
r2_sun_near 12.
r2_sun_near_border 0.75
r2_sun_tsm on
r2_sun_tsm_bias -0.01
r2_sun_tsm_proj 0.3
r2_tf_mipbias 0.
r2_tonemap on
r2_tonemap_adaptation 1.
r2_tonemap_amount 0.7
r2_tonemap_lowlum 0.0001
r2_tonemap_middlegray 1.2
r2_wait_sleep 0
r2_zfill off
r2_zfill_depth 0.5
r2em 2.2
r__detail_density 0.2
r__geometry_lod 1.2
r__supersample 4
r__tf_aniso 16
renderer renderer_r2
rs_c_brightness 1.
rs_c_contrast 1.
rs_c_gamma 1.
rs_fullscreen on
rs_refresh_60hz on
rs_stats off
rs_v_sync on
rs_vis_distance 1.5
 
Ultra-tweakel beállítások:

r1_dlights on
r1_dlights_clip 75.
r1_glows_per_frame 16
r1_lmodel_lerp 0.1
r1_pps_u 0.
r1_pps_v 0.
r1_ssa_lod_a 64.
r1_ssa_lod_b 48.
r1_tf_mipbias 0.
r2_aa off
r2_aa_break 0.800000,0.500000,0.000000
r2_aa_kernel 0.3
r2_aa_weight 0.250000,0.250000,0.000000
r2_allow_r1_lights off
r2_gi off
r2_gi_clip 0.1
r2_gi_depth 1
r2_gi_photons 16
r2_gi_refl 0.9
r2_gloss_factor 2.5
r2_ls_bloom_fast off
r2_ls_bloom_kernel_b 0.5
r2_ls_bloom_kernel_g 3.
r2_ls_bloom_kernel_scale 0.7
r2_ls_bloom_speed 100.
r2_ls_bloom_threshold 0.5
r2_ls_depth_bias -0.0003
r2_ls_depth_scale 1.00001
r2_ls_dsm_kernel 0.7
r2_ls_psm_kernel 0.7
r2_ls_squality 1.
r2_ls_ssm_kernel 0.7
r2_mblur 0.1
r2_parallax_h 0.04
r2_slight_fade 1.
r2_ssa_lod_a 96.
r2_ssa_lod_b 64.
r2_sun on
r2_sun_depth_far_bias -0.00001
r2_sun_depth_far_scale 1.
r2_sun_depth_near_bias 0.00001
r2_sun_depth_near_scale 1.
r2_sun_details on
r2_sun_focus on
r2_sun_lumscale 1.
r2_sun_lumscale_amb 0.5
r2_sun_lumscale_hemi 1.
r2_sun_near 12.
r2_sun_near_border 0.75
r2_sun_tsm on
r2_sun_tsm_bias -0.01
r2_sun_tsm_proj 0.3
r2_tf_mipbias 0.
r2_tonemap on
r2_tonemap_adaptation 1.
r2_tonemap_amount 0.7
r2_tonemap_lowlum 0.0001
r2_tonemap_middlegray 1.2
r2_wait_sleep 0
r2_zfill off
r2_zfill_depth 0.5
r2em 2.2
r__detail_density 0.2
r__geometry_lod 1.2
r__supersample 4
r__tf_aniso 16
renderer renderer_r2
rs_c_brightness 1.
rs_c_contrast 1.
rs_c_gamma 1.
rs_fullscreen on
rs_refresh_60hz on
rs_stats off
rs_v_sync on
rs_vis_distance 1.5
 
Crayon, még régebben csináltál a kezdő fehér ruhából egy olyat, hogy minden ellen 99%-ban véd. Ahhoz melyik scriptet írtad át? Az exoskeleton sugárzás elleni védelmét akarom kicsit feljebb húzni, hogy ne legyen vele semmi gond.
 
Az outfit.ltx-ben írd át ezt:
keress arra hogy exo és:

burn_protection = 0.5
strike_protection = 0.9
shock_protection = 0.5
wound_protection = 0.8
radiation_protection = 0.7
telepatic_protection = 0.0
chemical_burn_protection = 0.5
explosion_protection = 0.8
fire_wound_protection = 0.60
 
Találtam még pár sort lejjebb, ezeken nem kell állítani? Elég alacsonyan vannak:

[sect_exo_outfit_immunities]
burn_immunity = 0.03
strike_immunity = 0.01
shock_immunity = 0.03
wound_immunity = 0.01
radiation_immunity = 0.00
telepatic_immunity = 0.00
chemical_burn_immunity = 0.03
explosion_immunity = 0.03
fire_wound_immunity = 0.005
 
Tibi ennek nincs köze az X-Rayhez :) Szerintem a Sufnituningba kéne feltenni a kérdést.
 
Vissza
Top Alul