X-Ray engine - tweakelés

Sajnos nem elég... nekem is sikerült "zöld viszonyt" elérnem, de a befejezés szempontjából nem számít, csak amit a PDA ír fal1 [Loner]
 
gamedata-t minek megváltoztatni nem értem egyébként, az a mentésekbe úgyse nyúl bele :?
 
Mert ez a default értékeket tartalmazza. Szépen ki lehet vele akasztani a játékot :) . Amúgy arra is rájöttem, hogy a területenkénti spawnokat is viszonyszámmal tárolja, így hiába csinálsz népirtást sosem fogynak el egy-egy területről max kevesebben lesznek.

Más: ott cseszték el a pénzezést, hogy a fő tradereknél (Sigorovich,bartender) sem lehet MINDENT megvenni. Ha sikerül megpróbálok belerakni barkeepbe minél több cuccot, meg a lőszerkészleteit végtelenre venni, hogy annyit vehess amennyi belédfér.
 
segitség!!! :)

van az a bizonyos "überszuper grafika" tlx. ezzel kapcsaolatban szeretném megtudni hogy hogyan tudom olyanra állítani a texturaminőséget, anélkül hogy a látótávolság lecsökkenne (vagy nem is biztos hogy lecsökken, csak annyirra szétmosódik minden hogy alig látni valamit :) ) ?
kisérletezgettem vele már elég sokat, de nem akar összejönni... :oops:
előre is köszi!
 
_preset Extreme

Crayon a lőszeres dolog tényleg nem ártana... vagy legalább legyen már 1200 töltény, nem igaz, hogy csak ennyijük van ennyi vásárlóra :D Végtelen egy kicsit irreális, még ha kényelmes is.

PDA statisztikák megbuherálása esélytelen? :(
 
Na ja. Értelmes ember annál többet úygse vesz...

Te saját statisztikáidat a mntésed tárolja. Ha azt sikerül visszafejteni (amire kicsi az esély) akkor lehetne. Az a baj túl sokmindent tárol egyszerre egy mentés és ugye szépen kódolva. Még talán futás közben lehetne konzolból bohóckodni, mert valószínű, hogy a teszteláshez implementáltak ilyen parancsokat. csak a tetü help nem írja ki...
 
ai_dbg_alife off
ai_dbg_anim off
ai_dbg_brain off
ai_dbg_cover off
ai_dbg_destroy off
ai_dbg_dialogs off
ai_dbg_frustum off
ai_dbg_funcs off
ai_dbg_goap on
ai_dbg_goap_object off
ai_dbg_goap_script off
ai_dbg_inactive_time 0
ai_dbg_infoportion off
ai_dbg_lua on
ai_dbg_monster off
ai_dbg_motion off
ai_dbg_serialize off
ai_dbg_stalker off
ai_dbg_vision off
ai_debug off
ai_draw_game_graph off
ai_draw_game_graph_objects off
ai_draw_game_graph_stalkers off
ai_draw_visibility_rays off
dbg_destroy off
dbg_draw_actor_alive off
dbg_draw_actor_dead off
dbg_draw_actor_phys off
dbg_draw_autopickupbox off
dbg_draw_bullet_hit 0
dbg_draw_car_plots_all_trans off
dbg_draw_climbable off
dbg_draw_customdetector off
dbg_draw_customzone off
dbg_draw_invitem off
dbg_draw_ph_car_dynamics off
dbg_draw_ph_car_plots off
dbg_draw_ph_cashed_tries_stats off
dbg_draw_ph_contacts off
dbg_draw_ph_death_boxes off
dbg_draw_ph_enabled_aabbs off
dbg_draw_ph_explosion_position off
dbg_draw_ph_explosions off
dbg_draw_ph_hit_app_pos off
dbg_draw_ph_ik_goal off
dbg_draw_ph_intersected_tries off
dbg_draw_ph_mass_centres off
dbg_draw_ph_negative_tries off
dbg_draw_ph_positive_tries off
dbg_draw_ph_ray_motions off
dbg_draw_ph_saved_tries off
dbg_draw_ph_statistics off
dbg_draw_ph_tri_point off
dbg_draw_ph_tri_test_aabb off
dbg_draw_ph_tri_trace off
dbg_draw_ph_tries_changes_sign off
dbg_draw_ph_zbuffer_disable off
dbg_draw_rp off
dbg_draw_skeleton off
dbg_draw_teamzone off
dbg_dump_physics_step 0
dbg_ph_actor_restriction off
dbg_ph_ai_always_phmove off
dbg_ph_ai_never_phmove off
dbg_ph_character_control off
dbg_ph_ik_anim_goal_only off
dbg_ph_ik_limits off
dbg_ph_ladder off
dbg_ph_obj_collision_damage off
dbg_ph_vel_collid_damage_to_display 7.
dbg_show_ani_info 1
ai_animation_stats off
ai_ignore_actor off
ai_nil_object_access off
ai_stats off
ai_use_torch_dynamic_lights on
unbindall
bind quit kESCAPE

Ezt mintha kihagyták volna a játékból :roll: szerintem még nem tesztelték le...
 
ez hüje kérdés de van már cheat a játékhoz (nem mintha nehéz lenne ) :?:
 
Akit (rajtam kívül) zavar, hogy mindíg el kell kalandoznia a megfelelő mappába ha a screenshotjait akarja nézegetni, vagy a configját buherni az megteheti a következőt:

1. fogod az eredeti STALKER-SHOC mappát (mindenestül) és átmásolod egy neked szimpatikus helyre.

2. Megnyitod a Program Files\THQ\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl/fsgame.ltx
fájlt egy tetszőleges szövegszerkesztővel és az első sorában lévő elérési utat:
(alapból:C:\|Documents and Settings\All Users\Dokumentumok\STALKER-SHOC\ tehát a $app_data_root$=true|false| utáni rész) lecseréled arra a PONTOS elérési útra ahová a STALKER-SHOC mappádat tetted.
Innetől a játék ebből a mappából olvassa a configot és ide írja a screenshotokat.

3. Törlöd az eredeti Documents and Settings\All Users\Dokumentumok\STALKER-SHOC\ mappát.

( egy példa: én átraktam a STALKER-SHOC mappát a játék mappájába, úgyis ott kell, így az én fsgame.ltx-em első sora így néz ki:
$app_data_root$=true|false|C:\|Program Files\THQ\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\STALKER-SHOC\)
Jó játékot mindenkinek!
 
Sziasztok

Kérdésem, hogy hol lehet azt a területi spawn viszonyszámot belőni?
Csinálnék valami jó kis tömeghentet, megnézem mennyit bír a vas :)

Meg ha valaki találkozik camera fov-al meg 3rd person nézettel, ne habozzon szólni.
 
S.T.A.L.K.E.R. Data Unpacker.

Letöltés

Használat:
Indítás után elkéri a .db fájl helyét amit ki szeretnél csomagolni, majd egy elérési utat vár ahova kitömörítheti a tartalmat.

Kicsomagoláskor érdemes a mappákat a megfeleő db fájl nevével azonosítani, hogy tudd mit honnét csomagoltál ki.
FONTOS!
Jegyezzétek meg hányas verziójú játék db-it csomagoltátok ki (ajánlatos a mappa nevébe írni a verziószámot), mert ha jönnek a patchek változik a tartalom!
 
Na mibe' fogadunk, hogy ezt nem tudtátok az öregről?
Hiába a Fórum egyre népszerűbb... :) ha már úgy is ött ül a notebookja előtt mi jobb dolga lehetne :)
ss_bunzybuddy_03-27-07_16-09-39_(l01_escape).jpg

ss_bunzybuddy_03-27-07_16-10-02_(l01_escape).jpg
 
Crayon hogy lehet elindítani a data unpackert mert fogalmam sincs hógy milyen file
Nekem ezt írja ki:PHP%3FT%3D417 és nemtom hogy hogy lehet elindítani
Másik nem tudom a notepaddal megnyitní a db-s fileokat pedig láttam már máshol is úgy
 
Nekem működik.
Megnyitni meg nem notepaddal kell hanem valami fickósabbal (Notepad2 pl.), mert a "Jegyzettömb" nem bírja az ekkora állományokat.
 
jaja. Ezt idéztem az angol csávótól. Poén :) Biztos easter eggnek szánták, csak mivel nincsenek járművek a trabi nem fog ilyen hangot kiadni soha :)

Amúgy vannak eléggé elbénázott dolgok pl. hangok nagy részét SoundForge-al vágták/keverték, mert bennemaradt az .sfk amitt a sf generál ha editálsz vele. Nameg C++ header ellenőrző meg parser fájlok amik a futáshoz teljesen feleslegesek. Ja meg tesztmapokat, meg textúrákat is találtam...
Amúgy a teljes gamedatát úgy kapod meg, hogy a létrehozol egy gamedata mappát és az egyenként kicsomagolt db fájlokat számsorrendbe belemásolod (és nem írsz felül olyat ami 2x létezik). Arra kell ügyelni, hogy a végén a 9esből legyenek a nyelvi stringtáblák, mert abban van az angol.

Össze lett ez csapva rendesen... csoda, hogy ennyire fut és nem bugosabb.
Látszik az egészen, hogy sürgette őket az idő.
Nekem egy ilyet nem lett volna pofám DVDre nyomni...
Addig örüljetek az eredeti lemeznek amíg nem láttátok mi van rajta.
:? :? :?
 
Vissza
Top Alul