Sufnituning - csináld magad!

Meg tudná valaki mondani, hol tudom átírni a súlylimitet?
És még olyan kérdésem lenne, hogy az exoskeleton ruha nagyon bejött nekem
csak nem lehet benne futni. Realitás ide vagy oda én futkározni szeretnék vele, ezt hol tudom
megvalósítani? Mit kell átírni? Lehetséges Egyáltalán?

Maver
 
[mod]Nem zavar, hogy Tibinek igaza van? Mellesleg még az off-ot sem jelölted. Ez kötelező. Tibinek teljesen igaza van. Nem megkérdőjelezni kéne, hanem szabályzatot olvasni. - hispan[/mod]

Tibi!

Azt a vörös borzalmat töröld az előző, hsz-emből. Ha nem tetszik valami Töröld ki!!!
 
Hispan!

Nem tudom hol, látsz itt kérdőjelet, azt sem mi nem tartozott a témához, azt sem mit idéztem amit nem lehetetett volna.
Egyébként ha nem tetszik valami Töröld ki!!!!
 

kailniris:
1.: Ez nem úgy megy hogyha nem tetszik valami akkor kitörlöm és el van intézve.
2.: Az off az volt amikor a moderálásom miatt reklamáltál.
3.: Azt sem tudod mit idéztél amit nem kellett volna? Az előtted írt hozzászólást. Még jó hogy beleírtam abba a ,,vörös borzalomba" hogy mit ne idézz. Amúgy meg ez a moderálás része szóval eszem ágában sincs kitörölni.

vosztrikov: Alex95-öt ebből inkább hagyjuk ki.
 
Na nekem ebből elegem van, csá mindenkinek, ez idáig jó volt itt, de ezennel kidobtam magam innen.

Ja és ez OFFszínű
 
Srácok ez a pszichohalandzsa állati izgalmas, de valaki lenne oly nagylelkű, és válaszolna nekem az előbbiekben feltett kérdéseimre? Vagy egy illetékes nevét megmondaná valaki aki jártas a témában
nekem az is jó, megköszönném.
 
Maverick:
Két fájlban kell átírni az értékeket:
- az actor.ltx-ben a max_item_mass = "xyz" sorba
- és a system.ltx-ben a max_weight = "xyz" sorba

Értelemszerűen az általam írt xyz helyére kell írni azt az értéket amekkorára változtatni szeretnéd a teherbírást.
 
Nem tudom valaki próbálkozott-e már a dologgal, de ugye én használom a Supermod packot, ami szép lenne meg jó lenne, viszont van benne két dolog ami szerintem iszonyatosan lerontja a játék egyensúlyát:

1. az ellenfelek időnként eszelősen sokan és sűrűn respawnolnak. Gondolok itt pl. a Garbage Cordon felőli bejáratára, ahol a legutóbbi játékom során kétpercenként kezdtek potyogni a katonák 6-8-asával, vagy az Agropromnál (második alkalomtól) mikor jöttem ki undergroundból a gyártelep felőli kijáratánál, ott a banditák varázsolódtak körém nagy tömegben (végeredményként 20-ból 19-szer ementálivá lőtt flesh-eledelként végeztem természetesen;

2.Ugyan igaz, hogy valósághű ha valaki 500 méterről meghall egy lövöldözős ereszdelahajam-partit és elkezdi 300 méterről támadókarabéllyal megigazítani a másik hajában a választékot, mivel azonban a pályák legnagyobbika se terjed 1km-nél sokkal nagyobb távolságokba, ezért (nekem) borzalmasan zavaró, hogy (maradjunk a Garbage-on) pl. Bes-hez nem tudok eljutni, mert mire odaérek már vagy nehezebb másfél kiló ólommal vagy három pályával odébb lelkesen írtja a monolith sorállományát;

röviden és tömören a kérdésem az lenne, hogy a respawnolást és az NPC-k érzékelési/lövöldözési hatótávolságát meg tudom-e buherálni valamelyik ltx vagy hasonló fájlban (mint az alant látott súlykorlátos dolog esetében) vagy ezt csak bonyolultabb programozási tudással tudnám-e megberhelni? vagy melyik fileokat kéne eltávolítanom ehhez?
 
Kicsit előszedem ezt a topikot, hátha tud nekem valaki segíteni.

Szóval, elkezdtem itthon hegeszteni magamnak egy kis modot, megváltoztatott fű textúra, más időjárás, visszatettem a Samsung PDA-t :), belenyúlkáltam a BÁR zenéibe és a propagandaszövegbe.
Ezzel kapcsolatban lenne a kérdésem: Azt szeretném elérni, hogy a bárban játszott zene legyen a propaganda szöveg helyén is. Ezt írtam át a sound_theme.scripben:
Code:
ph_snd_themes["radio_music"] = {
								"characters_voice\\scenario\\bar\\radio_music\\red_alert_ogg",
								"characters_voice\\scenario\\magnitofon\\magnitofon_1",
								"characters_voice\\scenario\\magnitofon\\magnitofon_2",
								"characters_voice\\scenario\\magnitofon\\magnitofon_3",
								"characters_voice\\scenario\\magnitofon\\magnitofon_4",
								"characters_voice\\scenario\\megafon\\megafon_music_3",
								"characters_voice\\scenario\\megafon\\megafon_music_4",
								"characters_voice\\scenario\\megafon\\megafon_music_5",
								"characters_voice\\scenario\\megafon\\megafon_music_6",
								"characters_voice\\scenario\\megafon\\megafon_music_7",
								"characters_voice\\scenario\\megafon\\megafon_music_8",
								"characters_voice\\scenario\\megafon\\megafon_music_9",
								"characters_voice\\scenario\\megafon\\megafon_music_10",
								"characters_voice\\scenario\\megafon\\megafon_music_11",
								"characters_voice\\scenario\\megafon\\megafon_music_12",
								"characters_voice\\scenario\\megafon\\megafon_music_13",
								"characters_voice\\scenario\\megafon\\megafon_music_14",
								"characters_voice\\scenario\\megafon\\megafon_music_15"
								}

ph_snd_themes["dolg_speech"]		= 	ph_snd_themes["radio_music"]

A ph_snd_themes["radio_music"] rész értelem szerűen a rádiós playlistem, a ph_snd_themes["dolg_speech"] rész pedig a propaganda. Ezt a kettőt egyenlővé tettem egymással, és bár a playlist ugyanaz, a két helyen mindig más szól. Megoldható hogy másodpercre pontosan ugyanaz szóljon mindkét helyen?

Köszi a választ előre is :D
 
Közben gondolkoztam egy kicsit, bár lehet hogy nem jutottam semmire, remélem majd kijavítotok ha nem így van.

Szóval, a ph_snd_themes["dolg_speech"] és a ph_snd_themes["radio_music"] változók, vagyis inkább tömbök -hiányos programozásbeli ismereteim szerint.
Valószínűleg ph_snd_themes["radio_music"]-ból egy random függvény választ ki egy számot és játsza le a csaposnál, a ph_snd_themes["dolg_speech"]-ból pedig egy másik random függvény olvassa ki a zenéimet. Mivel én egyenlővé tettem a két változót, ezért két függvény olvassa az adatokat egy sourceból.

Tehát: nekem meg kéne találnom ezeket a random függvényeket, és meg kéne oldanom, hogy csak egy válogasson és adja tovább a zenéket ha egyáltalán létezik ez a cucc...

Vagy ez nem így van? Nem értek a STALKER scriptjeihez -még:)- és a programnyelveket sem ismerem igazán, csak gondolkodom.
 
Kis segítség kéne.
Mostanság kezdtem 3d modellezésbe(lehet nagy fába vágtam a fejszém :D )
És gondoltam egy olyat h. uj scopokat (COBRA,PKA,55x holosight,aimpoint) tennék be a játékba.(elsősorban az arsenal modot egészíteném ki vele)
Csakhogy nem tuok hogy nekikezdeni. Ha 3dsMAX-ban csinálom...azt elfogadja a játék?
 
akkor a fegyókhoz , lehet készíteni új kéz modell-t is
 
Sziasztok
Régóta szenvedek már az xray SDK-val és van egy kis gond.
Ha rámegyek arra , hogy open akkor sajnos kifagy a progi légyszi segítsetek.
 
Vissza
Top Alul