Sufnituning - csináld magad!

Üdv. Nem tudja valaki, ALAPJÁTÉKNÁL hol, vagy hogy kell beállítani, hogy a fegyverek kicsit ütősebbek legyenek. Végig szeretném vinni alap játékkal, csak idegesítő, hogy AK-ból, egy emberre, aki 70 méterre áll tőlem 4 tárat kell kilőni, hiába lövök egyes sorozatokban, gugolva... aki tudja írja már le. Köszönöm
Üdv
 
Üdvözlet
OGSE modhoz szeretnék némi modifikációt eszközölni, ki szeretném cserélni a gázálarc textúráját (mármint azt amikor felveszi és kitakarja a kép egy részét mintha belülről nézné a maszkot). A textúra fileok a textures/hud könyvtárban vannak, 320x240-es felbontású DXT5 tömörítésű DDS-ek. Van viszont egy probléma, mégpedig ha kicserélem ezeket egy saját készítésűre (akár DXT5 akár tömörítetlen) ami 320x240-nél nagyobb (natív felbontásommal 1366x768-al illetve tömörítettnél 1364x768-al próbálkoztam) akkor van egy olyan jelenség hogyha zoomol valamivel és visszaváltana sima HUD-ra akkor egy pillanatra megakad amíg betölti a gázálarc textúráját. Egyetlen referenciát találtam a gázálarcok fájljaira a config/ui/ui_custom_msgs.xml-ben
Code:
<hud_mil_blue x="0" y="0" width="1024" height="768" stretch="1" light_anim="ui_slow_blinking_alpha" la_cyclic="1" la_texture="0" la_text="1" la_alpha="1"
     <texture>hud\mil1</texture>
</hud_mil_blue>
A paramétereket állíthatom bármire akár el is hagyhatom akkor sem történik változás (direkt hagytam le az első sorból az utolsó kacsacsőrt mert különben nem jeleníti meg a paraméterlistát ).
A scopok 1920x1080-as DXT5 DDS-ek még sincs semmi akadás.
Aki ért hozzá, legyen olyan jó és árulja el mi a megoldás :)
Köszönöm!
 
Bátrollkodom megosztani ismét egy agymenésemet valamit kérdezni is szeretnék egy szkripteket igen jól ismerő embertől :)

Szóval, írtam erről a témáról: http://stalker.hardwired.hu/forum/viewt ... 428#118428
Röviden a lényeg hogy játék közben egy külső eszköz mutatja a GPU hőmérsékletet aminek mindenki örül, de mi lenne ha nem egy külső eszköz mutatná hanem a játék része lenne?! DirectX hook-os overlay progiból van annyi mint a szemét meg azt mindenki megtudja csinálni magának, valami más kéne, mondjuk lenne egy detektor amit magunknál hordva informálna minket a videokártya aktuális értékeiről. Nos, eddig jutottam:

http://screenshot.xfire.com/s/124180450-4.jpg
http://screenshot.xfire.com/s/124180441-4.jpg

OGSE modban lévő amk szkriptet vettem alapul illetve írtam át, és arra bugra épít (nos, talán erős bugnak nevezni, inkább effektivitásügyileg erősen megkérdőjelezhető megoldás:) ) hogy minden egyes alkalomkor parse-olja az UI-hoz tartozó xml-t mielőtt kirajzolja. Ezt kihasználva egy külső progi (adl-re írtam wrappert mivel csak atis kártyám van :) ) bizonyos időközönként beírja a megfelelő értékeket az xml-be és kész is. Felettébb kókány megoldás valóban, de vasárnap reggel kezdtem neki és ez a vasárnap esti eredmény úgy hogy aznap láttam először lua-t meg stalker szkripteket :) szóval még nem látom át annyira az egészet. Későbbiek során szeretném úgy megoldani mint ahogy a bioradar-is működik, hogyha felcsatoljuk övre akkor valahova a hud-ra kiírja a megfelelő értékeket. Viszont ahogy nézegettem a szkripteket felvetődött pár kérdés:

1: Hogy lehet dinamikusan egy CUIScriptWnd-hez control-okat adni? Próbálgattam a lua_help-ben lévő tagokat de nem működtek, csak a CscriptXmlInit()
2: Hogy lehet file-okba írni? Nincs io, ami helyette van FS class-t nem sikerült működésre bírni, a w_close és r_close mindig elszáll
3: Lehet-e valahogy külső lua modulokat betölteni? CoP-ban elvileg lehet próbáltam amit a jóember itt leír luasockettel de nem működött, SoC-ban nem lehet, vagy valamilyen kerülővel mégis?

A válaszokat előre is köszönöm ! 'meg-hajol'
 
azt a mindenit, hát elég kreatív vagy, elmehetnél a MacGayverbe :D Egy valamit nem értek csak. Megírtad a progit ami leszabályozza a venti fordulatszámát a hőmérséklet függvényében. Ehhez minek kijelző ? Játék közben nézegeted, és ha látod, hogy túl meleg akkor mégis csavarsz egyet a fordulatszámon ? Ehhez inkább stressz tesztelni kéne, és akkor tudod mi hol merre hány méter vagy inkább C° (egyébként hasonló mód készültek a GPU saját szabályozó mechanizmusai is, amit azért nem hobbisták terveztek szvsz jó úgy ahogy van). Meg egy idő után ha már be van kalibrálva erre sem lenne szükgség. Szóval mi célból ?

Egyébként szerintem nem hogy itt nem fog tudni senki válaszolni a kérdésedre, de még a GSC fórumon se nagyon. Kb magadnak kell mindent előtúrni.
 
Köszi :) Igazából sok haszna nincs azt elismerem, inkább csak kúúl :) A videokártya automatikus szabályzása jól működik, szabályoz az, csak az vele a bajom hogy képes 100C közelbe is menni, az oké hogy ennél nagyobbra nem igazán kúszik fel, meg hogy a driver felülbírálhatja az adl-t ha úgy látja meg az is oké hogy 130C-ot is kibír a specifikáció szerint, viszont inkább elviselek pár decibellel többet hogy cserébe 40-50C-al is kevesebben pörögjön, de azt sajnos nem lehet beállítani hogy az automata milyen hőfokon tartsa a GPU-t ezért kellett belekontárkodni, az élettartamának is jót tesz az alacsonyabb hőfok másrészt nem gyújtja be a lamellák között fészkelő pókokat :D de igazából ezzel kontárkodással sem volt soha gond, már régóta teszi a dolgát úgy ahogy kell csak szeretem látni hogy mégis mi mennyi :) meg aztán ez az OGSE párszor felhúzott és bár megfogadtam hogy nem tépek hajat mindenféle dokumentálatlan orosz szkriptek miatt de csak nem hagyott nyugodni ezért beletúrtam, aztán gondoltam ha már könyékig sz@ros vagyok akkor tapicskolok még benne egy kicsit, kb így született ez az egész, az értelme is ennyi :)

Azt hiszem igazad lesz abban hogy szenvedéses móka lesz a szkriptelés, ha van is dokumentáció az orosz, pár mod-ból kilehet indulni pl az AMK meg az OGSE de úgy tűnik SoC-al már nem igen foglalkoznak, CoP motorja valamivel többet tud de maga CoP nem akkora durranás hogy érdemes legyen rá nagyobb volumenű dolgokat csinálni mint pl OL vagy az OGSE. Esetleg ha valaki(k) portolja az egész SoC-ot az 1.6-os xray-re de nem hiszem hogy bárki nekiállna már annak. No meg az egész moddolással meg kérdezősködéssel elkéstem kb 4 évet (sajnos csak most lett szabadidő vele foglalkozni) ahogy látom már nem pörögnek rajta úgy az emberek :( no nem baj azért köszi a választ, legalább valaki reagált :)

btw pár órás szenvedés után sikerült megcsinálni hogy akkor mutassa a kijelzőt amikor az övre felcsatolom az eszközt (minimap alatt baloldalt)

http://screenshot.xfire.com/s/124194531-4.jpg

lcd próbapanel akar lenni, remélem kivehető, a képet úgy gugliztam :) a maszk hudot is lecseréltem mert irritált az eredeti amin 2 lukon keresztül láttad a világot de nem vagyok egy nagy artista, a törött üveg textúrákat meg a mocskot úgy gugliztam aztán jól összegimpeltem :) talán azért lehet látni hogy már kicsit megviselt a páncél :) a zombi meg éppen pihen, szeret napozni a motorháztetőn :))
 
hát ha adhatok egy tippet írj egy pm-et dezodornak, szeirntem gyorsan beletanulnál a lua-ba meg a stalker apiba és elkelne nekik egy script kidde legalább a debughoz, de akár a fejlesztéshez is, bár igazából nem tom, nagy most a LA körül a a káosz, de egy próbát megér.
 
Update:

http://screenshot.xfire.com/s/124221876-4.jpg
http://screenshot.xfire.com/s/124221619-4.jpg

gugliztam egy szép multimétert de túl szép volt, szenvedni kellet a leamortizálásával de végül arra is volt textúra a guglin :)

Megoldottam OGSE-ben hogy a BTR oda lőjön ahová néz a periszkóp ne pedig automatikusan célozzon:

http://screenshot.xfire.com/s/124221629-4.jpg

Mocskosul rühelltem amikor becélozta az ellenséget és miután lelőtte, a másodperc tört része alatt ráállt a legközelebbi szerencsétlen loner-re aztán fizethettem Sidonak a 40k hogy ne bántsanak a stalkerek... Amúgy minden tiszteletem a moddereké akik összehozták ezt a modot mert rengeteg energia, idő és kreativitás kellet hozzá ami nekem sosem lesz ráadásul nagyon jó és ötletes dolgot hoztak össze de... az automatikus célzó rutint nem a car_trade.script be rakjuk aminek az első kommentje úgy kezdődik (gugli fordító szerint) hogy: "Sale and transport of spawn in the game" :twisted:

Lecseréltem a maszk hudokat és degradációjukat is mert az a két luk amin kilehetett látni szintén irritáló volt:

http://screenshot.xfire.com/s/124222246-4.jpg
http://screenshot.xfire.com/s/124222254-4.jpg
http://screenshot.xfire.com/s/124222257-4.jpg
http://screenshot.xfire.com/s/124222260-4.jpg

A textúrákat (kb 15-20db) a gugli dobta legtöbbször devantart-ról de mind ingyenesen felhasználhatóak voltak, a hudokat pedig gimpel kókányoltam össze (ezzel a forrás megjelölés letudva :P)
Ha van egyáltalán valaki akit érdekel megosztok mindent :)

Hát, kb ennyit lehet kihozni nettó 2 nap munkával 0-ról indulva :P mókásabb dolgokhoz az xrLua.dll-be kellene belekontárkodni, ha lesz időm majd nekiállok de egynelőre ennyi elég volt, a csúcson kell abbahagyni :twisted: úgyhogy ennyi, megyek a kertbe leszedni a spenótot mielőtt más szedi le...
 
Köszi meg-hajol
Ez a moddolás olyan mint valamilyen drog, nehezen lehet lejönni róla :))
Következő agymenés koncepció: ha megszereztük a BTR-t akkor Sakharov bácsit meg lehet kérni (némi pénzmagért/artifakóért cserébe persze) bütykölésre. Ha viszünk neki egy katonai távcsövet, két walkie-talkiet meg még valamit (mitomén, BTR-ből vezérlőpanelt vagy akármit) akkor csinál nekünk egy olyan távirányítót amivel bizonyos távolságból vezérelhetjük a BTR fegyverzetét még hozzá úgy hogy oda lő ahova a távcső becélozza.

http://screenshot.xfire.com/s/124282478-4.jpg

Nagy távolságokba pontatlan, közelre meg nem ajánlatos használni (párszor meghaltam amikor pszeudodög rámugrott a BTR meg lekövette :) ) de mivel előzőleg ki lett szedve a fedélzeti automatikus célzás ami igencsak lecsökkentette az effektivitását ezért ez egy kicsit kárpótolja. Az Agropromi bázison lévő turretek ellen pl. hatásos: felviszem a BTR-r valami dombra, aztán odasunnyogok a kapualjba, megjelölöm a turretet a BTR meg lelövi bár igen csak pontatlan de legtöbbször hasznos :)
Még igen csak bugos, az alife pl nem tekinti ellenségnek de sajnos ennyi tellett a ráfordított időből, bár lenne több :(
 
MOGLE !
Hmm... nézegettem az utolsó pár bejegyzésed és tisztelettel érdeklődnék, hogy mikor indítasz OKJ-s Agysebész tanfolyamot ?
lol2 gurul1 pattog1
 
Köszi meg-hajol
Ha kész lesz felrakom majd valahova doksival együtt de még nagyon nem úgy működik ahogy kéne. Azt hogy a távcső becélozza nem szkript csinálja hanem beépített funkció (legalább is nem találtam rá btw ha valaki tudja hogy működik írjon :) ) azt hogy egy objektum az adott látómezőben van magamnak kellet megcsinálni viszont néha az objektumtól való vertikális hajlásszögre (nézőponti irányvektor és nézőpont-objektum vektor közötti) irreális értékeket ad vissza pedig a prototípust java-ban csináltam és ott működik :( a debug meg egy agyrém, nem jöttem még rá hogy lehet szkriptet dinamikusan betölteni (lua-ban van rá mód de stalkerlua-ban úgy tűnik nincs btw aki tudja hogy kell írjon :) ) és ha csak egy betűt is változtatok akkor újra kell indítanom az egészet ami 60-100mp.... a quest részének meg még neki se álltam de most sajnos afelé az időtöltés felé kell fordulnom amiért fizetnek úgyhogy egy darabig így marad :(

Agysebész tanfolyamot pedig persze hogy tartok - jópénzért - de flexet mindenki maga hozzon és egymáson gyakoroltok!
mehehehehehehe
 
Mogle !

De jó is lenne egyszer érteni amiket leírsz ! lol2 Azon tűnődtem vajon a mentális kihívás miatt szeretem olvasni soraidat vagy simán-szimplán szeretem magam hüjének érezni ?! lol2 taps1
 
Bocsánat ha értelmetlenül fogalmaztam, sajnos előfordul :) ha kész lesz csinálok hozzá dokumentációt amiben részletesen leírok mindent hogy az olyan kezdő moddoló-kókányoló jóembereknek - mint pl jómagam - ne kelljen 0-ról kezdve szívózniuk :) de most csak arra van időm hogy ide néha felnézzek és hülyeségeket beírogassak :P
 
Clear Sky-hoz adnék új armorokat.
Lényegében áttextúráznék pár modellt, beraknám traderhez, aztán ennyi.

Hogyan?

Kár, hogy az upgrade rendszer nem modoláshoz lett kitalálva.
Ugyanolyan nyakatekert, mint minden más feature.
 
Khm..
kérlek bocsásd meg műveletlenségemet de ez mégis milyen módra épül ez MOGLE ? néztem az 1. képet (..703-4 végű) és csomó minden más benne. Pl hogy sokkal több hely van az öveden,de mikor megláttam a tejesüveget rajta evian felirattal na majd bexartam rajta a röhögéstől. De láttam a gyóccereid nem gurultak el mert levélben vannak a kapszulák.
:D
 
Így van, OGSE-ből indult, van belőle stand-alone is de csak mert a vanilla soc fele annyi idő alatt betölt, meggyorsítja a debugot, de amúgy külön nem sokat ér, igazából a OGSE-n van a lényeg mert az ad hozzá egy csomó mindent az alap játékhoz, ez amolyan addon :) az ásványvizet, a gyógyszert, a walkie-talkiet meg a többit nem én csináltam az az alap modban van én csak ennyit adtam hozzá:

<object width="560" height="315"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/EncDPJywHMI?version=3&amp;hl=hu_HU"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/EncDPJywHMI?version=3&amp;hl=hu_HU" type="application/x-shockwave-flash" width="560" height="315" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed></object>
(négyszáznyolvanpés)

A szkriptek egy részét felhasználtam, pl az amk időzítő jól meg van csinálva, fölösleges lett volna megírni még egyszer, a car_trade.script-et is felhasználom pl hogy milyen járműben van az aktor meg hasonló de az már valamivel kókányabb munka, abba bele kellet írni mert volt egy két érdekes dolog... de konkrét kódot viszonylag keveset használtam inkább azt loptam hogy mit hogy kell :) pl hogy kell használni a beépített funkciókat, hogy épülnek fel bizonyos struktúrák meg ilyenek. Pár éve belinkelte ide valaki a modwiki oldalt amin ugyan oroszul sok minden fent van de az angol részén már nincs annyi, úgyhogy a legegyszerűbb úgy nekikezdeni a dolgoknak ha letöltesz egy modot és megnézed mit hogy csinál :)
 
Vissza
Top Alul