Bátrollkodom megosztani ismét egy agymenésemet valamit kérdezni is szeretnék egy szkripteket igen jól ismerő embertől
Szóval, írtam erről a témáról:
http://stalker.hardwired.hu/forum/viewt ... 428#118428
Röviden a lényeg hogy játék közben egy külső eszköz mutatja a GPU hőmérsékletet aminek mindenki örül, de mi lenne ha nem egy külső eszköz mutatná hanem a játék része lenne?! DirectX hook-os overlay progiból van annyi mint a szemét meg azt mindenki megtudja csinálni magának, valami más kéne, mondjuk lenne egy detektor amit magunknál hordva informálna minket a videokártya aktuális értékeiről. Nos, eddig jutottam:
http://screenshot.xfire.com/s/124180450-4.jpg
http://screenshot.xfire.com/s/124180441-4.jpg
OGSE modban lévő amk szkriptet vettem alapul illetve írtam át, és arra bugra épít (nos, talán erős bugnak nevezni, inkább effektivitásügyileg erősen megkérdőjelezhető megoldás

) hogy minden egyes alkalomkor parse-olja az UI-hoz tartozó xml-t mielőtt kirajzolja. Ezt kihasználva egy külső progi (adl-re írtam wrappert mivel csak atis kártyám van

) bizonyos időközönként beírja a megfelelő értékeket az xml-be és kész is. Felettébb kókány megoldás valóban, de vasárnap reggel kezdtem neki és ez a vasárnap esti eredmény úgy hogy aznap láttam először lua-t meg stalker szkripteket

szóval még nem látom át annyira az egészet. Későbbiek során szeretném úgy megoldani mint ahogy a bioradar-is működik, hogyha felcsatoljuk övre akkor valahova a hud-ra kiírja a megfelelő értékeket. Viszont ahogy nézegettem a szkripteket felvetődött pár kérdés:
1: Hogy lehet dinamikusan egy CUIScriptWnd-hez control-okat adni? Próbálgattam a lua_help-ben lévő tagokat de nem működtek, csak a CscriptXmlInit()
2: Hogy lehet file-okba írni? Nincs io, ami helyette van FS class-t nem sikerült működésre bírni, a w_close és r_close mindig elszáll
3: Lehet-e valahogy külső lua modulokat betölteni? CoP-ban elvileg lehet
próbáltam amit a jóember itt leír luasockettel de nem működött, SoC-ban nem lehet, vagy valamilyen kerülővel mégis?
A válaszokat előre is köszönöm ! 'meg-hajol'