Sufnituning - csináld magad!

Igen úgy a reális csak szeretném majd kiszedni belőle ha mondjuk nem bírnám.
 
akkr én is kérdeznék a járművek vezetéséhez mit is kell áttírni ?
(nem a konzolban hanem abban az ini file-ban )
 
dezodor":pdpqdcci mondta:
jelentem zrp-be nincs kikapcsolva, szal hiába mégy oda, akkor is ki kell kapcsolnod :)

Úgy gondoltam, ha Pripjatyba (meg az erőmű mellé) akar menni, akkor eleve oda ugrik, és akkor nem kell semmit kikapcsolni. :) De persze Oblivionról szó sem volt, így már nem olyan egyszerű a dolog.
 
Lehet hogy nehezet kérdezek. De fent van nekem az oblivion lost, és nagyon tetszik ez a mod, viszont szerintem nem igazán illenek bele a játékba a dwarf-ok. Hogyan tudnám kiszedni azokat? Előre is köszi.
 
hát az all.spawn-ból kikell törölni őket, plusz néhány scriptből, pl a oblivion_lost-ból meg a blowout scriptből, hogy ne spawnolja őket be. de szntem ha a bloodsucker már ottvan ami szintén eléggé nem realisztikus, meg a sok anomália meg miegyéb, akkor szntem a burer is megfér :)
 
miért akarod kivenni a dwarfokat? olyan.... olyan.... olyan... ööö aranyosak? :lol: :lol:
 
Igaz, hogy a bloodsucker nem valami realisztikus, de formailag szerintem belefér. De a dwarf az sehogy se....legalábbis szerintem...azért köszi a tippet, megpróbálkozom vele...
 
dezodor!
Meglehetne azt csinálni házilag hogy az OL-ban szereplő "recript"-elés benne legyen a Priboi-ba?
és mi kellene hozzá? zombimorzsival szeretünk főzőcskézni. :D
És a játékban szereplő textúrákat mivel lehet módosítani? lol2
 
ol -ban szereplő receptek engem nem nagyon érdekelnek, amúgy amk modból vannak átültetve.
a priboi 1.2-ben lesz visszahozva az artifact merger masina. ott majd lesznek leírások, hogy hogyan kell használni, de azok kódolt szövegek lesznek, és csak 1 bizonyos ember tudja majd megfejteni ezeket, aki pénzért segít majd :) nekem ez a módszer jobban fekszik. részben hasonló lesz, de más.

a textúrákat meg végülis bármivel. gimp vagy fotoshop, egyremegy, csak kell hozzá nvidia dds plugin.
 
nemtudom.... kössz az infot! A Priboi 1.2-ben nem lessz valami olyasmi hogy a szörnyek testrészei rendelkezzenek olyan képességekkel mint az artefactok vagy talán olyan jelenségeket is okozhatnának, hogy pl: ha magunkra akasztunk egy vérszopó csápot akkor fél tőlünk valmi másik állat.... ezt nehéz lenne meg oldani?
 
meg lehet oldani hogy attacholós legyen, és azt is hogy ha mittomén nálunk van pl 1 bloodsucker karom, akkor amig nem vesszük le, addig nem bántanak minket a bloodsuckerek ... stb, de ez olyan nemtom :D fura. nem?

priboi 1.2-be lesz még pár új szörny cücc, pl poltergeist agy, macskafej, patkányhús, meg ilyen nyámnyám dolgok... de végüis lehetne olyat, hogy a kontroller keze viselhető, és ha viseeld akkor teljes védelmet nyújt a kontroller aurája ellen (vagy mittomén 50%os védelmet, és ha már van 2 ilyened, akkor vígan mászhatsz közöttük)
 
A Controllernél az 50%-os védelem nem lenne rossz :idea: . Elvileg a ruháknak is lehetne valami telepatikus védelmet vagy mit beállítani az outfit.ltx-ben a telepatic_protection résznél, csak hát az meg elég valószínűtlenül nézne ki.
 
psziciriummal megerősített sisak! (bocs, warhammer 40k-s ártalom...)
 
és akkor tervezed ezt vagy hasonlókat belepakolni majd a Priboiba? amúgy jó lenne, meg arra is gondoltam, hogy minden állatnál lenne "alkatrész" csak mandjuk "ócsóbé" vennék és mondjuk lehetne olyan hogy csak egy falkába egy olyan cucc legyen aminek van pozitív tulajdonsága is és az legyen drágább. Lehetne valami falkavezér vagy hasonló ... szerintem így élethűbb is lenne... :idea:
Ha nem akarod bele tenni a Priboi valameik kiadásába akkor mond el légyszi hogy mibe kell belenyúlni és mit,mivel! lol2
Találtam egy dds "oda-vissza" konvertert ez nekem jobban fexik mert tudom használni a PhotoImpression 5-öt dds szerkesztéshez is... a 3d-szekesztést nehéz megvalósítani? gondolom itt is egy színárnyalatokkal dolgozó rendszerről van szó.. erre van valami progi, mondjuk egy modellező?(dds file a 3d-s alakzatot megadó is?)
Tibi! az O.L.-ban van sok ruhának psicho védelme!(2.0-ban bisztos) lol2
 
Ecolopista!

Pár kérdésre én is tudok válaszolni:

a 3d-szekesztést nehéz megvalósítani?
- 3dsmax, vagy Maya ismerete szükséges hozzá

erre van valami progi, mondjuk egy modellező?(dds file a 3d-s alakzatot megadó is?)
- fent említett programokkal
- a .dds file a texturák formátuma, a 3d-s alakzatot megadó az .ogf file

van pár tutorial, hogy miként lehet ilyesmiket csinálni:
http://sdk.stalker-game.com/en/index.php/Knowledgebase
meg még sok helyen, csak keresni kell
 
Köszönöm a válaszodat kailniris!

Majd próbálkozok vele! :wink: Bár most inkább egy szemüveget gyártok amitől az álmaimat tom irányítani és kedvemre gyilgolászhatok mutánsokat :D de ami biztos hogy az Irányító az iszonyat félelmetes :evil: multkor rámküldött egy csomó patkány szerű mutánst miközben a Bárba tartottam(fegyver persze egy szálse volt nállam) :cry: .
De ha kész lessz a Priboi akkor lehet hogy azzal is fogok foglalkozni...

Még 1x köszi!
 
Valaki nem tud egy jó dds nézegetőt amivel nem kell külön külön megnyitogatni az összeset hanem elég ha csak ráklikkelek a listán egyre és egy másik ablakban már mutatja is? Ilyen volt a DXTBmp (Browse for Images funkció), de valamiért most minden dds-nél valami hibaüzenetet ír ki :?
 
Vissza
Top Alul