S.T.A.L.K.E.R. - The Lost Alpha (wip)

Állapot
Nincs nyitva további válaszokra.
Van SDK, ami tartalmaz pályaszerksztőt.
De mit mondjak?
Én sose csináltam pályákat (csak anno Doom2-höz), nekem nehéz és nem látom át.
De dez meg csinál. Ő meg nem tud grafikázni, én meg tudok (bee : D).
Meg kell tanulni, és aztán könnyű :)
Szerintem itt a fórumon találhatsz ezzel foglalkozó topikot.
 
Vomi":h50jjkqj mondta:
Nekem olyan kérdésem lenne, hogy nehéz új pályát összeállítani a Stalker - Shoc-hoz? Vagy bármelyik modhoz? A Stalkernek van pályakészítő opciója?

Nem egyszerű, ha nem csak egy multis pályát akarsz, túl van bonyolítva, bugos, nehéz tesztelni a végeredményt, ráadásul még iszonyatosan aluldokumentált, kevés forrás és tool van és az is legtöbbnyire orosz(cirill karakteres). Valahogy így néz ki a folyamat ( modellezés nincs rajt )

<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/FLtGe7bRw1c&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/FLtGe7bRw1c&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>

Ha nem kifejezetten a stalkerhez akarsz modot csinálni, akkor más enginnel próbálkozz, ott a Cryengine2 vagy az Unreal 3 amelyik ingyenes, rengeteg tutorial van, jóval többet tud mint az Xray, és a fejlesztés is kényelmesebb.Vagy még van a Chrome4 vagy a Gamebryo, bár ezek szerényebb képességűek, de még mindig jobbak egy fokkal.
 
Ti is csináltok a Lost Alphához pályaszerkesztést, melyik pogrammal dolgoztok? Ezzel a level editorral?
Egyébként köszönöm a segítséget :-) Alapvetően érdekel a dolog...
 
az UFO fn2000-nek milyen hangja lessz :?: a counter strike-os vagy az ami alapjátékban ft200m-nek :?:
 
Nekem nem megy ez az SDK :-( Azt írja, hogy valami fájl hiányzik a gépemről... biztos nem kompatibilis a Windows 7 64-bit-es rendszeremmel :-/
 
húúú de régen néztem már rá erre a topikra.. :) hogy halad a mod? :D
 
Mekkroa lesz a Lost Alpah gépigénye?Leszmagyarítás?Ha igen Mikor?
Segítek benne akár pézelis.
 
Gépigénye tudtommal nem lesz nagyobb mint a shoc-nak, mivel arra épül.
Én egy gyengusz 2ghz-s Celeronos géppel tudtam vele játszani.
Mondjuk nem full grafika meg ienek, de nem kell félni, h szaggatna egy mostani középkategóriás géppel.

Magyarítás egy nagy kérdés, ha lesznek lelkes fordítók, akik nem rettennek meg 3 sor fordítás után, akkor lesz.
 
Támogatomis őket.Szokásos rózsaszínes csekkel küldöm.:D

Am énis azhittem a gépigényel kapcsolatba a Pribiora :D elmek a házig és bezárja magát a játék XD.
 
A felszerelések ikonban a gázálarc (ha lesz ilyen) a védőruháktól külön lesz kezelve? Ha igen akkor annak viselése grafikusan is látszódik majd mint a metro 2033-ban? (Bár ez utóbbi már csak szőrszál hasogatás). Persze exoskeletonra meg hasonlókra nem lehetne felvenni az elég hülyén nézne ki. lol2
Ha pl. egy SEVA szkafandert viselek látszani fog ez valamelyest a képernyőn? Pl. a karakter kezén egy zöld kesztyűféleség lenne, meg azt is lehetne érzékeltetni hogy plexin/üvegen nézek keresztül. Gondolom ezek mind mind elég sziszifuszi munkák, de ha mégsem tart sokáig megcsinálni, szerintem érdemes lenne beletenni őket a játékba. Az ilyen apróságok sokat dobnának az összhatáson: mégsem az lenne hogy megveszem a méregdrága teljes testet fedő új védőruhát aztán (látszólag) mégis minden ugyan olyan maradna mintha egy széldzsekit viselnék.
A pályákat illetően pedig csak így tovább!
 
Az ilyen kézen látszódó dolgokkal az a gond, hogy azokat le kellene modellezni, az meg tényleg sziszifuszi dolog lenne, és nem is nagyon van rá kapacitás.
Szóval valószinüleg marad a széldzseki.

Gázálarc a képernyőn jelenik meg, mintha tényleg gázmaszkban lennél?
 
Állapot
Nincs nyitva további válaszokra.
Vissza
Top Alul