S.T.A.L.K.E.R. - The Lost Alpha (wip)

Állapot
Nincs nyitva további válaszokra.
ja valami tycon cucc :D

amúgy ezt bírtuk, barin ezzel is elszenvedett pár hetet mire összehozta, nem hinném hogy akar több időt pazarolni még játékokra. elég ez a 3 ami eddig is van, aztán aki szereti, az úgyis játszik majd vele, aki nem, az meg messziről elkerüli a játék menüt a pda-n.

Tibibá,

minden ilyen jellegű fejlesztést az alap soc-on szoktunk tesztelni, mert az már 1 kész játék, míg a lost alphából még hiányzik a fullos alife meg a sztorik, dialógusok... ezért látod az alap játékot a videón, és az előző kocsis videónkon is. :)
 
Remélem nem szívjátok mellre, de...
Sajna egyet kell hogy értsek Vinobobbal. Ha minigamézni akarok, akkor azt a Stalkeren kívül teszem, ha zenét akarok hallgatni, akkor bekapcsolom a hifit. Ha a stalker fílinget akarom, akkor meg beizzítok egy jó modot és hadd szóljon, és semmilyen más nem-stalker dolog nem érdekel addig. Egy csomó felesleges kódolás kellett ezekhez a pda funkciókhoz. Én tuti nem használnám egyiket sem, egyszeren megtöri a Stalker fílinget.

De persze mindenki másért ül le játszani, én pl. nem akarok a játékban élni, és semmilyen nem odavaló dolgot nem akarok a Stalkerben látni. Ettől még persze lehet szuper az LA, jó sztorival és jó a-life-al. De ezek a nem Stalker dolgok puszta időpocsékolásnak tűnnek, és gondolom van meló bőven azzal a rengeteg pályával.

A blowout alatti kártyajáték nem rossz ötlet, lehetne orosz rulett is, vagy egy vodkaivóverseny, na ezek valók a Zónába. <:D>
 
Ez sztem izlések és pofonok.

Én se szórakoztam sose minigamekkel egy játékon belül, kivéve ha ténylegesen kellett valamire.
De tudok sok embert, akik kifejezetten élvezték ezeket.

Ízlések és pofonok.

Már benne van, szóval benne marad gondolom, akinek nem töccik, az ne használja.

De pl lehet tenni valami kellemesen sejtelmes ambientet a lejatszóba, ami simán passzol a játékba. Én valszeg ezt tenném és nem vmi britniszpirszt tennék be, bár lehet, hogy az is félelmetessé tenné a játékot :D
 
A Biócsókban szerintem egész jó volt a hekkelős minigame:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/AoD5-p5n4Tc&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/AoD5-p5n4Tc&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Lehetett hekkelni az autómatákat, a turreteket meg a kamerákat is és különböző jutalmak jártak érte. De ebben a játékban más zseniális game design elem is volt, profik csinálták, és nem is nagyon láttam ilyet más játékban. Az egész nagyon össze volt rakva, illett a víz alatti városhoz, ahol a csövek néha betörtek és befolyt a víz, meg a funkciói is jók voltak, , a turreteket kifejetetten szerettem hekkelni, mert mindig volt egy társ, aki segített lenyomni a splicereket. A stalkerbe is lehetne valami ilyen, csak kitalálni rohadt nehéz, aminek haszna is van, jól skálázhatók a nehézségi szintek, és még illik is a zóna arculatához. Nem is tudom mit lehetne csinálni, valami artifakt vegyítős játékot pl beledobnak valami löttybe egy artifaktot, aztán kémcsövekbe irányítani kell a kiáramló különféle színű buborékokat, és ha elég gyors és jó helyre teszi őket user, akkor megfelelő számú buborék összegyűjtése után kikristályosodik egy új fajta arti, ha meg nem akkor felrobbannak a lombikok és levesz az életéből egy jó csikot. Most csak mondtam valamit példának ami nem túl eredeti, mert a biocsókra hajaz, de ezt leszámítva hasonlóan hasznos lehetne, mint a hekkelés. Igazából nem is a "skint" nehéz kitalálni, hiszen az adott a stalkerből, megvan, hogy milyen bónuszokat lehet adni a játékosnak, de a játéklogika eredetisége az ami kemény dió.

edit: bár hogy most így végignéztem a vidit eszembe jutott h pl lehetne egy roncs Niva vagy Kamaz motorját ( vagy egyéb alkatrészeit ) javítani valami hasonló módszerrel, és akkor egy + lenne abban, hogy miként lesz egy jármű vezethető, nem csak lerakod és megy.
 
Fel lehet használni minigameket ilyenekre, de nagyon okosan kell kitalálni azt, hogy mit és mire.
Hogy ne legyen az embernek beleerőltetés érzése, hanem tökéletesen belepasszoljon a világba.

Inkább a Fallout 3-t hoznám fel pl a hekkelésre. Tökéletesen beleillik a főjátékba.

Nem ismerem a Bioshockot, de nem hiszem, hogy egy vizvezeték-épitős játék úgy igazán beleillene egy hekkelés témájába.

Sajnos most másra kell a programmer erőforrás sajnos, mint ezekre.
 
nem sajnos :) elég az ami van, akinek meg nem kenyere, nem veszi meg a másik pda-t a trédernél... ugyanis nem alapfelszerelés.
 
Pedig beleillik eléggé. A biocsók egy viz alatti világban( városban ) játszódik, és mindenhol ilyen csövek vannak, amiken átmész és látni a tenger allatti várost, és a beltéri jelenetek is teli vannak ilyen csövekkel, amik úgy szövik át a környezetet mint valami érhálózat. Innét már csak egy lépés, hogy az autómatákat is ilyen csövek működtetik, és ha a megfeleő csőre kötöd a megfelelő csövet, akkor zárod a megfelelő áramkört és meghekkelődik a masina. Nem nagyon látszik mert kicsi a videó, de ott a kirakós részen túl vannak mindenféle herkentyűk, pumpáló szerkezetek, ilyen mechanikai izék, amik a gép belsejét jelképezik.

Falloutot sajna nem ismerem, mert még nem volt időm vele játszani :(
 
Akkor pardon, mint irtam nem játszottam vele :)

FO3ban annyi volt, hogy gépet elinditva, kaptál egy halom krikszkrakszot a képernyőre, és benne valamennyi értelmes jelszót (nehézségtől függően rövidebbek, hosszabbak).
Rákattintva egyre kidobta, hogy hány karakter volt helyes a választottból, és 3-4 lehetőségből ki kellett logikázni, hogy melyik a helyes pass. Magas hack skillnél kevesebb password volt benne elrejtve.

http://www.youtube.com/watch?v=zBCYAEudCM8
Videó róla ha érdekel, de hosszú :F

Zárnyitásnál meg el kellett találni a álkulcs pontos helyzetét (egérre), és közben folyamatosan fesziteni a zárat (gombnyomogatással). Óvatosan, mert túlfesziti az ember rossz helyen, akkor törik a kulcs, és talán a zár is.

Ez okos megoldás pl.
 
Hello Dezodor remélem jó helyen járok.
Dead city-ben és pripyat-ban fel lehet majd menni a legfelső szintekre :?:
Pripyat város nagyobb kiterjedésű lesz mint a SOC ban :?:
Pripyat-ból és a radar-tól is lehet majd menni az erőműhöz :?:
A darkscape,desolated factory,rostok factory ezek új helyek :?:
Bocsi ha tul sokat kérdezek,de már nagyon várom LA-t és kiváncsi vagyok pár dologra :)
 
Ha már itt járok akkor részére válaszolok.

Hello Dezodor remélem jó helyen járok. - Jepp

Dead city-ben és pripyat-ban fel lehet majd menni a legfelső szintekre?
-Ha épületek szintjeire gondolsz, akkor Jepp (ahogy tudom)

Pripyat város nagyobb kiterjedésű lesz mint a SOC ban?
-Jepp

Pripyat-ból és a radar-tól is lehet majd menni az erőműhöz?
-Jepp

A darkscape,desolated factory,rostok factory ezek új helyek?
-Jepp

Bocsi ha tul sokat kérdezek,de már nagyon várom LA-t és kiváncsi vagyok pár dologra:)
-Jepp.... ja ide már nem jó :D
 
ahogy Tzupi mondja... de hozzátenném, hogy deadcity is új hely, mert nem a bétából vettük át. amikor a béta ki lett téve, a miénk már készen volt 1 bizonyos szinten, és nem voltunk hajlandóak kidobni 1éves melónkat (mert kb annyiba telt nulláról, csak képek és videók segítségével megcsinálni, plusz egyedivé tenni, és nagyobbá is) :)
 
Láttam a videót és a ti dead city-tek nekem jobban tetszik :)
A kocsikkal el lehet majd gázolni az elenfeleket és nem fognak beleragadni a kocsimba :?:
A csavarral ha megdobom az ellent az fájni fog neki mint a build 1935-be :?:
Fel lehet menni az erőmű tetejére és arra a magas kéményre amelyiknél létra van :?:
Lesznek járműves ellenfelek APC meg helikopter akiket RPG-vel lehet majd hatástalanítani :?:
A hadsereg az haver vagy ellenfél lessz :?:
 
köszönjük :)

a kocsikkal lehet majd gázolni, de a játék fizikája nem teljesen jó, ezért nem igérem meg, hogy jobb lesz mint az alap soc-ban volt.

a csavarral lehet dobálózni, és igen, fájni fog nekik, de nem annyira mint a buildbe.. az azért vicces volt, hogy 2-3 dobással meg lehetett ölni :D

az erőműnél minden létra működik, tehát fel lehet mászni bárhová, a 2-es blokk kéményére is.

helikopterek járőröznek majd, és apc is, meg ha minden összejön néha el-el száguld 1-2 katonai níva is majd a zónába...

a hadsereg természetesen ellenfél, de csak akkor fognak támadni, ha tiltott helyre mégy, vagy rosszalkodsz :) ha belebotlassz 1 őrjáratba, akkor először igazolnod kell majd magad, vagy fizetni, ha nem, akkor csihi puhi.
 
Az igazolás az jó :P meg a fizetés is természetesen az összegtől függ mert ha a golyó olcsóbb akkor azzal fizetek :D
 
Lenne még pár kérdésem:
A mutánsok fognak nagy hordákban közlekedni :?:
A burer nevű mutáns ki tudja lökni a kocsimat a pályáról :?:

A kocsikat ha ugy kell megvenni a kereskedőtől az elején nem kell emiatt sokat gyalogolni amíg összejön a kocsi ára :?:
Az APC-vel lehet majd lőni :?:
Járművek közt lessz aza build 1580-ban látott moszkvics kabrió :?: Az lenne a legmenőbb a zónában :D

Földalatti pályák is nagyobbak lesznek :?:
Lessz új köztük :?:
 
Állapot
Nincs nyitva további válaszokra.
Vissza
Top Alul