S.T.A.L.K.E.R. - Priboi Story v1.1

Megleltem mégis a kérdéses eszközt,azonban azt árulja már el valaki nekem,melyik laboratórium a "Warlab"?
Most ott kellene keresgetnem egy infót,de nem tudom,melyik föld alatti laborba induljak.
Rájöttem!!!!
A warlab ezek szerint a monolithosok titkos laborja az erőmű második szakaszán a szarkofág után.
Oda még visszamegyek,bolondokat gyilkolászni,de az északi udvar legtávolabbi nyitott kapuját messze elkerülöm. :D :D :D
 
warlab az a monolit control ... a szarkofág utáni pálya. nem az volt régen a neve, csak kicsit átnevezgettük itt a dógokat.
 
dezodor":ho92o483 mondta:
jim, nemtom mi az, de szntem felesleges. a legfrissebb úgyis kint van a moddb-n, máshoz meg nem adom a nevem :)

ember ezt nem tudtam , nyugodtan szerkeszd a hsz-t , de ez még asszem az 1.0hoz van :D
 
Még csak egy kérdés. Az teljesen OK,hogy míg az erőműhöz visszatérek-mint fel fel dobott kő-ott gyakorlatilag nem termelődik újra az ellenfél,ezzel szemben Pripjatyban és a Vörös-erdőnél mindig nagy a népmozgalom????
 
Hát szoktak lenni egy páran de nem vészes sztem nekem legalábbis nem jöttek sokan egy két tábornál voltak de őket messziről kiszedtem. Nincsenek sokan legalábbis nekem nem voltak sokan :D
 
erőműhöz nem raktunk respawnt :D mert mindig kinyíródtak a túlélők a uadz32 csapatból... no meg aztán így könnyebb volt.

pripyatban azért termelődnek, mert miután eléred az erőművet, minden magas rangú npc azt a feladatot kapja, hogy elérje pripyatot, és ott várakoznak a stadionnál, persze mivel minden fakcióból megy arrafelé emberke, egymással jól elvannak :D a bowout is dobál le néha vmi utánpótlást...
 
Köszi Dezo,most már dereng valami!
És még pár dolog,amire kíváncsi volnék,és remélem meg is válaszolod,hiszen te vagy az egyik kreátor.
Nos,az ellenfelek ,ha találkoznak,mindenképpen ölik egymást,vagy megvárják még odaérek,és az a tény,hogy a "zónájukba" kerültem,egyfajta triggerként beindítja náluk a gyilkos harcot.
Az történt ugyanis,hogy baktattam a Vörös-erdőn át,elértem az elágazásig,ahol az út Pripjaty ,illetve a radar felé megyen,és felmásztam a hosszú,föld alá tartó beton alagút tetejére,ahol eredetileg a lesipuskás monolithos rejtőz,és az egyik fontos ajtó is van,ami mögött egy doksi található egy fémládában.
Nos,ahogy így felmenék, a monolithosok és néhány szövetségesem-kötelességi dolgozók-szemben állnak,térgyepülnek egymással,és nem csinálnak semmit,csak forgolódnak,jönnek mennek.
Leugrom,s egyből beindul a harc.

A másik pediglen ez volna.
Az általad javasolt és később letöltött patch miatt változik e a vége a történetnek? Mivel már csak ez az egy feladat lenne hátra,meg az erőmű északi,hátsó udvarához érve-ahol a teleportok is vannak-nos,itten erősen szaggat a gép,"szo-szo-szolézó",meg" krassézó" szellem és normál zomboid kreatúrák,emberi tankok szaladgálnak exoskeletonban,nem sok esélyem van a túlélésre.Úgy meg különösen nem,hogy a gépem nagyszerű diavetítést tart a fegyveres közelharc metodikájáról....
Ennek okán nincs sok kedvem végigküzdeni ezt a részt,pedig az előző alkalommal még az egyik torony tetejére is fel tudtam mászni.
ha a végkifejeltt ugyanaz,mint korábban-nem lövöm itt le a poént,mert a randa dolog-szóval ,akkor inkább hanyagolnám ezt,és elkezdeném az álnokoskodást a többiekkel,mégpedig úgy,hogy relikviákat (artifactokat) aktiválok,és halára röhögöm magamat,ahogy belemásznak!
Ja és ha már itt tartunk,ezek a mesterségesen indukált anomáliák véglegesek maradnak,vagy pedig egy idő után megszűnnek?

Bocs,hogy ilyen hosszan bombázlak a kérdéseimmel,de most ott tartok,hogy a finom részleteket elemezgetem.
 
Dezo! 1 kérdés: miért pont a freedom? ugyanis a katonaság és a duty sem csípi őket
http://kepfeltoltes.hu/view/100107/1256492533n_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
 
zombimorzsi:

a patch nem változtat semmit a végén, csak pár apróságot kijavít... viszont ha felrakod, akkor a mentéseidnek szevasz.... tehát csak akkor patcheld fel a priboit, ha újra akarod kezdeni.

a harcok triggerelve vannak, amint elérsz 1 bizonyos pontra... mivel abban nincs semmi látványelem, ha odaérsz vhová, és ott már rég lezajlott a dolog. a játékok 99%-ban így szokott lenni, mi sem tettük ezt másképp :)


joeetm:

nem tudom :) csak úgy jött, ne próbáljatok mindenben rációt keresni :)
 
joeetm! na ki az elsőő? :D :D
bocs Dezo hogy megelőztelek :P :D
 
Hát igen ez a mos olyan h keresgetni kell és minden kis sarokba is be kell nézni :D. Nekem is volt olyan h egy pendrive kiszúrta a szememet de nem vettem észre pedig nem volt nehéz megtalálni így visszagondolva :D
 
Úgy emlékszem,mintha a színpad alatti pincében lenne. Van ottan egy monolithos ruha is-talán-meg ott kell lenni annak a doksinak is!
Ezek után úgyis szaladhatsz az erőműbe,a hátsó traktusba,a reaktorterem mögé eső poros hodályba. Ott is leszen egy.
Viszont nékem is vón egy két kérdésem. Már megvagyok mindennel,csak az erőmű hátsó udvarára nem megyek ki,mert nem és kész. Azonban találtam a PDA-ban olyanféle bejegyzést,hogy létezik egy elektra nevű artifact,amit sehol nem tláttam eddig. Legjobb elektromos anomáliában megfőtt cuccos a moonlight volt. van is négy belőle. Található bárhol electra,vagy csak legenda?
Aztán olvastam valami olyasmit is,hogy a mama gyöngysorával lehetne-elvileg -valamiféle idődilatációs anomáliát generálni,azonban pont ez az egyik olyan műtárgyacska,amit nem lehet gerjeszteni.(Csak "zöld" tulajdonsággal bír,ad 5% plusz golyóállóságot még.)
És még egy rejtély,hogy a fegyverek felsorolásakor láttam,hogy létezik egy füstgránát is,azt azonban sem a bártulajdonosnál,sem Petrenkónál ,de még a professzornál sem kapni.
talán a freedomnak lehetett volna olyan? De hisz ők alapból ellenségek.
És még egy-tényleg végezetül-hogy a generált anomáliák,amiket saját kezünkkel hozunk létre,vajon fognak kis artifactokat szülni,vagy sem?
 
a füst gránátot lehet venni a kezdőpontnál ahová letezs a helikopáter és ott van egy katona tőle lehet venni :D
 
a füst gránát elég csúnyácska füstöt csinál :D így nem nagyon árultattam 1ik tréderrel sem. majd megnézem, hogy milyen füst effektek vannak még, aztán kicserélem, lost alphához még lehet jól is jönne :) amúgy haszontalan jószág, annyit érsz el vele, hogy te nem látsz 4-5mp-ig, de az ellenfél ugyanúgy eltalál...

volt 1 speciális elektra, amit az 1ik tudósnál lehetett megtalálni a radaron az erdőbe. nem tudom, hogy kivettem -e az 1.1.3-ból, vagy ottmaradt-e. sajnos nem emlékszemovics.

az időutazós anomália sajnos nem jön össze, gsc régen tervezte, de fogalmam nincs róla, hogy hogyan oldották volna meg... visszább dob valahová a pályán? mint 1 teleport? fene se tudja, de majd kitalálok én rá vmi okosságot.

van még 1 no gravitációs anomália, az viszont vicces :) azt is kivették, nyilván a pripyati stadionban van 1 a sok egyéb között, és annyit csinál hogy lebegsz meg úgy mégy mintha jégen lennnél :) azt is majd többet fogom használni la-ban. pribojcshoz már nem nagyon akarok hozzányúlni :)
 
Köszi Dezo!
Fontosak voltak a válaszok. Azt hiszem a tudós bácsik megpusztultak a helikopácsuk leesése után,már a történet elején,ha rájuk célzol. Egyszerűen képtelen voltam őket elérni,akkora volt a fizikai és természeti ellenállás azon a szakaszon. Ám,ha mégsem ők azok,akkor visszamegyek.
Az időutazós anomáliához van egy ötletem,illetve kettő,s ha meg tudod oldani,akkor annak csak örülnék!
Szóval ,az egyik lehetőség szerint ezen anomália visszahajít egy korábbi mentésbe abszolút hazárd módon,viszont a meglévő cuccosaid megmaradnak,és minden hozzád tartozó kollekció,artifact,fegyverek,lőszerek,felszerelés,kaja,miegymás,ráadásul pont azon a helyen/helyeken,ahol leraktad őket. Így minden dolgot,amit elhibáztál ,újra csinálhatsz.Tehát a játékon belül volna lehetőség a story és time-line-t megváltoztatni.
A második lehetőség gondolatom szerint az lehetne,hogy előremész az időben,egy főfeladatig,vagy egy fontos küldetésponthoz. Az is érdekes lehet,mikor egy közepes felszereléssel bedobódsz egy csak speciális felszerelés birtokában megoldható feladatba...Bár ez lehet,nem is oly vicces...
Avagy,és ez már nem túl fantáziadús,egybegyúrod a két dolgot,elvégre időutazással van dolgunk.
Amúgy azon gondolkodtál,nem volna é egy Moebius-anomália-afféle térugrás rohadt nagy távolságra-generálására is szűkség? Mondjuk volna két olyan artifact,amivel ezt meg lehet tenni,és ekkor bármelyik generált anomáliába beleugorva eltűnhetsz a másik helyre. Mondjuk a reaktorból kijuthatsz a Kordonhoz,és ezáltal megmenekülsz,ha már leamortizálódott a cuccosod.
Remélem nem írtam nagy marhaságokat?
 
Vissza
Top Alul