S.T.A.L.K.E.R. - Priboi Story v1.1

minek? már volt a shocban eléggé. én már a frászt kaptam tőle, hogy minden szürke meg komor. elég volt 1x. amúgyis igy 21évvel az eset óta már rég nem úgy néz ki a hely mint azt ahogy sokan elképzelik. sőt megkockáztatom, 10évvel ezelőtt se volt már olyan. a természet utat tör, az időjárást meg nem tudja 1 épület befolyásolni.

a probléma amúgy megoldva. nem volt köze a napnak meg az időjárásnak a darkvalleyes bughoz.
 
dezodor":6kxm54un mondta:
á nem. megoldom. az nem passzolna a modhoz, hogy mindig felhős az ég... no meg olyan amúgy sincs...


Egy wallpaper....

http://chernobyl.extra.hu/wallpaper_priboi.jpg

zseniális kép:)kint is figyel aztalomon;)

egy aprocska kérdés amit már szerintem sokan feltettekDupsz
hol tartasz most mennyi készült el?
nagyon várom már a témát,anno freeplay ill blowout modjaidban se csalodtam:)
csum
 
és mégvalami dezo.gondolom ütközni fog skies moddal ugye?
 
Dezodor!

Dark Valley, mint a neve is mutatja, sötét. Lehet, hogy azért nem akar napsütést :wink:
 
Nincs összefüggés, Dark Valleyban is van nappal alapból. :F
 
mindenhol van nappal:)... de igaza van SaGa-nak hogy nem egy olyan vidám környék az a Dark Valley, sztem ahoz a sötét felhős idő megy... kissé groteszk lenne ha vidám madárcsicsergős nyári napsütésben kéne mészárolni a banditákat...
 
dezodor":1nnkianr mondta:
ha már láttad a béta sdk-t akkor látod benne a rawdata mappát. nos az televan objektekkel, amik már készen vannak, csak annyi lenne, hogy átnyomod ogf-be és bespawnolod és kalács. DE a konverter elszúrja, akárhogy próbálom, már idegroncs leszek tőle.

Nemtudom aktuális-e még, azért leírom szerintem azért nem lehet őket bespawnolni mert az sdk objectekből hiányzik a "bones" és a "motions",
ha ezek vannak simán bespawnolja. Persze, hogy legyen textura rajta az még külön állítgatást igényel.
 
a texturákkal nincs gond, mivel alapból rajta van, meg a shader is. bones nem kell minden tárgynak, meg motion se. pl ha be akarsz spawnolni 1 fémládát. vagy 1 házat, amit amúgy se lehet szétszedni. itt alapvetően shader bajok vannak. vagy a "not enough textures for shaders" fogad, vagy pedig sima üres logos kilépés... 1x sikerült már kimenteni 1 olyat amire már az ogf viewer rámondta az áldását, viszont nem láttam belőle semmit. de legalább nem rinyált hogy out of memory :F á idegesítő ez az egész. kb 1 hónapom ment rá és értelmetlenül.
 
Csak egy kis demo, hogy mire gondolok próbáld be spawnolni az ebből konvertált ogf-et:
bochka_close_4.object

majd ugyanúgy ezzel:
bochka_close_5.object

A textura az első esetben ugyan nem lászik de a stalker nem hajt el vele.
A második esetben egyből kivág descre. pedig elvileg csak a nem használt "motion" és "bone" a külömbség.
A texturát akkor lehet látni, ha shadert model/model-re állítod, de ez a bochka_5-ösön nem segít.
 
model/model -en hajtom énis a compile meg def_vertex .... az mtl meg általába valami az object mappából... viszont ha bespawnolom akkor szinkronizálásnál kilép és üres a logfile. ha nem állitok rajta semmit, hanem defaulton hagyom, akkor meg "not enough textures for shaders" -el lép ki szint ugy szinkronizálásnál. érdekes esetek... ha te már rájöttél valamire akkor tárgyalhatunk róla msn-en is akár.

izével szórakoztam: 3dripper dx-el. kimentettem a pripyat pályát meg a military-t, és csórtam faházat meg bérházat. viszont azt sem tudom átkonvertálni, mert ugyanúgy ha megnyitom ogf viewerbe akko nemlátok semmit, a játék meg kilép tőle egy üres loggal :F
 
ez a virágos rét nekem a pre alpha 1154-es témábol ismerös
 
véglegesben nincs virág. sajna. Na majd Priboi bácsi a kertész... :) Az ég atom jó lett! További hajrá :)
 
l01_escape


aki ki akarja próbálni a cuccost, az dobjon 1 msg-t oszt küldök linket. 5ember bőven elég...

1 olyan hiba van, hogy néha amikor új játékot kezdesz (kb 10esetből 2x) akkor kilép 1 invalid vertex hibával. nos akkor csak ujra kell próbálni és már menni is fog (vagy 2.jára) és utána nem lesz már komoly para.
 
dezodor, ez az ég textúra nincs benne valamelyik alfában/bétában?
ssstalker_naptar_04_aprilis.jpg


Vagy a garbage-s eget nem azokban találtad? Army Warehouse-ban egész szépen mutatna :)
 
Akkór oké :D . Majd idővel ha lesz a Freepaly Modhoz update vagy valami akkor a napocska a garbage égtextúra meg ez a textúra meg a növények bele kerülnek majd abba is? :)
 
Vissza
Top Alul