A Shoc-hoz is van Smrter mod? :-O Melyik az?
Az SGM szintén elég népszerű mod, én most ismerkedem vele, csomó újdonságot visz a játékba, új fegyverek, tárgyak, karakterek, küldetések, páncélok... Ja, van szintlépés, elég egyszerűen megoldva, de nekem tetszik

Bizonyos fegyerek és páncélok beszerzése szintekhez kötött, különböző szintek elérése után medál jár, amit be lehet váltani pénzre. A hulláknál nem csak fegyvert vagy lőszert lehet találni, hanem ritkán leleteket is, néha le lehet szedni a páncéljukat. Rejtett csomagokban lehet pénzt is találni, stb-stb... Mutánsok terén annyi változás van benne, hogy az SGM 1.7-ben (ezzel tolom) sajnos nincsenek se zombik, se izlomok, de pseudogiant-eket se láttam még... Az SGM Braz (1.6) verzióban viszont megtalálhatóak. A Braz egy kissé sötétebb atmoszférájú. én azért tolom az 1.7-tel, mert a Braz alatt (szerintem) egy elég durván felturbózott atmosfear mod fut, és nálam még közepes grafikán is eléggé szaggat a játék. 1.7-hez is atmosfear van, de az érdekes módon high grafikán szinte szaggatás nélkül megy...
Itt egy link az SGM modról:
http://www.gsc-game.com/index.php?t=com ... &sec_id=18
Ez pedig az angol fordítás hozzá:
http://www.gsc-game.com/index.php?t=com ... &sec_id=18
Sok olyan dolog van az SGM modban, amit szívesen látnék Smrter 0.45-ben is...
Majdnem elfelejtettem
Új infók a Smrter 0.45-ről:
Új pályák:
- Marsh (Csky)
- Red Forest (Csky)
- Limansk (Csky)
- Generators (build 1935)
Már csak két pályát hiányolok, de nagyon: Cordon és Swamps... a legjobb Stalker pályák szerény véleményem szerint...
Új teremtmények:
-Spider
-Giant Pseudo Giant
-New NPC model
Új fegyverek:
- Silverballer *neu*
- B.A.R. *neu*
- GSH18 *neu*
- K98 *neu*
- W2000 *neu*
- M60 *neu*
- OC33 *neu*
- MSG90 *neu*
- PPD40 *neu*
- PPSH41 *neu*
- Scout *neu*
- SV98 *neu*
Gameplay: Na, ezt nem tudtam lefordítani:
-- Neue Partikel Effekte
*Most tudtam meg: Marsh=Swamps
