S.M.R.T.E.R. Pripyat

Tetszik ez a MOD?

  • Igen

    Szavazat: 0 0.0%
  • Nem

    Szavazat: 0 0.0%

  • Összes szavazó
    0
Nem sok, de mondom, nem hozott érte semmit sem...
Már nem is tudom, hogy hol lehet Shocban először szerezni Gausst...
de a COP-ban nem nehéz :-)
 
onnantól kezdve, hogy az egy modnak a részlete, az nem csalás. ennyi erővel, az alap cop játék is csalás, mert ha kinyírod a monolith-ost, akkor droppolja a gauss-t... a kettő lényegében ugyanaz...
tiszta játszma az lenne, ha egy gyengébb pisztollyal is, de elsőre ölne a hedsát...
 
nem, nem öl elsőre...
22 fejlövés PMM-el és nem pusztul meg az ellenfél...oké, hogy a játékban a leggagyibb kispisztoly... de a fejlövés a leggagyibb kispisztollyal is fejlövés.

megjegyzés a stalkernek az a legnagyobb hibája, hogy a nehezebb szintre ha átállítod, nem több lesz az ellenfél, nem okosabbak lesznek, nem... te sokkal hamarabb meghalsz, mert minden(!) sokkal nagyobbat sebez (ezen a ponton megjegyzem, hogy a alap, de talán még stalker szinten is ki tudsz mászni egy mosquitobald-ból, viszont master szinten már 1000%-hogy nem jösz ki belőle élve)
illetve ott vannak a controller-ek... SVD-vel 15 méterről (COP, a felégetett farmtól kicsit északkeletre a barlangban) 3 gránát után még 2 fejlövés kellett neki... a pseudogiant-tal meg többször összefutottam már a furcsa összenőtt fák anomália környékén, eddig 2x sikerült kinyírnom, a nagyjából 12 próbálkozásból... az egyik, amikor volt nálam gauss, mert az instant kinyír mindent, a másik meg, amikor véletlenül volt rpg-m. dobtáras shotgunnal bő 10 percen keresztül szaladgáltam előle közben meg folyamatosan lőttem, és a végére elkezdett sántítani...és erre még bejöttek a kutyák is... irritáló, hogy pl ha nem találom el telibe rpg-vel az ellent, akkor túléli....ha mellém dobnak egy gránátot ~5 méternyire, akkor még lazán kinyírnak... jobb esetben marad a kijelző szélén egy fél centi élet, és liheg, menni nem tud, és persze mindenki lő rád...
illetve... mégvalami... ha bekapcsolod a távolságmérőt... ami mutatja, hogy amire célzol hány méterre van... akkor az svd dragunovval a 150 méternyire lévő célt nem fogod eltalálni... rá van írva a távcsőre ,hogy 4x-es nagyítás, de 4x-es nagyításnál kb 700 méteren néz ki akkorának egy ember, mint a játékban 150-nél...
szeretem ha egy játék nehéz, mert legyen az, különben nincs értelme játszani, de ez így nem élvezetesen nehéz, csak a feelinget rombolja.megjegyzés 7,62x39-es mezei ak lőszerrel faterék 400 méterről a vasúti sínt átlőtték... a 7,62x54-es lőszerben majdnem duplaannyi anyag van, szóval, azért a dragunovval a fejlövés 10 méterkörüli lőtávnál igencsak illene, hogy elsőre öljön(még egy controller-t vagy egy snork-ot is. a dwarf-nál aláírom a gravitációs pajzs miatt, hogy jó, egye fene)... de egy szar "husi" is túléli, ha a két szeme közé célozva odadurrantasz egyet... erről a távról...

szerk: vannak fent új képek, ahogy elnézem új szörnyekről (pl mutáns medve és egyebek)
 
Megértem az Általad felvázolt problémát, és nekem is sántít. Remélhetőleg a 0.45-re már optimalizálva lesznek a dolgok.
Azért az durva, hogy egy rakétától nem pusztul meg az ellenfél. Szerintem ha fejbe lövöd rakétával a Pseudogiant-et, még neki is illene megpusztulni, de nem vagyok biztos abban, hogy ez így is van, még nem nagyon használtam rakétavetőt Peseudok ellen...
Ja igen, Pseudok ellen ajánlott a Saiga. Két tár fejbe, és vége. :-)
 
a rakétavetővel ki lehet nyírni, meg gauss-al is... viszont mással kb esélytelen.
próbálkoztam én is moddolgatással, és vannak "beosztások"
pl.:
spawn - bloodsucker weak
bloodsucker medium
bloodsucker strong
bloodsucker immortal

ezek a lehetőségek van, a spawn random, ugyanakkor úgy vannak megadva a dolgok, hogy "gyakoriság" szerint... a leggyakrabban "weak"-et, gyengét spawnol... és a legritkábban az "immortal"-t amire aztán lőhetsz, amivel akarsz...
ilyen beosztással van az összes szörny a zónában, de mondjuk ha egy strong pseudogiant-be belefutsz, az már elég gáz... mert a shoc-hoz és cs-hez képest sokkal erősebbek alapból is...illetve jobban előjönnek a "képességei" amikkel határozottan hangulatosabb a játék... egészen addig, amíg a moddal oda nem került valahogy egy baromi erős tehát minimum strong, de még az is lehet ,hogy "immortal" pseudogiant...:/ kóddal még nem próbáltam ,hogy örök élet mellett hány száz/hány ezer lövés kell neki, de lehet megpróbálom majd, hogy kiderítsem...
 
Ezek elég érdekes dolgok. Ha tudnék úgy moddolni, mint Smrt, akkor már rég kialakítottam volna a saját álomvilágomat... De sajnos én ehhez kevés vagyok :-(

Azért megnézek majd a 0.45-ben egy immortal Giant Pseudo Giant-et :-D
Megdobom kővel, aztán futok, mint a nyúl :-D
 
Ja. Már milyen régóta beszélgetünk arról, milyen jó lesz a 0.45, de mikor lesz? Még mindig áll, hogy az év végére talán elkészül?
 
When it's done.... Nem tudom, hogy mikorra fog elkészülni, türelmesnek kell lenni. Vagyis próbálok az lenni... Addig tolom az SGM moddal... meg elkezdtem újra a 0.41-et....

Zolika, mit nem ismer fel mi?
 
Vomi... ez az a beosztásos dolog, ez nem a 0.45-höz van kötve....
az van, hogy az alap játékot is, ha megnézed alapvetően 3 (4) erősségi beosztás van, minden egyes mutánsból
a gyengéből van a legtöbb, a közepesből már kevesebb van, de sokkal találkozhatsz... erőssel már viszonylag ritkán találkozol, és ha bespawnol neked egy immortalt, akkor meghalsz, és újratöltésnél meg nem találkozol vele, mert megint kell X+1 db indítás, mire megint bespawnol egyet...
random spawn van a játékban, de minden erősségű ellenfélnek meg van adva a valószínűsége... és aminek nagyobb a valószínűsége, abból többet spawnol...
de a stalkerben, a fegyverek is ezzel a módszerrel vannak (trader mod-ot ne mond, hogy nem nézegettél még, hogy hogy néz ki?:D)

az új pályák és szörnyek miatt tetszik az, amit tudhat a 0.45-ös smrter, ugyanakkor
a 041 is hazavágja a gépem creek pályán, és ebbe nincs még atmosfear 2
ergó, nálam az már rohadtul nem fog menni... de ugye "csak fegyverpack" meg nincs, mert mindenki a saját modját akarja köréépíteni... gyakorlatilag ebből a mod-ból kéne egy low edition, a grafikai tuningtól mentesen, és lehetne is játszani vele élvezhetően gagyibb gépeken...
 
Gondolom a grafikát már megpróbáltad közepes fokozaton is tolni, de úgy meg elvész a hangulat :-(
Értem a mutánsok erősségét, nyilván már a Shoc idejében is így volt :-)
Nekem a Braz meg az SGM modok vágják haza a gépemet, azokba bele van építve az atmosfear sajnos... Pedig van bennük egy csomó jó ötlet, amit szívesen viszont látnék Smrter 0.45-ben is, de erre nincs esély :-(
 
nos... hogy a gépem teljesítményét és viszonyait nézzük, ~ a közepesnél kicsit gyengébb beállítások mellett fulldinamikus megvilágításnál játszogatok. viszont tökmindegy, hogy melyik smrt féle mod-ot teszem fel
a shoc-hoz, a cs-hez, vagy cop hoz, a leggagyibbra visszaállított grafikával is szaggat
oké, több szörnyet/stalkert spawnol pályánként, és a gépnek azokra is oda kell figyelnie...
de mégiscsak a plusszba belerakott grafikai cuccok miatt szaggat...szóval, alap grafikával, több fegyverrel, több szörnnyel kicsit variált játékmenettel, simán játszható lenne... de a grafikába miért kell belepiszkálni? vagy a grafikai cucc miért nem egy különálló "Option pack", amit letöltesz, és feldobsz, ha a géped bírja, vagy a grafikát akarod húzni?
amúgy, elég sokat játszottam vele (az alap játékkal), de gagyi "lebutított" (közepes) grafikán, más élménye van a játéknak...
persze, ha lesz lehetőségem, végigtolom majd full graffal is, de egyelőre CNC-snél van a fél dragunovom, xD
 
Smrt szerencsére azt mondta, hogy az atmosfear a 0.45-höz csak option packben lesz adagolva...

Érdekes, nekem a 0.41 max grafikán (DX 9 enchanced) nagyon faszán megy, néha beszaggat, de nem zavaró. Viszont az SGM még médium grafikán (full dimamic) is befossa magát :-(
 
A Shoc-hoz is van Smrter mod? :-O Melyik az?

Az SGM szintén elég népszerű mod, én most ismerkedem vele, csomó újdonságot visz a játékba, új fegyverek, tárgyak, karakterek, küldetések, páncélok... Ja, van szintlépés, elég egyszerűen megoldva, de nekem tetszik :-) Bizonyos fegyerek és páncélok beszerzése szintekhez kötött, különböző szintek elérése után medál jár, amit be lehet váltani pénzre. A hulláknál nem csak fegyvert vagy lőszert lehet találni, hanem ritkán leleteket is, néha le lehet szedni a páncéljukat. Rejtett csomagokban lehet pénzt is találni, stb-stb... Mutánsok terén annyi változás van benne, hogy az SGM 1.7-ben (ezzel tolom) sajnos nincsenek se zombik, se izlomok, de pseudogiant-eket se láttam még... Az SGM Braz (1.6) verzióban viszont megtalálhatóak. A Braz egy kissé sötétebb atmoszférájú. én azért tolom az 1.7-tel, mert a Braz alatt (szerintem) egy elég durván felturbózott atmosfear mod fut, és nálam még közepes grafikán is eléggé szaggat a játék. 1.7-hez is atmosfear van, de az érdekes módon high grafikán szinte szaggatás nélkül megy...
Itt egy link az SGM modról:

http://www.gsc-game.com/index.php?t=com ... &sec_id=18

Ez pedig az angol fordítás hozzá:

http://www.gsc-game.com/index.php?t=com ... &sec_id=18

Sok olyan dolog van az SGM modban, amit szívesen látnék Smrter 0.45-ben is...

Majdnem elfelejtettem :-)

Új infók a Smrter 0.45-ről:

Új pályák:

- Marsh (Csky)
- Red Forest (Csky)
- Limansk (Csky)
- Generators (build 1935)

Már csak két pályát hiányolok, de nagyon: Cordon és Swamps... a legjobb Stalker pályák szerény véleményem szerint...

Új teremtmények:

-Spider
-Giant Pseudo Giant
-New NPC model

Új fegyverek:

- Silverballer *neu*
- B.A.R. *neu*
- GSH18 *neu*
- K98 *neu*
- W2000 *neu*
- M60 *neu*
- OC33 *neu*
- MSG90 *neu*
- PPD40 *neu*
- PPSH41 *neu*
- Scout *neu*
- SV98 *neu*

Gameplay: Na, ezt nem tudtam lefordítani:

-- Neue Partikel Effekte

*Most tudtam meg: Marsh=Swamps :-) :-) :-)
 
Vomi
Adj egy linket ahonnan le lehet tölteni ezt az SGM v1.7 modot ingyen, lehetöleg ne orosz oldal legyen. Láttam képeket és érdekelne.
 
Vissza
Top Alul