Patch

dezodor

New Member
Csatlakozás
2007.02.18.
Üzenetek
2,468
Reakció pontszám
0
Hely
Szeged
Webhely
www.dezowave.com
Kijött az első patch a játékhoz, a lista elég hosszú :) Egyelőre bemásolom, aztán majd lefordítgatjuk.


S.T.A.L.K.E.R.: LOST ALPHA Patch v1.30013 (2nd of May 2014.) changelog:
----------------------------------------------------------------------

The patch is savegame compatible, so you do not have to start new game for this patch, but for maximum experience it's recommended.

If you installed 3rd party / user made fixes and mods for Lost Alpha, it's highly recommended to reinstall the game to have a clean install before you apply the official patch. This is required to avoid conflicts with the 3rd party content. We can not give support for such cases.

- game binaries are working with administrator privileges now, avoiding problems with User Access Control (UAC) subsystem
- game will work on windows xp, although dx10 cannot be used
- quicksave / quickload buttons now can be remapped
- fixed serious bug with wrong ui_movies.xml which prevented to play half of the game
- fixed storyline battery task in sarcofag
- fixed flying tree and geometry on Yantar level
- fixged geometry on Garbage level
- fixed the crash on r1 (static lightning) render when player entered 'Great Metal Factory' level
- fixed rat monster crash and effectors bug
- fixed random crash related to pda contacts section
- temporaly disabled legs/shadow in options, if you have it enabled, please type this to console: g_actor_body 0
- with removing visible leg feature, the missing footsteps and self shadow works again by default
- "la options" debug menu is disabled on widescreen
- crows are killable
- ak74, ak74u, L85, G36 sounds synchronization fixed
- proper fix for safe crash
- missing "chmieltist" beer drinking sound fixed
- missing p90 model added
- brightness, gamma and contrast sliders fixed
- no available phrase to say, dialog[yantar_sakharov_start_talk] fixed
- no available phrase to say, dialog[agr_ratcatcher_start] fixed
- several (hopefully all) missing descriptions added back
- crash when player ESC from solitare and hex viewer fixed
- restored working class for hex viewer, text viewer, image viewer, console
- fix for artefact merger
- crash in repair window fixed
- wrong passwords for doors in pda fixed
- loading last save overlap window fixed
- added marker for 'strelok's flash' and 'yantar wires' because many users reported it's too hard to find them
- fixed camera position to climb out of UAZ jeep
- fixed OnMouseAction crash (Tetris in LA PC)
- Veles gives correct download module, so no need to buy it from Barman
- updated mi24 model, should fix "callback kils bone matrix bone: front_gun_tower"
- improved tasks and task completion on agroprom
- fixed luminocity and distance for stalkers to default value, ai works better
- removed the strange reverb when eax is enabled, and added more stable sound dlls
- temporary fix for missing suit upgrade
- fixed incorrect mag size for upgraded pb1
- added vehicle prices to dialogue
- corrected outfits icons and soldier outfit
- new helicopter sound with tuned volumes
- helicopter in cordon patrols less often
- helicopter windows in agroprom fixed (were transparent on r2-3 renders)
- added pda articles for downloads
- missing vehicle icons were added
- several vehicle properties were changed
- topoliny puh anomaly not glitching anymore
- car fuel should work now
- various small tweaks and fixes

----------------------------------------------
COPYRIGHT 2014. DEZOWAVE GROUP | GSC GAMEWORLD


Letölt:
http://www.mediafire.com/download/929up ... .30013.zip
vagy
http://s.gameru.net/stalker/la/STALKER_ ... .30013.zip
vagy:
http://www.moddb.com/mods/lost-alpha/do ... 0013-patch
 
Köszönet érte. (Korábban olvastam már talán a Bug témában: Nem tudom tartalmazza-e ez a patch annak a hibának a javítását, amikor a Kordonban segítek Wolfnak visszaszerezni egy PDA-t a garázsból. Elkezdtem lőni az egyik banditára és nem találtam el, de ennek ellenére nem vett észre csak sétált tovább a koma.)
 
Köszi, a mentés is megoldódott :)
 
Érdeklődnék: sg fórumon írják, hogy a patch nem jó. Más patch-ekre hivatkoznak, én nem tudom ezt követni. az x18-ban vagyok ahol állítólag patch után kéne lennie egy zöld kütyünek amivel lehet adatot menteni a pc-ről de nekem nincs olyanom elmentem a kereskedőhöz tőle sem tudom megvenni. Akkor most melyik patch jó? Vagy hogy jutok hozzá ahhoz? Nem szeretném törölni a patch-et és a játékot sem, ahogy ott javbasolták..Remélem nem rossz helyre írtam ezügyben.
 
Amit Dezodor ide kiad az a hivatalos,azon kívül hogy mások mire hivatkoznak,egy dolog..
 
Nem ajánlatos nem hivatalos patch-t használni. (Sokan sajnos mindenféle fix-et ráraknak, aztán Dezékhez futnak panaszkodni, hogy ez nem jó, az nem jó...Idióták.)
 
Hah, én maradok a megbízható forrásoknál :) Megvárom a dezo féle patch-eket, meg a fi csoport féle magyarítást és újra neki ugrom :) Addig Hidden and Dangerous 2 Play... :) Köszi a help-et mindenkinek!
 
Én a közösségi peccseket használom, meg hegesztem a kódokat magamnak, ahol tudom. Már csak azért is használom a közösségi kiegészítőket, mert egyrészt gyorsabban megérkeznek (bocs, Dez), meg javítanak a hangokon-fegyvereken. Mondjuk, az elit anomália-detektort tegnap írtam át, mert megsüketültem a hangjától és rémesen idegesített. Most a kellemes Geiger-Müller kattogást hallom. :)
 
Mondjuk azért ezek a dolgok érdekelnének :D

[mod]Előző hozzászólást nem idézünk! - Barin[/mod]
 
tzs":1nyv5eg1 mondta:
Érdeklődnék: sg fórumon írják, hogy a patch nem jó.

Az SG fórumon azt írták le, hogy az első, 1.3.00001-es patch nem jó. Sokan letöltötték, majd ide-oda feltöltve linkelgették be napokkal azután is, hogy Dezodor kitette a jó, 1.3.00013-ast a korábbi rosszul csomagolt helyett.

Az egyéb patchekkel, amit innen-onnen le lehet szedegetni, lehetnek gondok, óvattal illik őket felrakni. Előtte egy mentést csinálni az átírásra itélt fájlokról.
Probléma lehet még az is, ha felraksz egy "külső" kiegészítőt, ami ezt-azt módosít, majd leszeded, de a mentésed olyan, amit még a felrakott moddal csináltál, lehet olyan infó a mentésedben, ami annak hiányában gondot okoz.
Az egyik ilyen külsős pl a fegyverek modelljét és texturáját is igazította a javítások mellett, de közben a hosszúcsövű sörétesnek más 3d modell fájl nevet adott meg, mint az eredeti. Amíg fenn a mod, addig jó, de ha leveszed és van a mentésedben valami, ami erre a sörétesre hivatkozik, elszáll az egész játék.
Vagy újrakezded, vagy visszarakod a modot.
 
SaGa látom itt is itt vagy ;) Helyes :D
 
Már akkor itt voltam, amikor Dezodor még Kanyhalossal együtt dolgozott az Oblivion Lost-on...
 
Hallottam egy pletykát, miszerint, a következő patch(ok) nem fogják elfogadni a régi mentéseket, tehát új játékot kell majd kezdenie, ha frissít a stalker.
Igaz ez?
Továbbá van valami kitűzött cél hogy milyen gyakran adnak ki patchokat vagy csak igény/lehetőség szerint?
Előre is kösz!
 
a következő patch bizony új játékot igényel, de legalább végig lehet majd vinni rendesen, és nem fog kilépegetni hiányzó dolgok miatt... megjelenési időpont még nincs, reméljük jövőhéten hétvégére meg tudjuk oldani, le kell tesztelni előtte.

akit érdekel a tesztelés, az jelezzen pm-ben, és bevonom őket is
 
Vissza
Top Alul