Oblivion Lost mod gyűjtőtopic

Az Oblivion Lost 2009 RC1-ben az X18-ban azt a fehér kabátos törpét hogy tudom kicsinálni?
Az anommáliákat nem engedi pakolgatni...
 
Menj fel az utolsó teremből balra közvetlen balra nyíló félemeleti részre,és onnan add a pofájába az érzést.
(Utolsó terem alatt azt a helységet értem,ahol találkozol a fehér köpenyes Burer-törpével.)
Egyébként ott a félemeleten a falba épített tárolókban,meg a távolabb levő szekrényben lesz egy,s más,amire szűkséged lehet,mivel kifele menet megint betámadnak a katonák!
Megcsinálhatod úgy is a feladatot,hogy nem várod meg,hogy lejöjjön a lépcsőn,hanem megpróbálod feltartóztatni,és rohamkéssel kaszabolni a redves pofáját,azonban ez kétséges kimenetelű vállalkozás.
 
Közben meglett....2 szál rpg-t 11 gránátot és töménytelen lőszert nyelt el...
De megvan :D
 
Érdekes kalandokban volt részem az Ultimate moddal :) Azzal szórakoztam hogy anomáliákbahajtottam és felrepültem :) Találtam egy panoramic mod feliratot meg láttam az erőműt :D

ssz071310215705l01escap.jpg


ssz071310214755l01escap.jpg


ssz071310213726l01escap.jpg
 
Mindig is sejtettem,hogy abból a magosságból a terep egybefüggőnek tűnik,valahogy úgy,mint amikor a legelején ,amikor még arról volt szó-az eredeti elképzelés alapján-hogy nem lesznek pályák,hanem az egész egy összefüggő terület ez.
Hiába,az álmok ,igen,ott fent a magosban vannak. :cry:
 
szerintem az egy sima kép lehetett :) álmodozni lehet de az xray-el valahogy nagyon hatalmas pályákat nem fognak létrehozni... én el tudom képzelni , hogy a pl a cop pl zaton pályája sem 1 gépen lett lefordítva... hanem hálózatra lettek kötve vagy akármi más megoldás.Reméljük a stalker 2 idején eldobják ezt az ócsak engine-t aztán kitalálnak valami mást :)

úgylátom még mndig az az undorító fekete skin van az ak-nak meg gondolom az a légvédelmi ágyú szintű hang :D Ajánlom ezt a skin packot:

http://www.fpsbanana.com/skins/33572

legalábbis ebből az ak-t
 
A lényeg igazából az első képen az erőmű látványa, a másodikon a felirat a harmadikon meg csak a verdám van :D :D De amúgy ebbe is ugyanúgy vannak a helyszínek mint eddig. :)
 
az csak az égbolt textúrája ami egy nagy gömbre van kifeszítve, azért tűnik egybefüggőnek mert messze van a széle.
 
Amúgy ha visszaolvasol akkor rájössz hogy ezt már kérdezted egyszer és Csiga adott neked egy linket, ami oda juttatott téged ha rákattintottál hogy az OL 2.2-vel megy. Valamit rosszul csinálhattál :)
 
Ez nem új.. :) Ultimatebe is van sok olyan cucc...ezért játszok vele angolul :) Úgyis tudom ki mit mond, meg mit kell csinálnom :)
 
OL 2.2-vel játszok, és az enciklopédiában találtam 'recept'eket relikviageneráláshoz, meg persze találtam fura, eddig nem látott relikviákat is. Az a baj, hogy nem akarnak átalakulni. Sokszor az is van, hogy mire fölkelek kipattognak az anomáliából -legegyszerűbbnek a gyümölcs puncsosat találtam, abból talán nehezebb lelépni, de így is...-. De ha rendesen letellik az idő, akkor se történik semmi.
Mit csinálhatok rosszul, milyen hiba csúszik be?
 
1. Először is mikor bedobod: van egy vakító villanás ?
2. Biztos hogy jó képződménnyel próbálkozol ?
3. Biitos hogy jó anomáliánál próbálkozol ?

Esteleg be írhatnád magát a receptet akkor többet tudnánk segíteni.
De persze lehet hogy csak sikertelen a mutálás, ez is előfordulhat, írnia kell egy siker százalékot és egy egyéb százalékok is jeleznek a lehetséges dolgokra. Remélem segítetem
 
Vissza
Top Alul