Oblivion Lost mod gyűjtőtopic

Dez, tudsz valakit akár Magyarországról, akár külföldről, aki legalább olyan nagykaliberű modot csinál, mint a Lost Alpha, vagy akár az Oblivion Lost? Azért kérdezem, mert van egy csomó ötletem, és szívesen segítenék ezzel akárkit, aki nagyszabásúbb modot készít. Neked is segítenék ötletekkel, ha gondolod. (Csak az a baj, hogy a Lost Alpha már célegyenesben van...)
 
ötletekkel Dunát lehet rekeszteni, azt ne várd, hogy mások valósítsák meg, miközben te meg malmozol a háttérben :). Ha moddolással szerenél foglalkozni, akkor neki kell állni csinálgatni tutorialokat, aztán 1-2 év hardcore modolás után eljuthatsz egy olyan szintre, amikor már tudsz saját SP modot csinálni, ami ér is valamit. Keress megfelelő fórumokat, ahol tudnak neked segíteni, meg napi 2-3 órát szánj legalább a tanulásra( ez a legfontosabb szerintem egy kezdőnek ),ennek meg lesz az eredménye, és idővel majd csapónak is emberek hozzád, akikkel lehet együttműködni.
 
Vomi":2ccingwo mondta:
van egy csomó ötletem, és szívesen segítenék ezzel akárkit, aki nagyszabásúbb modot készít.

Először inkább mélyülj el a moddolásban, és tapasztald meg, hogy mi az amit meg lehet valósítani az x-ray-el, egyáltalán mi az amit lehet rajta módosítani, és be fogod látni, hogy az ötleteid nagy részét ki lehet dobni a kukába. A "moddoló rabszolga" szerep nem fog senkit sem érdekelni, és csak akkor találsz modcsapatot, ha te is teszel le valamit az asztalra, legalábbis szerintem ez így oda-vissza működik. Ha megy az angol, az angol gsc fórumon elég sok infót fel lehet szívni, és ez a fórum még aránylag aktív is, ahhoz képest főleg, hogy 3 éves játékról van szó.
 
Kössz a tanácsot fiúk. Akkor most tslálnom kéne valami moddoló pogramot...
Mondjuk a COP-hoz szívesebben csinálnék valamit, mert stabilabbnak tűnik az X-ray, és talán több is a lehetőség...
 
cop-hoz nem fogsz csinálni semmit , ahoz nem adtak még ki editort , én biztos nem xrray-el kezdenék , inkább valami cryengine-es editorral, xray moddolását 0-ról megtanulni nem lesz kis munka , de sok sikert hozzá .
 
az OGSM lenne az szerintem. abban benne vannak azok a szörnyek amik az OL-ben is kivéve a törpe. Meg éhes leszel + a jelzések hasonlítanak. Járműt vezetni mondjuk nem tudsz. Meg van hálózsák is...
 
lehet modolni editor nélkül is, elvégre nem csak pályakészítésből áll a modolás. Azon kívül amennyire tudokm 05ös SDKvel készült pályák működnek xray 1.6 alatt is. Amúgy ha van kellő számú érdeklődő illetve emberke aki részt venne a dologban én szívesen segítek összehozni egy áttekintő jellegű oldalt ami általában véve játékmodolással/fejlesztéssel foglalkozik.
 
Nagyon jó ötletnek tartom egy ilyen oldal létrehozását, ahogy tudom magyarul ilyen még nincs
 
Fontos hírem van srácok! Vagy holnap vagy holnapután jelenik meg a Supermod Pack 2.5!!!
Úgy vélem, nagyon-nagyon jó lesz! Good hunting Stalkers!
 
Nem értem miért várjátok megváltásként az smp-t.

Sokáig küzdöttem régen én is ezzel az smp bugpackkal, egészen a 2.4-es verzióig, de feladtam. Olyan soha azelőtt nem látott ctd-im voltak vele, amik mindig ugyanott történtek és nem tudtam kikerülni őket, végig sem tudtam vinni a játékot. Nincsen scripterük, ha mondjuk ott lenne barin a dezowavéből vagy kanyhalos, esetleg a régi nagy scripterek a ruszkiktól, akkor még azt mondanám van remény a bugok kiirtására, de a 2.5-t ugyanazok csinálják, mint a régebbieket.

Scripter nélkül ez a modpack az agyatlan mergelés iskolapéldája, amcsi-nyugat eu. fegyverbuziktól, akiknek a stalker csak egy újabb csapatjátékos fegyverszimulátor. Belepakoltak minden hozzáférhető minimodot, de egyensúlyba hozni a játékban őket minek. Most olvastam gsc-n hogy már 500 új fegyónál tartanak, ennyit raktak bele (gondolom az alváltozatokkal, speckó fegyverekkel együtt), és hogy:
"Right now we're going over bugs and trying to understand them.. Then try to make a fix or a workaround that reduces the odds of them showing up."
Szóval ők kb. úgy moddolnak, mint ahogy egy vak ember repülőt vezet, lesz ami lesz alapon. A belemergelt minimodokat nem ők csinálták, és a gamedata megértése nélkül sok jóra nem lehet számítani. Ráadásul ahogy elnézem, AI modokat (monnoroch, bak, rulix) is tettek bele, ami átfogó script tudás nélkül elég érdekes lesz, az AI nagyon kényes téma és hozzáértés nélkül könnyű elqrni.

32 bites operációs rendszerre fel se érdemes rakni, mert a sok belepakolt cuccal a játék már simán meghaladja a 3 gb-os memóriacímzési határt (a bar-tól kezdve garantáltak az out of memory ctd-k). A sok új inventory cucc miatt iszonyat laggolás lesz mindenhol, főleg többmagos cpu-kon. De legalább a rengeteg új drága fegyó miatt már garbage-nál milliomos leszel. :wink:

Szóval senkit se tévesszen meg a csili-vili külső, ez is egy bugpack lesz, de ne legyen igazam...
 
Vazvaz, abban igazad van, hogy 32 bites opra nem való az SMP... Egyébként meg van scripterük, és úgy gondolom, hogy ez a verzió már tényleg bugmentes lesz. Persze megehet, hogy neked lesz igazad, de egy próbát mindenképpen megér az SMP 2.5. Lehet, hogy lemossa az összes modot a színről, de az is lehet, hogy hatalmasat bukik majd. Használat közben kiderül :-)
én adok egy esélyt Wolfhunternek, mert nem rossz szándékkal csinálta ezt a modot. Ő is ugyanolyan Stalker fan, mint Te, vagy én, és szeretné továbbfejleszteni a játékot...
Mondjuk engem már inkább az SMP 3.0 érdekelne, ami COP alatt fog menni... De az még két év minimum...
 
Hát az smp scripterei kb. olyan kaliberűek mint én :lol: , ismerem őket régről, nem látok egy húzós nevet sem köztük.
 
Vissza
Top Alul