Oblivion Lost mod gyűjtőtopic

pedig tényleg elég nehéz... alig van lőszer meg elsősegélycsomag... most már a hell fokozat tényleg magát a poklot jelenti <:D>
 
Sziasztok!
Én végigtoltam a hell fokozaton, hát tényleg nem volt egyszerű, sötét sarkokban bujkálva , meg lőj és fuss módszerrel taktikázgatva sikerült átverekednem magam a végén tényleg elég nehéz lett, utólag így van rendjén de közben hagyták el csúnya szavak a számat másodperces rendszerességgel
:lol: Gratulálok a készítőknek nagyon sokat hozzáettek az eredeti játékhoz!
 
ismerős. főleg amikor az utolsó teleport előtt jött egy blowout... pályaújrakezdés... de mikor az utolsó teleport bedobott a kontrollerek közé... hát akkor nekem is elhagyta a számat egy két "kedves" szó...
 
Tényleg ilyen kemény a Hell fokozat akkor végig nyomom és még azzal nehezítem magam hogy kikapcsolom a célkeresztet és a dinamikus célkeresztet és valahol a be lehet állítani a master fokozatot is most pontosan nem tudom hogy hol. DE nagyon jó a MOD csak nekem blowoutnál amikor Pripyatba vagyok lefagy csak ennyi a baj de azt megoldottam egy sima mentéssel a pálya elején. Ja meg az AK47 egy kicsit műnek néz ki.
 
Tegnap elkezdtem hell szinten hát az elején még semmi gond sem volt a gondok Agromromnál kezdődek először az undergroundban majd kint. A katona az egyik őr toronyból két lövéssel kinyírt. Ha belegondolok hogy még csak most kezdődik a java mert még hátra van a játékból sok minden.
 
engem hell szinten sem túráztatott nagyon meg. alapból hoztam. inkább nálam a szivatós jelleg dominált a vége felé. de ezt embere válogatja.

undorítók a skinek? tessék
 
Üdv Mindegyikőtöknek!

AZÉRT ÍROK IDE,MERT REMÉLEM JÓ HELYEN JÁROK! EZT AZÉRT KÖZLÖM MINDENKIVEL,MERT KEZDŐ VAGYOK ÉS SEGÍTSÉGRE VAN SZÜKSÉGEM,ÉS MERT A SINGLEPLAYER FÓRUMRÓL EL LETTEM TANÁCSOVA....

Mivel új tag vagyok,csak remélni tudom,jó helyen teszem föl butának tűnő kérdésemet,ami akövetkező.
Nos,a gépemen a STALKER 1.5-ös verziója fut,kiegészítve az Oblivion lost patch-al.
A játék remekül működött,voltak zombik,izlomok,dwarfok meg mindenféle szörnyek mindenhol,és ami a lényeg volt atomvihar is,csak éppen egy ideje-a játék saját naptárja szerint úgy egy hónapja- semmi nincs már meg ezekből.
Dwarfokkal példul csak egy helyen találkoztam még egy alkalommal,egész pontosan magában az erőműben,de szegények megpusztultak egy két baráti sorozattól,viszont nagyon hiányolom a "blowout" jelenségeket.
Ez utóbbi teljesen eltünt,és nem értem miért.
Arra adjatok nékem immár választ,mi történt?
Szétesett a játék?Telepítsem újra?
A megszokott alapmonszták-gondolok itten a szörcsögő snorkokra,vérszopókra, "magáhozhúzós kigyúrt irányítókra",kisóriásokra meg disznókra,cicakutyákra,vakblökikre,recsegős rodentekre-még most is jelen vannak,de az új kreatúrák elfogytak. (Na,nem mintha rajonganék értük,de így uncsi a játékmenet....)

Aztán megkaptam a Szidorovics barátunktól a recepteket,hogyan kell az anomáliák segítségével új "ártyifáktokat" főzni,meg sütni,de sajna a leírásokban szereplő eljárások kb.80-90 %-a nem működik.
Sikerült ugyan egy két elektra könnyét csinálnom és fejlesztenem,meg még szimbionom is vala két darab-megjegyzem nem sokat ér a gyakorlatban...-de négy vagy öt alkalommal egyszerűen vagy végzetesen átalakutak a kristályok drága,de értéktelen cuccossá,vagy totálra eltüntek.
Mondjuk ez utóbbi is érdekes,mivel a gps jelzi őket,de mihelyst odamegyek eltünnek a galádok.
Aztán megtörtént az is,hogy ott jelzi a térkép az új cuccot,de az a föld alá sűllyedt,ahonnan nem lehet elővadászni.
Vagy ezek a játék bugjai?????
Aztán amit nem értek még,és szörnyen fura,hogy időnként olyan jelenség lép be,mintha meglőnének valahonnan, így a karakterem előtt elfehéredik a környezet,kettőslátása van,szédül,támolyog,szürkeárnyalatban lát,aztán rendbejön.
Ilyenkor még a lövés irányát is érzékelem,holott nincs ott senki....(pl. egy totál zárt helyen)
Azt sem nagyon értem,miért rágnak rám be időnként a magányos stalkerek,holott nem is bántom őket.
Nagyon szeretném,ha ti is leírnátok,tapasztaltatok e hasonlót.
Mindenkinek békés vadászatot kívánok!
 
nos a legfrisebb ol van fent ? mert ha nem akkor szedd le a 2.0-t... és tedd fel
szerintem blowout után kelllene pespwan-olodni ezeknek az ellenfeleknek... bloodsukcker meg ilyenek.(de szerintem a legjobb az lene ha újratenéd a játékot )
A receptek hát azok ahogy írtad is nem mindig müxenek... próbálkozz aztán hátha :wink:

a sebzés az meg esetleg valami irányítótól érkezhet.. esetleg
(de szerintem nem lett valami jó mod.. szint az egész játék ''csak'' szenvedés... pénz is alig van... a grafika az pocsék... igaz van benne néhány néhány ötletes dolog.... inkább próbáld ki a priboi sotry-t az a legjobb (és nem csak agyatlan lövöldözés ..... gondolkodni is kell ).
ha az ''agyatlan'' lövöldözést választanád akkor ajánlom ezt
Code:
http://weapons-free.com/stalker/readme_eng.html

sok mindent áttvett az oblivion lost-ból ..... de a grafika szebb.. tőbb új fegyver, új menű, új hud..... és sorolhatnám még.. de a legjobb az hogy sose lessz vége :)

sfps_demo_9_s.jpg


sfps_demo_12_s.jpg


sfps_demo_20_s.jpg


sfps_demo_01.jpg


(a japán felirat ne tévesszen meg a mert 2 verzió is van belőle a japán és az angol (az utóbbit linkeltem )
 
Köszönöm a tippet!A letölthetőség helyét esetleg meg tudnád adni???
Ja,és még egy "ostobenkó" kérdés: a gépigény ezen új patch esetében növekedik e,avagy sem?
Ezt azért szeretném tudni,mert sorrendben nekem a 1.0-ás alapverzió volt az első,ami háááát...igencsak szaggatós volt.
Az 1.5-ös patch-el már sokat javult a sebesség,mondjuk itt is voltak hosszú "malmozós" várakozásaim,de a oblivionnal viszont tényleg gyors lett a játékmenet.
A pénzgyüjtögetés valóban igencsak lassú muzsika,pedig a ruhák sokba kerülnek.
Én pl. ahhoz,hogy visszajöhessek az erőműből eleve vittem magammal két darab hipi-szupi védőruhát,amit csak Yantarban,a professzortól tudtam beszerezni. (A tipusára nem emlékszem,csak azt tudom,hogy kék színű,és a legmagasabb védelmi szintet produkálta,az egyik így is leamortizálódott a fighting közben..)
Ja,még egy kérdés!
A Filefront-STALKER-ről korábban letöltöttem egy olyan kiegészítőt,ami egy nehezen illetve egyáltalán nem leamortizálódó szuperruhát,valamint az összes fegyvert megvásárolhatóvá tette a bárban illetve Szidorovicsnál.
(Ha jól emlékszem STALKER-suit megahry.eu névre halgatott ez a kis csalás.)
Vajon ez a lehetőség az Oblivionnal is működne,avagy blokkolná a játékot?
A taktikám egyébiránt az volt,hogy nem vettem új fegyvereket és ruhákat,csak a bevált cuccosim javíttattam a bártulajdonossal.
Fegyverből mindössze két darabot tartok,egy obokant,amire gránátvető van szerelve,meg egy futurisztikus kinézetű-de nem "ticsung-vető" fegyvert,amiben integrált gránátvető és komoly optikai irányzék van szerelve...és,természetesen igen sok lőszert viszek magammal.
 
Az a rejtélyes sebzés ("mintha meglőnének) az alkoholizmus effektje, de bugos, és akkor is jelentkezik, amikor már 24 órája nem aludtál és fáradt vagy, kettőslátásod lesz stb, ilyenkor aludni kell egyet. Asszem ki lesz szedve az OL2.1-ből.

Az orosz AMK-sok által angolul írt receptek pedig tényleg hibásak, de az OL 2.1-ben ki lesznek javítva, a szövegek össze lesznek hasonlítva a módosított képződmények script-jeivel.

Zombimorzsi, a többi hibádat nem értem, hacsak nem tettél fel más modokat és nem piszkáltál bele a fájlokba, tiszta telepítéssel ezeknek nem szabadna megtörténnie.


Az hogy a Priboi jobb-e...hát, ízlés dolga, a doksik keresgetése engem egyáltalán nem kötött le, ettől még nem lett a SOC-ból egy elmerobbantóan elgondolkodtató játék.

Abban sem adok neked igazat jim67, hogy az OL agyatlan lövöldözés...hiszen akkor szerinted a SOC is az.
Azt sem értem, hogy az OL-ben a grafika mitől pocsék, de mindegy.
Szenvedés az egész játék? Itt jobban kidomborodik a túlélő fps hangulat, én hell szinten tolom, és egyáltalán nem találom nehéznek a játékot.
Több szörny spawnol, az igaz, és az npc-k vacak állapotú fegyvereket dobálnak...de így legalább nem leszel multimilliomos, az mitől jobb, ha mindent megveszel a bárban és a legjobb cuccokban rohangálsz már a játék elején.
Tudod, ízlések és pofonok.
 
zombimorzsi":jk5vu7s5 mondta:
A letölthetőség helyét esetleg meg tudnád adni???
Ja,és még egy "ostobenkó" kérdés: a gépigény ezen új patch esetében növekedik e,avagy sem?

Az OL 2.0-t szedd le erről a helyről, én is innen töltöttem le:

http://stalker.filefront.com/file/Oblivion_Lost;89584

Minden olyan mod blokkolja az OL-t, aminek a fájljaival felülírod az OL mod fájljait, ott valami gebasz lesz előbb-utóbb.

A gépigény ugyanaz, mint a vanilla stalkernél. A Float32 nem ajánlott hozzá, mivel furcsa lesz a grafika tőle.

Ha vársz még 1-2 hetet, jön az OL 2.1, recept és egyéb bugfixekkel, rengeteg új fegyverrel (pl. 2. vh-ból is: ppsh, mg42), valami offline wars nevű új funkcióval (egyes pályákon véletlenszerű események történnek, frakciók és mutánsok háborúznak stb.), teljesen random időjárással, és sok más dolog is finomítva lesz.

EDIT:
the_bunfi közzétett itt egy xls file-t, abban elég pontosan benne vannak az új "artyifektek" főzési receptjei. A sikeres átalakításhoz a játékban is meg kell szerezni a receptet, nem elég kipuskázni az xml-ekből.

http://data.hu/get/246335/Artefacts.xls.html

Nem minden anomália fogadja el az artifact-et, ha elfogadja, akkor látsz egy fehér villanást, és a folyamat elindul. Az átalakítás eredménye lehet degradálódás (cobblestone), eltűnés (elveszted az artifactet) és siker (modifikáció jön létre).
A blowoutok után megjelenő ideiglenes anomáliák nem jók a főzéshez, kísérletezni kell, hogy melyik jó hozzá.
 
Nem,nem!
Alkoholot sajna még józan állapotomban sem nem iszom,akkor meg főleg ha a virtuális világba menekülök!(sic!)
(Micsoda képzavarok ezek itten!)
No,de félre a tréfával,a lényeg,hogy tartózkodtam a játékmenet során attól,hogy alkoholt fogyasszak-ez egyetlen alkalommal a Kordonnál fordult csak elő,de tényleg,és ott is csak azért,mert muszály volt a radioaktivitás miatt..-valamint elvből nem nyúltam az energiaitalokhoz,nehogy függőségbe menjen át a dolog.
Aludni mindíg alszom,s ezt éjszaka teszem a játékban is,mert kezdetben nem volt merszem kimenni a viharos időben,diplomás alapbérért monsztákkal pankrációzni "nyözöge",igencsak alacsony hatékonyságú fegyverekkel.
Ugye pénzem sem volt,s maradt a hálózsák a bárban.
Megvallom,amikor már volt jó gépkarabélyom,meg megfelelő védőöltözetem,azért néha elmentem vérszívókra vadászni a Military warehouse területére,de egy két alkalommal balul sült el a dolog.(Rámrontottak a Chimerák is,akik viszont mostanra végleg eltakarodtak..)

Azt sem nagyon értem,hogy a fajok leírásánál sok a valótlan elem.egy helyen azt írja az enciklopédia,hogy az izlomokkal-tudjátok,ő a szöcskejancsi a hosszú kezeivel-lehet néha szót érteni,ha dobunk neki némi tápot,sőt,ha szerencsénk van információt is adnak.
Ehhez képest hebegve habogva futottak rám,dobtam én nekik mindenféle földi javakat,konzervet,túrista szalámit,kenyérkét,de bizony azok rá se retytetye...Aztán hajítottam nekik,ja..GRÁNÁTÁT! :evil:
Attól szépen elment a kedvük.ÖRÖKRE,HÁ-HÁ-HÁ!!

Hasonló a helyzet a kigyúrt irányítókkal is.Főztem én anti-pszi kristályt,amit szimbion néven emlegetnek,de azok bizony nem voltak hajlandók működni.
Úgy magukhoz rántottak-biztos szimpatikus voltam nekik-mint tetvet a bakelitfésű.
Igazából az a lilás színű kristály volt hatékony,amiből kettőt találtam én már nrm is tudom,hogy hol.Ezek tényleg megnövelték a ruházatom sugárárnyékoló képességét,de ha ez utóbbi megszaggatódott a harcolás során,bizony ezek sem sokat értek már.
Nagyon zavar az is,hogy most már ott tarok-így,hogy visszajöttem az erőműből-hogy valamelyik frakció mellé kellene bállnom,azaz választanom kellene a freedom vagy a duty közt.
Megvallva az igazat,a freedomosokkal nem akarok tengelyt akasztani,lévén ők a gyengébbek,és elég rendesek velem.Én egyébként is mindíg a gyengék pártjára állok,az élet során is.
A Dutyt viszont nem akarom hergelni,mert a részeg pofa a bárban legyilkona,ha odamennék ellenségként.Üzletelni pedig ugye muszály...
Tényleg,a bárban miért nem lehet előhúzni a mordályt?
 
zombimorzsi":2v6zl8jp mondta:
Azt sem nagyon értem,hogy a fajok leírásánál sok a valótlan elem.egy helyen azt írja az enciklopédia,hogy az izlomokkal-tudjátok,ő a szöcskejancsi a hosszú kezeivel-lehet néha szót érteni,ha dobunk neki némi tápot,sőt,ha szerencsénk van információt is adnak.

Hasonló a helyzet a kigyúrt irányítókkal is.Főztem én anti-pszi kristályt,amit szimbion néven emlegetnek,de azok bizony nem voltak hajlandók működni.
Úgy magukhoz rántottak-biztos szimpatikus voltam nekik-mint tetvet a bakelitfésű.

Hát igen, az izlom az eredeti elképzelések szerint ilyen lett volna...a leírás pedig ezt az eredeti ötletet tükrözi. Ez is kimaradt. Le kell lőni, mint a többi mutánst. lövés1

Valamit félreértettél. A Simbion +50%-ot ad a telepátia védettségedhez (egy jó suittal együtt könnyű vele elérni a 100%-ot), ami azt jelenti, hogy az irányító nehezebben tudja átvenni az irányítást az elméd felett, ami = halál. Ha az irányító telepátiával hat rád (vagyis bekerülsz az aurájába), akkor a képernyő jobb oldalán megjelenik egy zöld agy ikon, ami kis idő elteltével narancsosra változik, és végül piros lesz, ami a halálodat jelenti. A Simbion csak ez ellen véd. Az irányító magához rángatós támadásától nem véd meg semmi (csak az, ha nem lát rád).
 
vazvaz":3v7kvt63 mondta:
Az a rejtélyes sebzés ("mintha meglőnének) az alkoholizmus effektje, de bugos, és akkor is jelentkezik, amikor már 24 órája nem aludtál és fáradt vagy, kettőslátásod lesz stb, ilyenkor aludni kell egyet. Asszem ki lesz szedve az OL2.1-ből.

Az orosz AMK-sok által angolul írt receptek pedig tényleg hibásak, de az OL 2.1-ben ki lesznek javítva, a szövegek össze lesznek hasonlítva a módosított képződmények script-jeivel.

Zombimorzsi, a többi hibádat nem értem, hacsak nem tettél fel más modokat és nem piszkáltál bele a fájlokba, tiszta telepítéssel ezeknek nem szabadna megtörténnie.


Az hogy a Priboi jobb-e...hát, ízlés dolga, a doksik keresgetése engem egyáltalán nem kötött le, ettől még nem lett a SOC-ból egy elmerobbantóan elgondolkodtató játék.

Abban sem adok neked igazat jim67, hogy az OL agyatlan lövöldözés...hiszen akkor szerinted a SOC is az.
Azt sem értem, hogy az OL-ben a grafika mitől pocsék, de mindegy.
Szenvedés az egész játék? Itt jobban kidomborodik a túlélő fps hangulat, én hell szinten tolom, és egyáltalán nem találom nehéznek a játékot.
Több szörny spawnol, az igaz, és az npc-k vacak állapotú fegyvereket dobálnak...de így legalább nem leszel multimilliomos, az mitől jobb, ha mindent megveszel a bárban és a legjobb cuccokban rohangálsz már a játék elején.
Tudod, ízlések és pofonok.

szerintem a dupla hsz-t azt be lehet fejezni mert A főnök ideges rá :)

egyébként a 2.0 nemtom de valahogy egyáltalán nem teccik a grafikája.... kb olyan mintha visszamentünk volna a postal2-be (értsd a shoc grafikája alpjáraton szebb ) nem azt mondom hogy rossz de összehasonlítva régebbi ol-el az jobb volt..... meg ugye ez már 1 mix mert elég sok mod bene van .
 
jim67":3t4fmt26 mondta:
szerintem a dupla hsz-t azt be lehet fejezni mert A főnök ideges rá :)

egyébként a 2.0 nemtom de valahogy egyáltalán nem teccik a grafikája.... kb olyan mintha visszamentünk volna a postal2-be (értsd a shoc grafikája alpjáraton szebb ) nem azt mondom hogy rossz de összehasonlítva régebbi ol-el az jobb volt..... meg ugye ez már 1 mix mert elég sok mod bene van .

LOL
Mit fejezzek be?
Nem volt semmilyen dupla hsz. :lol:

Miközben én írtam az első hsz-emet, zombimorzsi írt egy hsz-t a tiédre válaszul. Miután elküldtem az 1. hsz-t, láttam zombimorzsi új hsz-ét, én erre válaszoltam a 2. hsz-emben. Ha csak editálom az 1. hsz-emet, nem biztos, hogy észreveszi a kiegészítést.

A grafikáról: nem értelek, az OL2-ben nincsen grafikai mod, vagy új textúra, legalábbis az OL 1.3-hoz képest, copy-pastelve lett minden a régiből, a textúrák, fegyverek stb. Tényleg nem értelek...
 
Na, látom,igen hasznos volt a kérdezősködésem,mert eloszlatott bennenm egypár kérdőjelet.
A mocskos irányítóval kapcsolatban komolyan azt hittem,ér ellene valamit,s most hogy mondjátok,tényleg emlékszem ,hogy a dwarfok esetében mintha-feltéve,de meg nem engedve-szóval tényleg használt valamicskét.
Erre az esetre az Agyperzselő berendezés kikapcsolásának történetét,valamint az erőműbéli kalandomat tudnám összevetni.
Az előbbinél még hiányzott a két kristály,és a dwarf pszi-energiája átsütött a falakon,és relatíve messzire hatott.
Olyan volt ekkor a látvány,mintha vörös köd ereszkedne a szemeim elé,ezzel szemben az erőműben,ahol számítva a manók jelkenelétére ez a hatás összehasonlíthatóan gyengébb volt,köszönhetően az artyifáktoknak.

Az viszont még most sem fér a fejembe,miért maradnak el a blowoutok,ellenére annak,hogy a játék egyébként kifogástalanul működik.
Véleményetek szerint lehetséges,hogy egy véletlenszám-generátor elvén működő alprogram majdcsak bedobja nekem ezt a jelenséget?
(Lehet,nem jól definiáltam a lehetőséget,de ezt nézzétek el nekem,nem vagyok guru,csak egy egyszerű user,aki élvezi a virtuális teret...)

Hallottam még azt is,hogy az eredeti elgondolás a program kialakítását illetően az volt,hogy az egész terület szabadon,megkötések nélkül bejárható lett volna,erre kaptunk egy halom szögesdrót kerítést.Még szerencse,hogy az OL patch segedelmével legalább oda-vissza tudunk mászkálni,így folytatható a játék.
Tudtok e arról,készül,vagy készít e valaki újabb "map"-ot a játékhoz,esetleg olyan lehetőséget,hogy a rengeteg átjárás megszűnjön?
Nevetségesnek hallatszik-tudom-hogy a GTA San Andreassal vetem össze a STALKERT,de ott már ezt megoldották.
Nagyon kívánatos volna,ha egyszercsak megjelene frissítés gyanánt a halott város vagy a radioaktív mocsár is,aminek a helyét-ránézvén a PDA térképére-sejteni vélek
(Ott vannak azok kérem ÉNY-i irányban a Kordontól,É-D-i csapásirányban!)
Vagy rémeket látok?
 
új pályák igen leszenk majd a pribooi 2.0-ban meg majd augusztusban a clear sky-ban.. ami az előzetes videók és képek szerint valami fergeteges lessz ::
 
Clear Sky gépigény?
Félek nem fogom a jelenlegi vassal követni!

Pentium 4 Northwood 3Ghz;Albatron Intel 865PEP Pro II double bios mirror;G-Force 7800 Club; 2Gbit RAM

Szerintem kevés lesz!
De,ha igen,ti mit ajánlotok?

EDIT: 2 Gbit,vagy 2Gbyte??????talán a második,bocs az elírásért,hiába hüle vok é má ehhhezzzzzz........
 
Vissza
Top Alul