Mit bírnál a Stalker 2-ben?

Ha multis lenne, akkor igazán értelme lenne.
Egyébként lazán inventorybol/use, aztán a lőszerváltás gombal váltsuk a számokat pl.

Egy Stalker nem a szórakoztatásra termett, hanem pont azért, mert mi szenvedni szeressünk.
Ezért is ennyire egyedi a játék.
 
Azért az se lenne utolsó, hogyha az NPC-k tudnának hazudni, meg tarhálni.
Mármint az egyik odajönne, hogy tesó adjál már egy tárat, vagy egy konzervet, adsz neki, mondja, hogy kösz ott van egy rejtekhely, ami benne van az a tied, közbe üres.De ha meg nem adnál neki, akkor elmondana mindennek, vagy csak besértődne és mondjuk lerontaná a reputációdat.
 
Pr0D1G7:Az emberiség már csak ilyen nagyszerű.Pont a zónában keresnéd a tisztességesebb egyedeket? :)
 
Valószínűleg mindenki a normál életben megszokott viselkedését mutatná...
 
Huhuhú, Csiga, ez az OGSM vidi... bűn rossz a hang!
A játék közben zene meg tök könnyű! Fogod a winampot berax vmit és mehet, ráindítod a játékot míg szól a zene. Ez télleg nem jutott még az eszetekbe??? (Én már próbáltam és a Zónában jobb a csend, esetleg a Stalkerek gitározása, na meg a bár. Az is lehet h nem megfelelő zenét választottam.)
 
A COP ban már van ilyen, hogy nem bízhatsz meg akárkiben, az elején mikor elvállalod szakálltól a küldetést, hogy hozd el a hajóroncsról, a fényes valamit, akkor mikor kifele sétálsz, megjelenik egy stalker, és ügye elkéri tőled, te oda adhatod, vagy lelőheted :D
Ha oda adod, akkor meg miután visszaérsz, a bázisra, látod, hogy oda adja szakállnak, ő a relikviát, és felveszi a jutalmat.
Meg a banditáknál, mikor mész kiszabadítani a stalkert, kifizeted a váltságdíjat, és kifele menet, fizess még egyszer.
Vagy ott van az a Fő stalker, aki mindenkit átvág, ügye és keresed a nyomait, ellopja a te hírnevedet is, stb stb.

Ugyan ezen az elven, mehet tovább, lehetnek hasonlóak, aztán azokat megjelölné a pda. Hogy ügye barát semleges, megbízhatóé vagy sem, tolvaj

Szintén már elhangzott, a láthatatlan anomália, hát én bőven találkozgatok velük :D nem tudom ti hogy hiányoljátok, vagy csak én nem látom :D
Mikor mész a mocsárba a CS ben is csak úgy dobálgatom a csavarokat.
Ami lehetne, az-az, hogy kitörések után tényleg megváltozik a helyük. Aszhem egyik modban már találkoztam ilyennel, de az nem volt tökéletesen kidolgozva.
Lehetne valami hasonlót, jobb kidolgozással.

A zenére kitérve, szerintem is butaság, finoman szólva :D
Egy rossz lépés és véged a zónában, hát még ha nem is oda figyelsz, nem hallod mikor riaszt, az anomália detektorod, az még rizikósabb.
Vagy nem halod, ha jön feléd egy állat.
A hangjuk-hörgésük már figyelmeztet, és tudod, hogy jön valami, felkészülsz rá.
 
Bl/lKTOP,a hang tényleg rossz.,már korrigáltam a felvételi hangerőt,csak a példa kedvéért mutattam a videót.

Velociraptor,az eddigi játékokban nincs láthatatlan anomália,mindegyiket lehet szabad szemmel látni.
Az Shoc OL2009 Rc1-ben néha változtatják a helyüket az anomáliák,azt alkalmazhatnák.
 
Akkor megyek a szemészetre

Igen arra a módra gondoltam, ott kitörésenként megváltozik a helyszíne az anomáliáknak.
Azért írtam hogy nem elégé kidolgozott, mert sok olyan helyen is megjelenik, ahol nem kéne, pl Szidrovics bejáratánál találkoztam elektromos anomáliával, meg azzal a vákuumossal meny be ha tudsz :D
Az ilyeneket kijavítanák, akkor mehetne a stalker 2 be ez a bővítés
 
Úgy oldották meg a modokban, pl Oblicion Lostban, hogy kijelölt spawnpontok között sorsolt a játék kitörés után. Van ahová tett, van ahová nem. Elvileg limittel működött.
 
DLC-ket bírnék S.T.A.L.K.E.R. 2-ben!:)

Pl új ruha és fegyvercsomagok, ultilitys (új PDAk, új binokulár, stb)
 
Nos hát elhangzott pár dolog némelyben egyet értek némeikben nem... és pár infóval is szolgálhatok pl van MP3 lejátszó a SGM módban a cophoz. csak még a mappát kéne megtalálnom amivel zenéket tehetnék be...

Szerintem nem kell se Gitározni, se semmiféle hangszeren a gémben nekünk szórakozni, én nekem éppen elég fajin, hogy ott állok a tábortűz mellet és elhallgatom ahogy eljátszanak 1-1 számot.
Nők... na igen ez érdekes kérdés jó volna úgy megoldani mint ahogy az Orvlövész Című kis történetben láttam ami mellesleg a Stalker magyarosításával együtt töltöttem le, és szerintem más is olvasta...
ott úgy volt megírva hogy senki sem tudta hogy nő az illető mert sose vette le a maszkját, és hasonló votl a hangneme mint egy fiatal fiúé... stb... ahhoz a karakterhez még illene is a Clearskyosok hangja... :D
aztán... ami az animációt illeti, olvastam másutt is dolgokat erről, és egyet értek hogy a Cop animációi katasztrofálisak voltak... volt hogy jelentettem a halott katonai stalkereket, és miközben elővette a rádiót szegény Degratyev feje 360 fokos kört írt le... Közben a lába topogott, de a csípője meg nem fordult... Katasztrófa...
Le kéne modellezni, és hasonló animáció kéne mint ami a mass effect 1 ben is alkalmaztak... és mielött még bárki is elkezdene vitatkozni hogy az RPG ez meg FPS tegyük hozzá hogy az eredeti stalker címe Oblivion Lost lett volna az Oblivion pedig szintúgy RPG és jelentős RPG elemek gazdagítják a stalkert is.

Hasznos volna az Interaktív környezet, és a barkácsolás hasonlóan mint a Falloutban... pl lehetne Molotov koktélt gyártani Vodkából vagy benzin+ egy kis rongyból... (Újabb infó képpen az SGM módban a Relikviákat is lehet upgrédelni...)
vagy tényleg a rejtekhelyeket a stalker csapdákkal is őriztetné, függően hogy mien érték van benne, de jobb lenne olyan rejtekhely amibe nem egy PKM, vagy egy FN2000res van, se egy G36 mert találtam ilyeneket mit tom mien módokban.
mellesleg az embereket illetően egyet értek Csillaggal hasznos volna a repus dolog, és jó lenne az ijen Punkosodás, de nem Be Scriptelve... mint ahogy a Copban az a pár rész, mert azok Be voltak Scriptelve.

anomália kérdés, egyet kell értenem, az eddigi összes részben láthatóak voltak az anomáliák ami végül a copban tönkre tette a hangulatot ahol csak Gócpontokban helyezkedtek el ezzel tökéletesen halott vágányra téve a "láthatatlan veszélyek" kijelentést...
a mozgó anomáliák... arról meg ne is említsünk inkább szót... az egy rakás kaki.
Mutánsokat illetően jobb lenne kicsit több IQ, és Durvább hatásfok a Kontrollernek, Vérszívónak... mert hiába ezek az "Expert" mutánsok mégis ezek halnak meg a legkönnyebben...
végül a fegyverkezést hozom fel:
Reális Ballisztika 1 számú problémám votl a COPban hogy kb 80 lövés a sörétesnél a dobtáras sörétesnél a kis óriásba... PKMnél legalább 4 lőszer heveder...
és az felettébb felháborító volt amikor Colttal fejbe lőttem a banditát és nem halt meg...
a fegyver valóban láthatólagos fejlesztését illetően, nekem nem volna olyan roppantul fontos, de jól esne vizuálisan...

a csapat építést ne erőltessék... mert a Copban egy rossz vicc volt... csak meg kellet kérni őket Gyűttök Pripyatba? Című fejezettel...
meg a rucit megszerezni... semmi lojalitás kérdés semmi...
 
Habár nem tudom hogy az Oblivion című játéknak, amit a Bethesda Softworks fejleszt, mi köze van a mi sztalkerünkhöz a nevét leszámítva, nagyrészt egyetértek veled.
 
Az jutott eszembe, hogy baromi jó lenne, hogyha lehetne kommunikálni alapszinten az értelmesebb mutánsokkal.Mondjuk jön velünk szemben egy irányító, és nem szegezünk rá rögtön fegyvert, és mondjuk olyan kedve van, akkor lehetne vele pofázni.És az is jó lenne, hogyha a mutánsok erősebbek és gyorsabbak lennének, az emberek(köztük maga a játékos is!) gyengébb, esetlenebb.Ja, és több időbe kerülne újratárazni a fegyót.
 
"az eredeti stalker címe Oblivion Lost lett volna az Oblivion pedig szintúgy RPG és jelentős RPG elemek gazdagítják a stalkert is"... Már bocsánat, de az Oblivion Lost-nak és az Elder Scrolls: Oblivionnak kb annyi köze van egymáshoz mint Egri Csillagoknak a Csillagok Háborújához :)
Na mindegy, nem is ez számít, hanem hogy mennyire fognak majd elmenni COD jellegű lövöldözős irányba...
 
És te játszottál valaha RPG-vel, az Oblivionról nem is beszélve? Mert ott kezdődik a különbség hogy egy RPG-nek alapvető része a karakter- és készségfejlesztés, ami a Stalkerből teljesen hiányzik.
Az viszont tényleg nem megy hogy címként lenyúljanak egy bejáratott brandet, ez akkor is áll ha az egyik játék teljesen más műfaj.
 
Zulu Bravo":1xarwhp0 mondta:
"az eredeti stalker címe Oblivion Lost lett volna az Oblivion pedig szintúgy RPG és jelentős RPG elemek gazdagítják a stalkert is"... Már bocsánat, de az Oblivion Lost-nak és az Elder Scrolls: Oblivionnak kb annyi köze van egymáshoz mint Egri Csillagoknak a Csillagok Háborújához :)
Na mindegy, nem is ez számít, hanem hogy mennyire fognak majd elmenni COD jellegű lövöldözős irányba...

hát remélem igazad van , mer egy picit több rpg nem jönne rosszul, én a stalker úgy írnám le , hogy INKÁBB fps mint rpg.
 
Vissza
Top Alul