Mit bírnál a Stalker 2-ben?

A zónába valószínűleg nem zsír új fegyverek kerülnek be....
Valamint ott van a lőszer minősége tényező is.
 
Azzal nekem nincs bajom ,hogy rozsdás vackok néha be be ragadnak de ha van egy fegyver ami 100% ig jó elméletben ( van egy mérő) az nagyon gyorsan "le épül" szerintem a stalkerben ireálisan gyorsan mennek tönkre a dolgok.( persze lehet azt mondani ,hogy a zóna rossz viszontagsága miatt van.
 
-Az öszes edigi pálya történetileg beigazítva
-Hangsúlyosabak legyenek a döntések (Min olyan mint a Kotor 1 be)
-fegyverelahsználódás realizálása
-ruha elhasználódás és javíthatóság realizálása
-Információ kutatás kötelező
-Info kereskedés mint a COP ba
-természeti katasztrófák (pl belvíz az esőzéstől vagy 1 nagy szél kiborítot 1 fát és monyuk játékbeli 2 napig nemleeht ottt átmenyi monyuk 1 zónába vagy egyéb ienek)
-MP3 lejátszó (olcsóban lehessen kapni ien socol rádiót)
-PDA val rádiózi 1 haveri frakciónak ho segítsenek (nagyobbrangon ha tagvagy parancsadás)
 
- NŐK!!! - ennek megfelelően esetleges udvarlás is :D
- sokkal jobb animáció a karaktereknek, ne egy gi joe bábu mozgáskultúrájával bírjanak már, a futás is legyen rendes, mert ez nevetséges
- jobb grafika jobb optimalizációval
- sokkal több lehetőség, ne csak a harcból álljon a játék, legyen sokkal több párbeszéd (akkár a mass effect példájára is működhetne a dolog)
- kevés és nagy méretű pályák, de ezt kb. eltalálták a cop-ban
- sokkal több szabadság, frakciók alapítása, stb...
- kicsit háttérbe szoríthatnák a sci-fi szálat és a nyugati technológiákat
- realisztikusabban berendezett pályák NORMÁLIS méretű falvakkal és városokkal, nem 5-6 ház egymás mellett
- a tűzharcok ordítanak egy fedezékrendszerért... lopják ki a brothers in arms hell's highwayből :D
- és végül az egyik legfontosabb, TESTRESZABHATÓ KARAKTER! - de nemre, hajszínre, előéletre (ami meghatározná a kalandjainkat), stb...
Nagy elvárásaim vannak a játékkal kapcsolatban, és ez még a fele sincs azoknak :D
A kívánságaim fele teljesül is, ha lecserélik már végre azt az ósdi x-ray motort.
 
Végül is,olvasva a hozzászólásokat,nekem lényeg: a hangulat ne változzon és akkor már nem lesz rossz játék.
Ettől félek a legjobban,hogy ez eltűnik a sok újdonság között.
 
Szerintem épphogy változhatna a hangulat, kb olyanra mint ami a szerepjátékban-stalker stories-ban van.
 
Csiga: Hát, szerintem majdnem teljesen új játékot fogunk kapni. Ami hasonlíthat az előzőkre az a frakciók, küldetések, lövöldözés. Női Stalkerek lesznek, ez állítólag "hivatalos pletyka" :D. Én is gondoltam az udvarlásra, azért :P:P Nincs jobb egy éjszakai romantikus vérszopó vadászatnál :D
 
Jaja, éjszakai hent kéz a kézben :D
"Drágám, jól öltél ma *puszi*"
:D
 
Én roppant mód örülnék neki, ha szebben kidolgoznák a fegyvereket. És nem kéne egy emberne 7-8 golyó... Továbbá beújítani új fegyver hangokat (lövés, tárcsere stb)

Jó lenne ha egy nagyon hosszú játékot kapnánk... legalább 15 pályával... és elképesztően sok küldetéssel...

Végül nem lenne hátrány ha jól lehetne üzletelni a kereskedőkkel, nem az hogy megveszel egy fegyvert 3000 ért és eladod 150 ért... ezt nagyon utálom benne...
 
szerintemmeg:
-ne legyenek RPG elemek - se fejlődés, se alakítható karakter, ezek sose voltak része a stalkernek és nem hiányzik
-ne legyen más grafika - én imádom, a kortárs "jó" grafikájú játékokban nem tetszik
-még több fegyver se szükséges, akinek ez kell majd tölt le modot
-nők lehetnek... a kordon másik oldalán :)
 
na akkor írok egy összefoglalást az eddigi ötletekről:
+Nők
+Nem újított grafika( bár úgy is újítják, mert új motor készül)
+Sok RPG elem
+Kevesebb fegyver, a Zónára is kihathat a válság!
+Valóban kevesebb golyóval lehessen ölni, de akkor ritka legyen a lőszer.
+CS, SoC és CoP pályái összevonva.
+Rengeteg küldetés
+Legyen Stalker 15 is :D
+Jobban kidolgozott frakciózás, mint a CS-ben #B
+Frakció-managelés: Mint a CS-hez letölthető Faction Commanderben.
+LEHETŐSÉG, HOGY MONOLITHOSNAK ÁLLJ! :D
+A játék DVD-jén adjanak mér mindent, ami Moddoláshoz kell! :@
+Döntések jobban befolyásolják a játékmenetet
+Több döntési lehetőség :P
+Be lehet állni tradernek, technek, guidenak, hunternek :P

A negatívumokat most nem írom.
 
Aki azt mondja hogy ne legyenek nők benne, azt kinyúvasztom. Nem ártana ha női karakterrel is lehetnék -> karakteralkotás.
Az is zavarni szokott, hogy a sztalkerek a vége felé milliós páncélzatban rohangálnak csúcstechnológiás nyugati fegyverekkel. Ilyen ne legyen, ez nem a CoD vagy egyéb agyatlan lövölde. Örülnék neki, ha kizárólag a varsói szerződés fegyvereit látnám, és sokkal jobban kellene spórolni a lőszerrel is, ellenben kevesebbet kellene pazarolni az ellenségre. Zavaró hogy eleinte két tár is belemegy egy emberbe a vízipisztolyból, ez nonszensz és nevetséges.
 
:D 3 részig kibírtuk, most majd mégis mivel magyarázzák, hogy a zónát egyszer csak ellepték a nők?
Mégis hány FPS van ahol dönthetsz az elején hogy férfi/nő vagy?
Az miért zavar, hogy abban rohangálnak? Mindig így szokott lenni hogy a végefelé jóval nehezbb legyen. Nekem nem tetszenek különben, pl exoskeletont sose veszek fel, annyira nem, hogy van olyan mentésem ahol a játék legvégén is a kedvenc kis bőrkabátomban vagyok :D
Nem a nato szuperfegyverektől lesz agyatlan a játék és azok sem véletlenül kerültek bele mivel néhány soportról így tudni lehet hogy egyértelműen nyugatról küldetett.
 
Nyugati fegyvereket de civil verzióban értsd.: Félautomatára van lebutítva.
Valamit valamiért elv. :D
 
Azért zavar, mert annyira nem passzol a sztalker elején lévő spóroljunk meg jajvigyázzunkhogylegyenpénzünkszerelnimertmindjárttönkremegyazegyetlennormálisfegyverem hangulathoz az, hogy van 1.500.000 rubelem, felfejlesztem a legjobb fegyvereket maxra, tuning exoskeleton és játsszunk terminátort.
...De, a nato szuperfegyverektől lesz agyatlan a játék.
Mellesleg engem mindig is zavart az, hogy nem láthatok egyetlen nőt sem (és ahogy látom, a többség is igényel minket :D). Nem kell hogy ellepjék a Zónát, ne túlozz, de simán el tudnék képzelni lányokat mondjuk tudósnak, kereskedőnek, szélsőséges esetben pedig fejvadásznak vagy fosztogatónak is :D
El vannak hanyagolva a sztalkerező nők, na.
 
A nők, akár hogy veszed, mindenütt ott vannak, így a zónába is kellenek.
Nekem tetszenek a fegyverek, Páncélok az maradjon nem kel kivenni, rosszabbra cserélni.
Az úgy jó ahogy van. Az elhasználódás, tényleg idegesítő, de engem nem zavar, és tényleg rálehet fogni, hogy rosszak a körülmények, hamarabb megy tönkre.
Ami kell de feltétlen, te magad tud karban tartani a felszerelésed, legyen valami készleted rá, vagy egy idő után képzetséged, és tud karbantartani, javítani a felszerelésed. Tuningolni, persze csakis kizárólag, szerelőknél.

Jah olvastam, olyat, hogy legyen évszakváltozás, ezt nem tartom jónak, nem töltesz el a játékmenet folyamán, ott annyi időt, hogy ezt átéld, az meg nem lenne reális, hogy egyik nap nyár van másik nap meg már esik a hó.
Ez akkor kel, ha online játszol, és akkor reálisan telik az idő, de akkor az már tényleg kemény MMORPG lesz. Ilyen esetben tudok elképzelni, olyat, hogy szervergépre rátesznek, egy időjárás figyelőt, és a játék, reálisan olyan időt produkál, ami akkor van azonnal, vagy 1-2 nap csuszással, de az elég nagy teljesítmény lenne sztem :D
Szépen napról napra változik a természet.

Olyat tudok még elképzelni, hogy van egy olyan pályaszakasz, ahol tél van, pl a robbanás miatt, azon a területen valamiért nagyon lecsökkent a hőmérséklet, és emiatt, csak ott eső helyet, havazik, és lepi el hó a tájat.

Eszembe jutott, egy olyan, hogy van ez a dolog, hogy akit megjelölt a zóna, A COP-ban ügye, ha túléled a kitöréseket.
Lehetnének, mutáns stalkerek, emberek benne. Nem pont szörnyként, hanem olyan, aki szert tett olyan képességre, mint pl a zsonglőrök, vagy kontroler, esetleg jobb fizikum, amolyan tökéletes katona lett stílus. Vagy kapnál valami képességet, semlegességet élvezel, mondjuk valamelyik anomáliával szemben, tehát nem hat rád, az elektromosság, vagy nem égsz meg.
Ténylegesen javulna a látásod, jobban kitűnnének, az anomáliák. Ez amolyan random funkció lenne.
 
RENIgade: Abban teljesen igazad van, hogy sokat kell belepumpálni az ellenfelekbe az elején, és hogy ez nevetséges. De szerintem ez annak köszönhető, hogy bizonyos szempontból rá vagy kényszerítve a sok lőszer használatára. Mivel vannak mutánsok, azokra mindenképp elmegy sok skuló, még shotgun-ból is. Pedig ők nem viselnek semmilyen páncélzatot a saját bőrükön kívül (kivétel a zombik, de az más kategória :D). Oké, be lehet vetni a csodakés trükköt, de ha rád ront 2-3 bloodsucker akkor oda azért mázli is kell a reflexen kívül. Engem pl ez a csodakés nevettet meg sokszor, amikor átkésel az ember az aramid+térkitöltő+kerámiabetéten (döféssel még az aramid-on át lehetne hatolni, de addig el is kéne jutni hogy ne lőjenek keresztül). Mindazonáltal ha már a realitás talajánál akarunk maradni akkor 1 katona se nagyon visz magával többet 300 db lőszernél mert ennyi a javadalmazás, persze emellett még megy a többi felszerelés is. Persze ilyen olyan trükkökkel/artifact-ekkel meg lehet oldani hogy 70-80 kg holmit is lehet vinni (mondjuk jóféle lehet az a táska ami ezt kibírja, kéne nekem is :D), de én részemről 30 kilóval se futkároznék sokáig ha egy mód van rá. De pont ez az amiért hangulatos ez az egész és nem egy szimulátor. A nato fegyverek meg szerintem teljesen jogosan vannak benn. Belegondolva olyan területen játszódik a történet, ahova kereskedők(black), zsoldosok, jobb életre vágyók, katonák, kincskeresők, kalandorok, tudósok léptek be és élik életüket. Mindenféle ország fegyverzete képviseltethetné magát persze attól függően milyen indíttatással mentek be. Ezeknek a fegyvereknek a használatát maximum a található lőszermennyiséggel lehetne realizálni(bár a feketepiac csodákra képes). Azon meg hogy AK lőszerből annyi van mint a sár azon meg nem kell meglepődni szintén a helyszín miatt. AK-t a világ minden pontján lehet találni valamilyen fajtájában.
A pénz spórolás meg annyiban furi illetve karakterhez kötött,hogy csak 1 személyt testesítettünk meg eddig részenként. Más már lehet hogy brutális háttérrel érkezett be a Zónába. Nekünk meg lehetőségünk van hogy felzárkózzunk, ha akarunk. Azzal hogy artifac-et keresünk/adunk el és küldetéseket vállalunk. Mert ha belegondolsz pl. bekeveredik egy fegyvermester akár minimális pénzzel, akkor az hogy boldogul (ha van esze)? Azokhoz képest akik kockáztatják az életüket minden percben, hogy megkeressék a túléléshez szükséges dolgokat,hozzájuk képest könnyen. Mert csak alkot a műhelyében és a munkájáért kifizetik.Persze ez is igen fontos, de lényegesen könnyebben és kevesebb kockázattal járó munkával teszi ezt.
A nők viszont valóban ki lettek rekesztve rendesen, de talán most majd jóváteszik ezt a "mulasztást".


Velociraptor: Az időjárás változás csak annak a függvénye, hogy milyen hosszú a játék, illetve milyen küldetéseket csinálsz meg és milyen időközökkel. Mert akár megteheted hogy napokat, heteket játszol anélkül, hogy akár 1 küldetést is végrehajtanál. Ebből kifolyólag miért ne lehetne belevinni a 4 évszakot? Ha gyorsan kipörgeted, akkor úgyse veszed észre, hogy változott valami. Ha meg teljesen nyitott a játék és tényleg azt csinálsz a story után amit akarsz, akkor szerintem igencsak jó játékélményt biztosítana ez az újítás. Meg annyira a gépigényt sem emelné, mert a napsütés, este, eső, vihar már teljesen jól ki van dolgozva, egyedül a havazást kéne megalkotni hozzá. S lehetne úgy ütemezni a játékot, hogy ne naponta változzon szélsőségesen az időjárás mindig.
 
Nekem az tetszene , hogyha a játék végéig mindenhol csóróság lenne, tehát
csatlakoznék az elöttem szólókhoz, igazuk van, hogy az exo rondtja a feelinget.Nameg a gauss.Az is jó lenne, hogyha átmenne a golyó a deszkalapokon, tehát nem az lenne, hogyha az ellen bebújik egy ilyen mögé, akkor gránát kell, hanem beleeresztesz egy fél tárat, és ha egy kicsit gyengítve is, de megérezné.
Az megintcsak jó lenne, hogyha nem az egymás gyilkolászása lenne a cél, hanem az életbenmaradás.
A mutánsok agresszívabbak lennének, valamelyik csak úgy a semmiből rontana rád, és fopntos, hogy ne mindegyiket bírd lefutni.Ja, és több és erősebb mutáns lenne, sőtm azt még nagyon bírnám, hogyha egy irányító esetleg zombikat tudna csinálni az NPCk-ből.
 
Most nem értem mi bajotok van a mobil kórház szervó ruhával... ha nem akartok azzal menni, istenem, hát nem mentek. Én se hordom, de attól még lehet benne nem?
Lövedék pedig átmegy deszkalapon, mindössze páncéltörőt kell tárba helyezni.
Mit gondoltál, az miért van? : -))
 
Vissza
Top Alul