Mit bírnál a Stalker 2-ben?

Testreszabható karakter.Frakció háború Menedzselésel.HQ rendszer pl elfoglalnak 1 átjárót szeddnekvámot és egyedicucoakt is kobozhatnak el vagy 1 katonai raktárat ami plusz lőszereket ad a frakciónak.Haversági rendszer.Ház Rendszer.Napló írása kézzel PDA-kat venni keljen.Ujjradizainolt térképek.Az eddigi öszes Stalker mapp.Többféle fegyver.Rangrendszer fontosabbítása.Artifakt fúziók.Katonai őrjáratok.Fontosabblegyen az evés és az alvás.
 
Én is leírom a stalker álmom, de nem reménykedek benne, hogy valaha is kiadnak egy hozzá hasonló stalkert.

Az egyik ami tetszene, hogy a játékos nem csak a zónában mozog, hanem el is hagyhatja azt, sőt el is kell, ugyanis a zóna annyira veszélyes és letelepedésre alakalmatlan, hogy az éjszakára bennt maradt stalker imádkozhat, hogy ne kapja el valami mozgó anomália. A játékban nekem mindig úgy tűnt, hogy azért a zóna elég otthonos. Persze vannak veszélyes területek, de sokkal több az olyan hely ahol megszoktad hogy nincs semmi veszélyes és ész nélkül rohangálsz. NPC se lenne oylan sok. Nekem sose tetszett, hogy kb több az ember a zónában mint az anomália... és akkor még arról beszélnek, hogy veszélyes. Meg hogy a zóna közepe felé még veszélyesebb... keverik a monolit agymosottat az anomáliával. Én amikor először játszottam azt vártam, hogy a végén nem egyre több és erősebb ellenfél lesz, hanem több és erősebb anomáliák és majd centiről centire haladva kell átjutni helyeken, mert számomra a stalkerség inkább ezt jelenti mint hogy ki mennyire tudja felfejleszteni a kis fegyverét és mindenkit fejbe lőni.
...így táhát először mindig be kéne jutni valahogyan a zónába, lyukat keresni a kordonon, ugyanis odakinnt sokkal többért lehet eladni a relikviákat (nem tudosoknak, róluk később). Bennt is el lehetne adni de messze nem annyi pénzért, mert akinek eladod annak is ki kell jutni valahogy a zónából. Odakinnt nem lőnének rád, de könnyen rádsóznak pár évet a nálad talált zsákmánytól függően vagy hogy mit sikerül még rádbizonyítani azokból amik kikerültek a zónából.
A relikviák is lehetnének másak, olyanok is kellenének amik a regényben vannak:
1,közvetlenül felhasználható hasznos képződmények, amiket a játékban eddig láttunk.
2,emberekre veszélyes képződmények, fegyverként is használhatóak mint pl egy gránát, óvatosan kell őket használni (a regényben voltak ilyesmik)
3,a stalker számára értéktelen, de a tudósok számára fontos képződmények. Azaz nincs közvetlen hatásuk az élő szervezetre mégis használhatók valamire ezért a tudósok gyűjtik és vizsgálják (leydeni korong)
Felőlem kivehetnék a mérgező levegőt meg a többi háttérhatást, a sugárzás maradhat (csak ne hasson olyan gyorsan viszont a radioktív részecskéket ugyanúgy el kell távolítani a testből mert később nagyobb baj lehet belőle . betegségek amiknek drága a kezelése) legyen bár nehezbb az előrejutás de az ember had gondolkodjon hideg fejjel, ne kelljen kapkodnia.
És még a tudósokról: teljes legalitásban működnek, a központjuk a zóna mellett van (intézet) minmum heti szinten járnak a zónába, hogy kihozzanak ezt-azt. Viszonylag jó védőruhájuk van, sose hatolnak be mélyre de elhozzák amit találnak és mindezt legálisan. Lehetne nekik is dolgozni csak úgy sokkal kevesebbet kapnál - csakhát nagyobb a biztonság, jobb ruha, kifele jövet nem lőnek rád a katonák.
Frakciók pedig tulajdonképpen megszűnnének. De az biztos hogy nem lövik szét egymást minden találkozáskor. A zóna elég nagy lenne mindenkinek aki érdemes a stalker névre ugyanis a kezdők hamar elhullanak (hullájuk, vagy annak valamely része ottmaradhatna intő példának hova ne lépj) inkább kis csoportok (max 6 főre gondolok) akik együtt járnak vadászni, megosztják egymással a tapasztalataikat, megosztoznak, stb.
Én egy ilyen játékkal szivesen játsszanék, de tudom hogy elég megvalósíthatatlan, több konkrétum kéne, na még kérdéses hogy mennyire szeretnék az emberek.
 
Martin007: A PDA bejegyzéseket megírtam smrt-nek, hogy a 0.45-ben jó lenne. Egyedül a ház-rendszer nem való igazán a Stalkerbe szerintem, a többi mind jó lenne.
 
Ami nekem nagyon bejönne: Olyan szakmákat szerezni hogy pl orvos,technikus,stb..
Ilyen szakmai jártaság,pl az Orvos tud Kötszert és Health Potion okkat csinálni,Technikus szerszámos ládákból Fegyvereket előállitani/fejleszteni és még a Kereskedő is lehetne,de annak a dolga 1 értelmű,és még lennének ilyenek pl Szabó aki Stalker ruhát szabna aszokból az anyagokból amit a CoP on megkellet szerezni Nitronak a cementgyárnál ^^
persze erősebb ruhákat hogy Seva vagy talán Exoskeleton nagyon ritka szerszámokból lehetne...
 
Amit én szeretnék (tudom némelyike már szerepel):
- füst gránát
- új pálya részek
- nagyobb pálya részek
- új frakciók
- jármûvek (pl.: UAZ, LADA Niva , esetleg URAL motor)
- újabb lények
- új fegyverek
- új artifaktok
- anomália generálás (pl.: Oblivion Lost módban láthattak alapján)
- alvás
- bizonyos részeken "népes" város
...így elsõre.
 
Mit bírnék? Húúú de hosszú lista lenne:D. Kiemelve a lényegesebbeket:
Nem tudom, hogy csak nekem hiányzik e, de nekem nagyon bejönne az évszakok időjárásainak megjelenítése. Kinek ne tetszene a hóesés? Oké hogy mod-ok voltak idevágóan, de mért ne lehetne benn alapból. Ehhez kapcsolódóan álcaruhák variálhatósága évszakhoz képest.
Ami még kézenfekvő lenne az a roncsok illetve szemét hasznosíthatósága. Tehát építeni a szemétből egyszerűbb mechanikus dolgokat, használati tárgyakat vagy fegyvereket például. Amit ezzel kapcsolódóan még jobban el tudnék viselni az a gépészkedés. Összerakni működőképes gépeket, motorokat. Így például roncs járműveket felújítani és mozgásra bírni (üzemanyag, karbantartás, realisztikus sérülések/elhasználódás). Vagy akár artifact-el meghajtott gépek áram termelés szempontjából. Nem úgy persze hogy eléd raknak 1 bekötési rajzot aztán tessék, építs 1 erőművet.:D
Artifact-ek kombinálása egymással, a kísérletező kedv kiélésére:D (ide vágólag is voltak mod-ok amik tudták)
Új fegyverek hozzáadása a játékhoz és nem lőfegyverekre gondolok, hanem pl: claymore, akna, medvecsapda (mutánsvadászoknál logikus lenne szerintem), világító rakéta/flare (sötét éjszakai harcoknál segíthetne, gránátvetőből vagy rakétapisztolyból indítva)
Lőfegyverek terén szerintem nem kellene sokat még hozzátenni, esetleg VZ61, AMD. Itt ami tetszene az a tárak, szerelék sinek, kiegészítők vásárlása/zsákmányolása és a fegyverek főbb elemeinek változtatása pl: tus, markolat, fém válltámasz állíthatósága.
Frakcióháború lehetne, de valahogy másképp, mint CS-nél volt kivitelezve. Ezt kicsit jobban át kéne gondolni. (Volt nem egyszer, hogy a csapat megindult támadni és a cél elérése előtt megálltak és se tőled se hozzád. Mintha lebetonozták volna őket és lehetett várni, míg meghalnak, vagy míg újabb csapat jött. Ha legalább erősítést hívtak volna, akkor oké, de nem. Meg hasonló irritáló dolgok.)
A fő történet vonal kialakítását nem féltem, mert eddig is jól összehozták.
Mellékküldetések terén viszont nagyon sok mindent lehetne kitalálni a szereléstől kezdve a kémkedésen át csapdázásig vagy klán/banda alapításig, amit el tudtok képzelni.
Opcionálisan jó lehetne még társak felbérlése ilyen-olyan melókhoz. Szépen lehetne innen bandát is alapítani. De semmiképp sem csapat irányítóssá tenni az egész játékot.
Ami szerintem jó lenne még a fordított küldetéskeresés. Miért ne adhatnánk ki 1-1 küldetést nálunk tapasztalatlanabb stalkereknek (pl: hozzál gázolajat, vagy ilyesmi) és ha teljesítik, akkor kifizetjük vagy hasonló.
Szabad alvás bárhol ahol nekünk tetszik(ez szintén volt mod-okban) és tábortűz rakás melegedés miatt:D. Oké hogy veszélyes, mert megölnek a mutánsok vagy a mozgó anomáliák, vagy 1 kóbor zsoldos. Válassz olyan helyet, amit biztonságosnak érzel, és esetleg biztosítsd magad csapdákkal/jelzőberendezésekkel. Ezt továbbgondolva miért ne hozhatnánk létre magunknak saját rejtekhelyet/szállást. Olyan erődöt építenék magamnak, hogy ihaj-csuhaj:D (anomália aknamező, barikádok)
 
Már 8Gb ramnál és minimum 4magos processzornál járunk! :D
A vga-ról nem is szólva! :D
 
-Zsoldos Frakció felfogadása
-Kommunikáció továbbfelyesztése
-Térképek vétele és készítése
-Bővített Achivment rendszer
-Még több fegyver az edigiek csak bennevanak az ujjakat bekel csempészetni drágán.
-Fontosabb szerep a kajálásnak alvásnak
-továbfelylesztett mesterlövész szimuláció
-Katonai Őrjáratok és keresések
-több gitárszám és gitározhasok a karakterünkis
-továbbfelyesztet szociális rendszer
-Anomália térkép rajzolás és vásárlás
-Fejvadászat
-bonyolultabb elesett egység ellátás többféle élelem és medik kit
-Többféle munka
-Ujjra Legjobb Stalker Ranglista
-Testreszabható Karakterkinézet
-Jármű és olaj rendszer és javító rendszer ezekhez
-Frakcióháborúk egyedi HQ rendszerrel=elfoglalnak 1 anomália hejet ezért erősebb lesz azon frakió emberei mert kapnak arfikatokat vagy elfoglalnak 1 fegyverktárat ezért olcsóbb lesz náluk a lőszer.


Jelenleg enyi ^^
 
martin007: a fejvadászat már benne van a játékba.
amikor megkérnek, hogy öld meg ezt vaagy azt
 
Csiga07: Annyira nem vészesek az ötleteim/kívánságaim szerintem. :D Elvégre új motorral lesz felvértezve a következő rész. Meg ha belegondolsz Fallout3-ban (nem tudom játszottál e vele) is jó sok minden össze lett hozva(és nem volt olyan hű de brutális gépigénye), miért ne tudnának új trükköket beletenni a következő részbe?
Meg írtam egyet fércbúkra, talán válaszolnak majd egy-két kérdésre.

Ami megerőltető dolog lenne az a szerelések kivitelezése. Mert oda külön szerkesztő és mechanikus szimulációkkal működő modult kéne programozni. Ez durván emelné a gépigényt, nem kétséges. (Hacsak nem úgy mint Fallout-ban hogy összeszeded a hozzávalókat és abból raksz össze valamit.)
 
a Fallout 3 motorja nem mai gyerek, de meg is látszik a játékon :)
 
Ami azt illeti xray sem (a sok sok crash-el de azért szeretjük) :D De tökéletes volt a célnak. Nekem nem is kéne speciel jobb graf. a jelenleginél (nehogy a játékélmény rovására menjen)
 
Azt akarom, mint az egybe volt az artifactok, ne ruhához legyenek kötve, hanem külön megvan, alapból, hogy menyit tehetsz magadra.

Ami tetszene és bejönne, lenne egy öved, külön lehetne feltenni, beszerezni, minden ruhához menne, nem kéne cserélgetni, és az övre teszed, az artifactokat, azt fejleszted, hogy ne csak 1-2 menyen bele hanem több, Vagy lehetne vásárolni, különböző méretűeket, és úgy lenne egyre több nálad, hogy egyre nagyobbat veszel.
Tehát, a lényeg, hogy ne ruhafüggő legyen, X ruhába hordhatsz 3-at Y ba hordhatsz 5-őt.
Legyen erre egy külön kialakított tároló eszköz.

Ami kéne bele, az hogy mimnél több időt töltesz a zónába,úgy fejlődik a karakter, valami lvl rendszer vagy hasonló, gyűjtöd a tapasztalatokat, harcokban vagy magában, hogy jössz mész az anomáliák közt, a zónában és minél tapasztaltabb vagy, úgy nőne az életerőd, a kitartás, fizikumod javulna, egyre több sújt bírnál el.
Tehát, ne legyen hogy zöldfülűként, mikor odakerülsz, elbírsz 50kg és mesterként is ugyan annyit, hanem megedzet a zóna, és elbírsz már 80-90kg
Ne csak artifakthoz legyen kötve, legyen benne az is. De ne csak az szabályozza, menyit bírsz el, és mennyire vagy kitartó.
 
Rég jártam itten.... amúgy jó lenne egy két Második világháborús fegyver pl: pssh41-es ,tokarev, mosin nagant,
eldugva a szolgálat fegyveres vitrinében egy mg42-es :D én ezeknek örülnék :D

persze ezek mind rozsdásak ütött és kopottak.Ja és vegyék ki a jatékbol azt ,hogy a fegyverek elhasználodnak tönkre mennek ne mondja nekem senki ,hogy egy ak74 u 300-400 lövés leadása után minden 10 lövésnél be akad. Csak egy fegyverteszten lőnek vele 1000-1500 lőszert és abból ha már 4-5 szőr besül akkor a mai feltételeknek nem igazán felelne meg ...
 
Vissza
Top Alul