Játékmotorok és fejlesztőeszközeik összehasonlítása

Tibi":3blg29c3 mondta:
VinoBob":3blg29c3 mondta:
A Warheadet idehaza csinálták teljesen, az már becsületesen optimalizált játék, jobban fut mint a CS, legalábbis DX10.1 alatt.

Ezt hogy érted hogy idehaza? Magyar fejlesztésű cucc?

sőt tele van olyan magyar vonatkozatású easter eggsekkel pl a rejett vége a játénak csak akkor nyílik meg ha összegyüjtöd a békákat :D , vagy vana valami roncs közelében egy újelzőtábla és ott rajta van hogy budapest merre van és hány ezer km :)

omg:

752502fa6834f4e11e0b9438ad46391a.jpg


4f899f4c52ba58b58c2ad4690a0da3dc.jpg




692abb013cb3c20b8ea3dad35d8bbdde.jpg


169db59156361ab2d5a352821cc03a9a.jpg


5df02c3cd9b3eafb6b570383b909cc74.jpg


0e1e8779f430da00d5b1223954c0fe0c.jpg
 
ruszkik csinálhatták hogy photoshop vagy nem az nem tudom
 
dobj egy linket, hogy honnét vannak a képek! Ha nem fake, akkor írtó gáz, mert erre nagyon nehéz ráfogni, hogy saját munka (kb 1:1-ben lenyúlták az asseteket), és ennek se a Crytek se a GSC nem fog örülni. Ugyanakkor jó lenne, ha valami egy fél-egy év múlva kikeredekne a dologból.
 
ez elég gyám :D cs sdk-s low poli házak (amiket a pálya körül szoktak ledobálni, hogy ne a nagy üres semmi látszódjon) 1más mellé dobálva, plusz yantár factory meg kordon atp...
 
dezodor":1ylkernl mondta:
ez elég gyám :D cs sdk-s low poli házak (amiket a pálya körül szoktak ledobálni, hogy ne a nagy üres semmi látszódjon) 1más mellé dobálva, plusz yantár factory meg kordon atp...

Clear Skyhoz adtak ki SDK-t??? Mikor? Ok, hogy cs le vannak dobálva, de a kordonos autoparkot 1:1ben átemelték :| Illene valamit módosítani rajta, hogy elkendőzzék a lenyúlást, mert ebből nem sok jóra számít6nak.
 
na jó ez tuti PS, kicsit fura h mindegyik képek ugyanolyan a karakter. Viszont a stalker2-es cuccban nem vagyok biztos. Legalábbis eléggé ismernie kellett hozzá a Sandboxot annak, aki csinálta.
 
VinoBob":1qdw1scz mondta:
Clear Skyhoz adtak ki SDK-t??? Mikor? Ok, hogy cs le vannak dobálva, de a kordonos autoparkot 1:1ben átemelték :| Illene valamit módosítani rajta, hogy elkendőzzék a lenyúlást, mert ebből nem sok jóra számít6nak.

már rég, tán még januárban? nem sok object van benne, pár limanszk épület de csak lowpolisak, amiket a város körül használtak díszítésnek (amiket ezek az emberkék is használtak a crisis képeken)

mivel van geom plugin kb 10perc alatt bármit kirippelhet az ember a játékból, aztán legalább a rendes házakat rakták volna be, hiszen krízis motorja elbírja úgyis :D

---

a gta-s képek viccesek, lehet hogy igaz az is, ha van hozzá sdk, akkor mindent lehet.
 
És ez jobb használhatóság szempontjából mint a SoC-é? Az nagyon ótvar volt. Ti átálltatok rá?
 
ugyanaz mint a shoc sdk, 1-2 extra feature mint pl lehet kapcsolgatni hogy mi legyen látható és mi nem, meg ilyen apróságok (meghát a cs-hez van csinálva). mi nem álltunk rá, mivel jó a shocos is nekünk :)

gsc is ezzel dolgozik, ők az igazi mazohisták :D de szntem mi se vagyunk "épek"
 
nem lett stabilabb egy picit sem, cs beletettek pár funkciót :S ?
 
stabilitással nem volt gond már az előzőben sem. (1-2 kisebb bug volt, de azokat patchek javították, de azok nem akadájozták a pályakészítést)

mint mondottam 1x, xray nem azon motorok közé tartozik amikhez a kiadott sdk-t letöltöd, és 10perc alatt már vágod is mi milyen benne, és olyan pályákat csinálsz hogy még a fejlesztők is pislognak.

sokan azért unják meg pár perc után, mert nem tudnak mit kezdeni vele... és sokan le***ozzák emiatt. ez az sdk nem szórakozásra lett kitalálva, hanem inkább zsírégetésre :)
 
Ja hát mondjuk a használhatóságba beletartozik az is, hogy ha parancssoros cuccokkal kell munkálkodnod :D De számomra a legidegesítőbb az, ha valamiért egy dolog, aminek működnie kéne, nem működik, vagy nem úgy, ahogy kéne, és órákat kell azzal molyolni, hogy mitől nem megy, mert egy árva hibaüzenet sincs, vagy ha van, akkor a hajára kenheti az ember. Ezzel rengeteg idő elmehet, ezért fontos, hogy ha valamivel dolgozik az ember, akkor az minél jobban támogassa a munkáját. Az az ideális, ha észre sem veszed, hogy dolgozol valamivel, mert akkor tudsz a munkára koncentrálni teljesen.
Mondjuk ha nem is lenne jobb egy jottányit sem szerintem én akkor is a CS SDK-t használnám, ha nincs túl nagy költsége az átállásnak, mert az alá be lehet tenni az 1,5ös xray-t, szebb textúrák, effektek vannak benne, meg jobban is fut, nem swappol agyba főbe, na meg ott a dx10.1, igaz az csak radeonokon.
 
VinoBob: Használtál már Unreal Editort?:D Ő is képes semmitmondó hibaüzeneteket dobni, vagy olyan random hibákat generálni, hogy amint megjelensz a pályán halott vagy, hibaüzenet nuku, a hibát vagy megtalálod, vagy dobod a szemétbe a pályát :)
 
hát, azt senki nem mondta, hogy az UE egy jó cucc :D, de talán nem a negítv példákat fogják követni a jövőben(remélem :| ) . Bár az Unreal Engine teljesítmény és megbízhatóság szempontjából a legjobb.
 
Vissza
Top Alul