Nos új fejlemények vannak:
Amit tudunk: -Strelok benne lesz a 2. részben
-Egy hatalmas térkép lesz az egész, tehát nem lesznek guideok vagy átkelési pontok (bár gondolom ez amolyan Far Cry2 jelleget fog kapni tehát csak X küldetés sorozat elvégzése után tudsz továbbmenni a térkép más pontjára ahova az újonnan kapott küldetés vezet) de ez csak az én gondolatbuborékom
Ami új:
-Az RPG vonalak felerősödnek
-Lesz XBox360 is de még a PS3 verzió problémát okoz a csapatnak de ez persze nem zárja ki azt.
-Nem lesz multiplayer lehetőség
-Még sem lesz női karakter a játékban, mint kiderült nem lényeges a játék szempontjából (jómagam kíváncsi lettem volna hogyan is történt volna a kivitelezése, ugyan is a gázmaszk mögött bárki lehet viszont egy gyenge kinézetű nő passzol a képbe nem pedig egy arc modell de akkor meg csak csúnya nők lennének?)
-A fejlesztés során a hangsúlyt a hangok, animációk, modellek, a fizika és a szörnyek kapják, így a hangulat. Sergiy bejelentette, hogy nem lesznek új fegyvereket! (kár a fegyverek bővítése vagy esetleges cseréje jó ötlet de kárpótoljon a hangulat és úgy néz ki újra Mooze fogja kreálni az aláfestőzenéket remekül és a leghozzáértőbb módon mint ahogy azt bebizonyította a Shoc-ban és a CS-ben is)
-Lesznek járművek de csak különleges küldetések alkalmával, hogy a helyszínt megközelíthessük vagy a küldetés végrehajtásához lesz elengedhetetlen a jármű használata. Az eddigiek során sem volt nélkülözhetetlen így nem tartják fontosnak.
- Ez a rész optimálisabban fog működni a modokkal (modderek tessék előre ropogtatni az ujjacskákat)
-Jelenleg 60 embert foglalkoztat a GSC a STALKER 2 projekten.
Remélem azért valamicskét csillapítottam az információ étvágyatokat ezzel a pár morzsával.
