Free Play Mod by Dezodor

a coop-os verzióban előfordul, hogy egyes npc-k, pl Fox nem adják a küldetést, vagy ilyesmi, vagy van aki nem követ...de nem biztos, nekem amúgy nem is teccett, mer a követők nem jönnek át a levelchangereken...

szóval sztem használjátok a nocoop modot, az garantáltan bugmentes, ez személyes tapasztalat, viszont ha a coopos mellett döntötök, akkor ne rinyáljatok hogy ez a baj meg az a baj :lol:
 
hja ehhez nem tudok hozzáfűzni... a cooop elég bugos még. az npc-k követni fognak, azzal nincs gond, de a sérült npc-k azok is állnak, és pl fox-on nem tudsz segíteni, mert áll, viszont beszélni sem tudsz vele. majd ha sikerül kiküszöbölni a hibákat, akkor nem lesz para... addig viszont lefolyik még pár liter sör a torkomon....
 
suhandu":254w7jni mondta:
no egy fatal error:

FATAL ERROR

[error]Expression : no_assert
[error]Function : CXML_IdToIndex<class CPhraseDialog>::GetById
[error]File : d:\xray-svn\xr_3da\xrgame\xml_str_id_loader.h
[error]Line : 112
[error]Description : item not found, id
[error]Arguments : actor_will_need_help_abuse3

Ezt a hibát nekem is sikerült kierőszakolni a STALKER-ből.
Nézzük hogyan:

- előszőr is felteszem az alap freeplay coopos változatát
(S.T.A.L.K.E.R. - Free Play Story mod Fixed by dez0wave.zip)
amikor is az npc-kel lehet tárgyalni, de báros ember kivág asztalra.
- Ennek orvoslásaként felteszem (Freeplay_Story_Coop_Version_Patch.zip)
ezt a patch-ot, most minden oké!
- Most rápróbálom az új javítást és kiegészítést
(Free_Play_Story_Patch_1[1].1x_-_dez0wave.zip), ami bárosnál ok,
viszont az npc kidob. Na erre jön a fent említett hibaüzenet.

Na ezek után megnéztem ezt-azt (tiefighternek ne szóljatok!!! :evil: ), nekem úgy tünik, hogy ha system.ltx-be, beírok egy pár szót
( dialogs_aes, dialogs_need_help, dialogs_repair ) a hiba megszűnik.

A lent említett többi hibával nem találkoztam. Talán csak annyi, hogy ha 4-nél több npc jön veled, előfordulnak váratlan kilépések.

Kösz, hogy meghallgattatok. 8)
 
Miért kéne nekem szólni? Meg amúgy mi közöm hozzá? Mit érdekel engem? Azt meg hogy érted hogy beírsz a system.ltx-be pár szót?
Mit írsz be? Ad-Hoc? :lol:
 
visszarakta a dialogs_need_help -et és ennyi. elvileg akkor sem kéne kilépnie, de valószinüleg a patchbe megint került 1 kis coop hulladék, aztán az lehet a gond... vagy nemtudom. eddig nem írtak ilyeneket. vagy megoldották, vagy nemvolt baj :F
 
Dezodor...
megoldodott....uninstall....ujra felrak, patch 1.003 + free play mod(coop) + free play patch....és lőn jó......de néhol megjelennek a magyar feliratok pedig magyarositást nem raktam........Amugy multkor küldtél pár filet hogy tudjak cipelni 120 kg:-))nem lehetne ill hol irjam át hogy 150 legyen?? megszoktam már hogy hulladékgyüjtésbe fogok és mindent felszedek mint a nemzetiségiek:-)))))))
 
írd át az actor.ltx-ben a max_item_weight-et 150-re, meg a system.ltx-ben a max_item_mass-t 150-re. Ennyi...
 
Sziasztok!

Volna néhány kérdésem a moddal kapcsolatban.
Nemrég felraktam (friss telepítésű stalker 1.3-as patch) a modot és az 1.1 patchet.
Néhány dolog furcsa nekem:
- az első tradernél az akm skuló tárja potom 60000 rubel. Ez normális?
- Nimble-nek megtaláltam a ruhát. Közvetlenül a ruha mellett van egy tájáró ami kérdés nélkül Dark Valleybe vezet.
- Valamint a kordonon való átjutás után nem tudok beszélni egy npc-vel sem.

Bocs, ha már voltak ezek a kérdések, nem olvastam végig az egész topikot, csak átfutottam.

Szóval ezekkel a hibákkal talákoztatok már?
 
Vladi":39izrcrf mondta:
- az első tradernél az akm skuló tárja potom 60000 rubel. Ez normális?
- dezodor tett a patchbe tréder modot, ez attól van...
Vladi":39izrcrf mondta:
- Nimble-nek megtaláltam a ruhát. Közvetlenül a ruha mellett van egy tájáró ami kérdés nélkül Dark Valleybe vezet.
- ha nem zavar ez a freeplay mod, 4 új level changer lett betéve, az egyik ott ahol te mondod; Cordon-DarkValley, és nem kérdez rá, de látod a térképen...nézz szét legközelebb...
Vladi":39izrcrf mondta:
- - Valamint a kordonon való átjutás után nem tudok beszélni egy npc-vel sem.
- ilyet még nem hallottunk, biztos a coop miatt van, használd a coop nélküli modot, és kezdj újat sztem......
 
RÁJÖTTEM EGY FONTOS DOLOGRA, EGY BUGRA, AMIT CSAK MANUÁLISAN LEHET ORVOSOLNI!!!!!

PRIPYAT-ban, amikor megérkezünk, 5 stalker fogad, akiket követni kell. Kiderült az, hogyha a stalker csoport vezetője, akit zöld karikával mutat a térképen, és a föld alatti parkolóban a küldetés végén beszélni kell vele, MEG KELL HALNIA!!! MÉGEGYSZER HANGSÚLOYZOM: MEG KELL HALNIA!!!

Hogy miért?

Azért, mert amikor az NPP-ből visszajövünk, akkor nem marad ott a helyén a föld alatt. A Pripyat pálya úgy van megcsinálva scripttel, hogy amikor elindul, akkor a stalker vezető a pálya elejéről indítja a küldetést, mert kb ott lehet a space restrictorja, ahova betesz kezdésként minket a játék. Ez eddig nem volt gond, mivel Pripyatot csak a Radar pályáról lehetett megközelíteni mod nélkül, s csak oda lehett menni úgy, hogy Pripyatba vissza is térhetünk.
Viszont hiába hogy megcsináljuk vagy nem csináljuk a követsd a stalkereket küldetést, nem számít, mert ha a vezető nem hal meg, akkor újra akarja kezdeni a küldetését, amikor az NPP-ből visszaérünk, de ugye ez nem lehetséges, mivel az azt követő küldetés már kész van, ezáltal a _g.script nevű fájl összezavarodik, és kilép az asztalra, kb a szobor környékén, vagy egy kicsit beljebb.
Viszont ha meghal a stalker vezető, akkor nincs kinek odamennie a pálya elejéhez, ezáltal a _g.scriptben nem fog összeakadni a cucc.
Eddig erre azért nem jöttem rá, mert nekem mindig lelőtték a vezetőt a Monolith Stalkerek, most viszont életben maradt, s mikor az NPP-ből visszaértem Pripyatba, akkor nem volt a föld alatti helyén, és kiléptett a játék az asztalra.
Szerencsére pont ott volt Pripyatban utoljára elmentve, visszatöltöttem, aládobtam egy artifactot hogy ne kelljen lelőni a ranking miatt, így meghalt, bementem az erőműbe, s ekkor már nyugodtam visszasétáltam a Radarig.

SZÓVAL JÓL JEGYEZZÉTEK MEG MINDANNYIAN, AKIK A FREEPLAY MODDAL JÁTSZANAK, HOGY PRIPYATBAN A KEZDÉSKOR BESZÉLŐ STALKER CSOPORT VEZETŐNEK MEG KELL HALNIA, KÜLÖNBEN KILÉP A JÁTÉK, HA VISSZATÉRÜNK AZ ERŐMŰBŐL.

Ez tulajdonképpen nem bug, mivel a játék nem volt arra felkészítve, hogy Pripyatban ez a script mégegyszer lefusson, hiszen nem lehetett az erőműből eddig visszajönni, ha meg a radarról mentünk vissza az meg azért nem volt baj, mert akkor még ugye nem lehetett kész a küldetés, mivel az a szarkofág bejárata előtt lesz kész, hogy "Find the path to Chernobyl NPP", és akkor aktiválódik az, hogy "Sneak into the Sarcophagus" meg hogy "Find the Wish Granter".

Dezodor te meg ne haragudj ezért amit írtam, véletlenül se vedd támadásnak, csak segíteni akarok, valamint megelőzni azt, hogy valaki eljusson az NPP-be meg onnan vissza és ne tudjon emiatt játszani.

SZÓVAL KILL THE STALKER LEADER IN PRIPYAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
mér haragudnék :) amúgy, ha Stancia2-ről jövök vissza, akkor már nem lesznek ott a stalkerek az aluljáróba, mivel már deaktiválódnak, szal akkor nem muszály megölni... meghal az magától is :) - ez legalábbis nálam így volt teszteléskor...

szal szntem 1 próbát megér... nem biztos hogy meg kell halnia, majd kiderül... lEZÉRT: legyen szives mindenki mentsen ott pripyatban, és ha gáz van, akkor reload :) mert ugye a gsc nem úgy írta meg a játékot, hogy vissza lehessen jönni... és igen, bekavarodhat. Viszont a másik megoldás, ha a szkriptet kivesszük, és akkor nem lesz csapat :F ... de ezt majd csak Priboi-ba
 
Én is Stancia2-ről jöttem vissza, először úgy hogy a stalker vezető nem halt meg, és crash volt. Úgyhogy én biztos vagyok benne, hogy meg kell halnia, direkt teszteltem emiatt többféleképpen, és határozottan ez a végeredmény jött ki.
 
Nálam nem volt ilyen. a játék amugy is elég random. van hogy csinál érdekes dolgokat. ha beszélünk vele a végén a carparkba, akkor lezárul a script mer mission complete, és akkor nem fognak visszatermelődni...
 
nálam nem volt ott a csapat mikor visszamentem
 
Hi dezodor!

Vladi":i66v5evn mondta:
Sziasztok!

- Valamint a kordonon való átjutás után nem tudok beszélni egy npc-vel sem.

Itt lehet, hogy arra gondolt, nem tud beszélni Fox-al(eleje-Cordon). Alap esetben Fox a földön fekszik, és neked adni kell egy e.ü.csomagot. De jelen esetben Fox majd kicsattan az egészségtől, ezért nem kell neki. Márpedig, ha nincs e.ü.csomag, nincs beszéd. Nézd meg légyszi.

kösz
 
én azért nemtudok beszélni vele mert felkell és valamire céloz de nincs ott semmi,de ha lelövöm az infot megtudom.
 
jim67":2mcgb7zi mondta:
nálam nem volt ott a csapat mikor visszamentem

Szerintem itt félreértés van, mivel te és dezodor szerintem arra gondoltok, hogy a pálya elején nincsenek.
Persze hogy nem ott kell lenniük, hanem a föld alatti a parkolóban, ahol beszélni kell velük utoljára, mielőtt elindulunk az NPP-be.
Én ott mondom hogy ott nincsenek, mikor visszajövünk NPP-ből, és amikor arra a környékre érek, ahol megállnak a tér mellett és mondják, hogy menjünk be a parkolóba, akkor fagy ki a játék a _g.script megzavarodása miatt.
De ez csak akkor van, ha életben marad a stalker vezető, ha meghal akkor ez nincs. Lehet hogy nektek azért nem jelentkezett ez a hiba, mert mivel A-Life vezérli a rendszert, ezáltal miközben ti az NPP-ben voltatok, valószínűleg kinyírták a stalker vezetőt a Monolith-osok, vagy a sok zombi ami a környéken mászkál. Én kb 12-t számoltam azon a részen.
Na mind1, az a lényeg hogy erre érdemes odafigyelni. De ha nem követitek ezt a tanácsot akkor ti tudjátok, viszont ha _g.script hiba lesz a car park bejáratánál, akkor jusson eszetekbe amit mondtam.
Érdemes csinálni egy biztonsági mentést Pripyatban, miután a car park küldetést lenyomtátok.
 
tiefighter...

amikor npp-n vagy akko nincs másik pálya... nem zajlik élet másik pályán :D bebaszna, akkor lenne 1be az egész játék. a térképen sokan úgy nézik,hogy húúú most visszamegyek ide meg oda, közbe meg az csak 1 rajz és a level mappából nyitogatja meg az éppen kellő pályát a játék a level changerek segítségével. minden pályának van külön képe, amit rátesz a pda-ra és nem is látszik, csak kb 1 helyen (npp-nek az észak keleti csücske kiláccik) ... minden pálya négyzet-vagy-téglalap alapú. mind1 csak fontosnak tartottam ez t leírni, a félreértések elkerülése végett.

igen amint visszajövök, már nicnsenek ott a carpark-ba, mivel miután beszélek vele, vége a küldinek, és nincs rájuk szükség. nem spawnolja be őket még1x a játék, ha visszamégy a pályára. VANNAK bugok, néha mégis bespawnolódnak, akkor viszont a város széléről ismét bejönnek a carparkig... akkor lehetnek gubancok, de ezért van a mentés gomb... olyankor reload és már nincs gond, vagy feltöltök 1 olyat amibe biztos jó.
 
Vissza
Top Alul