Had osszam meg én is a véleményemet a fegyverekről és a harcrendszerről. Én személy szerint nagyon hiányoltam az ütést és a bajonetteket. AK-n jól mutat a bajonett, és mellesleg SVD-re is szerelhető. Sok rusholásnál jól jönne. Meg lehetett volna csinálni azt is, hogy beszorul az áldozat bordái közé, és bele kell lőni, hogy kijöjjön. :evil: Hiányoltam az igazán durva támogató géppuskákat, ha már a gattling rendszerű szörnyeteget kivették belőle, akkor legalább egy PKMSZ-t kaphattunk volna, az jobban illene a helyszínhez is. egy komolyabb kutyafalka (délután ugrott a nyakamba egy 20-25 fős csűrhe) szétzúzásához ideális lenne. Tudom ott a gránát, de mégiscsak más feeling amikor köpöd rájuk a 7.62-eseket. A másik, ami nagyon nem tetszett, hogy a játékban snipernek tartott hadipuskákkal nem lehet futni. Amikor először nyomtak a kezembe egy Dragunovot, az lepett meg a legjobban, hogy milyen könnyű. Ezzel mé' nem lehet futni?!
Egy korábbi postban lett említve, hogy a valóságban hogyan kell használni a céltávcsövet, és játékban miért csak a felső osztásnak jut szerep. Bevallom, engem ez zavar is meg nem is. Azért zavar, mert ugye be lett harangozva, hogy kvázi valós ballisztikát tud a motor. (Oké, ez erősen lövdékfüggőAz oldalvonalakat lehet használni futó célnál, ezt szoktam is. Amiért nem, annak meg az az oka, hogy egy kedves főhadnagy barátom nekem máshogy magyarázta a működését. Szerinte rárakom a cél talpát az alapvonalra, és a leolvasott értékre tekrem be az optika csavarját. Igaz, hogy amit mutott nekem, kicsit máshogy nézett ki, mint a játékban, és mintha a skála is a másik oldalon lett volna. Ha valaki felhomályosítana ebben a kérdésben, megköszönném.
RPG. Komoly fegyver, nagy pusztító erővel, csak dögnehéz. Akkor inkább gránát. A második végigjátszás alkalmával Csernobil NPP-ig direkt elcipeltem egyet, rá is lőttem egy helikopterre. Sajna nem zuhant le, de legalább elkotródott.
Valaki kérdezte a hydroshock lőszert. Én ezt úgy képzelem el, hogy a lövedék a maga elött torlódó levegő miatt becsapódáskor jobban gombásodik, ezáltal testre nagyobb felületen hat, ami eszméletvesztést okozhat végtagtalálat esetén is. De erről is nyilván fogunk még bővebb felvilágosítást kapni.
És hogy miért is hajszoljuk egy játékprogram esetén a realitásokat? Mert ez a jövő,és talán a jelen is a játékiparban. A STALKER egy nagyon innovatív játék, sokat vártunk rá, és magasak az elvárások is. Szvsz irányt ad az FPS-k fejlődésének, és vitathatatlan, hogy ez az irány nem más, mint a valósághoz egyre közelebb eső szimuláció. A hozzám hasonló fanyalgóknak, akik hiányolnak ezt-azt egy remek játékból, meg irány az AS vagy Paintball pálya.
Ui.: Mielőtt meg Kick megkérdezné, én vagyok az általa lefestett szekus, csak nekem nem terepszínű a nadrágom, hanem kék!
