Élménybeszámolók

ezt a fickót ha nem akarod neki oda adni a relikviát mikor megkérdez és elutasitod lelövöd,nehogy megkérdezzen másodikra is mert ak baj van,ahogy azt mondjuk hogy nem adjuk neki oda fejbe lövöd...de a másik 2 társa még ottlesz!
 
Kimmuriel ha olvasom a regénybeillő élménybeszámolóidat, és aztmondod elmentél előre a Vintorez-ért...akkor már mértnem dragunovért mentél? :D
 
joeetm":775kmf4n mondta:
Kimmuriel ha olvasom a regénybeillő élménybeszámolóidat, és aztmondod elmentél előre a Vintorez-ért...akkor már mértnem dragunovért mentél? :D
Ahhoz el köll menni Jupiterbe, meg vissza is kell jönni, és az nem occsó', meg aztán az SVD nehéz is, nem lehet vele futni, meg kevés bele a skuló.
 
szerintem ez az a stalker , amiben egy idő után cask úgy dűl a pénz :D
 
Kimmuriel!
Az a küldi nem csonka, én is végig vettem a lehetséges variációkat(odaadni, elsprintel, leadja), ezért
azután betöltöttem újra, és amikor kiléptem a hajóból és kérte a beteg barátjának és nem adtam és
megfenyegetett, lelõttem. Van a hajó környékén még 2 haverja, azokkal is végezni kell, mert rögtön
támadnak. Nem mondom, hogy elsõre sikerült, de végül enyém maradt az artifact.
 
Tisztelt Hölgyek és Urak! Pripyat Underground beszámoló következik! :D Nem hiszem, hogy eget rengetően nagy SPOLIER-ek lennének benne, de azért én szóltam...

1. felvonás
Jupiterben amit lehetett küldit, azt megcsináltam, majd visszamentem Zatonba ott is lerendezni a félbemaradt ügyleteket (Svarog detektor, Garry-nek Kolobok artifact, stb.). Nagy nehezen összekurv@'lkodtam 100.000 rubelt, hogy meglegyen a vonatkozó öcsi, aztán Owl-tól vettem exo-t meg SEVA-t, és Cardan-nal amennyire csak lehetett kimaxoltattam. Tunkoltattam továbbá egy SVD-t, egy Vintorezt, egy Eliminatort meg egy Obokant, mert hát Pripyat Underground-ra piszkosul fel kell ám készülni, gondoltam én. :roll: Irány Jupiter, Garry-nek megy a Kolobok, aztán Svaroggal a hűtőtorony földerítés, végül stash-ek kipucolása. Vissza a Yanov állomásra cuccot eladni. Kipakoltam az artifact-jeimet a ládámba, és csak egy Bubble-t, egy Goldfish-t és egy Crystal-t tartottam meg. Fölpakoltam az előbb említett fegyókhoz munícióval, vittem jó sok kötszert és medkit-et, meg rengeteg gyógyszert. Irány Zulu tornya, ahol a teljes bagázs már csak énrám vár. No, akkor induljunk! Alighogy befejezem a diskurzust Zuluval, már szólnak is be PDA-n, hogy blowout közeleg... A következő átvezető képsorokon kis csapatunk megérkezik a Jupiter gyárba. Megnyílik az út, és megyünk le... Aztán tölt a gép, és amikor végre átvehetném az irányítást, mindenki holtan rogy össze az emission miatt! Hát nagyon köszi! fogatlan

2. felvonás
RELOAD! A blowout rendes kivárása után indultunk. Betegesen ragaszkodtam az exoskeleton-hoz, a SEVA-t csak bevágtam a batyumba. Rossz döntés volt. Sajnos a Chemical Protection-t adó artifact-et otthon hagytam. Próbálkozásaim, hogy hátha túlélem a lenti levegőt, kudarcba fulladtak. Hiába vedlettem át SEVA-ba, akkor meg annyi súlyfölösleg volt nálam, hogy moccanni sem bírtam, márpedig a motyóm nagy részét sajnáltam volna otthagyni.

3. felvonás
RELOAD! Yanov-nál felcuccoltam Chemical Protection-t adó artifakkal, és hasonló védelmet adó gyógyszereket helyeztem quickslot-ba, gondolván hogy az exo használata mellett majd szépen bekapogatok egyet-egyet, és akkor meglesz az a Pripyat Underground. Hát nem! Előbb-utóbb be kellett látnom, hogy reménytelen a dolog és fel kellett adnom elveimet: az exoskeleton NEM alkalmas a Pripyat Underground pálya teljesítésére!

4. felvonás
RELOAD! A Yanov állomáson hagytam az exo-t, és pont annyival lettem könnyebb, hogy a SEVA-ban kis túlterhelés mellett még tudtam mocorogni. Na de most már menjünk tényleg! Belevetettem magam a sötétség bugyraiba. Hallottam már róla, hogy nem egy leányálom ez a pálya, és hamarosan megtapasztaltam miért. Az egyik gázos rész ugyebár a snorkok támadása. Itt mindig megmurdelt valaki a csapatból (rendszerint Sokolov). A gondot nem is annyira az okozta, hogy a snorkok szétszedték, hanem inkább a csapattársak voltak a hunyók. Amint kiszúrják a célpontot, egyből húzzák a ravaszt! A gond csak az, hogy ezt akkor is megteszik, amikor egyik társuk az ellenfél és közéjük áll! Gyakorlatilag szitává lőtték egymást, ahogy a snorkok beugráltak a bagázsunk sorai közé! ááá Engem is többször agyonlőttek! Még ilyen ökörséget! fal1

5. felvonás
RELOAD! Még mindig a snorkok! Nos, nem tudom miképpen, de egyszercsak azt vettem észre, hogy állunk a snork támadás helyszínének bejáratánál, és még senki nem lő. Hűha! Egyből quicksave, mert ez ritka pillanat! Itt jöttem rá arra a taktikára, ami az egész Pripyat Underground részt gyerekjátékká varázsolja! Lényeg a lényeg: NEM SZABAD a legelöl lévő csapattagot megelőzni vagy egy vonalba kerülni vele, mert akkor egyszerre mindenki megindul! Ott álltunk tehát lélegzet visszafojtva. Ideje volt megújítani a barátságot az egyik legkiválóbb eszközzel: a távcsővel! Mielőtt még csapatban támadtak volna a snorkok, körbekémleltem a kukkerral, kipuhatolva, hogy éppen merre rejtőznek. Gondosan ügyelve arra, hogy egy lépést se tegyek előre, az éjjelátó optikával szerelt Obokan-ommal szépen elkezdtem kikapkodni a rejtőzködő snorkokat. Csak egyet vagy kettőt tudtam így leszedni, de ez pont arra volt elég, hogy mind az öten túléljük a támadást! Most már ennek a taktikának az ismeretében lőttem ki a távolabb meglapuló maszkos dögöket is, aztán megindult a csapat, és kitakarítottuk a maradék szemetet. A következő kihívás a nagy csarnok volt. Én itt valami brutálnagy ambush-ra számítottam, így gyakorlatilag centiről centire átfésülve a terepet haladtunk előre, túlzott elővigyázatossággal. Amikor kiderült, hogy be kell kapcsolni a generátort, akkor már tudtam, hogy nagy disznóság van készülőben. Meghúztam a kart, és először úgy próbálkoztam, hogy lejöttem az emelvényről, majd aztán lőttem, de mint kiderült, ez túl nagy időveszteség volt. A későbbiekben már az emelvényről próbálkoztam. Na ez volt az a sokat emlegetett pont, ahol Zulu rendszerint megmurdel. Hát, nincs mese, gyorsabbnak kell lenni a Monolith-nál! Néhány próbálkozás után sikerült őket kipucolni. Az emelvényen maradva a kapcsoló mellé lapulva sikerült a dolog, nem szabad nagyon a szélére kiállni, mert könnyen kikapkodnak onnan, viszont egy ponton muszáj előrébb kúszni, különben az oldalról támadók kiiktatják Zulut. A későbbi Monolith támadások semmi nehézséget nem okoztak, Strider kolléga szépen kiiktatta a sniper-eket. Ezután az a meglepetés ért bennünket, hogy még néhány sz@ros mutáns patkány kilövése után Pripyat-ban találtuk magunkat! :D B@sszus, tök rövid volt ez a pályarész, én sokkal hosszabbra és százszor szivatósabbra számítottam! lol2

A tanulságok:
- nem olyan nagyon vészes teljesíteni, nem kell egy hadsereg ellen elegendő arzenált vinni
- kell a SEVA, bár exo-val is végig lehet vinni valszeg, de annyi eü. pakkot kell felhasználni, hogy az óriási pazarlás, gyakorlatilag nem éri meg
- fegyvernek bőven elég egy shoti (a snorkoknak) és egy assault kifli (a patkányoknak) éjjelátó optikával szerelve (a Monolith ellen), viszont az éjjellátó vitálisnak bizonyult!
- ne rohanjunk előre, ha a társaink megálltak, akkor ne előzzük meg őket, és a legelöl álló emberkét se előzzük meg, csak ha meggyőződtünk róla, hogy tiszta a terep
- sűrűn használjuk a távcsövet a terep felderítésére és az ellenség korai kiszúrására
- amit lehet, azt már messziről iktassuk ki

A felderítő taktikával nagyon egyszerűvé válik az átjutás. Most Pripyat-ban vagyok, és baromira unom a katonák által kiosztott feladatokat, hogy menjek és nyírjam ki a Monolith vezért, hozzam el a fegyóját (de most komolyan, mért kell egy Gauss-ra így rácsodálkozni a CS és a ShoC eseményei után???), derítsem fel egy rajtaütés helyszínét, pucoljam ki a könyvtárat, stb.. Ezeket baromira unom! Itt ezen a ponton eléggé ellaposodik a játék... Gondolom közel a végjáték, úgyhogy jó lenne mellékküldikre utazni, de már szinte mindent megcsináltam. A Free Play esetén meg mi fog maradni? Folyton csak Beard-nek vigyek artikat? Elég uncsi lesz! Kár, hogy nem úgy csinálták meg a játékot, hogy néhány küldi csak Free Play módban válik elérhetővé, máskülönben túl sok értelme nem lesz a Zónában való kujtorgásnak...
Pillanatnyilag pedig a legnagyobb világfájdalmat az okozza nekem, hogy még mindig nem sikerült megszerezni a Friend of Stalkers achievement-et! :cry:
 
"A tanulságok:
- nem olyan nagyon vészes teljesíteni, nem kell egy hadsereg ellen elegendő arzenált vinni
- kell a SEVA, bár exo-val is végig lehet vinni valszeg, de annyi eü. pakkot kell felhasználni, hogy az óriási pazarlás, gyakorlatilag nem éri meg
- fegyvernek bőven elég egy shoti (a snorkoknak) és egy assault kifli (a patkányoknak) éjjelátó optikával szerelve (a Monolith ellen), viszont az éjjellátó vitálisnak bizonyult!
- ne rohanjunk előre, ha a társaink megálltak, akkor ne előzzük meg őket, és a legelöl álló emberkét se előzzük meg, csak ha meggyőződtünk róla, hogy tiszta a terep
- sűrűn használjuk a távcsövet a terep felderítésére és az ellenség korai kiszúrására
- amit lehet, azt már messziről iktassuk ki"

néhány állitással vitatkoznék,az Assault Rifle nem kell,csak Éjjel látós mesterlövész is elég,az éjjel látó fontos mert van olyan hogy engem 6 szor leszedtek a semmiből és kiderült hogy a pálya tetején a sötétben lapultak meg,azért kell előre menned mert minden 1 es társadra (mind a 4 re) Szükséged van a Pripyat i küldetésekbe,Szokolov ra,Zulu ra,és a többire,Zulunak még 1 külön küldije is van és ha meghal akkor az nem lessz meg...Sozval ezért kell előre szaladni és mindenkit lelőni mielött oda érnek a haverok...Mindenre felkell készülni a játékban,szoval nem kell távcsövezni de ha van rá türelmed :D
 
Nekem jobban bejött az előre kipucolom a terepet taktika, mintsem hogy előre rohanjak és én legyek az ágyútölteléknek való, akit szitává lőhetnek. Assault kifli tényleg nem feltétlenül kell, bár nekem patkányírtónak jól jött! :D
 
Jobb későn, mint soha alapon megejtem az élménybeszámolót. :D (Ha egyszer lesz egy jobb vasam biztos végig tolom max grafikai beállításokkal).
Igazából nem is tudok negatívumot mondani a játékkal kapcsolatban. Nagyon bejön és kiküszöbölték azokat a játékbeli hibákat amik a Clear Sky-ba voltak.

Ami különösen tetszik:
- A PDA-ba lévő térkép nem jelöli a csoportokat és a mutánsokat.
- Anomáliák helyzete fel van tüntetve, amelyekben a kitörések után keletkeznek az artik (az ember mindig tudja hova menjen pénzt szerezni) illetve nem akkora arányban fordulnak elő anomáliák, mint az előző részekben.
- Nincs agyon tömködve ruhákkal a játék (azokhoz hozzájutni nevezebb de ettől élvezetesebb - én csak egy ruhát találtam Kardán halott barátjánál és egyet stash-ként).
- A mutánsok sokkal agresszívabbak; kutyák és mutálódott sertések is tudnak komoly meglepetéseket okozni. Külön pirospont, hogy egymást is gyepálják. Eddig a kontroller-vérszívó csata volt a csúcs.
- Ezek alapján egyik legutálatosabb mutáns a speudokutya, mert rohadtul gyorsan mozog.
- A pályák nagyobbak, de jól bejárhatók, ugyanakkor mégsincs akkora nyüzsgés, mint a CS-ba.
- Láttam videót a csövön, amiben kisóriás karicstol Yanov közelében, de azt kell mondjam, hogy én eddig egy darabbal nem találkoztam. :? Lehet, hogy az én játékomban nincs? :D Viszont kinyírtam, már legalább 7 kimérát. Még a vasútállomáson is kolbászolt egy mikor kijöttem az épületből.
- Az első pályán pár stalkert és a zsoldosok egy csoportját leszámítva alig öldököltem embert. Sokkal inkább a mutánsokkal kell küzdeni.
- A játék nem lenne hosszú, ha az ember nem figyel a mellékküldetésekre. (Már vagy 20 órát játszottam vele, de csak most készülök lemenni a Pripyat Underground-ba.)
- Mellékküldetések szerintem teljesen jól vannak kidolgozva.

10/10-es játék.

Ma volt részem egy Michael Jackson féle táncot lejtő vérszopót meglesni. Épp a tudósok laborja felé sétáltam, amikor elkezdtem kémlelni a tájét és a Kopecsnyi falu irányba kiszúrtam egy dögöt. Elég furcsa volt a járása, így távcsövön keresztül vettem szemügyre. AKkkor vettem észre, hogy a drága hátrafelé sétál, de egy az egyben olyan földön csúsztatós lábmozgással, mint amit Jackson tolt a videoklippjeibe. :D Óriási volt!

Ps: bár még a játék felénél vagyok csak kb, de szerintem az összes ÖCSIT nem lehet egyszerre megszerezni, mert szvsz egy-kettő opcionális, attól függően, hogy a játékos miként dönt.
 
Hello skacok !
Van néhány hiba a játékban, például hogy én vagyok a FŐSZEREPLŐ.
Egyszer egy rágcsa falka támadott meg a Janov állomáson belül.
Engem üldöztek, a többiek rám se bagóztak, kimenni nem tudtam mert kitörés volt, és bent fegyvert nem lehet elővenni. Akkor mégis mit kéne hogy csináljak ?
Meg kinyitom a tudósok ajtaját(külső) és egy kiméra volt a 2 ajtó között. Mondanom se kell, elégé besz@rtam. Amúgy ez jobb játék mint a shadow of chernobyl, mert ha ott összeszedted a képződményeket akkor már nem sok bevételed volt, itt meg sokszor lehet kitörés után portyázni.
 
pvtneo mondta:
Egyszer egy rágcsa falka támadott meg a Janov állomáson belül.
Engem üldöztek, a többiek rám se bagóztak, kimenni nem tudtam mert kitörés volt, és bent fegyvert nem lehet elővenni. Akkor mégis mit kéne hogy csináljak ?
quote]

Ez már velem is előfordult, de engem - szerencsére - nem támadtak meg !
Csak egyhelyben futottak és hangoskodtak.

Amúgy a kitörésnél ki lehet menni, de nem egészséges ! :)
 
Hát azért van kitörés túlélõ gyógyszerkészlet, hogy a szabadban is át lehessen vészelni, sõt
még az öcsikhez is kell a szabadban átvészelt kitörés.
 
Én eddig csupán egyetlen kitörési túlélőgyógyszert kaptam. :S (Csokis praliné kinézete van az inventory-ban. :D) Az összes többi, csak sugárzást, psi sugárzást, vagy vérzést képes csillapítani. Azokkal is túl lehet élni egy kitörést?
 
Tibinek :
Azért, mert ha te nem csinálsz semmit, pl. csak a szkadovszkon dekkolsz, akkor nem csinálnak* semmit az NPC-k.
(Kár hogy ők nem tudnak küldiket felfogadni)
* Láttam hogy egy sztalker kéződmény vadászatra indul, de soha nem hoznak ki oaz anomáliákból semmit.
Meg ha megkérdezem őket hová mennek, akkor általában csak nézelődni, ejtőzni. Ezt válaszolják, általában.

Szerk.:
Egy kérdés: Hányféle minősítést lehet kapni, ami a statisztikák fülön a PDA- ban van ?
Pl: stalker barát, tehetős ügyfél, nyomozó...
 
Vissza
Top Alul