Akkor vegyük szépen sorban:
1. Csuklya, igen fontos ezzel különböztetjük meg a STALKER-nem-stalkereket. A csuklya alap STALKER tartozék és nem kerül horribilis összegbe hogy legyen kis munka van vele egyszer megcsinálod és mindíg jó lesz. Aki nem hajlandó ennyit befektetni az lehet katona vagy zombi.
2. Fejlámpa. Igen szétlőhetik vannak 1-2 ezer forintos fejlámpák nem kell a hiper szuper fejlámpát a fejre tenni, illetve lehet a búra elé plexit tenni. Szintén Stalker alaptartozék.
3. Egységes raj ruházat. Ha a helyi játékos állománnyal ez nem megvalósítható akkor a szervező módosít a dresscode-on. Akkor szerepek szerint lehet szeparálás katonák/stalkerek és rajon belül vegyesebb.
4. Lőszer korlátozás. A stalker pozíció a legnépszerűbb ezért őket meg lehet válogatni. Aki stalker szerepre vállalkozik az nem fog darálni hanem igyekszik lövés nélkül megoldani a feladatait.
5. Tár korlátozás. u.a. mint a 4. pont. Ha van 2 db midcap tárad az már bőségesen elég. Az legalább 200 de akár 300 BB a játékok többségén ez elég is lesz de legrosszabb esetben úra töltesz 1X szökőévenként 2X egy játékon. Ha 5 perc alatt kilövöd akkor igen valószínű hogy egy katona szerepében sokkal jobban fogod magad érezni mint egy stalkeréban. Lásd ajánlott játékosokat a különböző frakcióknál.
6. Egy relikvia /team v. raj. Egy stalker team 2 max 3 fő. Azzal hogy csak 1 relikviát vihet egy ilyen csapat kiegyensúlyozottabbá válik a játék, nincs az, hogy aki 1 perccel hamarabb érkezik learatja a fél pályát, tessék megdolgozni (megsunnyogni
) azokért a relikviákért. Ez a szabály a gyakorlatban is bevált (hatvani játék).
7. Zombi játékosok szükségessége. A Zóna nem zóna szörnyek/mutánsok nélkül. Vak kutyákat, vaddisznókat nem tudunk megvalósítani csak humanoid szörnyeket illetve zombikat. ráadásul a zombi nem a lehnépszerűbb feladat ezért őket különböző dolgokkal motiválni kell illetve az ő játékukat, sikerélményüket is meg kell teremteni.
8. Szörny/zombi mást is zombivá tehet. Két okból vezettem be.
-motiválni a zombikat/szörnyeket ha ügyesek akkor komoly sikerük lehet mások bezombításában
-emelni a tétet a többi játékosnál, ha nincsenek résen akkor a jutalom fél óra zombulás, ergo adrenalin az egekben
[mod]A szerkeszt gombot nem dísz ! -Domesz[/mod]
ami kimaradt
8+1 STALKER teamek mérete. 2 ember az ideálisnem győzöm hangsúlyozni hogy nekik osonkodni relikviát elcsenni majd eladni kell a lövöldözés a leges legvégső megoldás amikor már nem tudnak észrevétlenek maradni és egy gyors megelőző tűzcsapást mérnek majd annál gyorsabban __megpattannak__ a helyszínről.
8+2 zombik ne viseljenek mellényt. rájuk inkább civil ruházatot gondoltam hogy még jobban megkülönböztethetők legyenek, de végülis a véres póló is megteszi az önmagában elég megkülönböztetés ergo ha nagyon kell lehet mellény zombinak..
1. Csuklya, igen fontos ezzel különböztetjük meg a STALKER-nem-stalkereket. A csuklya alap STALKER tartozék és nem kerül horribilis összegbe hogy legyen kis munka van vele egyszer megcsinálod és mindíg jó lesz. Aki nem hajlandó ennyit befektetni az lehet katona vagy zombi.
2. Fejlámpa. Igen szétlőhetik vannak 1-2 ezer forintos fejlámpák nem kell a hiper szuper fejlámpát a fejre tenni, illetve lehet a búra elé plexit tenni. Szintén Stalker alaptartozék.
3. Egységes raj ruházat. Ha a helyi játékos állománnyal ez nem megvalósítható akkor a szervező módosít a dresscode-on. Akkor szerepek szerint lehet szeparálás katonák/stalkerek és rajon belül vegyesebb.
4. Lőszer korlátozás. A stalker pozíció a legnépszerűbb ezért őket meg lehet válogatni. Aki stalker szerepre vállalkozik az nem fog darálni hanem igyekszik lövés nélkül megoldani a feladatait.
5. Tár korlátozás. u.a. mint a 4. pont. Ha van 2 db midcap tárad az már bőségesen elég. Az legalább 200 de akár 300 BB a játékok többségén ez elég is lesz de legrosszabb esetben úra töltesz 1X szökőévenként 2X egy játékon. Ha 5 perc alatt kilövöd akkor igen valószínű hogy egy katona szerepében sokkal jobban fogod magad érezni mint egy stalkeréban. Lásd ajánlott játékosokat a különböző frakcióknál.
6. Egy relikvia /team v. raj. Egy stalker team 2 max 3 fő. Azzal hogy csak 1 relikviát vihet egy ilyen csapat kiegyensúlyozottabbá válik a játék, nincs az, hogy aki 1 perccel hamarabb érkezik learatja a fél pályát, tessék megdolgozni (megsunnyogni
7. Zombi játékosok szükségessége. A Zóna nem zóna szörnyek/mutánsok nélkül. Vak kutyákat, vaddisznókat nem tudunk megvalósítani csak humanoid szörnyeket illetve zombikat. ráadásul a zombi nem a lehnépszerűbb feladat ezért őket különböző dolgokkal motiválni kell illetve az ő játékukat, sikerélményüket is meg kell teremteni.
8. Szörny/zombi mást is zombivá tehet. Két okból vezettem be.
-motiválni a zombikat/szörnyeket ha ügyesek akkor komoly sikerük lehet mások bezombításában
-emelni a tétet a többi játékosnál, ha nincsenek résen akkor a jutalom fél óra zombulás, ergo adrenalin az egekben
[mod]A szerkeszt gombot nem dísz ! -Domesz[/mod]
ami kimaradt
8+1 STALKER teamek mérete. 2 ember az ideálisnem győzöm hangsúlyozni hogy nekik osonkodni relikviát elcsenni majd eladni kell a lövöldözés a leges legvégső megoldás amikor már nem tudnak észrevétlenek maradni és egy gyors megelőző tűzcsapást mérnek majd annál gyorsabban __megpattannak__ a helyszínről.
8+2 zombik ne viseljenek mellényt. rájuk inkább civil ruházatot gondoltam hogy még jobban megkülönböztethetők legyenek, de végülis a véres póló is megteszi az önmagában elég megkülönböztetés ergo ha nagyon kell lehet mellény zombinak..