X-Ray engine - tweakelés

Jah... annyi szemetet, meg kivett dolgokat (helikopteren kívül járműhangok a zónában?), a 2215 menüképe meg ilyeneket találtam... legalább kiválogathatták volna. De nem baj, attól még megy a játék és jó :) .
 
üdv,

az lenne a kérdésem, hogy hogyan tudom az állítani, hogy ne dx8 -at hanem 9-est használja? ) ATI9600PRO
 
Videobeállításoknál lightningot Dynamic-ra, valamint feltolod a neked szülkséges beállításokat (élsimítás, textúraszűrés) és tuti, hogy dx9 módban fog menni.
 
Nekem is 9600pro-m van, és nem lehet feltenni dinamikusra, sztem ő arra gondolt hogy consolból lehetne-e.

Tud vki vmit arról a "mod"-ról amivel:
előlehet hívni + grafikai beállításokat, mint a
- Emulated Temporal Supersampling
- Better Bump-Mapping
- Radiocity
- Refractions
- Dynamic Sky
- Motion Blur!

Ezt az otthoni gépemen akarom kamatoztatni, 7900GT-n.
 
headhunter86":14il6g39 mondta:
Nekem is 9600pro-m van, és nem lehet feltenni dinamikusra, sztem ő arra gondolt hogy consolból lehetne-e.

Tud vki vmit arról a "mod"-ról amivel:
előlehet hívni + grafikai beállításokat, mint a
- Emulated Temporal Supersampling
- Better Bump-Mapping
- Radiocity
- Refractions
- Dynamic Sky
- Motion Blur!

Ezt az otthoni gépemen akarom kamatoztatni, 7900GT-n.

radiocity kivételével ezeket lehet állítgatni

Egyelőre nem mentem még bele az über graf konfig elkészíésébe, előbb megvárom, hogy kijöjjön a 8800GTX-hez normális driver jövőhéten.

ps.: amit "überfosás" konfigként hírdetnek, tényleg egy kalap sz@r
 
A SEVA-t elrakhatjátok váltóruhának a játtszótérre...
advanced_novice_suit.jpg


ja és az igazi poén az, hogy így is lazán ledarálnak a katonák pár lövésből... kemény egy balansz...

Ja meg most találtam 1.001 cuccai közt:
config\scripts\proba.ltx <- Lehet, hogy titokban magyarok a fejlesztők, csak nem merik bevallani? :)
 
Azt be lehetne állítani valahogy, hogy singleplayerben ugyanaz legyen a sebzés, mint multiban? Kicsit elegem van, hogy 3 golyótól kifekszek, az ellenségen meg kell 3 HS...
 
Dolgozom rajta.
Igazából 3 dolog amin lehet variálni ebben a témában:
-fegyverek pontosságának,sebzéseinek növelése
-AI hp-ját csökkenteni
-betenni több testrészt a [critical_wound] classba

ebből a 3. a legszöszmötölősebb,de annak a legreálisabb az eredménye.
Egyenlőre marad a 2.
(így viszont szerintem hamar le fogják darálni egymást ha harcol magával az AI)
majd elválik
 
Azt lehet látni, hogy számszerűleg milyen különbségek vannak az egyes nehézségek és a multi között?
Milyen testrészek vannak, illetve sebződési kategóriák?
 
A multi részét bevallom nem néztem még meg, mert nem érdekelt.

Sebzési kategória ennyi van:
absolut: fej
critical: felsőtest, vállak
wound: hastájéktól ill. könyöktől lefelé midnen egyéb

amúgy az AI csak fejre és felsőtestre megy.
 
Én nem merek belenyúlni :D . Crayon, te miután kicsomagoltad, és valamit átírtál, hogy csomagolod vissza? Vagy törlöd a db fájlokat és bemásolod a helyükre a kicsomagoltat?
 
Nem
A trükk annyi, hogy ha létrehozol egy gamedata mappát és abban a megfelelő könyvtárszerkezetet akkor amit megtalál ott a játék azt betölti onnét, amit nem azt meg szedi az eredeti db-kből. (Pont mint a HLnél amióta van Steam és content fájlok)
 
Szóval elég a mappa. Én azon gondolkodtam hogy becsomagolom egy data.db fájl tartalmát zip-be vagy rar-ba, és átnevezem db-re. 18WoS: PtTM-nél működött, sőt még pár modot is úgy lehetett csak felrakni.
 
érdekes: oroszok modjaikhoz be tudták csomagolni a gamedatákat. igaz az még xray-package volt. úgyhogy nem sokra mennénk már vele. :?
 
Vissza
Top Alul