v. Alfa 1096

hispan1":1o1mf6zn mondta:
Csak egy kérdés a MOD készítőkhöz általában: nem lenne érdemes a lehető legmagasabb verzióval/legjobb elérhető technikával (2215-re gondolok) dolgozni? Mert kicsit értelmétvesztettenek látom azt, hogy egy jobb verzióból egy roszabba átteszünk dolgokat. Csak egy ötlet, lehet, hogy a 2215-öt nem is lehet moddolni, csak érdekelne a dolog.
persze h nem lehet, legalábbis nem tudjuk még h hogyan. az eddigi programokat is úgy kellett összevadászni. ha vki tud egy programot amivel xray-package fájlokat lehet készíteni szóljon majd! :D
 
Igen, a 2215 után a 1154 a kedvencem, mégiscsak az tud a legtöbbet...
De én nem akarok beleszólni a dologba.
 
Jó ötlet hogy beraktok egy helikoptert, amúgy szerintem 1154ben van benne mert láttam olyan képet 1154ről amin helikopter van
 
igen mert 2215 már elég új ahhoz, hogy jó pár dolgot ne engedjen meg
mint az az előtti verziókban.a két verzió ég és föld
 
(ne értsetek félre a 2215 moddolásra visszatérve írtam az előző postomat)
 
Slade":3a1902t0 mondta:
(ne értsetek félre a 2215 moddolásra visszatérve írtam az előző postomat)
mivel már sikerült kicsomagolni mind az 1154-et, mind a 2215-öt ezért megvan már a lehetőség a modolásra. mint már említettem a modelleket NEM lehet szerkeszteni, csak a textúrákat. ezekhez ajánlom a Dxtbmp nevű programot, mely már egyeseknek a Halo-ból ismerős lehet. ;)
vmikor mondtam, hogy a 2215-öt nem lehet modolni, mert nem tudunk xray-package fájlokat csinálni. azóta úgy látszik, hogy mégis meglehet (nem kellenek hozzá a gamedaták) csak a mod mérete lesz 600 mega fölött.
 
Szép nagy méretű lesz :)

Pontosan hol és mit nyitsz meg vele, mert nem találok semmit ami megnyitható lenne :S Az 1096-ban sikerült de 1154-ben és 2215-ben nem nagyon megy.
 
Vissza
Top Alul