Jaa...hogy az fsgame.ltx...vágom...én azt hittem arról beszéltek, hogy modot készíteni ennyi meg annyi...így ok...
Nightwatch: ezt sztem kb senki nem fogja neked elmagyarázni, mert több ezer dologgal kell tisztában lenni egyszerre.
A fõ file az all.spawn, abban van minden, azt az xrspawnerrel lehet szerkeszteni, de az orosz nyelvû program.
Ezenkívül még van iszonyat sok script és ltx file, és rengeteg kereszthivatkozás, fájlok, bejegyzések összetetten hatnak egymásra.
Szerezz Data Unpackert, csomagold ki a gamedata fileokat a stalker fõmappájából, pl gamedata.db4, ezt mindet, és ott lesz neked kibontva a rengeteg file.
Remélem van némi tapasztalatod más c++ lua alapú játékokból, vagy némi programozási ismereted.
Elmagyarázni ezt nem lehet, mert nem tudod melyik végén megfogni a dolgot, annyira komplex.
Csináld azt amit mondtam, valamint mélyülj el a GSC Community-ben, az ottaniaktól sokat tanulhatsz.