Sufnituning - csináld magad!

"Segítséget kérnék!

Elkezdtem a SoC-hoz egy grafikai paket összeállítani. Tudom hogy van már ezer fajta, de én úgy gondoltam, hogy a sokból csinálok Egyet! Azért is mert nem mindenre adnak orvoslást az ilyen pakek, és van olyan amiben ez jó de a másikban az jó. Így aztán a sokat egybegyúrom.

Olyan gondom van viszont, hogy pl. a banditákhoz lehet berakni akár 10 különböző fajta ruhát. A játék maga csak egyet "támogat". Ezért a meglévő dds-es fájlok mellé kell más is. Én találtam egy textures.ltx-es fájlt, amiben átlehet írni dolgokat. Ezt meg is tettem, de így se csinálta meg rendesen. Akkor fogtam ezeket a pakeket, azt átmásolgattam pár olyan dolgot ami kellene, de akkor meg bug-gal kidobott. Nem tom mi tévő legyek.
Én nem akarok OL vagy valami más modot csinálni, csupán a grafikán akarok javítani ezeknek a pakoknak az összevonásával.

A segítséget Előre is Köszönöm!"

írta lived
 
Sziasztok!
Azt szeretném megtudni, hogy OL 2.2-ben a Kriss Super V-re megoldható-e hogy a texturái közt is fellelhető eotech felszerelhető legyen, plusz hangtompító. Az ltx-jét próbáltam buherálni hangtompító ügyileg, nem sikerült, kidobott az asztalra. Az eotech-et láttam felszerelve screenshot-on.

edit1:

Kicsit kutakodtam, valszeg a screenshoton látható Kriss modelljén rajta van a sight. Vkinek nincs meg a modell?

edit2:

Vagy mivel tudok konvertálni .mdl-t .ogf-re? help1
 
Hy

Lenne egy kérdésem.
Hogyan csinálhatnék új fegyvert a játékban?
Arra gondoltam,mert van egy olyan fegyver ami haonlít a makarov-ra :APS nem tudom ismeritek-e?
Naszóval a makarov-ot egy kicsit árírni pl:Automata üzemmód,és 20 férőhelyes tár.Ezeket tudom,hogy kell csinálni ,de azt nem hogy helyezhetném be úgy a játékba mint új fegyver?
Nem akarok neki semmi új ikont meg ilyesmit.
A segítséget előre is köszönöm.
 
Üdv!
Meg tudná valaki mondani, hogy hol tudom beállítani, hogy futás közben úgymond "lengjen" pl. a Dragunov SVU, mintha mondjuk AK-47-tel futnék? (Hogy futhassak vele, már megoldottam.)
 
Unatkoztam:
<object width="500" height="405"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/C5ZpN1yJofs&hl=en_US&fs=1&border=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/C5ZpN1yJofs&hl=en_US&fs=1&border=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="500" height="405"></embed></object>
 
A szögesdrótos stalker feliratos betöltő háttérképet nem tudja valaki hogy milyen néven találom meg a gamedata-ban?

Erre gondolok (pályakép nélkül):
ST82.jpg
 
nah, kezdésként, nem teljesen ide illik, mert Clear Sky-al kapcsolatos, de ott nincs ilyen topic. pár srác, megcsinálta működőre a s.m.r.t.e.r. mod-ot, aminek az alapja egy arsenal mod. Na ezt leszedtem, szép is, meg jó is lenne, csak tele van mindenféle "extrával" (baromi sok zombi, túl sok, illetve cserélt textúrák, és megpiszkált grafika = állóképek sorozata), amik szükségtelenek. Viszont a fegyvereket használnám. megvan, hogy melyik mappákban vannak a fegyverekhez kapcsolódó modellek és textúrák, viszont most ért utol az a probléma, hogy a tárcsere animáció nem egészen passzol (jelenleg az FN FNC-vel kísérletezem). A fegyvernek a másik oldalán van a felhúzókar, mint ahol az animáció mutatja. Jah... és a tárat bár kiveszi, az a fegyverben marad. Az alap arsenal mod is lent van gépen, de az animáció kapcsán nem segít, mert minden fegyvernél csak annyi van beleírva az animációhoz, hogy " = reload" . a CS-ra átírt verziónál, meg az " = lr300_reload" van, viszont ez az animáció nem passzol...
(az upgradelés, távcső,hangtompító és gránátvető fel és le szerelhetősége megoldva, lő is, nincs elcsúszva a fegyver, úgyhogy pontos(már amennyire a játék megengedi), csak az a rohadt animáció... -.-")
valakinek valami tippje esetleg, hogy ezt mivel tudnám megoldani?

(egy mezei, önálló fegyverpack készítése lenne a cél, ami minden egyéb "extra" nélkül az alap játék lenne, + fegyverekkel)
 
Engem olyan érdekelne, hogy lehetne-e új fegyvereket tenni a játékba?
Pl. OSV 96, ASVK, SV 95, AMD 65 stb stb... tehát olyanok amik nincsenek benne eredetileg (és moddal együtt sem)

De gondolom ez nem megoldható. Vagy igen??
 
Vissza
Top Alul