Sufnituning - csináld magad!

azoknak a küldiknek meg semmi értelme sincs (legelső végigjátszásra az ilyen "habi" küldiket messziröl kerültem egyrészt semmi bónuszt nem ad másrészt unalamsak
 
Tényleg nincs, bár eredeti fő történetszál se szólt sokkal többről.
 
najo csak az ilyen mellékküldik megkönnyítok a játékot... pl bar-ban ha elhozod a fegyverét a stalkernek akkor ott találsz egy király seva vagy vesa suitot is amit 50 000 rubelér kapnál meg Yantarban...plusz még a fizetség,jutalom a fegyverért, és csak egy suckert kell kinyírni meg pár katonát
 
Hali!Engem olyan érdekelne hogy amikor bemegyünk a szakofágba a kis létrás alagúton, utána egy (vélhetően idősebb) csávó mormol kb 2-3-4 mondatot!Nekem ez a hangfile kellene!Már szétkaptam a db1-db9 mindet és maguk a hangok meg is vannak, csak ha valaki esetleg tudná hogy pontosan hol keressem melyik mappában akkor az nagy segítség lenne!Kicsit sok a hang a gémben!
Előre is kösz ha valaki tudna segíteni! 8)
 
\characters_voice\scenario\sarcofag és itt a monlith_call :arrow:
 
Kösz a gyors választ!Nem hiszem hogy magamtól 1 hétnél hamarabb megtaláltam volna! :oops:
 
van még pár érdekes dolog itt szerintem halgasd meg őket

stalker sounds\characters_voice\scenario\megafon

megafon_music nah ezeke között van pár érdekes :wink:
 
jah azokat vissza is tettem a játékba. sokkal jobb mint a béna propaganda szöveg a bárba, vagy esc-en a részeges commander idegesítő beszédei... mostmá zene szól, meg ilyen rádióműsorok, persze addoltam újakat is... na majd halljátok.
 
Nos igen, szép darabok, nagyon sok munka van velük, és nehéz eltalálni a stílust, ami illik a játékhoz. De talán felhasználni a legnehezebb, mert sok kreativitást igényel egységes egésszé formálni a részeket. Nem utólsó sorban, nagyon komoly technikai háttér szükséges hozzá.
 
jim67, az a közös projektünk az rgr teammel. a lényege, hogy minden objectet amit felhasználtunk, nyilvánosságra hozunk, és ezáltal bárki használhatja a modjába egy egyszerű név megemlítéssel a creditsbe. ez most az egyetlen működő object library stalkerhez.
 
Valaki meg tudná mondani, hogy hol és mit kell átírni vagy kivenni ahhoz, hogy Red Forestben ne működjön a Brain Scorcher? Már nincsen kedvem mégegyszer végigvinni az összes küldetést, csak Pripyatban meg az erőmű területén akarok egy kicsit mászkálni.
 
ez Zrp mod érdekes...esetleg valami infót ha lehetne
 
vagy szödd le a 1.1es béta freeplay patchet, abba is ki van kapcsolva minden.

jelentem zrp-be nincs kikapcsolva, szal hiába mégy oda, akkor is ki kell kapcsolnod :)
 
Az a baj, hogy az OL mod 1.3.3 van fent ami nagyon megtetszett és szerintem nem tenne jót neki, ha keverném más modokkal :( . Akkor pontosan senki se tudja, hol kell keresni ezt a részt a db-ben?
 
Nah, megoldottam a dolgot. Trainerel végigfutottam Red Foresten (közben minden monolithos rám lőtt + az agyzavaró :) ), le a laborba és kikapcs. Aztán ugyanígy vissza :D .
 
hamár sufni tuning akkor nem tudja valaki véletlen hogy lehet becsempészni a pisztolyokba semi és full auto-t (ez alatt a 3as és a folyamatos lövésekre gondolok)? megpróbáltam átírni de 2óra múlva feladtam :cry: ha valakinek van jó ötlete légyen szives szóljon
 
Tibi":20pzepak mondta:
Akkor pontosan senki se tudja, hol kell keresni ezt a részt a db-ben?

itt nem azzal volt a baj... hogy nem tudunk segíteni. all.spawn-t kell átírni, de nem annyi hogy 2-t átirsz 0-ra stb, ez inkább jenga játék. ki kell törölni belőle rengeteg mindent, hogy ne legyen psy, ugyanis hiába kapcsolod ki a scriptet, a spawnba még ottvan berakva a sárgaság, és az ugyanúgy műxik mint a deadzone, ottvan, amig nem killeli semmi (pl info portion, vagy kitörlöd a spawnból) ---> akármit csinálsz a spawnnal, új játékot kell kezdeni. nincs mese
 
Boldogság

Akkor én meg azt kérném,hogy valaki mondja el ,hogy hogy kell kiszedni a sötétséget majd a priboi javításából,mert akkor már most elmentem
hogy megnyugodjon a lelkivilágom. :|
 
Vissza
Top Alul