moddal meg lehetne csinálni simán, de passzív AI-val ami nem játszik szerepet, csak golyófogó igazából nem mész sokkal többre, bár a semminél az is jobb. Sokkal jobb lenne ha ki lehetne használni azt a magas fokú interaktivitást, ami a stalker karakterekben van. Annak semmi értelme, hogy odamégy az n+1. NPC-hez, és ugyanazt a sablon dumát nyomja vissza, hogy "heló mi újság ? - nem tudok semmi újat ..." Ott vannak azok a nagy pályák tele lehetne rakni őket stashekkel, puzzle-ökkel, titkos helyekkel, aztán körbekérdezősködni utánuk. Csak hát ez rengeteg munka.
@vic: A mutáns is AI. De végeredményben nem csak az AI a lényeg, a hanem az akció, a történés. Lehet ez akár egy blowout vagy egy távoli sniper, vagy egy anomáliamező is, a lényeg, hogy legyen esemény a pályán, ne csak azt nézd, hogy milyen szépen csiripelnek a madarak.
@domesz: persze mindenkinek meg van a saját képe a zónáról, de játékra az üresség teljesen alkalmatlan. Amúgy a valóságban sem üres a zóna, csak az erőműnél 3000-en dolgoznak, csernobilban és pripyatban is laknak + a hadsereg is jelentős erőkkel képviselteti magát + vannak akik visszaköltöztek ( pontos számot nem tudok de szereintem több ezer fő lehet ez is) Szóval nem kihalt az, a játék alapkoncepciója sem kihalt területről szól, hanem egy olyan helyről ahová özönlenek a kincskeresők. Kicsit fura úgy tekinteni egy gold rushra, hogy alig van pár muksó aki részt vesz benne.