S.T.A.L.K.E.R. - The Lost Alpha (wip)

Állapot
Nincs nyitva további válaszokra.
tbd - "to be decided". 1xűbb így, mint most 2havonta változtatni mindig a dátumot. az sokkal jobban megviseli azokat, akik várják nagyon. ha lenne időnk modolni, akkor már kész lenne rég, de jelenleg mindenki dolgozik, családja van, egyedül nekem nincs még, de én meg az egyetemet szenvedem, szal nem nagyon van rá időnk. ennyi.
 
"...the Zones population was extremely reduced..."

magyarán alig lesz AI a pályákon ? Nem akartok, nem tudtok, vagy nem lehet sokat felpakolni ?
 
Én anno mikor olvastam először a stalkerről, akkor még kb az volt ,h alig van valaki a pályákon, és néha találkozol egy egy ellenséges stalkerrel, és inkább a critterek esznek meg unalmukban :)
 
Domesz":1p9x5bo6 mondta:
Miért kéne több ?

Naná. A SoC-ban helyenként igen foghíjasak voltak a pályák, ha még ebből kiveszel akkor abból már nem játék lesz hanem körutazás a zónában. A Clear Sky első pályáin már egész jól eltalálták a megfelelő arányt, kár, hogy ott a befejezésre nem futotta a szuflából. A hatalmas CoP mapok meg legalább akkora baklövések voltak ebből a szempontból mint amekkora a méretük, teljesen felhígultak az események, ráadásul ezt még ki is kontúrozta az amikor történt valami érdekes, és utána vissza kellett menni az űrbe. Azt, hogy eredetileg mennyi AI-t terveztek a pályára nem tudom, gondolom nem annyit mint az 1935-ös DC-ben, hogy elindítod a mapot aztán kressel szegény Xray a sok monsztertől. Ha ehhez képest van redukálva akkor az nyilvánvaló, de gondolom nem így kell érteni a "deserted" -ed, hanem hogy mész, és sehol semmi. Lehet, hogy valakinek ez bejön, de hogy nem akció játékba való az biztos. Ha max egy-két percig nincs semmilyen interkació a gép és a játékos közt, akkor azt sokan unalmasnak találják. A legtöbben kb a 4.-5.ilyen után nyomnak egy alt+f4-et meg egy uninstallt. Mirrors Edge-t többek közt ezért nem bírtam végig vinni egyszer sem, sokadik próbálkozás után sem, pedig jó játék (lenne), amikor nem csak egyik deszkáról kell ugrani a másikra.
 
Igen sztem is több kéne. De vannak helyszínek benne ahol viszont a kevés is jó mert mozglamas a mutánsoktól és a küldetésektől :D. De sztem lesz benne majd anynih mint az alapjátékban is volt sőt több is. Nekem tetszett a vidi :D. Már tűkön ülök h mikor játszhatok vele :D
 
Nekem a Zóna a kihaltságot jelenti,én pl meglennék ha csak ritkán találkoznék AI-val,de az ellásson infókkal,meg ilyesmi.Mondjuk mindenkinek más :D
 
Lehet,baromság,de a Vino által leírt és az ezzel szemben Domesz által is említett szemléletmódokat esetleg azzal lehetne közös nevezőre hozni,ha az adott pályán be lehetne állítani a nem lényeges szerepeket játszó bot-ok számát,közvetlenül a pályára való belépés előtt,avagy talán az egész játék kezdését megelőzően...
Csak egy ötlet,semmi más.
 
moddal meg lehetne csinálni simán, de passzív AI-val ami nem játszik szerepet, csak golyófogó igazából nem mész sokkal többre, bár a semminél az is jobb. Sokkal jobb lenne ha ki lehetne használni azt a magas fokú interaktivitást, ami a stalker karakterekben van. Annak semmi értelme, hogy odamégy az n+1. NPC-hez, és ugyanazt a sablon dumát nyomja vissza, hogy "heló mi újság ? - nem tudok semmi újat ..." Ott vannak azok a nagy pályák tele lehetne rakni őket stashekkel, puzzle-ökkel, titkos helyekkel, aztán körbekérdezősködni utánuk. Csak hát ez rengeteg munka.

@vic: A mutáns is AI. De végeredményben nem csak az AI a lényeg, a hanem az akció, a történés. Lehet ez akár egy blowout vagy egy távoli sniper, vagy egy anomáliamező is, a lényeg, hogy legyen esemény a pályán, ne csak azt nézd, hogy milyen szépen csiripelnek a madarak.

@domesz: persze mindenkinek meg van a saját képe a zónáról, de játékra az üresség teljesen alkalmatlan. Amúgy a valóságban sem üres a zóna, csak az erőműnél 3000-en dolgoznak, csernobilban és pripyatban is laknak + a hadsereg is jelentős erőkkel képviselteti magát + vannak akik visszaköltöztek ( pontos számot nem tudok de szereintem több ezer fő lehet ez is) Szóval nem kihalt az, a játék alapkoncepciója sem kihalt területről szól, hanem egy olyan helyről ahová özönlenek a kincskeresők. Kicsit fura úgy tekinteni egy gold rushra, hogy alig van pár muksó aki részt vesz benne.
 
Scare!

Szóval,igen. Olyan módon valahogy,mint pl némelyik BF verzióban a singleplayer-amúgy tök értelmetlen,csak gyakorolgatásra jó-pályákon.
Persze,mint mondottam,ez csak egy elméleti felvetés részemről,merthogy azt is tudom,ott a botok rohadtul nem engedelmeskednek a parancsaidnak,mennek a maguk feje után.
 
VinoBob":3cz8ibft mondta:
A hatalmas CoP mapok meg legalább akkora baklövések voltak ebből a szempontból mint amekkora a méretük, teljesen felhígultak az események, ráadásul ezt még ki is kontúrozta az amikor történt valami érdekes, és utána vissza kellett menni az űrbe.

Pont ezzel voltam eddig a legjobban megelégedve, nem voltak telezsúfolva a pályák úgy hogy néhány száz méterenként belekakadtam valaki(k)be.

VinoBob":3cz8ibft mondta:
Amúgy a valóságban sem üres a zóna, csak az erőműnél 3000-en dolgoznak, csernobilban és pripyatban is laknak + a hadsereg is jelentős erőkkel képviselteti magát + vannak akik visszaköltöztek ( pontos számot nem tudok de szereintem több ezer fő lehet ez is)

Az egy dolog, ha le lenne modellezve a zóna teljes területe akkor tényleg elférne benne 3000 ember - vagy nem, mivel a valóságban nem lövöldöznek egymásra az emberek és mutánsok se támadnak rájuk (ha csak nem tussolja el a dolgokat a kormány :D ).

Offot meg tessék már jelölni.
 
Én sem látom lényegét a sok "bot"-nak. Mit tudsz velük kezdeni? Nem üzletelnek, nem segítenek sőt sokszor még hátráltatnak vagy lőnek rád.
Mondjuk a nagyon kis számot sem támogatnám. Akkor meg üres lenne az adott pálya...
 
Hát igen, csak ki mit tekint arany középútnak...
Lehet hogy a katonai kordon ellenére is "özönlenek" a kincskeresők a zónába, de ezek tapasztalan pancserek, akik úgy is rövid idő alatt elhaláloznak egy ilyen veszélyes helyen. A kevésbé veszélyes külső területeken még előfordulhatnak nagy számban, de beljebb csak a tapsztaltabb kevesek maradhatnak életben. Másrészt elvileg a készítők többek között azért egyszerűsítették le a pályákat mert az ágas-bogas-bozótos helyek amik az béta térképeken voltak nehezen beláthatóak a játékos számára, az AI viszont simán ledurrantja a játékost. Most hogy dezo csapata visszatért a régi összetettebb pályákhoz sok npc esetén ez a probléma újra fenn állna. Persze egy teljesen kihalt zóna sem lenne nyerő... Lehet hogy vinobob- nak is megfelelne az a lehetőség, hogy kevesebb karakter lenne, de azokkal "változatosabban" lehetne csevegni/küldetést vállalni, mint a socban.Talán még történeteket is mesélhetnének amiket stalker fanok küldenének a modder csapatnak erre a célra.
 
Állapot
Nincs nyitva további válaszokra.
Vissza
Top Alul