S.T.A.L.K.E.R. - The Lost Alpha (wip)

Állapot
Nincs nyitva további válaszokra.
Tigris!
Az a harckocsi-utánakerestem-valóban egy kicsit fura.Nem azért,mert nem egy tipikus orosz típus,nem erről van szó.hanem azért,mert egyfajta kvintesszenciája a T-72;T-80 és a T-90-es közepes harckocsiknak.
A torony előtti ferde felületen futó "V" betű alakú rész a T-72-es jellemzője,a lövegtorony oldalán lévő "dobozok" viszont az utóbbi típusokra emlékeztetnek.(Ha jól tudom,azok a páncéltörő eszközök becsapódó kumulatív robbanófejeit hívatottak semlegesíteni)
Az alváz is jobban hajaz a T-80-ra,a kilencvenes verzió sokkal szögletesebb,a T-72 pedig még a korábbi sorozatok jellegzetességeit hordja magán,bár azoktól eltérően alacsonyabb felépítésű,és a lövegcsöve sem síma kialakítású.
 
bocsánat az offért.

OFF
Igazából az a tank úgy néz ki mintha valaki egyszer látta volna fotón a T72-est és évek múlva emlékezetből csinálta volna meg. Azok a dobozok biztosan nem reaktív páncélzat akarnak lenni, az kisebb elemekből van (legalábbis az orosz páncélosokon), és a torony elejét/oldalát befedi, valamint az elejére, és az oldalára (a görgősort védő lemezekre) is tesznek. A T-72 modern változatain is van reaktív páncélzat, bár az igaz, hogy először a T-80-on voltak láthatóak először.
A reaktív páncélzatot
A T-90 pedig tulajdonképpen egy továbbfejlesztett T-72, a T-80 fejlettebb rendszereivel. Az új jelzést az oroszok az első öböl-háború után adták neki, mivel a médiának köszönhetően a T-72 egyenlő volt a sivatagban lángoló vagy kiégett iraki tankkal.
(További érdekesség -ha érdekel valakit,- hogy Ukrajnában továbbra is T-72-es jelzéssel gyártják szinte ugyanazt a modernizált harckocsit, amit Oroszországban T-90 jelöléssel gyártanak és exportálnak)
A közepes harckocsi jelzés pedig nem megfelelő, az ötvenes/hatvanas évektől az új harckocsi-koncepciók miatt nem használták a könnyű/közepes/nehéz-harkocsi jelölést, A helyes besorolás az MBT (Main Battle Tank).
OFF vége és elnézést

ON
hangulati elemnek tökéletes lesz ez a tank is szerintem :)

Hát nem nagyon vágom amúgy a bétákat, de ezek szerint a 2055-ös ennyire nagyon ütős lett volna ha lett volna?
 
a tank benne van a shoc-ban is, aki játszott multiplayerbe a military pályán pl... sdk-ban alap objectként szerepel, szntem nincs vele gond :)
 
a tank nincs ott singlebe is? szabadsagiak kis bazisara gondolok ott ahogy bemesz a fokapun es atmesz a vasutihidon akkor ott van egy tank aminek leszakadt a lanctalpa
 
Senki nem játszott az operation flashpointal?? Abba szépek a tankok.. Sztem ez a tank 1ikre se hajaz, de őszintén szólva ki nem sz***a le??? Ha nem volt kedvük külön tankot kreálni és volt is a játékban akkor igazán nincs mit erről beszélni. (Nem lebaszás)

Viszont teccik, hogy olyan mint a clear skyos swamp, de még se... :lol: Amúgy szerintem, lehetne egy fő ösvény ami 2 főbb pontot összeköt, de csak ilyen kis vékony. Végülis nem hadsereggel járkálnak át a vidéken, de azért lehessen már látni hogy van 1 "ösvény" amin néha járnak.. És akkor az elhagyottabb pontokat meg ugy közelíted meg ahogy akarod.

Csak ennyit akartam, köszi :lol: :D 8)
 
Most hogy gsc adott ki valamit, de az is tele van buggal, még jó hogy akarom látni hogy kedves barátaink mit alkottak. én azt hiszem meg vagyok győződve hogy nagyot alkottak, és remélem hogy nem hagyják abba a projektet, nagyon vártam eddig is de mostmár még jobban. Hajrá Emberek :D
 
Szerintem mindenképp folytatnotok kéne. Most gsc kiadott egy olyan buildet amire mindenki vágyott. Ez tök jó meg minden de ez egy bugos "...". Én szurkolok nektek már az eleje óta és szeretném hogy befejezzétek. Úgy akarok játszani a "régi, elveszett alfával" hogy nem dob le félpercenként!
 
egyébként azt is megsúgom hogy mire elkészül(ne ) a mod addigra talán 1-2 év is eltelne
 
Igazából nem tudok az alphákról meg a bétákról túl sokat. Szerintem folytassátok a munkát. A lényeg számomra (szerintem más számára is), hogy olyan pályákat kapjunk, ahol kevésbé érzem a kicsit kiszélesített "folyosó-fps" effektust, vagyishogy nagyobb mozgásteret kapjunk a játékba (mert ha a végleges SOC-ot nézzük, a Cordon pálya tulajdonképpen egy széles folyosó, és még jónéhány azonkívül... lol2 ). Nem tudom a ti pályáitok milyenek lesznek, azt sem tudom ebben az "új" bétában milyenek, de én kíváncsi vagyok a munkátokra, és én biztos vagyok benne hogy ezeknél is tágasabb, "szabadabb" pályákat tudtok majd alkotni.
 
folytatni akarjuk, legalábbis úgy néz ki most a helyzet. viszont annyi gliccsel, hogy ami eddig kész van, azt megtartjuk, ami meg nincs, azt szépen áthoppoljuk a bétából. így hamarább lesz kész, így is sok meló lesz alife-t ráhegeszteni.
 
Szerintem nem jó a kérdés. Mi van ha valaki mindegyiket akarja? Szerintem jók a mapok a bétában, be kéne mindegyiket tenni, de van rajtuk átszabni való bőven. Emellett full üres az egész.A hang motor meg egyszerűen katasztófa az 1935ben. Amit fel lehet belőle használni, az mindösszesen a terrain, a statikus modellek, meg talán egy két cucc( pl a por, az jó lenne, ha bekerülne, nem is tudom miért nem volt már eleve egyik finalban sem ). Ez egy jó inspiráció lehet, talán túlságosan is jó, mert annyi ötletet adhat, hogy soha az életben nem lesz annyi ideje rá a moddereknek, hogy megvalósítsák őket.
 
hja a kérdést kicsit átírom mert nem voltam itt amikor készült :)

a mapokról annyit, hogy mostmár megvannak, akkor ugye jön a kérdés hogy minek szarozzon az ember velük 1-2évet, ha már itt csücsülnek a vinyón. viszont van már pár kész mapunk, azokat mindenképp meghagyjuk, mer ugye senki sem szereti kidobni a cuccost az ablakon... csak lassan 1év fekszik benne, plusz a rostok factory pályánk nem került bele szerencsére, szal az meg a saját deadcity meg darkscape ami szintén nincs még 2004-be adu ászként van a kezünkben :)

portolni 1xű, újat csinálni nehéz :)
 
Abba ne hagyjátok dezo amit csináltok :!: :D
Nemrég kezdtem bele a priboi 1.1-be(elfogyott a türelmem a magyarositásra várva #B ),és megkell hogy mondjam a játék sokkal szebb lett a grafikai elemektől amit betettetek,a történet is tettszik,bár nekem nehezebben megy a játékmenet,mint az eredeti gémben :D
Ugyhogy alfára fel :!: Új pályák lehetősége meg teljesen felvillanyoz sztem mindenkit.úgyhogy hajrá!!!!
 
Igen, valóban fontos szerintem is, hogy valamilyen szinten egyedi legyen, necsak egy snassz másolat. Magában azzal is jobb lesz, hogy a pályákra meg kell csinálni a story-t, ami a SoC-ban nincs ott, nem tudom volt e eredeti story mindegyikre( a deadcity-t azt olvastam ) de jó lenne látni egy új szálat az eredeti történetben, ami esetleg ezen pályák köré épül, és amitől más befejezése lesz a játéknak, ami esetleg érdekes és elgondolkodtató is.
 
hát ja, igen sztori volt rendesen, bár csak 2005ben, 2004ben még semmi nem volt csak pályák meg ilyen szabad alife... ami nem túl jó mint a bétából is láthattuk...

ami a miénkbe lesz az saját deadcity, rostok factory, darkscape (amit még mindig homály fed szerencsére) és darkvalley, ami ebben a bétában még csak 10% -osan van kész... Plus a saját elépzelésű sztori... meg az egyedi featurek, ezek miatt döntöttünk úgy, hogy mégis folytatjuk. Szntem ez még mindig versenyképes lesz :D (mostmár lesz ugye verseny, mert mostmár sokan át tudják happolni a pályákat, viszont újat nem tudnak vele mutatni)
 
1.jpg

2.jpg

3.jpg

6.jpg

9.jpg


garbage már át van téve, ma generátor pályát pofozgattam. a terrain más picit, majd lehet visszarakom a régit mer az szürkébb, ez kicsit sárgább... nem olyan csúnya ez a shoc-ban sem, nem tudom miért vették ki .S
 
A poros részecske effektet is kivették, pedig szerintem az tök jól nézett ki, főleg amikor olyan helyen volt, hgoy még hihető is, pl az ecape alagútban, de pl hol fű volt oda tök felesleges, meg ahol földes van, és mondjuk esik az eső. Gondolom ezért vették ki, mert sokat esik a stalkerben, és elég fuán néz ki zuhogó esőben. Viszont a mindig száraz helyekre simán befér, főleg pripyatban meg az erőműben, ahol minden telei van most is porrral, mivel azzal tartották anno a földön a radiaktiv hamut. Igaz annak asszem ilyen piors/lilás színe van.
Jó lesz ez, bár biztos sokat kell rajta dolgozni, 1:1ben átvenni a pályát változtatás nélkül szerintem gázos, főleg a a garbage terrain, alig lehet ráismerni a SoChoz képest, és azért az látszik, hogy a SoC-ban bennmaradt pályákon dolgoztak, fejlettebb, jobban kimunkált mindegyik. Én azokat a részeket raknám vissza, amiket azért vettek ki, mert a többi pálya ki lett vágva, meg nagyjából hasonlóra megcsinálnám a szemétdombokat is, de pl a jármű telep rész az eléggé hiányzik belőle, SoCban az volt ez egyik kedvencem, csak ott is az volt gáz vele, h mikor megéztem a felvételeket, hogy milyen a valóságban, akkor úgy hiányérzetem támadt a járművek számával meg sűrűségével kapcsolatban :D
 
Állapot
Nincs nyitva további válaszokra.
Vissza
Top Alul