S.T.A.L.K.E.R. - The Lost Alpha (wip)

Állapot
Nincs nyitva további válaszokra.
dezodor":1emk9woy mondta:
áh, mi maradunk az xray-nél több okból is:

- fanok számítanak ránk
- stalker csak azzal néz ki igazán jól, mivel arra lett írva


attól hogy nem 1xű csinálni a kedvünk nem megy el, csak több a kihívás, netalántán tapasztalatainkat későbbiekben kamatoztatni tudjuk.

Azért majd gondolkodj csak el rajta:

- hányan fan lenne kiváncsi rá
- melyik is nézne ki jobban

Ha nagyon muszály, szerintem ugyanolyanra meg lehetne csinálni, de igazán én ennek már nem látom értelmét, ha van olyan, amit jobban is lehet, akkor felesleges rosszul megcsinálni, mert senki nem lesz róla olyan véleménnyel, mintha jól megcsináldád.
 
Kedves VinoBob te meg gondolozz el hány fan gépén menne az a mod ha cryengine-el készülne , mellesleg akkor elég sok mindent újra kellen kezdeni , és az is igaz hogy stalker cryengine-al nem nézne ki valami jól , megtanulni a másik editor kezelésést juj .
 
erdekes lenne csak poenbol bevenni hogy exo helyett sok kis koreai nanorucis szaladgal. egyebkent a stalker tenyleg ugy szep ahogy van
 
a másik meg "jól vs rosszul megcsinálni"

cryeditor 1xű, és kényelmes, viszont nézem a mapokat amiket csinálnak vele. tiszta dedó, semmi érzék, egyáltalán nem a tool-on múlik.

az xray bonyolult, és kb mindenki feladta már vele, meg tudnám számolni 1 kezemen, hogy kb hányan csinálnak hozzá sp mapokat (kb 2-3 group) . És ezekben is vannak csúnyák és szépek is.

de azt szeretném leszögezni, hogy elég rosszul látod, mivel te ezt írod:

"akkor felesleges rosszul megcsinálni, mert senki nem lesz róla olyan véleménnyel, mintha jól megcsináldád."

ne legyél ilyen rosz véleménnyel 1 olyan dologról amit nem vágsz. az xray sdk épp hogy nem rosz, de olyan maximalista, hogy ha már 1 icipici bugot csinálsz, 1ből kivág és megmondja hogy neki az nem jó. tehát ha már vmi benne van a játékban, az már szimplán annyit jelent, hogy megfelelt.


pls térjünk vissza az eredeti témához, vagy ha még van rejtett xrayutáló indulat, azt ki kell adni, és nyitok neki topicot a dühöngőbe. (offtopic)
 
Dezo már letett az asztalra valamit,bárkinek adott a lehetőség,ha elég tökös hozzá,hogy szabadidejét arra áldozza,hogy nonprofit csinál valamit.....Van aki kanállal eszi a rántotthúst,van aki kést használ....
Végülis mindegyik eredményt ér el,kinek mi szimpatikus :|
 
A jól/rosszul-t nem arra értettem, hgoy valamit bugosan csinálsz e meg, hanem a megoldásokra, vagyis arra, hogy én hogyan csinálnám, azaza mindegyik játékból azt tartanám meg ami jobb, pl a crysisban a pie menü, fegyver kiegészítők felszerelése, stalkerből a pda, térkép ilyenekre gondoltam, de mint írtam, akár meg lehetne csinálni 1:1ben ugyanolyanra is. De szerintem nézd meg a saját szemeddel, és meglátod mire gondolok, a Crysis DVD-n rajta van a sandbox2 nevű mappában, simán feltelepíted(nem kell hozzzá semmi), aztán elindítod editor.exe-vel, file/open/ascension/ascension.cry ;wasd-vel tudsz mozogni, nyomj egy ctrl+g-t, csak menj előtte közel az úthoz, mert különben nagyot esel, és meghalsz. :)
 
Én ismerem a cryengine 2 sandboxját, tagadhatatlanul jó benne, hogy egyszerűen kezelhető és a crysis szintjéhez mérve jót lehet vele alkotni. De én értem dezo mire gondol, hiába is nehézkes és hosszú időt vesz igénybe az Xray, ég és föld a különbség, sokkal többet kinál és több lehetőséget nyújt. Felesleges lenne cryengines próbálkozásokkal pazarolni az időt.

Ahogy mondták a STALKER Xrayen néz ki jól, de inkább úgy lenne jobb mondani, hogy a STALKER az maga az Xray. Nem lehetne STALKER-t csinálni a másikra, csak egy "STALKER Mod-ot".
 
hát mit ne mondjak elég..mmm... "érdekesen" gondolkodtok. Nincs nomális SP map Crysishoz, meg kevesebb lehetőséget nyújt a motor. Most vagy én látok valamit nagyon rosszul vagy nektek van iszonyat ízlésficamotok, mert lol2 kb így néztem mikor ezeket írtátok :lol:
 
Szerintem a lényeg nem a grafika szépségén van, sokkal ikább a hangulatán az egész grafikai megjelenítésnek. A Crysis grafikai motorja tényleg gyönyörű, de kicsit talán túl élénk, túl színes az egész, földi paradicsom megjelenítésére nagyon jó, de nem adná vissza a Zóna nyomott, búskomor, kietlen képi világát.
Valahogy ahhoz tudnám hasonlítani, ahogy Spielberg fényképeztette annak idején a Ryan közlegény megmentését: levetetett a kamerákról mindenféle szűrőt, és vágáskor is egy kicsit "elszürkítette" a felvételt, hogy olyan képi hatást érjen el amilyen a végére sikerült.

Amúgy talán az valamit elárul az X-rayről, hogy kedves anyukám ránézett a monitorra, miközben ráadásul statikus fényre volt beállítva a kép, és mondta hogy milyen élethűen néz ki ez a játék. Pedig anyám aztán nem jaz a kifejezett hardcore számítógépes gamer :)
 
miért nem nyittok egy topicot pl: "crysis sandbox 2 " , vissaz kellen térni a témához :wink:
 
banderas: Nem ismerem annyira a Sandboxot, hogy 100%ra meg tudjam becsülni, hogy vissza lehet e adni azt az atmoszférát, amit a a stalker nyújt. Viszont fel lehet használni ugynazokat a modelleket ugyanazokat a textúrákat, ugyanazokat az effekteket, hanogkat és a megjelenés "szükreségéért" vagy "komorságáért" ezek felelnek. A motor ott jön számításba, hogy mennyi befektetett energia kell ahhoz, hogy elérd vele a célod, és mekkora hatásfokkal segíti a fejlesztést, valamit hogy milyen teljesítménnyel fog futni rajta, amit csináltál. A cryengin2re elég széles funkcionalitású alakalmazásokat csináltak, nem hiszem ezek után, hogy a motor lenne a korlátja a stalker portnak. Amiről beszéltél, azt hívják egyébként fotórealisztikus megjelenítésnek, és a crysis készítésénél fő szempont volt az, hogy ezt minél jobban megközelítsék. Nem tudom muttid látta é már a Crysis-t? Kiváncsi lennék a véleményére!

Jim: Nyitottam egy topic-ot Játékmotorok és fejlesztőeszközeik összehasonlítása néven. Majd esetleg az itteni postokat át lehente csoprtosítani oda.
 
cryzis sdk úgy lett megcsinálva, hogy örömépítés legyen benne, az-az 1xűen, kényelmesen bárki készíthet benne hasonló szintű vagy ugyanolyan pályát mint a játék fejlesztői különösebb tudás nélkül.

az xray viszont ennek az ellentéte, tán épp ezért nincs is naponta 100 új pálya.

összegezve:

krájtek szép moci, tán legjobb, sdk kezelése kényelmes és gyorsan tanulható.
xray moci szép, bennevan a top 5be, sdk kezelése bonyolult, rengeteg háttérinfó és tudás kell, és több hónapos macera, viszont az eredmény csudajó.

még vmi ami nálam a döntő volt: (csak hogy nehogy vki azt higyje mazók vagyunk hogy a nehezebbik utat választjuk mindig :D)
aki elkapja a stalker érzést, az nem adja fel semmiért, még akkor se ha lesz olyan sdk, ami 1 kattintással pripyatot csinál helyetted.

btw jó ötlet a topic, amint rájövök hogy kell, átzúzom a hsz-eket oda.
 
KönigsTiger:

igen van csomó villanypózna, mivel csak kellett áramot is vinni :) szerencsétlen képek ilyen nézetből, mivel csak 1iken látszik, és épp hogy alig.

találtam még párat:

http://img19.imageshack.us/img19/8460/fly4cb8.jpg
http://img21.imageshack.us/img21/3906/fly3ew3.jpg
http://img9.imageshack.us/img9/260/fly2nf6.jpg
http://img10.imageshack.us/img10/2294/fly1ar4.jpg

ezeken már jobban látszik a dolog.



vazvaz,

igen hallottam róla, de amint írták a 2055 fake, ezek a képek másbú vannak, de az úgy néz ki nem fog sose kikerülni :(
bár lehet jobb is így, ha látnánk a pályákat, nem lenne kedvünk megcsinálni újra :)
 
Mostanra a gugli fordításából én is megértettem annyit, hogy fake, sosem létezett ilyen verzió.
Ezek a képek a fejlesztés valamelyik korai fázisában készülhettek, nincs túl részletesen kidolgozva a level.
Először azt hittem, hogy a ti munkátok "szivárgott" ki (a hud miatt, nem tudtam, hogy a priboi hud innen van).
 
hehe

viszont van egy kis problema az egyik kepen amit megcsinalhattak volna jobbra. szoval van egy kep amin lathato egy BTR meg egy "tank" nos a BTR meg oke meg ugy is nez ki mint az igazi viszont aza tank az nem ugy nez ki mint egy volt szovjet jarmu. jobb lett volna ha T-34 est vagy T-72 est raknak.
 
A tank és a btr dezodorék swamp-jéből van. :D Amúgy szépen van megcsinálva, nagyon hangulatos. eljen

Én az állítólagos 2055-ös verzióról beszéltem, az nincs még kidolgozva (betonutak, növényzet - csak elmosódott paca). Az egyik képen a GM vagy CM felirat van belelőve a falba bizonyítékként, hogy létezik (gameinator?, ami a ruszki fórum neve):

http://img21.imageshack.us/img21/3605/escape2sa4.jpg

Még annyit lehet kihámozni a ruszki blablából, hogy minden level megvan, a régi garbage, Pripyat, mocsarak, dead city, darkscape, az npp - minden. Ezt a 2215-ös verzióval sikerült elindítani, és a régi leveleken játszani. Az A-life még szkripteletlen, minden monszta benne van, és az npc-kkel pda-n keresztül is lehet kommunikálni.
 
Állapot
Nincs nyitva további válaszokra.
Vissza
Top Alul