S.T.A.L.K.E.R. - The Lost Alpha (wip)

Állapot
Nincs nyitva további válaszokra.
dezodor":3urquzpi mondta:
amit most leírtál az egyáltalán nem igaz :D főleg stalkerre nem. majd nézd meg a nemsoká megjelenő priboi 1.2-t és meglátod mire értettem ezt.

pályák pedig:

remake: (vagy teljesen lecserélik a régieket, vagy a régieket is megtartjuk és átrakjuk máshová a térképen)

-cordon
-garbage
-stancia
-yantar

új:

-deadcity
-generator
-darkscape
-swamp
-factory

aztán majd látjuk melyikek lesznek végül benne, de az ismertebbek mindenképp.

De én nem úgy értettem hanem pl azért az enginehez vagytok kötve mert nem tom hol de még te írtad hogy pl újj animációkat nem lehet bele rakni csak már egy meglévő animáció helyére.

Bár még én nem játszottam a modal csak akarok vele. :D

Az lenne a legjobb ha minden benne lenne a régiek és az újak is :D
 
mindent lehet, csak sokszor már inkább azt szoktam mondani hogy "nem lehet" mert annyi ember annyi mindent szeretne, hogy ha mindent észbe tartunk és bele akarunk tenni, akkor idén már biztos nem, sőt lehet a jövő évi megjelenés is necces lenne.
 
Én eddig abban a hitben éltem hogy a Darkscape és a cordon pálya uagyan az. Dejét tévrdni emberi dolog :)
 
dezodor":2ig8hx2y mondta:
mindent lehet, csak sokszor már inkább azt szoktam mondani hogy "nem lehet" mert annyi ember annyi mindent szeretne, hogy ha mindent észbe tartunk és bele akarunk tenni, akkor idén már biztos nem, sőt lehet a jövő évi megjelenés is necces lenne.


Értem de azért csak vannak oylan dolgok amiket nem lehet megcsinálni.
De én ezt nem tudtam szóval akkor vissza vonom hogy kötött nagyon a moding.
 
Sempai":14am57ef mondta:
Én eddig abban a hitben éltem hogy a Darkscape és a cordon pálya uagyan az. Dejét tévrdni emberi dolog :)


Darkscape az 2006ban készült, hogy legyen vmi kordon és darkvalley között is, de sose lett kész. sose mutatták, egyedül 1 képünk van róla, a pályabetöltő. Abból látszik, hogy régi kordon jellegű pálya volt, és szerencsénkre a pda mapon is látszódik épp annyira, hogy 1 kis hozzáképzeléssel meg tudjuk csinálni.
 
Dezodor:
Köszi a felvilágosítást:)
Trottyli:
Az időpont nem jó dolog. Ha kitűznének valamit akkor el lenne sietve:D
 
És a pályák egyébként nagyobb kiterjedésűek lesznek? Vagy megmarad az originál nagytérkép, és úgymond a régi kereteken belül lesznek "átrendezve"?

Ha már a nagytérkép, ugye Limanszk = Dead City, ami a PDA térképen majdhogynem nagyobb mint Pripjat, viszont a Clear Skyban látszólag csak kb. a fele bejárható (nem játszottam még végig a CS-t). akkor a Dead city nagyobb lesz-e, mint Limanszk, le lesz-e modellezve a másik fele? Mondjuk ugyanezt Red Forestről is kérdezhetném, bár az nincs a listátokon. És a Swamp mennyiben fog különbözni abban ami a CSben van?

Bocsánat hogy ennyit kérdezgetek, de kicsit izgalomba kerültem a mod miatt :roll:
 
gondolm a régi képek és videóka lapján leszenek lemodellezve a pályák ez tévhit hogy liamsk= deathcity-el mert a 2nek egyáltalán nincs köze egymáshoz , swamp ról meg az van hogy nem nagyon tududnk semmit a pár képpen kívül de biztos hasonlítani fog a cs-ben lévővel .
 
Nem kell sokat tudni arról hogy hogy nézett ki eredetileg egy kis kreativitás és már kész is lesz az eredeti swampot is lealázó új swamp pálya :D

Dead city Limansk tök mind1 a lényeg hogy város mindkettő bár az lenne a jó ha mindkettő egybe lenne és alkotna egy közös pályát.
 
Van egy bizonyos poligonszám amit a rendelkezésünkre álló eszközökkel nem tudunk túllépni,
Dead city már önmaga eléri ezt, jelenleg is azon dolgozunk, hogy ezen határ alá kerüljünk úgy, hogy az ne menjen a látvány és a pálya részletességének rovására.
Emiatt nem tudunk több pályát egy pályába sűríteni.
 
Hell-o!
The Lost Alpha-ban a csökkent npc szám okod adhatna a golyók sebzésének fokozására, szóval a játék lehetne "realisztikusabb" :roll: Ha már kevesebb ellenség van akkor legalább féljünk attól a kevéstől! :twisted:
 
Az őszintét megvalva nekem ebben a készülő modban csak az a kevés npc nem tetszik.

Én ha értenék a stalker modolásához akkor egy oylan modot csinálnék amibe lennének 10-20 fős csapatok és azzokkal kellene egy területet elfoglani meg megtisztítani :D

Bár ez valahol jó hogy kevés az npc valahol nem.
Mármint nekem.
Mert hangulatilag tényleg picit számomra is újat ad de mivel én meg pont az ilyen tömeges háborús fps-ekre vágyom igazán.

Na de vissza a modhoz kb mennyivel lesz kevesebb npc?
azért lesznek benn még olyan részek hogy pl csapatosan összecsapunk a banditákkal meg ilyenek?

És még 1 utolsó kérdés.
Ennek is lesz saját külön története?
 
most nem mindeggy hogy 15 vagy csak 7 npc van ????? ha területet akarsz tisztogatni és bázisokat akakrsz foglalgatni akkor tölts be a stalker chicken sky-t oszt abban a mondnak köze nem lessz a cs-hez mert amit a nevében is látod a régi dolgokat fogják vissazrakni . gondolom lessz új történet is.. mert ugyebár annak sok értelme nincs és hamar megunod ha csak céltalanul lófrálsz a pályákon :wink:
 
Ha már vizes pályákról beszélgetünk-többekközött-akkor nagyon szimpatikus elrendezés lenne,ha a domborzat megváltoztatásával több helyen úszni kellene,miközben a partról esetleg golyózáport zúdítanak a fejünkre,mialatt nem tudjuk viszonozni a tüzet.
Ilyen helyzetre gyakran került sor a Battlefield bármelyik verziójában-a vietnami részben igencsak gyakran-bár tudom,az egy alapvetően multiplayer orientált játékocska.
S ha már benne vagyunk a vízben,s mocsárban,nem ártana,ha lennének benne "hárápós hálák is",lásd Half -life 1;2,akikkel a víz alatt lehetne megküzdeni,késsel,mifenével.
ja,és a sár meg húzzon lefelé,menthetetlen,de legalábbis erősen lassítson.legyen csak bosszantó,ha a csukánkat besározzuk rossz gyerek módjára.
Gondoljátok el,milyen mókás lenne egy kitörni készülő blowoutnál,mikor látszólag közel a part,és bunker-szinte,mármár karnyújtásnyira-de nem tudjuk elérni,mert ragad az iszap,cuppog a bakancs.
 
ez nem megvalósítható xray-ben. a víz csak 1 2ds textúra, ezért nem mély sehol sem, mivel alálátsz akko ott semmi nincs. a másik gond az úszás ami nem létezik stalkerben. sajnos ezek miatt csak sekély vizeket lehet csinálni, de azok se roszak szntem.
 
dezodor":2rojp2iq mondta:
többen dolgozunk. most 2en mert ember szűkében vagyunk, szal kailniris meg én toljuk az ipart. ő modellezik meg jól eltalál mindent, én meg összerakom a pályát, aztán idegeskedünk napokat-heteket amig vadásszuk a bugokat :D


Tibi:

ez garbagéhoz készült, mármint a weather, itt kordonban se rosz, de igazán amott a durva :D

Esetleg nem gondoltál arra, hogy más eszközökkel gyorsabb lenne a munka? A héten kezdtem el elmélyedni a Sandox2-ben( =Crysis SDK), és azóta is keresem az államat, kb 10x vagy még annál több fejlesztési idő is megtakarítható vele, arról nem is beszélve, hogy nem kell egy szar bugos motorral bajlódni. Azt nem írom le tényként, hogy sokkal szebb is az x-raynél, mert ez szubjektív, de én tényleg berosáltam azon, hogy mennyi mindent lehet vele csinálni, és anno terveztem egy stlaker portot cryengine2-re, amit jelenleg sem adtam teljesen fel, csak most jelenleg más utat választottam, de ha elgondolkodnátok a dolgon, a háttérből tudnék némi támogatást nyújtani.
 
áh, mi maradunk az xray-nél több okból is:

- fanok számítanak ránk
- stalker csak azzal néz ki igazán jól, mivel arra lett írva


attól hogy nem 1xű csinálni a kedvünk nem megy el, csak több a kihívás, netalántán tapasztalatainkat későbbiekben kamatoztatni tudjuk.
 
Állapot
Nincs nyitva további válaszokra.
Vissza
Top Alul