S.T.A.L.K.E.R. - The Lost Alpha (wip)

Állapot
Nincs nyitva további válaszokra.
taskokkal hogy álltok? Milyen hosszú lesz a story?
 
VinoBob... taskok még csak papíron vannak, és nincs kész minden pályához. sztorilájn nem lesz hosszú, mivel 2 ember fogja csinálni, ergo ne várjon senki olyan munkát mint 1 gsc féle sztori, hanem mondjuk úgy, picit jobb mint a priboi, és változatosabb, nem egyhangú dokumentumvadászat... most más a lényeg, próbáljuk szépre megcsinálni. ha 3-4 vagy 5óra alatt végig tudod rohanni a sztorit akkor már jó, de utána van free play akármeddig. mivel minden pálya új valamilyen szinten, ezért sok időt el lehet majd pazarolni felfedezésükkel :)

Tibi,

lesz benne részünk bőven :) de bármikor vissza lehet majd menni :)
 
Grafikában milyen minőségre lehet majd számítani?? Alap stalker grafika lessz vagy lessz olyan szép mint a lurk mod, OL Ultimate, vagy a complete 2009 ??
 
olyan grafika lessz mint amit 2004-2005 körül láttunk , nomeg priboi
 
épp lentébb linkeltem 8 képet, szerintem abból látszik milyen lesz. nem a grafika a lényeg, hanem az atmoszféra és játékélmény. aki arra hajt hogy minél csili-vilibb legyen a játékja, az játszon csak a complete 2009-el.
 
dezodor":30senwqc mondta:
VinoBob... taskok még csak papíron vannak, és nincs kész minden pályához. sztorilájn nem lesz hosszú, mivel 2 ember fogja csinálni, ergo ne várjon senki olyan munkát mint 1 gsc féle sztori, hanem mondjuk úgy, picit jobb mint a priboi, és változatosabb, nem egyhangú dokumentumvadászat... most más a lényeg, próbáljuk szépre megcsinálni. ha 3-4 vagy 5óra alatt végig tudod rohanni a sztorit akkor már jó, de utána van free play akármeddig. mivel minden pálya új valamilyen szinten, ezért sok időt el lehet majd pazarolni felfedezésükkel :)

Tibi,

lesz benne részünk bőven :) de bármikor vissza lehet majd menni :)

Ha így van, akkor tényleg jótanácsként mondom, hogy ne a dizájnnal foglalkozzatok, mert ez jó esetben csak a fejlesztés 30-40%-át teszi ki. Sok fps-nél már bevett szokás, hogy nem ülnek le addig a gép elé az embekrék, amíg papíron 100%-ig meg nem születik a tejles forgatókönyv, concept rajzokkal, mindennel, és azután is a cselekmény kidolgozása az első, és csak a végén foglalkoznak a csinosítgatással. Persze ez azért egy mod csapatnál másképp néz ki, de mindenképp érdemes szem előtt artani ezt az elvet, különben előfordulhat, hogy a végtermék 70-80%-át a level dizájnra fordított idő teszi ki, aminek a játékélmény látja a kárát. Ha a játék nincs feltöltve tartalommal, akkor lehet akármilyen szép a látványvilág, csak üres pályák gyűjteménye lesz az egész.
 
ettől nem kell tartani, ugyanis vagyunk épp elegen... nem sokan, de elegen. az hogy én postolok fórumokon nagyrészt nem azt jelenti, hogy csak én vagyok aktív szereplő. a team többi tagja a scripteken és a sztorin dolgozik. én meg kailnirissel meg 1 másik modelerrel a pályákon. munkamegosztás van :) mint mondtam, a sztori papíron van még, a többiek csinosítgatják, és amint jó, ráhúzzuk a gaméra. viszont az arányok amit írtál itt azért nem fognak működni, mert nincs határidő. nincs publisher ami tépkedi a hajunkat, akkor adjuk ki amikor úgy érezzük, hogy minden ok. :)
 
remélem h minél hamarabb lesz :D remélem h nem kell március végéig várni :D
 
biztos hogy kell, sőt lehet tovább is, ha nem fog tetszeni a végeredmény. nem akarunk sz*rt kitenni, ez szerintem világos mindenki számára :)
 
nem csak az idő miatt mondom, mert azt tényleg ti tudjátok, hogy mennyit csúsztok vele, ezért is írtam, hogy ez a modok esetében kicsit más. A fejlesztési időt az egész játék készítésére értettem, tehát hogy mekkora hangsúlyt fektettek a gamma működését meghatározó elemek elkészítésére, pontosan mikor minek kell történnie, milyen döntési lehetőségei vannak a játékosnak stb...Azoknál a játékoknál amiknél így fejlesztenek sokkal előbb kiderülnek a tervezésbeli hibák(általában már amikor papíron összeállt a forgatókönyv),emiatt nem kell utólag módosítani a dizájnon, hamarabb felszínre kerülnek a bugok, mindent a játékmenetnek megfelelően lehet kialakítani, a munkaigény is könnyebben felbecsülhető, a sztori kidolgozottabb és még lehetne soroloni. Persze ilyenkor kissebb a hangsúly azokon az elemeken, amik a játék megjelenését érintik, lehet, hogy nem éppen a legjobb texúra van mindenütt, nem is az a ház kell oda, vagy éppen a ház nem ház, csak egy doboz, ha nem szükséges bemenni, de ezeket lehet később javítgatni, mikor már úgy működik minden ahogy kell. Egyes fejlesztők szerint ez a módszer jobban illeszedik az FPS-ekhez, mint a szokásosalulról felfele építezős, mivel igy nagyon korán átláthatóvá válik az egész játék szerkezete, és végső soron ez a váz a lényeg, nem az, hogy mit húzol rá. Az már csak ahhoz kell, hogy szebb legyen az egész, de ha belül nincsenek rendben a dolgok, akkor könnyen összeomolhat az építmény, akár milyen könnyű terhet is raksz rá.
 
dezodor, még egy kérdés:
Mennyivel lesz kevesebb npc a pályákon? Gondolom többet nem akartok a vanillában lévőnél berakni, mert abban is elég sok van (Garbage-n pl. 6-7 kisebb-nagyobb csoport, ami szerintem elég soknak számít egy kihalt zónához képest :) ).
 
Én úgy tudom, hogy majd harcolni óvatosan kell, mert ha nem találod el az ellenfeled, akkor 3-4 npc-t találhatsz el bárhol. Najónem :D

Szerintem esetünkben (márha irhatok T/1ben :F) nincs azzal probléma, hogy design pofozása, mert nagyon sok minden adott. Pályák nagy része is készen van. Szerintem ez a része már majdnem kész.
Innentől kezdve (miután elkészül a maradék 2 pálya), már csak a NPC feltöltés, scriptelés, és sztorin megy majd a meló.

Nomeg ha elindul ez a folyamat, akkor szerintem én is besegitek sztoriba, mert akkor már grafikkerként elunom magamat :P
 
szóval év módja szavazás van a moddbn , tessék szavazni a lost alpha-ra s aki nem fog szavazni az , no annak kitalálunk valamit :D

http://www.moddb.com/mods/lost-alpha

szavazasr.jpg
 
nyerni nem fogunk mivel stalker nincs a top 10 -be a moddbn... de mi már örülni fogunk ha benne leszünk a top100ban :) (a 7000 nevezőből)
 
Savaztam. Remélem tényleg benne lesznek a top100-ban. Lehet többször si szavazni? :D
 
Állapot
Nincs nyitva további válaszokra.
Vissza
Top Alul