S.T.A.L.K.E.R. - Priboi Story v1.1

Dezodor!

Ahogy elnézem a CS-t, nagy csalódás, valószínű sosem lesz hozzá még csak közelítőleg se annyi és olyan minőségű mod, mint amiket itt összeraktatok eddig.
Ha sikerül mindazt visszapakolnotok, amiről csepegteted az infot, a gsc-sek csak jelenthetnek...

Sok sikert és jó munkát!
 
Sziasztok!
Segítsen valaki, mert már nem tudom mi lehet a baj: a Priboy Story 1.1 a játék közepén egyszercsak elkezdte azt csinálni, hogy amikor gyorsmentést töltenék be, kidob az asztalra. Vagy ha be is tölt, akkor pár perc múlva dob ki. Hasonló a jelenség, mint amikor még nem volt fixálva a dead, pont úgy lép ki a játék.
Már addig elmentem, hogy újratelepítettem a SoC-t (1.004 ptach-al) és rátettem a modot, de még mindig crash van :(
Mi lehet a baj? Csak nem az XP-vel akadt össze a PS bajusza?
Már kezdek megőszülni... :cry:
 
olvass readme-t és használd az 1.0005ös mod verziót, ne az 1.0004-est. ha meg 1.0005ös patched van, akkor meg ne 1.0004-es modot használj :)
 
dezodor":tt9ozpmd mondta:
olvass readme-t és használd az 1.0005ös mod verziót, ne az 1.0004-est. ha meg 1.0005ös patched van, akkor meg ne 1.0004-es modot használj :)

A Priboi-Story Official Site-on lévő readme szerint " the mod is patched for 1.0004 english version by default", ennek megfelelően telepítettem a SoC-t és tettem belé a modot. :roll:
Hanem most látom, hogy van ilyen is:
S.T.A.L.K.E.R. - Priboi Story 1.1 (FIX 02 For 1.0004 Patch)
ha ezt telepítem, akkor megoldódna a problémám? Vagy létezik egy
S.T.A.L.K.E.R. - Priboi Story 1.1 (FIX 01:!: For 1.0004 Patch)
is, és azt is kell (előbb) telepíteni? Ha igen, hol található az a fix? :?:
 
ha tényleg 1.0004 van fenn neked, akkor egyértelműen ahhoz való update kell. viszont az update nem fixel semmi olyan jellegű hibát amit te írsz, mivel olyan elviekben nem létezik. ergó más lesz a gond.

amúgy itt a legfrissebb 1.0004 update. mással nem érdemes foglalkozni:
http://stalker.filefront.com/file/STALK ... y_11;93630

1.0005höz meg itt:
http://stalker.filefront.com/file/STALK ... y_11;93629

Majd ha bemásolod v. elküldöd mailba a logot, akkor tudunk segíteni, addig sajna nem :)
 
Hát én nem tudom, mi volt a gond, de (miután már beillesztettem előzőleg a SoC 1.0004-es állapotába a PS 1.0004 fixet és az ugyebár nem javította ki a hibát) minden mindegy alapon frissítettem 1.0005 patch-al a SoC-t és beillesztettem a PS 1.0005 fixet - és láss csodát: megszűnt a probléma. Teljes két óra hosszat teszteltem, és egyszer sem lépett ki a gém :lol:
Talán a Windows-nak nem tetszett valami...
Azért a log file-t elküldöm, ha ne adj' Isten megint elkezdődik a probléma. Remélem nem kell sort keríteni reá :wink:
Mindenesetre köszönöm szépen a segítőkészségedet!
 
Na megint kezdődik: amint átmentem a Sötét Völgybe pár perc múltán kidobott!
Elküldöm a publikus mél-címedre a log fájlt!
 
dezodor":iw1um4cy mondta:
olvass readme-t és használd az 1.0005ös mod verziót, ne az 1.0004-est. ha meg 1.0005ös patched van, akkor meg ne 1.0004-es modot használj :)


Jáksenás Dezodor!

Azért írok itten az idézettel,hátha megkapod,uis. gratulálni szeretnék a priboi story-hoz.Nem tudom,hogyan csináltad(csináltátok),de szerintem grandiózus.Ma délután töltöttem le és raktam fel.
Elképesztően kiváló,nagyságrendekkel jobb a hangulata,meg maga a sztori is,mint az eredeti,bárki bármit mond!!!!!
Nagyon ott volt a környezet,ami full zöld-igaz itten július közepét írunk-,tetszenek az új "ojjektumok",végre kinyitottátok a zárt ajtókat is sok helyen,az atomvihar pedig tényleg "hálálosss".
Még az elején tartok,de szeretném megkérdezni,van e már rá magyarítás,s,ha igen,honnan tölthető le?
Még egyszer gratulálok,és további eredményes munkát kívánok,ha belevágnátok még ilyen eksönökbe!
 
ZombiMorzsi!

Köszönöm a jókívánságokat a team nevében is. próbálkozunk :) és merem mondani, hogy van még ez-az amit szeretnénk megcsinálni a stalkerrel.

Magyarítás még nem készül, idő hiányában... viszont aki tud segíteni ilyennel, az keressen fel pm-ben.

--------------------

Raktam fel 1 videót a factory-ról, persze nem mentem be, mert nem akarom lelőni az egész pályát.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/c-MkXbzHilw&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/c-MkXbzHilw&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
 
Wow, nagyon szuper, le a kalappal. Sajna nekem a CS nagy csalódás volt, de ez most visszahozta a hitemet, hogy talán lesz szerencsém még az életben az igazi Stalkerhez :D
 
Jáksenás Dezodor!

Minden elismerésem a tiétek,és ezt sokszor aláhúzom!
Azt még elfelejtettem így dícsérőleg elmondani,hogy sokkal realisztikusabb a játékélményem-már ha lehet ezen képzavarral élnem itten-tényleg egy lövés temetés (sokszor),s a rohadék ellenség bebúvik a bokrok közé,viszont sokkal több a cuccos,a fegyó,meg az is rendkívül előnyös,hogy relatíve "óccsójé" lehet hozzájuk jutni.
Azt szeretném tudakolni,hogy a roncstelepen, a vasúti alagúttól nem messze van egy hatalmas,világító kristályszerű képződmény,az egyik domb végében.
A fiam szerint ez egy energiatermelésre átállított anomália lehet.Tényleg annak szántátok,mert én meg jól megíjedtem tőle,még a közelébe se mertem menni,csak távcsővel guggeroltam.

A "storyline"-t honnan tudhatnám meg,mivel érdekelne.Sajnos angolul egyáltalán nem beszélek,így csak homályos elképzeléseim vannak,amikor elolvasom a párbeszédeket.
Esetleg a történetnek van köze a háromkötetes Stalker sorozathoz,ami nem régen jelent meg Németországban?
 
Jaj,és még egy kérdés!!!
Yantarban a tudós bácsinál lehet vásárolni egy nagyon sokba kerülő ellenanyagot,ami az x-ellenanyag nevet viseli,ha jól emlékezem,és valami olyasmi van mellé magyarázatként,hogy az X-18 laborban tenyésző vírus hatásait van hívatva kivédeni,meglehetősen alacsony időkorláttal.
Most nekem oda majd le kell mennem a történet során,vagy csak ha akarok?
Én már az OL 2.2-ben is azt a "fődalatti" labort gyűlöltem a legjobban a kétszintessége,meg a benne tanyázó dwarfok és szellemzombik miá!( A poltergeisterekről már nem is beszélve,beleértve az útálatos dobálódzós kedvüket is!)
Na,szóval gyűjtögessem a pénzem erre,vagy hagyjam a fenébe?(Máskülönben elköltöm sózott mogyoróra és citromos vodkára,elvégre egyszer élünk!) :wink:
 
Zombimorzsi,

x18ba le kell menni majd a játék végén. mert kb akkorra tudod meg a kódot az ajtókhoz. ott lesz a végső dekóder, ami nyitja a warlabot a szarkofág alatt.

A sztoriról röviden:

Nos, a priboi story az Priboi Slipchenko történetét meséli el nekünk. A sztori az a marked one story után játszódik, kb 1 évvel. A katonaság egyre jobban ellenőrzése alá tudja vonni a zónát, minden megy ahogy kéne, aztán tavasszal egyre több furcsa dolog történik. Eltűnnek bizonyos csoportok, egységek, meg fura esetekről számolnak be a túlélők. Ekkor military úgy dönt, hogy a fenébe is azzal a rohadt kivánságteljesítő kővel, vegyük ki onnét, és dobjuk a szemétbe, ahova való. Úgy nem okoz gondot többé. (amit a szeméttelepen látták, az az a kő lenne, így pl a szarkofág alatt nem is fogod már megtalálni)

Kivitték, viszont az egységük aki a háttértámogatást biztosította volna, eltünt. Cirka 10ember, nem sok, de azért mégis... Ekkor úgy dönt a vezetőség, hogy kell egy ember, egy speciálisan tréningezett arc, aki jártas a fura dolgokban is, és nyomozó képességekkel is bír. Ekkor jövünk a képbe mi. A játék elején elmondja a csávó (a főszereplő) magáról, hogy ő csak 1 átlagos irodakukac, és fingja nincs róla mi az istent kell majd neki ott kint csniálni, de elvitték speciális kiképzésre, aztán usgyi bedobták a zónába. Annyit tud, hogy van 1 titkos csoport (uhsf - azért merhát mégis csak uhsf fórum, aztán goldoltam úgy magában az uhsf érdekesen fog hangzani) akik kisérleteket (emberi-állati génkisérleteket) végeztek a zónában, még a baleset előtt, szal azokat kell felkutatni és likvidálni, meg persze az összes megmaradt dokumentumot megszerezni. Minden egyes dokumentum elolvasása után 1re jobban rajzolódik ki a kép, és végén össze tudjuk rakni a kirakót :)

Az még fontos, hogy az én elképzelésemben, strelok, meg a doki meg fang stb, mivel ezek a monolithnak dolgoztak, bizonyára tudniuk kellett az uhsf létezésről. Hiszen ők szállították a halott embereket a laborokhoz, ahol kisérleteztek velük (így lettek a zombik és egyéb érdekes lények) Azonban 98ban volt 1 végső baleset, amikor a vírus kiszabadult. Nos akkor lezárták az összes labort, és elmenekültek Deadcity-be, ahol a titkos bázisuk volt. Ekkor a kormány küldte rájuk a zsoldosokat, és azok szépen likvidálták az uhsf tagokat, vagyis majdnem mindet. Pár elmenekült, és a dokumentumokat szétszórták, hogy sose találja meg senki. A kormány számára azok a doumentumok nagyon fontosak, ezért nem lehetett több embert bevonni, egyedül kell megtenned, persze legtöbb csoport segít neked, a katonaság, a duty, és a tudósok is, meg néha a stalkerek.
Tehát elsődleges feladat, likvidálni a maradék uhsf tagokat, plusz összeszedni minden dokumentumot. Erről csak ők tudnak, viszont ha megtalálsz 1et, abban már van valami sejtetés hogy hol lehet a másik.
Másodlagos cél, megtalálni az elveszett egységet. Annyit tudunk róla, hogy valahol Pripyat és Erőmű környékén vannak.

Ekkor érkezünk meg a zónába, és kezdődhet a muri. :) Többet nem mondhatok, viszont látom van igény, ezért a héten nekiülök fordítani. Nem fogok minden szót lefordítani, szal duty marad duty, stalker marad stalker, stb, a ruha nevek is maradnak, éppúgy mint az artifact nevek, csak hogy ne legyen nevetséges a dolog.
 
Dezodor!

Végigtoltam a CS-t, majd uninstall és felraktam a SHOC-t és a Priboi Story 1.1-et. Az 1.0-t anno végigtoltam, de kihagytam egy halom helyet, mert nem igazán értettem az utalásokat. Mindegy, most jobban figyelek...

Spoiler veszély, húzódj fedezékbe!!!

Az "official handbook" szerint a kezdő faluban legalább 2 "leather jacket" kell legyen a padlásokon. Nekem egy se volt. Ahol a merc suit szokott lenni a vanilla SHOC-ban, ott egy géppisztolyt találtam, a többin meg csak a szokványos ezt-azt. A fiam is elkezdte velem együtt, ő se talált ruhát, ellnben egy AK-t a katonai bázison a kék ládában igen, én meg csak némi lőszert ugyanott...
Tudom, hogy véletlenszerű a cuccok megjelenése, de ennyire?

Spoiler veszély elvonult, kijöhetsz, biztonságos a terep

Amúgy már Duty full suitban megyek, amit a duty áruló kivégzéséért adnak. Az, hogy egy boloodsucker és egy snork feljött utánam a padlásra a garázsban, fényes nappal, külön tetszett. Akkor, hirtelen nem, de így utólag igen...

Az Oblivion Porject inkább a Priboi Story, vagy inkább az OL mod "rokona" lesz?

További jó munkát!
 
a tárgyak elhelyezése talán túl random lett, de az illető aki a végigjátszást csinálta, az azt tapasztalta, viszont lehet 10-ből 1-szer lesz csak olyan :) legtöbbször fegyverek vannak, nehéz játékot akartak, próbáltunk tenni érte.

a back to the roots project, az se nem priboi se nem ol mod közeli nem lesz. a back to the roots, az a régi stalkert próbálja visszahozni, úgy 2004-5 környékéről, amikor már játszható volt, de még a régi grafika, régi pályák, és régi featurek mellett.

a virágos rét az 2003ba ki lett véve, 2004-5 környékén még zöld volt minden, viszont virágok már nem voltak, ezért mi is próbálunk ahhoz igazodni, de ez nem minden pályán lesz így. a célunk egy olyan stalkert megalkotni amit mindenki várt. A régi elfeledett képek, a régi hangulat majd visszaköszön ha minden jól alakul.
 
visszakéne, de elég sok macera van vele. plusz én még át is akarnám alakítani, ahogy kinézett 2005-ben... majd látjuk hogy sikerül :)
 
Vissza
Top Alul