Szerintem manapság pont a számozás ütős. Mindenféle alcímek kusza rendszere nem vezet sehová. Ha egy game-nek csak annyi a címe, hogy XY 2, az azt jelzi, hogy az első volt annyira, jó, hogy ez így önmagában már tiszteletet parancsol.
Szerintem Strelokot hanyagoljuk kicsit, nem muszáj ragaszkodni hozzá

Igazából a közelebbi jövőbe tett történet azért volna jó, mert
1)
nem lesz belőle scifi. Mindenféle ilyen scifis ultramutánsos/szuperfegyveres/repülős próbálkozást eleve el kell vetni.
2)
a meglevő terep változhat mégpedig annak függvényében, mennyit megyünk előre az időben. Ez korlátlan lehetőséget jelent amellett, hogy megmaradnak a gyökerek.
3)
maximum 10-15 év (vagy még ennél is kevesebb) előre ugrás megengedi, hogy a mostani reális elemeket (fegyverek, felszerelések, atmoszféra) megtartsák, ne legyen belőle scifisz@r illetve kapcsolódjon az előzőekhez.
Ha ésszerű koncepcióban gondolkodnak és értelmes játékot akarnak megint, akkor valami hasonló mentén kell mozogniuk.