S.M.R.T.E.R. Pripyat

Tetszik ez a MOD?

  • Igen

    Szavazat: 0 0.0%
  • Nem

    Szavazat: 0 0.0%

  • Összes szavazó
    0
Adtam két linket, a gsc-s oldalakon.

Először le kell tőltened magát a modot, aztán pedig a fordítást. Belinkelem mégegyszer:
Basszus, most látom, hogy nem azt linkelte be, amit szerettem volna :-(

Megprószálom még egyszer. Na, nem sikerül valamiért.

Menj fel a http://www.gsc-game.com oldalra, ott keresd a Call Of Pripyat fórumot, aztán a Mod downloads-ot, és ott lesz egy olyan, hogy SGM mod (russian) meg SGM english translation.


*Úgy tűnik, hogy Cordon is benne lesz a 0.45-ben :-)))))))))))))))))))

Még egy infó a Smrter 0.45 méretéről:

"currently it's more than 12.000 files totaling 6.3 GB (uncompressed)."

Elég durván hangzik, főleg, ha figyelembe vesszük, hogy a Smrter 0.41 csupán 641 mega volt...

Így néz ki eddig a térkép:

http://img.xrmb2.net/images/396575.jpeg

Van még néhány hely, ami elvileg nincs bejelölve rajta. A teljes új területek felsorolása:

- Control Monolith (SoC)
- Bunker (SoC)
- Lab x16 (SoC)
- Lab x18 (SoC)
- Pripyat (SoC)
- Radar (SoC)
- Rostok (SoC)
- Bar (SoC)
- Sarcofag (SoC)
- Agroprom Underground (SoC)
- Agroprom (SoC)
- Yantar (SoC)
- Military (SoC)
- Dark Valley (SoC)
- Garbage (SoC)
- Stancia (SoC)
- Stancia 2 (SoC)
- Marsh (Csky)
- Red Forest (Csky)
- Limansk (Csky)
- Escape (Csky)
- Generators (build 1935)
- Dead City (build 2571)
- Predbannik (by AMK Team)
- Puzir (by Kostya V)
- Aver (by Kostya V)
- Peshera (by Kostya V)
- Peshera Underground (by Kostya V)

Persze ezekhez jönnek még a COP-os pályák :-)
 
igen letöltöm és mit csináljak mert rar os fájl és nem tud vele mit kezdeni:( nem is tudom kibontani semmit se tudok vele
 
Tudod miért? Azért, mert bemész a gamedata - configs - text könyvtárba, ott nyilván valóan lesz neked egy rus és egy eng könyvtár. Na, a rus-t felül kell írni :-)
 
Vomi, nem akarlak megsérteni de ez az SGM mód így egy rakás kaksi....
az alap küldetéseket, nem lehet leadni, mer kifagy... teszem azt bütyök=Snag küldetése hogy hozzam el a készletét, amikor megfelezzük is kifagy, ha kardánnak adom feltörésre is kifagy, bagolynál pedig nem lehet leadni a Zsoldos laptopot, mert akkor is kifagy.
normális magyarosítás nincs hozzá, vagy a fegyverzet, vagy a menü de orosz marad, ha 1.6 ost rakok hozzá akkor a menü pár pontja _szó_szó alapon van....
nem lenne amugy rossz, mert egy rakás újítás és egyéb van benne, a tárgyak szinthez kötése is tetszik, de 1 Cril betűvel magyar hadilábon áll, 2 a régi alap gém küldetései, pedig leadhatatlanok....
egyszerűen az a baj ezekkel az oroszokkal, hogy kixarnak valami kis módot, bele mindent, de se leteszteli, se kijavítani nem akarják/vagy tudják.
így fordult elő hogy a filefront is tele van 60%ban bugpackkokkal.
mert jó az elkészítesz egy módot, amiheza neved adod, de az minőség legyen, és ne mennyiség!
Lásd Dezo, és csapata minőségre mennek, és a képektől is lázba jövök!

Remélem a Smartert készítők ügyelnek a minőségre is és ajánlatos lenne nekik tesztelgetni!
 
Nos, én az SGM 1.7-tel tolom, érdemes azt leszedned, játszom vele, és nagyon jó küldetések vannak benne. Bugokra nem akadtam eddig, szóval ne temesd a modot, érdemes kipróbálni, mert tényleg sok munka van benne, és olyan dolgok is, amiket szívesen látnék Smrter 0.45-ben :-)

Találtam egy normális linket az SGM 1.7-hez és a fordításokhoz:

http://beef.site.nfoservers.com/

Well... good haunting Stalkers :-)


Ez meg valami új build:

http://narod.ru/disk/25011519000/gamedata.7z.html

meg egy fix hozzá:

http://narod.ru/disk/25119775000/fix_2010_09_21.7z.html

Biztos vagyok benne, hogy Smrt nem végez szar munkát, ha játszottál a 0.41-gyel, akkor nyilván tudod, hogy miről beszélek :-) A 0.45 hatalmas lépés lesz az előző verzióhoz képest, nemcsak fájl méretben, hanem addonok tekintetében is, szerintem Smrt már milliószor letesztelte, de biztos vagyok abban, hogy még jó párszor végigjárja az összes területet, hogy biztos legyen a bugnélküliségben :-)

Itt a teljes lista a Smrter 0.45 új pályáiról:

- Control Monolith (SoC)
- Bunker (SoC)
- Lab x16 (SoC)
- Lab x18 (SoC)
- Pripyat (SoC)
- Radar (SoC)
- Rostok (SoC)
- Bar (SoC)
- Sarcofag (SoC)
- Agroprom Underground (SoC)
- Agroprom (SoC)
- Yantar (SoC)
- Military (SoC)
- Dark Valley (SoC)
- Garbage (SoC)
- Stancia (SoC)
- Stancia 2 (SoC)
- Marsh (Csky)
- Red Forest (Csky)
- Limansk (Csky)
- Hospital (Csky)
- Escape (Csky)
- Generators (build 1935)
- Dead City (build 2571)
- DarkScape (build 2571)
- Predbannik (by AMK Team)
- Puzir (by Kostya V)
- Aver (by Kostya V)
- Peshera (by Kostya V)
- Peshera Underground (by Kostya V)

+Zaton, Jupiter, Jupiter underground, COP Priyat, és a Laboratórium :-)

Egy kérdés: Melyik pály a Hospital? Rég játszottam már a Clear Sky-jal, és elfelejtettem :-(
 
A Hospital közvetlen az erőmű előtt volt. Monolithokat kellett ölni. Az emlékeid között ne egy tip-top kórházat keress, ez csak ilyen romos izé volt. Egy helikoptert is itt kellett kilőni.
 
Köszönöm, majd ha újra játszom a 0.45-ben, akkor eszembe fog jutni :-)

Crow, 1.7-ben nem fagy ki semmi sem, a konténert feltörtem, stb, nem volt semmi para :-)
 
Vomi! 0.41hez milyen magyarítást ajánlassz? Csak mert a párbeszédei nekem nem annyira ismertek mint az előző két részé :) Az új fegyverek leírása maradhat angol, csak az történet legyen magyarul :D
 
Barin, én nem tudok magyarítást ajánlani, mert véleményem szerint úgy jó, ha az eredeti nyelven (angol felirattal) szólalnak meg a karakterek... szerinem kérdezd Crowt vagy WD-t, ők tudják az ilyesmiket :-)

Itt a teljes térkép (Smrter 0.45):

http://img.xrmb2.net/images/569257.jpeg

Most éppen azon vitázunk a srácokkal, hogy hol legyen a kezdő pont :-) én Cordonra szavazok :-)
 
Vomi:
ami térképek nem korábbi játékból, vagy COP-ból valók, (ezek:
- Generators (build 1935)
- DarkScape (build 2571)
- Predbannik (by AMK Team)
- Puzir (by Kostya V)
- Aver (by Kostya V)
- Peshera (by Kostya V)
- Peshera Underground (by Kostya V))
le lehet tölteni külön? Csak mert azokat megnézném.
 
Vissza
Top Alul