S.M.R.T.E.R. Pripyat

Tetszik ez a MOD?

  • Igen

    Szavazat: 0 0.0%
  • Nem

    Szavazat: 0 0.0%

  • Összes szavazó
    0
Vomi infói alapján jónak tűnik, de így a fegyverlistát olvasva azért kétségeim támadtak.
a külön kiemelt red dot-tal szerelt verziók...
remélem, ezek "csak" ilyen alapból "upgrade" fegyverek, amik megtalálhatók és lehet örülni nekik, de pl. a sima FNC-re lesz attach-olható aimpoint (ahogy az arsenal mod-ban már volt)
a youtube-os videókon az mp5-ön volt holosight... ha ezek attach-olható cuccok...
jah... és majd elfelejtettem. itt semmi info nincs a grafikai változtatásokról
azok is lesznek benne? (mert nemkéne, dehát...)
 
Tudtommal a grafika nem fog változni semmit sem... Annyit mondott egyébként, hogy valami atmosfear mod lesz beleépítve, vagy mi. Gondolom az nem világméretű változtatás :-) Az összes fegyver upgradeolható lesz ^^
Egyébként a fegyverlista nálam is kétséges, egy csomó szinte egyforma fegyver van, helyettük inkább különlegeset kellene beletenni, de ez Smrt dolga...
Smrt nem szart akar csinálni, legyünk türelmesek :-
 
nah, közben csekkolás alatt áll a 0.41...
hangulatos a játék, de van néhány eléggé bosszantó dolog is benne.Lényegesen pörgősebb, mert kilépsz a hajóról, és mindenki lő mindenkire...és fényes nappal kímérák rohangálnak a zaton területén...rengeteg a zombi, és már mindenhol monolitosok mászkálnak...(persze, azért "mester" szintről le nem venném ám egy pillanatra sem) ami irritáló, hogy a kímérát és a pseudo giant-ot kinyírni, kész kínlódás (dragunovval 20 headshot, aztán megunom és még két tár kalával, és fekszik... (a kímérával szívtam volna, de szerencsémre tökig voltunk a vízben és ott nem tud ugrálni...)A grafika meg csak azért volt kérdés, mert a gépem nem túl erős (radeonx1600 pro(256mb) 1gb ram, meg amd sempron 2500+ ~1.8ghz) és a shoc ment szépen rajta, a clear sky-t annyira már nem szerette, viszont most a cop szépen és akadásmentesen fut... viszont CS-nél a s.m.r.t.e.r.-t amikor felraktam, állóképek sorozata ez volt a grafikai résszel kapcsolatban a "félelmem". egyébként, filesfront-on letölthető 0.41-hez egy option pack, és a bloodsplash-t kilőttem, mert idegesítő, és messze van a valóságtól, plusz a gyár HUD is visszakerült.
jah, meg a célkereszt is. Ez ügyben egy szavam nem lehet, mert gondolt azokra az emberekre, (pl rám) akinek kicsit másabb az ízlése és inkább élne eme opciók előnyével. amúgy, tegnap délután, miután írtam ide, letöltöttem, és kipróbáltam, egy fél óra után jött az option pack, és most, az előbb fejeztem be lényegében az összes zaton-os küldetést:D (kobrás ak-t talált már valaki? és ha igen, merre találhatom?xD)
 
ahogy van a híd amin a teherautó platón van a gáz amivel kiölöd a vérszívókat, az a fölötte a csövön végigmész és ott lesz 1 láda.
Gew43as német 2WW-s fegyver a hídnál ahol leszakadt szembe átugrasz a pillérre és ott balra a ládában.
G36c a hídon túl a szennyvíztisztító kapujának őrbódéjában.
 
gerg0002,neked élvezhetően fut a játék ezzel a móddal?
Mert nekem picivel erősebb a gépem,de néha,külterületen lemegy 20 alá az fps nem1
 
már nagyon várom a 0.45-öt, jobban érdekel, mint bármilyen más Stalker mod :-)

Kíváncsi lennék, hogy Smrt mit tervez a Smrter 0.5-ös modhoz :-)

Nekem a Pseudo giant annyira nem para, inkább a Chimera a durva, két ugrás, és végem... akármilyen páncélban vagyok... A zombikat pedig felerősíthetné Smrt, úgy érzem, hogy szegényeknek nincs sok esélyük :-(
 
ühüm, élvezhetően fut. Zaton, és Pripyat, mindenféle para nélkül, Creek az már húzósabb, ha vihar van, és éppen a banditák tábora, vagy 500 mutáns (erős túlzással, de amikor nagyonsok npc van egy helyen,) akkor picit belassul, de a nagy szaggatás akkorsem jellemző.
Vomi! a Chimera olyan, mint a snork, az ugrásai elől el lehet lépni oldalirányba. legalábbis én mindig úgy csinálom, amíg nincs Gauss gun-om. Ha meg megszereztem a konzervdobozba zárt apokalipszist, utána akárhogy jöhet... A zombik viszont teljesen jók így, legalábbis szerintem. hangulatos, hogy lelövöd, összeesik, aztán utána pár másodperc után, újra felkel... amikor először futottam bele egy ilyenbe (lekaszáltam a jó kis 74-es kalával egy nagy kupaccal) aztán beszaladtam közéjük...na aztán sorban felkeltek... az para volt, amúgy az elején csak köpködtem a rohangáló monolitosok miatt (a fűrészmalomnál pl.) Viszont ami idegesítő, hogy a dragunov az egyik leg erősebb fegyver a játékban
ha fejbeküldöm vele a Chimera-t akkor azért dögöljönmármeg. A pseudogiant-tal nem tudom hogy vagytok, de zaton oaktree anomáliánál szaladtam bele egybe, 80 shotgunlőszert belepumpáltam, és még 1-2 tárat ak-val, aztán elfogyott a medkit-em, (közeljön, sugároz, plusz most van új ability-je, mert amikor "dobbant" egyet, az a lökéshullám kiveri a kezedből a fegyvert. Mondjuk, akkor még az első próbálkozásaim voltak az új moddal, még a HUD is az volt, ami a modhoz jár, lövésem nem volt, hogy mennyi medkit, és gyógyszer van nálam... Ami idegesítő az, hogy a sugárzás nagyongyorsan veszi le az életed és az, hogy hiába van szarrátuningolt fegyver+ páncéltörő lőszer, vagy shotgunnal közelről pumpálod, megsem érzi. a Chimera kb ugyanez, de azt találd el, mert az még ugrál is. Kettőt már kinyírtam, úgy hogy messze volt, és dragunovval néhány fejlövés (persze az egyesszintű tuning már bennevolt az összes) Köszi az info-t crow, de visszaolvastam a leírást, és rájöttem ,hogy Vomi 0.45-ös leírása megtévesztett, ebben nincs aks74mn-Kobra irányzékkal, csak az aksu (ami a valóságban saiga néven fut...) Plusz megjegyzés/kérdés, titeket nem idegesít az ak/svd/vss távcső?szerintem mindjárt hackelek oda egy rendeset, ami olyan mint a gyári játékban ami volt, mert ez valami gusztustalan.


jah, crow... két partícióm van, egyiken windows 7, a másikon xp
az xp-n van a játék, totálisan le van butítva(a leggyorsabbra van állítva), nincs rajta semmi program (csak a 3 stalker) nincs antivírus, nincs semmi (a hálózati kapcsolata meg le van tiltva) így azért egész jól megy:) Cop-nál ha minimumra le van húzva minden, full dinamyc lights-al megy, élvezhetően.
 
jófan, majd megprószálom az oldalazást :-) Én azé mondom, a 0.45-ben buzierősre tenném a zombikat.

Tényleg, egy kérdés: Nem tud valamelyikőtök egy modellező arcot? Smrtnek lenne szüksége rá, megkértem, hgoy csináljon nekem a 0.45-be egy Pinky demon-t barna szinűen (Doom 1), mert nálam örök kedvenc. Aztán mondta, hogy ő nem tud, csak akkor, ha szerzek mellé egy modellező akárkit...
 
gerg: a pseudogiantokat 7.62 X 51 mm-es NATO mesterlövésszel 3-4x fejbelövöd, aztán annyi is. Hasonló a chimera is.
 
na lássátok én ezért használok gránátvetőt :D
és igen egy ak47es mellett magammal cipelek egy forgótáras gránátvetőt és vagy 2 tucat gránátot :D
mert ha valamit takarítani kell e be van ásva vagy teszem azt nem csoportban vannak akkor bulldog elő és jól megszóróm a terepet.
Pripyatban a visszavonulásnál rendkívül jó szolgálatot tett a monolit ellen... meg aztán a kiméra is megfekszik tőle... gyorsabban mint a golyótól :D
 
lol.... 7,62x51-es lőszerrel 3-4 fejlövés, dragunovval meg (7,62X54-essel) meg két tárat rápuffogtatok, és utána még kell az ak...
Amúgy megcsináztam a pso scope-ot, olyan "rendes"re (rangefinderrel, meg a kis zöld felfele mutató nyilacskákkal)
draft_lens2373150module13412555photo_1231705449dragunov-scope-reticle.GIF

szóval ilyenre, ha valakit jobban érdekel, teszek fel screenshot-ot, hogy is néz ki a játékban/felteszem valahova.

Vomi, a Doom 1-es pinky demon az én véleményem szerint nem-nagyon illik a zóna világába, esetleg a doom3-as verzió
pinky_demon.jpg

ezt még talán el tudnám képzelni. Egyébként egy ehhez hasonló valami, van a képek között azon az oldalon, amit "étvágygerjesztő"ként linkeltél az új mod-hoz. modellezőt még ismerek is (meg én is annak tanulok) de srác teljesen el van havazva, úgyhogy azt hiszem ő nem tud segíteni.Én meg még nem ástam eléggé bele magam a stalker moddolásba, se toolkit, se különösebb hozzáértés... (még a hülye dds editor-t beszerezni sem volt egyszerű mutatvány...)

crow... ez kb hasonló, mint amikor creek-en a stalkereket elkísértem a vasúti alagúthoz méricskélni, aztán jött egy buzierős controller. Nálam meg "véletlenül" volt egy RPG. Bent állok az oszlop mellett, rpg vállhoz, kinézek már támadna, click az egérrel, és az első támadása sem ért el hozzám. Annál gyorsabban még sosem sikerült kinyírnom azt a dögöt...
 
Gerg, köszönöm a segítséget, majd leosztom a Pinky demonnal kapcsolatban Smrternek a dolgokat :-)

A Controllerekkel kapcsolatban szerintem egy aranyszabály van, az, amit Oleg Gontar Szakvez szokott követni: 6 lövés a fejbe, ugyanennyi a testbe, aztán már fekszik is a dög :-)
 
O.o
nem igazán értem, hogy mit köszönsz meg xD, de végülis nem baj...
kicsit jobban megnéztem az arsenal mod felépítését, és lehet, hogy mégsem fogok ma kobra addon-t hegeszteni, ami csak úgy fel és le szerelhető ak-ra, as val-ra, és vepr-re...:/
 
http://www.gsc-game.com/index.php?t=com ... &sec_id=18

Itt van a Smrter mod fórumja, ha gondoljátok regeljetek, érdemes!

Gerg, a segítséget köszöntem meg :-)

Remélem lesz jónéhányféle sörétes meg mesterlövészpuska a 0.45-ös verzióban, én ezt a kétféle fegyvertípust kultiválom :-)

Azt nem tudjátok véletlenül, gatling van a 0.41-es verzióban?

Gerg, sosem szerettem az olyan távcsövet, amit te linkeltél alul :-D
 
Igazából, nekem a "mániám" az élethű ruszki cucc, és ez a távcső és "célkereszt" az egyik legjellegzetesebb része az orosz fegyvereknek mert az összes távcső, a legutolsó reddot-ig ilyen volt. Úgyhogy ezt nézd el nekem:D Ami azt illeti, itt boncolgatom már a 0.41-et (mégis megpróbáltam a kobrás ak hegesztést a játékba)
a textúrák között ott van a gatling-é is, viszont hozzá tartozó modellt és animációt nem találtam, úgyhogy szerintem nincs benne. Nah, megyek letesztelem, hogy mit csináltam xD
 
Kár, hogy nincs benne, pedig a Gáting odabaszna...
Hú, eszembe jutott valami... Megmondom Smrtnek, hogy rakhatna be helikoptereket mint ellenfeleket a 0.45-be... az smp 2.4-ben is volt, igaz, az Shoc mod...
 
A repkedő helikopterek végülis adnának egy pofont a feelingnek:D király lenne.
Erősebb zombik viszont tényleg nemkellenek. A gatlingnak, meg semmi értelme. Nincs harci helyzet, amikor lehetne igazán használni. Viszont, ha a kobra sight, és az eotech holosight (amiknek a textúrái már benne vannak, az arsenal fegyverpackban) szabadon attach-olható addon lenne, az mindenképpen nagyonjó lenne.
Amúgy megfelelő tool kit nélkül, itt csak próbálkozom, de állandóan bugzik, ha bele akarom pakolni a kobrás ak-t.
nah, de visszatérve az ötletekre, asszem valamelyik AMK modban is volt ilyen helikopteres bizé, az tényleg jó lenne. Jah, és vannak ezek a zombik, amiken még van "husi" azoknak a textúrázása valahogy nem az igazi...kicsit kilóg a játék feelingjéből... gondolom, új sztorivonal lesz hozzá, lehetne sok mellékküldetés (esetleg 1-2 scriptelt rész, ami úgy a feelingre rátesz egy kicsit) viszont a túl sok npc miatt nő a játék gépigénye, most creek környékét kezdtem el körbejárni, és érezhetően visszalassult a játék... Zaton iszonyat jó volt, creek viszont néha-néha megakad... idegesítő...
am utánaolvastam a pseudogiant-nak, stalker shoc, 1 tár gépkarabélyról fejlövésre, és fekszik, clear sky 27 fejlövés dragunovval, vagy 150 lövés gépkarabéllyal, vagy 80 lövés shotgunnal és a cop-ba még nehezebb kinyírni...
WD te milyen szinten játszol?
 
Szerintem nem nehéz a COP :-)

Nem lehetnek helikopterek, mert valami nemtom mi miatt lepotyognának az égről... Ezt írta Smrt...

http://img.xrmb2.net/616479

Ezen a képen viszont látok egy gátinget, jobboldalon ^^
Meg van egy csomó mesterlövészpuska is, de hogy a döglött patkány mire lesz jó, azt nem vágom O.o
 
a COP szerintem sem nehéz, csak azt akartam ecsetelni, hogy a pseudogiant-ot kinyírni, nem egyszerű.
biztos lehet valamit a helikopterekkel is csinálni, mert igaz, hogy a shoc-hoz volt az oblivion lost, de valamelyik régebbi verzióban voltak helikopterek (igaz lelőni nemlehetett, de feelinges volt, hogy ott repkedett és lőtte a vaddisznókat a réten... plusz egy halom komolyabb modban voltak ilyenek...
én még mindig a fegyverek miatt várom ezt a mod-otxd, de addig is, airsoft

A 45-ös tárral szerelt rpk-k meg erőteljesen illúziórombolóak:/ az rpk-hoz dobtárat!
 
Vissza
Top Alul