S.M.R.T.E.R. Pripyat

Tetszik ez a MOD?

  • Igen

    Szavazat: 0 0.0%
  • Nem

    Szavazat: 0 0.0%

  • Összes szavazó
    0
Ja, hogy azt? Hát kérlek, fogalmam sincs. Viszont továbbra is fenntartom, hogy az alapból távcsöves sniper-csúzlikon nem lehet távcsövet cserélni, szóval vmi mást próbálj, pl. egy shotgunt.... :wink:
Amúgy nem vicc, a forgótáras shotira én tettem egy éjjellátós távcsövet, mert a ruhámban még nincs éjjellátó, így a sötétben való nézelődéshez ez is megteszi...
 
Nem hiszem el hogy ezt senki se találta meg. Szinte minden új rejtekhely benne van ebben a videóban. (Érdemes HDban nézni)

<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/LUOKrzA_N3w&hl=hu_HU&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/LUOKrzA_N3w&hl=hu_HU&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>
 
Zsír! Azt a monolitos exo-t megkeresem, mer'teccik.
Egyébként 1:10-2:10 között van az a snipercsúzli, amiről korábban beszéltem. És érdekes, hogy ez a fegyver nekem nem használódik el, pedig sokszor aprítom vele az ellent! Bug lehet, de ez most nem bosszant...
 
Ezt én is megtaláltam, még Zatonban, de már nem'tom, pontosan hol. Nem egy nagy durranás, meg olyan mulyán áll rajta a távcső, valahogy kilóg oldalra. Szóval lőttem vele kettőt a rend kedvéért, és ment a ládába, a többi különleges fegyver közzé. Gyűjtöm őket. Csak úgy...
Zatonban, a kiégett falun túl (ha a "főutcán" mész tovább, a csővezeték felől indulva) van egy tó, meg egy félsziget egy rakás monolitossal, meg 2 működő (!!!) páncélzott járművel. Ezek az alapjátékban is benne voltak, vagy csak a modban kerültek oda? Mert én az alapnál nem emlékszem rájuk...
 
Sziasztok!

Némi infó a Smerter mod 0.45-ös verziójáról:

21 pálya lesz benne összesen, majdnem az összes SHOC pálya, egyedül a Cordon nem lesz benne sajnos :-(
Új szörnyek és új fegyverek lesznek a modban, új küldetések, új leletek, két új frakció...
Nagyon várom már :-)
Azt tudom, hogy a köv. verzióhoz CS-ből tervezi bele Smrt a Swamp pályát, és SHOC-ból a Cordont + nyilván lesz néhány új fegyver, új szörnyek... :-)

Ez egy olyan oldal, ahol egy csomó étvágygerjesztő kép van a készülő modból:

http://img.xrmb2.net/gallery.php?gID=smrt

Ez pedig Smrter mod fórum része:

http://www.gsc-game.com/index.php?t=com ... &sec_id=18
 
Ez pedig egy lista arról, hogy mik lesznek a 0.45-ös verzióban, a leírás még nem teljes!

New Levels:

- Predbannik (AMK)
- Control Monolith (SoC)
- Bunker (SoC)
- Lab x16 (SoC)
- Lab x18 (SoC)
- Pripyat (SoC)
- Radar (SoC)
- Rostok (SoC)
- Bar (SoC)
- Sarcofag (SoC)
- Agroprom Underground (SoC)
- Agroprom (SoC)
- Garbage (SoC)
- Yantar (SoC)
- Military (SoC)
- Dark Valley (SoC)

New Mutants:

- Ghoul
- Undead
- Skeleton
- Ghostdog
- Hellknight
- Tornado
- Screamer
- Flesh Strong (Csky)

Weapons list (incomplete!!):

- AK74 (mirrored Mesh)
- AK74 SOPMOD with Collimator Sight
- Ak74u with Cobra Sight
- AK74u SOPMOD
- AK74 with Cobra Sight
- AK47
- AK47 with Cobra Sight
- AK47 with Cobra Sight and drum mag
- AK113 Mongol (Bullpup)
- Arctic Warfare Magnum
- Benelli M3
- Benelli Super 90
- Benelli Super 90 silenced
- Benelli Super 90 scoped
- Beretta Cleric
- Bizon
- Colt 1911 Custom
- Cheytac M200
- Enfield L85 Tactical
- FN F2000 Tactical
- FN FAL
- FN FAL SOPMOD
- FN FAL C1
- FN FAMAS Prototype
- FN FNC
- FN FNC Reddot
- FN FNC Tactical
- FN SA85 mit Collimator Sight
- FN SA85 mit Collimator Sight und M203
- FN Scar mit Frontgrip
- FN Scar mit Collimator Sight
- FN Scar (Crysis)
- FN P90
- Gewehr 43
- Glock 18
- HK G3
- HK 416
- HK 417
- HK G36c
- HK G36e
- HK G36e
- HK MP7a3
- HK USP Match
- HK UMP45
- HK XM8
- IMI Desert Eagle with Acog
- IMI Desert Eagle with Silencer and PSO Scope
- IMI Micro Uzi
- Ingram Mac10
- KBP PP2000
- KBP PP2020
- KSVK Sniper
- M1000 MK Sniper
- M14
- M14 Sniper
- M14 Sniper SOPMOD
- M16
- M21 SOPMOD
- M4A1
- M4A1 Reddot
- M4A1 Tactical
- M82 Barret
- MP5a2
- Mossberg 590
- PKM mit Cobra Sight
- PKM SOPMOD
- Protecta mit Acog
- Remington 870
- Remington R700
- RPK Tactical with drum mag
- Sako M95
- Sayga 12
- Shpagin PPSh-41
- Sig P220 Custom
- Sig P220 Custom (CS)
- Sig 550C
- Sig 551
- Sig 552
- Sig 556
- Steyr Aug
- Steyr Aug A3
- Steyr Aug Tactical
- Spas12 unfolded stock
- Spas12 Tactical unfolded stock
- Toz Hunter
- Toz (sawn off)
- XM177e2
- XR2
- 9A-91 Compact
- Moisin Nagant
- GP100 Revolver
- 2 Custom SVDs
- Custom Beretta 92FS
- Custom AK74
- Custom L85
- Custom PKM
- Custom Desert Eagle
- Custom USP
- Custom Walther
- CZ52
- Tokarev TT33
- MP40
- APB Automatic
- MK 14
- AK74 (Metro)
- VSK (Metro)
- different unique AKs
(plus roundabout 50 additional guns^^)

Grenades:

- Monolith Grenade
- Molotov Cocktail
- Mininuke
- explosive fuelcan

Items:

- Soda
- chocolate
- Beer
- sleeping pills
- coffee
- custom toolkit for repairing helmets

Artifacts:

- Spike
- Frisbee
- all SoC/CS artifacts with new attributes
- some more new artifacts

Gameplay and other changes:

- 2 new Factions
- dynamic Anomalies in every Level
- Mutant spawns are more balanced (compared to 0.41)
- batteries are needed for nightvision goggles and headlamp
- healing your comrades will be rewarded
- NPCs loadout has been changed (some will carry previously unique weapons)
- ammunition is now really rare when looting
- actor wears helmet in cutscenes (if his outfit has a helmet of course)
- HUD Masks are now enabled by default
- several new types of ammunition
- all stashes have been relocated (and there are a lot more of them)
- more variation regarding NPC outfits
- a lot more places to sleep
- a lot more different reticles/scopes
- you can buy unique scopes at traders after completing a custom mission
- several new nightvision goggles
- Some stalkers give you hints about stashes
- possibility of looting pdas with stash infos
- content of vanilla stashes has been changed
- some new Quests and some vanilla ones have been changed
- AI Pack by Bak is included
- new hud compass
- actor gets tired after a while
- Actor gets hungry after a while
- Actor gets thursty after a while
- classic zombies have been reworked
- cats can be killed easier (if you can hit their head)
- new "Nimble-Style" trader at Janov Station
- new trader at Predbannik
- new trader at Pripyat
- new Technician at Predbannik
- new Medik at Predbannik
- new global map
(i probably forgot some stuff)

Fixes:

- the mod is updated to files from the latest patch (1.602)
- Ironsights fixed
- Bug fixed that could cause a crash when talking to Grouse
- Bug fixed that prevented the player from gaining some achievements (Monolith Killer and True Soldier)
 
Hú, ez aztán egy egész új játék lesz, nem is egy MOD! Én mondjuk még a 0.41-es verziómat se tudom üzembe helyezni. Tudna valaki egy relatív részletes "végigjátszást" írni nekem? Már tényleg minden általam ismert megoldást próbáltam!
 
wdcaviar
a topik elején írtam 1-2 okosságot, de ha konkrét problémád van a 041-essel oszd meg velünk, és talán tudunk segíteni.
 
Hát a probléma annyi, hogy bár beállítottam a modot, ahogy a Readme írja, de nem indul el. Egyébként idő közben már privát levelezésben vagyok Scarecrowval, de természetesen minden segítségnek nagyon örülök.
 
Én tényleg tök hülye vagyok! Egész végig rossz mappákkal próbálkoztam, de most végre sikerült! Kösz minden segítséget!!!

Szerk.:1.:a külső nézetet hogy lehet beállítani? (Már láttam valami leírást, de a fő gond az, hogy ha aláhúzásjelet akarok írni, valami egész más jön ki.)
2.:Az S.M.R.T.R. 0.45 megyjelenéséről még mindig nincs pontos adat?
 
Merem remélni, hogy ebben az évben kész lesz a Smrter 0.45... Mondjuk most Smrt egyik barátja, aki segít neki a mod fejlesztésénél, eltűnt... Remélem megkerül, és nem hátráltatja a dolgokat...
 
Vissza
Top Alul