S.M.R.T.E.R. Pripyat

Tetszik ez a MOD?

  • Igen

    Szavazat: 0 0.0%
  • Nem

    Szavazat: 0 0.0%

  • Összes szavazó
    0
Rákkatintasz :wink:
Nem emlékszek pontosan, de a ruházat javításához lehet a stukkerokat el kell pakolni.
Először az elsődleges fegyót rendezi el, és így tovább.

Az Jupiterben antennákkal teli hely körül hemzsegnek a monolitosok, ott biztos találni. Itt egyébként a készítők csináltak egy kaput amivel Szkvadovszkba a konténerraktárhoz lehet visszajutni. Valamint van egy teleport a Jupiter gyárban is, ez Pripyatba vezető alagútba juttat.

A port Jupiter gyárban:
14307_ss_emre_03-06-10_19-21-01_jupiter.jpg

Jó munka eredménye, ajándék Streloktól a dokumentumokért:
14307_ss_emre_04-10-10_22-04-56_pripyat.jpg
 
emre":2mj5rrt1 mondta:
NewBird:
Javaslom, hogy az actor.ltx-ben a jump speed sort írd át egy magasabb értékre, mert a ládák amit említettél rejtekhelyek, és van egy pár amit a normális értékkel lehetetlen elérni. Ha jól emlékszek az eredeti érték 6-os, 8-on már szenvedősen, 10-essel vidáman meg lehet oldani. Más kérdés hogy kicsit pókember jellege lesz a normál közlekedésnek.
A video ezekről a rejtekhelyekről.:
http://www.youtube.com/watch?v=XfMbSdaM96c&feature=related

Köszi a videót Emre! Az ugrást már 14-en tolom, aminek van olyan előnye is, hogy egyes fákra is fel tudok ugrani, onnan meg szépen lehet sznájpörözni, ha úgy tartja az ember kedve.
Az néztem este, hogy a snorkokat is alaposan feltunningolták, az egyik konkrétan átugrotta a kihalt falut a színpadtól majdnem a hídig. Na az az igazi pókember fíling, roh@djon meg az összes.
Próbaként felvettem a lopakodás sebességét is 0.8-ra, mert halálra idegesített, hogy az NPC-k gyorsabban osonnak, mint én. De nem kassa, mert ezek a dobálózós "szellemek" (poltergeist, vagy minek hívják) ilyen sebesség mellett már simán észlelnek (és dobálják a motyót). Vissza kellett állítani az alapértéket (0.4, vagy 0.45, asszem), és úgy már be tudtam menni baj nélkül a vaserdőbe a kopterhez.
Még egy kérdés: mik azok a kis világoskék jelzések a térképen? Még nem mentem a közelébe egyiknek sem, csak érdekel.
Vic, miért hiányzik a teherszállító? :wink: Emre olyan exo-t használ, aminek 955 kg a teherbírása.... :lol:
 
Azok a kék bigyók kapuk.
Zatont kötik össze Jupiterrel, illetve Pripyatban lehet a kerítésen kívülre kerülni vele.
Pripyatból vissza nem találtam sem kaput sem port-ot. (csak a vezetővel való közlekedés van) A vaserdőnél levő kapuhoz egészen az épület sarkáig be kellet menni, hogy az elkerített részen belülre jussak. Onnét már egyszerű. De a kapu először kivisz a pályáról, majd egy másik kapu visz be az új részre. Tehát miután kijutottál elkanyarodsz kikerülheted a másik kaput, és az adott pályarészt bejárhatod kívülről is. (De a kerítést is át lehet ugorni)
Viszont van egy rejtett port Jupiterben. Amennyiben fel tud valaki ugrani a képen látható épület tetejére (akár a mellette levő épületről) akkor annak bal oldalán, az épület közepe felé lépkedve Szkvadovszk-ba, míg a jobb oldalán Pripyatba dob a port. Erről mintha már valahol lett volna szó.
A Clear Sky-ban találkoztam hasonlóval. Ott is volt pár ilyen rejtett kapu.
14307_ss_emre_04-06-10_17-58-53_jupiter.jpg

A nagyobb ugrálás Pripyatban is előnyös lesz. Lehet majd az épületek tetején közlekedni. Meg érdekes dolog légiharcot folytatni a snorkokkal. :D
Én vagyok a teherszállító, egyszerűen szeretek gyűjtögetni :oops:
 
Halihó! Találtam egy pár érdekes dolgot, pl egy olyan fegyvert zatonban amitől mester fokozaton is könnyű a játék. Meg egy két bugos dolgot pl -1 kg-os suit-ot és egy kést ami használhatatlan de elvileg akkumlátorral és tölténnyel működik...
image-E7D4_4C0ACC6A.jpg

image-BA8C_4C0ACC6A.jpg

image-A399_4C0ACC6A.jpg
 
Így elsőre tetszik, átfutottam néhány HSZt, és egész jónak tűnik! De az 1kilós ruha, nem újdonság, és a fegyvereket is, lehet(ett) manipulálni (bár, asszem a CoP ezt pont nem szerette, de) ha megvannak a fegyverek .ltx-ei (és műxik a game) akk bármit átlehet írni csak ne dobjon ki. Az ien mini-modding, nem nehéz.
 
Hát ez alapból így van a kiegben mert én hozzá nem nyúltam.
Na és akkor, a csoda fegyver az bent van egy csatornában zatonban azon épület alatt, ahonnan egy laptopot kell elvinni az egyik küldetésben. És amikor megvan a doboz egyből be is spanol egy controller.
A mínusz 1 kg-s ruha pedig azon bárka legtetején van ahol egy fickó él a kutyájával. Jó magasra fel kell mászni és elég nehezen meglátható helyen van. Alapból 4 kg de fejlesztéssel -1.
Remélem érthetően leírtam! majd ha nem találjátok, akkor csatolok screenshotokat.
 
A nagy csúzli piszok fincsi, bár egy kicsit vicces a tetején a távcső, olyan, mint egy trombita. Egészen addig jó, amig Janovban fel nem jutsz a nagy kotrógép kotrókanalának a tetejére, mármint a külső burkolatra. Bár az nem egyszerű folyamat, de némi kötéltánccal, létrázással, meg néhány emberes ugrással megoldható. Sz'al ott van egy hasonló ágyú (a neve nem jut eszembe, de majd megnézem) 200 lőszerrel, ami még ezt is űbereli. A cementgyár tornyából leszedtem vele 3 vérszopót a mocsárban (vadászos küldetés), 7 lőszerembe került, mert kétszer mellélőttem. Az egyiknek 1 fejlövés is elég volt...
Emre linkelte azt a videót a múltkor a rejtekhelyekről, érdemes végignézni!
 
Megtalálta már valaki a janovi területen a kalibrációs szerszámkészletet? Merthogy tettek a modban egyet a gyártelephez, a külső savas medence fölötti állványra, egy ládába. (a nagy gyárépület kerítése, és a banditák által elfoglalt ellenőrzőpont közötti terület, ahol az a nagy, kibetonozott medence van, a közepén egy töltéssel, erre kell jönni, ha a finom munkához való szerszámért megy az ember az egyik épület padlásán lévő elektromos anomáliák közé. A töltésen befelé menet jobbról vannak a banditák, balról meg ez a savas medence, amiből szabályos közökben kiállnak a kis betonoszlopok, meg mindenféle monszták. A kis medence fölött van ez a fém állvány. Huh, ezt elmagyaráztam...)
Na, a lényeg, találtam egy ilyen kalibrációs készletet, de Nitró kománk nem akarja elvenni. Kardánhoz még nem vittem, de szerintem ő se veszi el. Ez csak nálam van így, vagy valaki találkozott már a problémával?
 
NewBird
Emlékszem egy ilyen szerszám készletre. Távcsőves puskához való és Kardánnak lehet oda adni.
 
Köszi skacok, este megnézem. Azért gondoltam, hogy Kardánnak se kell, mert hát az alapjátékban nincs megszabva, hogy melyik készletet kinek kell odaadni, és már Nitrónak is, meg Kardánnak is csak ez hiányzik.
Na mind1, próba-szemcsere...

Közben megnéztem, és valóban, Kardán átveszi, viszont István jól mondta, ez egy távcsöves puskákhoz való szerszámkészlet (tehát sniper, nem kalibrációs), és csak a komolyabb mesterlövészcsúzlikat lehet vele tunningolni. Ja, és a nagy kotrógép tárcsájának tetején lévő dobozban egy "ars-sr25_mk11_mod0" kódnevű fegyver van, ami 7,62x51 lőszert használ, erről beszéltem korábban. Ezt például csak Kardánnál, a sniper készlettel lehet fejleszteni.
 
A módban lehet vásárólni MP7-hez lőszert. Eddig én nem találtam ilyen fegyvert. Sikerült valakinak megtalálnia és pontossan hol lehet ?
 
Találtam egy távcsővet spiner puskához, de nem tudom semmire rátenni. Alább az eggyik képen látható is.
 
Szerintem a sniper fegyvereken mindig alapból van távcső, amit csak fejleszteni tudsz, de cserélni nem. Ha a cornhoolio képein látható távcsőre gondolsz, akkor az a távcső szerintem nem sniper-távcső, hanem a bal oldali fegyverhelyen látható rohamkarabélyhoz való. Nekem erre (vagy vmi hasonló) fegyverre sikerült feltennem, már nem emlékszem a nevére. Amúgy ebből a távcsőből többféle is van (kinézetre hasonló forma, csak színes sávokkal) amiknek más és más a "célzóképernyője". Eddig az alap feketén kívül asszem piros, zöld, sárga, és kék variációkat találtam.
 
Én az Emre féle képen látható fekete hosszú távcsőre gondolok, a páncélőkől lövedék felett. A spiner puskákon van olyan távcső. Na azt mire lehet feltenni?
 
Vissza
Top Alul