S.M.R.T.E.R. Pripyat

Tetszik ez a MOD?

  • Igen

    Szavazat: 0 0.0%
  • Nem

    Szavazat: 0 0.0%

  • Összes szavazó
    0
Itt is megkérdezném (amit a magyarítás-topicban már kérdeztem) hogy próbálta már valaki, hogy működik-e együtt a SMRTER-mod a TSL16b által linkelt v2.00-ás magyarítással? És ha igen, akkor melyiket tegyem fel először?
Ugyan nem teljesen OFF a kérdés, de ziher, ami ziher, nehogy szó érje a ház elejét...
 
NewBird: hivatalosan nem működik együtt a mod a magyarítással. De esetleg megpróbálhatod a 2-3 hsz-el ezelött leírtak alapján beüzemelni.
1, a gamedata \ config \ ui mappa tartalmát ne írasd felül a magyarítással
2, használd a 0.41 SMRTER Options Pack-ból a disabled Dream opciót.
Nekem valahogy összejött, és tök stabil. Szóval egy kalappal
 
Az igazából fingom sincs miért van hogy lefagy a menübe lépéskor.
Nálam a legtöbbször a config\ui\ ui_custom_msgs.xml volt az error logban a hiba helyeként megadva.
A PH. C.O.P. forumán volt olyan akinek mindössze ennek a fájlnak a magyarításból való kihagyása megoldotta a problémát.
Esetleg a magyarítás után ismét vissza másolni a mod-ot és csak a localization.ltx-et megadni magyarnak. De itt van a teljes gamedata állományom feltöltve. Sajnos a textures mappát több darabba kellett szednem, mert 100mb volt a max.
Mivel szinte folyamatosan belepiszkálok nem tudom pontasan mik lettek azóta átírva, de a teljesség igénye nélkül 1-2 dolog PL.: a kereskedelem. Szakállnál ismét van mindenféle, asszem a jump kicsit nagyobb lett, mert egy csomó rejtekhelyre nem lehet a normális 6-os értékkel lejutni. 1-2 fegyver tárméretét kicsit megnöveltem. Néhány ruhadarabot és fegyvert fullosra lehet fejleszteni. Majd még mondom tovább most ennyi jut az eszembe, meg már az OL2009-et tolom ismét.
http://data.hu/get/2426312/textures_vw.7z.html
http://data.hu/get/2426308/textures_d2u.7z.html
http://data.hu/get/2426238/textures_ad1.7z.html
http://data.hu/get/2426208/gamedata.7z.html
 
Az elég gáz, ha csak a mod van fenn és mégis szarakodik.
Bevallom annyira nem értek a témához, csak a saját tapasztalataimat tudom átadni. Azt sem biztos hogy jól teszem. Ott a link a topikban az első hsz-emben, esetleg nézd át a készítő forumát.
 
Valószínűleg a magyarításba épített feliratozó mod veszik össze a SMRTER-rel. Esetleg kipróbálhatjátok feliratozás nélkül, csak a szöveget magyarítva: ehhez csak a gamedata\configs\text\hun tartalmát kell bemásolni (abban van a magyar szöveg), és a localization.ltx-et (ez állítja át a nyelvet).
 
Köszi a válaszokat emberek, este ki is próbálom. A SMRTER már rajta van, meg a Bugfix, meg az Option pack-ból is néhány apróság, eddig működik (bár még csak a Szkadovszkig szaladtam el, meg aludtam vagy kettőt).
Megpróbálom rávarázsolni a magyarítást, és majd beszámolok, hogy mire jutottam! Még1x köszöntem...
 
Baromi nehéz ez a mod.Most,így a játék elején,egy célom van,életben maradni.Anomáliákat kerülöm,relikviára gondolni sem merek,gyűjtögetem a fegyvereket,meg a töltényeket,aztán eladom,itt megveszik javítás nélkül is mindet.Viszont nagy a sürgés-forgás, sok a mutáns,úgy hogy sok a hulla is.Beleavatkozni a csatákba kész öngyilkosság.Viszont Zatonban is vannak tudósok.
xrengine201005241540572.jpg

xrengine201005241539413.jpg
 
én is úgy emlékszem hogy ez tudós ruha.. de mi az a petruha .(állatos pizsma , netán sugárzó palacból tákolt valami :D )
 
Akkor vagy megölt egy tudós és elvette a ruháját,vagy titokban ledoktorált és tudós lett. :D
 
Halihó! A hétvégén kínlódtam egy sort, és lejátszottam a SMRTER vs. Magyarítás 2.00 meccset. Az eredmény 1:1, szóval mittudomén. A magyarításból csak a gamedata\configs\text\hun tartalmát tettem fel, a localization beállításával (ahogy TSL16b javasolta), így minden feliratom magyar lett, örömömre-bódogságomra. Másrészt a SMRTER frankón működik, viszont nem nagyon kell az Options-be nyúlkálni, mert úgy vág ki a windózba, mint azt a bizonyos macskát dolgát végezni. Ettől eltekintve viszont még nem találkoztam problémával.
Viszont Csigának tök igaza van, a mod tényleg rohadt nehéz. Majdnem becsináltam, amikor a nádasban bóklászva először jött szembe egy kisóriás (vagy melyik az a fejlábú nagy behemót, amelyik a földet döngöli, de a hangból elsőre nem esett le, hogy mi jön), nálam meg egy rozzant AK-n kívül semmi nem volt. Úgy elszaladtam, a'sse tudtam, merre van a Szkadovszk.
Ja, és a macskákkal találkoztatok már? Azok mi rosszat csinálnak? Mert én még csak az elhagyott falu színpadának a tetejéről lőttem le néhányat (oda másztam a vérszívók elől), nem mertem közéjük menni.
Azt viszont már észrevettem, hogy érdemes mindennek felmászni a tetejére, mert nagyon sok új rejtekhely van a modban. Ilyen lapos faládák vannak szétszórva, amikben mindenféle okosság van. Ezek mintha nem lettek volna az alapjátékban. Meg van egy új láda a hajón is, ahol a privát tároló volt eddig is, az ajtóval szemben. Annak lesz valami szerepe később, vagy csak úgy van?
 
NewBird:
Javaslom, hogy az actor.ltx-ben a jump speed sort írd át egy magasabb értékre, mert a ládák amit említettél rejtekhelyek, és van egy pár amit a normális értékkel lehetetlen elérni. Ha jól emlékszek az eredeti érték 6-os, 8-on már szenvedősen, 10-essel vidáman meg lehet oldani. Más kérdés hogy kicsit pókember jellege lesz a normál közlekedésnek.
A video ezekről a rejtekhelyekről.:
http://www.youtube.com/watch?v=XfMbSdaM96c&feature=related
 
NewBird":2tuy830e mondta:
Ja, és a macskákkal találkoztatok már? Azok mi rosszat csinálnak? Mert én még csak az elhagyott falu színpadának a tetejéről lőttem le néhányat (oda másztam a vérszívók elől), nem mertem közéjük menni.
A macskák se perc alatt halálra karmolnak.
Érdekes,ha vérzel,vörös lesz a világ,ha meg kevés az életerőd,szédülsz.
Sok orvosságra van szükség.
A dobozok,táskák vajon mire jók?
 
Az szerszámos doboz. A felszerelést lehet vele javítani. Elsősorban Monolitosoknál, vagy azokból lett zombiknál találtam. De ritkán előfordul banditánál is.

A macskák valóban egy pillanat alatt tépnek szét, de legalább lassan döglenek meg.
Szóval óvatosan, bírják a golyót.
 
Vissza
Top Alul